Hotel Su

Anders

Prachtig modern hotel

JR
25-6-2016

erg fraai design hotel, met erg strakke witte inrichting en het strand voor de deur

goed hotel

Herman mastenbroek
25-5-2016

Leuk hotel met goede animatie en aqua park is gratis voor de gasten.Dit hotel is mede mogelijk gemaakt Door touroperator met name Cigdem Karakac

De moeite

Baert
27-7-2014

Een top hotel maar veel personeel heeft waarschijnlijk nog nooit in horeca gewerkt en begrijpen zelfs nog geen kamernummer in het Engels all in formule kan beter niet alles van eten en drank op kaart is all in zouden beter wat meer vragen vooraf en je een bandje geven dan telkens je kamernr te vragen zou veel vlottergaan

Prijs kwaliteit is zeer goed

Eten aan zwembad en strand aan de kaart lekker vers zeer goed en merkdrank in kleine flesjes plus bediening aan strandbed je moet maar op belletje duwen aan je parasol en ze komen

Heerlijk genieten

mii_kiirst
16-9-2013

Hotel Su is een heel mooi en heel wit design hotel (het is erg wit!). De kamers zijn helemaal wit, maar ook erg schoon. Iedere dag schone handdoeken, ook voor het zwembad of strand hoef je je eigen strandlaken niet mee te nemen, want bij het zwembad mag je ze gratis pakken. Aan het zwembad liggen heerlijke matrassen, op het strand zijn ligbedden met dikke matrassen. Ook is er bij de bar op het strand plekken waar je kan loungen. Bij het strand krijg je s'middags gratis fruit, bij het zwembad varieert het van aardbeien ayran met vruchten tot maïskolven. Er is op het strand én bij het zwembad genoeg eten of drinken te bestellen, betalen doe je doormiddel van een soort creditcard die gekoppeld is aan je eigen creditcard of je kan er geld op laten zetten. Heel handig, je kan je geld in de kamer laten liggen. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is erg goed, ruime keuze. S'ochtends kan er een omelet voor je gebakken worden en s'avonds pasta. Ook de fitness ruimte is van hoge kwaliteit

Perfect voor jonge stellen

uphan
3-9-2013

Het is een erg wit, mooi design hotel. Er zijn veel jonge stellen in het hotel te vinden en weinig gezinnen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt.

Het strand is perfect; stenen en erg schoon. Het hotel heeft bedjes op het strand, maar ook een gedeelte met bar en lounge hoeken, waar je op fijne matrassen kunnen liggen onder de parasol.

Eetgelegenheden in het hotel zijn prima. Genoeg keus. Wanneer je op het strand bent, is er in de middag gratis fruit.

Prachtige luxe!

mevrouw van Ballegoy
25-8-2013

Prachtig en luxe hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super tijd gehad!

clovesr
16-8-2013

Het hotel was super er was elke dag wel wat te doen bij het zwembad, en s'avonds was er live optredens of dansen bij het strand. Je kunt er heerlijk tot rust komen. Kamers waren goed schoon, elke dag schone handdoeken.

Wat jammer was dat je meer als een half uur moest lopen als je naar het centrum wou, het lijkt te doen, maar met die hitte is t geen makkie. Natuurlijk kon je wel een taxi bestellen. Maar we zijn er met een excursie heen geweest, en de turken sleuren je nog net niet mee naar binnen in hun winkeltjes. Als wij aan de ene kant van de straat liepen, hadden ze aan de andere kant de stoelen al voor je achteruit geschoven dat je daar kon zitten. Toen we er zaten, werd er niet meer naar ons om gekeken, totdat ze 'Euro's' zien. Beetje jammer. Voor de rest hele vakantie bij het hotel geweest, en dat was heerlijk!

fraai hotel, bij uitstek geschikt voor koppels

mevrouw Busschers
6-8-2013

Prettig modern hotel om te verblijven met zijn tweeen.

Eten is de restaurant is van topkwaliteit.

Enige minpuntje wat wij vonden: personeel spreekt matig Engels (op de receptiemedewerkers na)

Great hotel!

Verhoeven
6-5-2013

This hotel has all you need to relax. It has plenty of sun beds and parasols near the swimming pool (it has even hammocks the pool!) on your balcony it has a double bed to relax and the staff is more then helpful to fulfill your special needs (they put up extra lamps on a terrace so we could play cards late at night!). The food is delicious (also for vegetarians) and the beach and a water slide paradise are next to the hotel, so also for young adults there is plenty to do. We had a whole week of wonderful hot weather.

Prachtig hotel met overal spiegels.

Charles
3-5-2013

Ontzettend veel keuze bij het ontbijt en het diner.

Het ontbreekt aan niets. Al het personeel is zeer vriendelijk

en zeer attent. Ze staan onmiddellijk voor je klaar.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Su in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Su zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.