Hotel Su

128 reviews over Hotel Su in het Nederlands

Geweldig!!!

Güney Dursun
6-9-2019

Het is een geweldig hotel! Alles is mooi en schoon. Het hotel heeft fenomenale kamers waar alles wit is. We hadden ook een prachtig uitzicht vanuit ons balkon! Het personeel is erg vriendelijk en doet alles wat er gevraagd en gewenst wordt. Wij zullen zeker nog een keer langskomen. Het eten is verrukkelijk en de roomservice was met 1 woord fantastisch!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fijne feestdagen

Samamtha
31-7-2019

Het eten was heerlijk. Hamer locatie. Aan zee. Alles ziet er schoon uit. Aardige werkers. Het was het waard De kamer was erg schoon en goed onderhouden.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations team, Guest Relations Manager, Thu Aug 01 2019 18:32:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Samamtha,

Bedankt dat u ervoor heeft gekozen om bij ons te blijven en ons uw uitstekende feedback heeft gegeven. Het is een groot genoegen om te weten dat u tevreden bent met ons hotel. Het is altijd ons doel om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we u niet hebben teleurgesteld. Bedankt voor uw vriendelijke aanbeveling en als u terugkeert naar Turkije, hopen we u weer te mogen verwelkomen.

Geweldig

Besar
30-7-2019

Het hotel is gewoon geweldig. De locatie was geweldig. U bent snel vanaf de luchthaven in het hotel en kunt gewoon ontspannen en tot rust komen. We hadden een leuk verblijf en zouden terug blijven komen. Het personeel is erg vriendelijk en probeert alle wensen te vervullen. Duim omhoog :-)

Gereisd Met partner in juli 2019
Guest Relations team, Guest Relations Manager, 31-7-2019

Beste Besar,

Perfect

Hayri
29-7-2019

Het hotel ligt aan een strandpromenade, het wordt wit gehouden en heeft geweldige geurende sinaasappelbomen in de gevel waarvan de geur de foyer vult, het ligt zeer dicht bij het winkelcentrum Migros 5M, naast het hotel is er een Aqualand die erbij hoort. Een sushi-bar en een fitnessruimte zijn geïntegreerd. De kamers zijn wit en schoon. De service is onbeperkt.

Guest Relations team, Guest Relations Manager, Tue Jul 30 2019 14:38:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hayri,

Mooi Hotel

Özkan
28-7-2019

Zeer mooi hotel en zeer vriendelijk personeel. Je kunt het alleen maar aanbevelen. De kamers zijn heel mooi met de witte en rode.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations team, Guest Relations Manager, Mon Jul 29 2019 13:43:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Özkan,

Met zonnige groeten uit Antalya, Guest Relations team

Prachtige hotel

Melih
26-7-2019

Ik heb geweldige tijd hier in Hotel Su doorgebracht. Het was echt heel leuk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het heeft een perfecte locatie Antalya.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations team, Guest Relations Manager, Sun Jul 28 2019 06:21:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Melih,

Bedankt dat u ervoor heeft gekozen bij ons te blijven en ons uw goede feedback heeft gegeven. Het is een groot genoegen om te weten dat u tevreden bent met ons hotel. Het is altijd ons doel om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we u niet hebben teleurgesteld. U kunt erop vertrouwen dat dit jaar veel beter is dan in 2018. U kunt ook zien aan de opmerkingen van dit jaar kennisgeving. Bedankt voor uw vriendelijke aanbeveling en als u terugkeert naar Turkije, hopen we u weer te mogen verwelkomen.

Met zonnige groeten uit Antalya, Guest Relations team

Prachtig modern hotel

JR
25-6-2016

erg fraai design hotel, met erg strakke witte inrichting en het strand voor de deur

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

goed hotel

Herman mastenbroek
25-5-2016

Leuk hotel met goede animatie en aqua park is gratis voor de gasten.Dit hotel is mede mogelijk gemaakt Door touroperator met name Cigdem Karakac

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

De moeite

Baert
27-7-2014

Een top hotel maar veel personeel heeft waarschijnlijk nog nooit in horeca gewerkt en begrijpen zelfs nog geen kamernummer in het Engels all in formule kan beter niet alles van eten en drank op kaart is all in zouden beter wat meer vragen vooraf en je een bandje geven dan telkens je kamernr te vragen zou veel vlottergaan Prijs kwaliteit is zeer goed Eten aan zwembad en strand aan de kaart lekker vers zeer goed en merkdrank in kleine flesjes plus bediening aan strandbed je moet maar op belletje duwen aan je parasol en ze komen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk genieten

mii_kiirst
16-9-2013

Hotel Su is een heel mooi en heel wit design hotel (het is erg wit!). De kamers zijn helemaal wit, maar ook erg schoon. Iedere dag schone handdoeken, ook voor het zwembad of strand hoef je je eigen strandlaken niet mee te nemen, want bij het zwembad mag je ze gratis pakken. Aan het zwembad liggen heerlijke matrassen, op het strand zijn ligbedden met dikke matrassen. Ook is er bij de bar op het strand plekken waar je kan loungen. Bij het strand krijg je s'middags gratis fruit, bij het zwembad varieert het van aardbeien ayran met vruchten tot maïskolven. Er is op het strand én bij het zwembad genoeg eten of drinken te bestellen, betalen doe je doormiddel van een soort creditcard die gekoppeld is aan je eigen creditcard of je kan er geld op laten zetten. Heel handig, je kan je geld in de kamer laten liggen. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is erg goed, ruime keuze. S'ochtends kan er een omelet voor je gebakken worden en s'avonds pasta. Ook de fitness ruimte is van hoge kwaliteit

Gereisd Met partner in september 2013

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Su in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Su zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.