Hotel Sherwood Exclusive Lara

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°24°
Hotel Sherwood Exclusive Lara
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Sherwood Breezes Resort ligt in de badplaats Lara en is de vakantiebestemming bij uitstek voor gezinnen. Terwijl je geniet van de zon op je comfortabele ligbed, amuseren de kinderen zich in de zwembaden met glijbanen of bij het leuke animatieteam. Het hotel heeft ook een eigen privéstrand met ligbedden. Reviewer Miranda schrijft over het vijf sterren resort: ‘Hele fijne vakantie gehad, ligging is perfect, personeel is vriendelijk, alles was schoon. Volgend jaar komen we zeker weer terug.’

Kamers

Over de hotelkamers van Sherwood Breezes Lara zijn jullie zeer tevreden. Vooral de familiekamers zijn lekker ruim en ook de fijne douche en het grote balkon vinden jullie top. Verder zijn de kamers schoon en goed onderhouden. Reviewer Sharon: ‘Kamers schoon en groot. Voor ons prima hotel!’

Restaurant

Het Sherwood Breezes Resort is vooral gericht op gezinnen, maar ook als je met z’n tweetjes vakantie komt vieren, kun je in alle rust genieten van je maaltijd. Het resort heeft namelijk een kinderrestaurant én een kindervrij restaurant. De wachtrijen bij de buffetten en bar vinden jullie soms wat lang. En als je wat later bent, kan het eten aan de lauwe kant zijn. De buffetten vinden jullie wel zeer gevarieerd. Familie Schipper schrijft: ‘Eten is echt prima, volop keuze en elke dag wel een ander thema.’

Zwemfaciliteiten

De zwemfaciliteiten van Sherwood Breezes Resort zijn zeer uitgebreid en ontvangen dan ook veel positieve reacties. Zo kun je een duik nemen in het binnenbad en in de vele zwembaden buiten. Even ontspannen doe je in de 16+ relaxpool, terwijl de kids zich uitleven op de glijbanen of in de overdekte speeltuin. Danique: ‘Voor kinderen echt een waterparadijs. Meerdere leuke zwembaden met veel animatie en super glijbanen.’

Ook kun je bij het zwembad vanaf je ligbed genieten van een hapje of een drankje. Wel vinden jullie het jammer dat de popcorn en suikerspin niet zijn inbegrepen bij de all-inclusive formule. Rondom het zwembad vind je voldoende ligbedjes en dat vinden jullie ook een grote plus. Abigael: ‘Er waren bij alle zwembaden voldoende bedjes, je hoefde er niet vroeg uit om je handdoek neer te leggen.’

Animatie

Ook de shows en animatie scoren goed in de reviews. Zowel overdag als ’s avonds zorgt het animatieteam voor vermaak voor alle leeftijden. Maaike: ‘Er was de hele dag wat te doen voor jong en oud en de animatie was ook super!!’ ’s Avonds worden er feesten georganiseerd met leuke thema’s. Vooral de ‘beachparty’ is erg populair.

Ligging

Sherwood Breezes Resort ligt in het gezellige badplaatsje Lara. Winkels en restaurantjes liggen op loopafstand. Maar de grote troef van het resort is het rustige privézandstrand waar je meteen vanuit het hotel naartoe kunt wandelen. En wil je een dagje doorbrengen in het toeristische Alanya? Maak dan gebruik van het openbaar vervoer.

Ook met het gezin genieten van een vakantie onder de Turkse zon? Reserveer dan je vakantieverblijf bij Sherwood Breezes Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Exclusive Lara voor je op een rij gezet:

1169 reviews over Hotel Sherwood Exclusive Lara in het Nederlands

Supper toffe reis!

Winne demets
22-7-2019

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel, vriendelijke annimatie.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

ontspannende vakantie

marc
22-7-2019

fijn verzorgt hotel een mooie ambiance in een lara. vriendelijk personeel eten is goed qua variatie. mooie glijbanen en een rustig strand met de mogelijkheid om op de pier te liggen. vlak bij bazaars en bij gewone winkels.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Tiffany
21-7-2019

Sherwood Exclusive Lara is een super hotel. Het hotel is groot, luxe en heeft geweldig personeel. De kamers zijn altijd schoon en het eten is zeer gevarieerd wat bij een 2 weekse vakantie wel nodig is. Het animatieteam deed het ook super, overdag veel verschillende activiteiten en in de avond veel leuke shows om naar te kijken. Linda was wel mijn beste maatje daar, ze spreekt nederlands en is super vriendelijk en gezellig!

Gereisd Met partner in juni 2019

Marcel
21-7-2019

Super Hotel goed eten en vriendelijk personeel. Animatieteam is ook goed. Linda van de kinderanimatie spreekt diverse talen oa Duits Engels Nederlands en Turks. Dat is voor de kinderen heel fijn.

Sherwood

Loenders
19-7-2019

Sherwood Exclusive Lara is een vrij groot hotel met een grote tuin en gelegen aan het strand. Vanuit de tuin kun je meteen doorlopen naar het strand. In de tuin en in/aan het zwembad ontbreken hier en daar enkele tegeltjes of zitten er tegeltjes los. De kamers zijn vrij recent gerenoveerd en zien er goed uit, helaas stonk de afvoer van de “nieuwe” douche behoorlijk, waardoor wij na het douchen er handdoeken op legden. Het restaurant heeft meerdere ruimten waar je kunt eten, waaronder een 16+ gedeelte, de bediening in dit restaurant was top! Je kunt hier heerlijk rustig eten. Het eten is goed gepresenteerd en warm. Helaas herhaalde het eten zich bijna dagelijks met zo nu en dan een ander gerecht erbij. Wat verder opviel is dat er ondanks de grootte van het hotel weinig ‘rijen’ waren bij het eten. De meeste mensen van het animatieteam hebben echt plezier en hun werk en stralen dit ook uit, helaas zijn er enkele waarvoor het een verplichting is vanuit hun opleiding en dit kon je merken. De shows ’s avonds zijn bijna altijd van hoog niveau en een enkele keer wordt er door het animatieteam een show opgevoerd en het verschil is dan uiteraard groot. Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten rijden van het vliegveld en in de omgeving zijn verschillende winkelcentra en winkels. In het hotel bevindt zich naast enkele liften ook een wenteltrap die erg smal is. Het is ons niet duidelijk geworden waarom de naam veranderd is in Exclusive Lara, of het moet zijn omdat er sinds de renovatie van de kamers een paar suites bij zijn gekomen. Verder een prima vakantie gehad, hoewel er voor deze prijs betere hotels in de omgeving zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer sherwood

FAM VISSER
13-7-2019

Mooi hotel receptie medewerkers onvriendelijk we moesten 100 euro exstra betalen omdat we zogenaamd overboekt waren veel mankementen in en rond om de hotel zeer jammer voor 5 sterren hotel laaste 4 dagen ziek geworden van het slechte eten en niet gehoord worden door het hotel en de fotograaf vanuit de hotel eerst foto's maken en daarna een rekening krijgen van € 900 euro en boos worden als je het te duur vindt kids animatie perfect dikke 10!! En veel overlast van zwerfkatten en bedjes op get strand stinken naar kattenpis!! Slecht engels sprekende personeel jammer

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch hotel!

Kelly
13-7-2019

Hotel is super goed! Alles wat je je wensen kan 😍😍😍 Marcus’ halil is super leuk, lacht elke dag, ons zoontje maar ook wij zijn dol op hem. Hij spreekt alle talen echt super!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een aanrader !

R&C
4-7-2019

Last minute geboekt en nog geen spijt van. Heel vriendelijk personeel. Zowel aan de receptie, als in het restaurant. Een hele gezellige bende bij de animatie onder de professionele leiding van Boyka .Heel spontaan en toegangkelijk. En blij dat we al snel contact hadden met Linda, zij spreekt Nederlands en dat is TOP voor onze kids!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zeer leuke vakantie voor prijs/kwaliteit

Leon
27-5-2019

Goed resort. Animatie zeer goed, halil iedere dag mee gelachen en ze organiseren veel. Iedere avond goede live bands en er worden regelmatig party's georganiseerd.

Gereisd Met partner in mei 2019
Muazzez TEPE, Guest Relations Manager, 31-5-2019

Dear Leon,

First of all, thank you for taking your precious time and for communicating your opinions to us. In order to increase our service quality, all your opinions and suggestions are always very important for us.

As the whole Sherwood family, we are pleased to be satisfied with your holiday, we would like to meet again soon. Goodbye

Prachtig hotel

Hans Munsters
26-5-2019

prachtig hotel, goede animatie met ook diverse optredens van bands. We zijn hier geweest van 17 t/m 24 mei. Overal wifi beschikbaar, veel lekker eten op diverse locaties. Er wordende gehele dag activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Personeel is zeer behulpzaam. Temperatuur van de zwembaden 24 graden.

Muazzez TEPE, Guest Relations Manager, Fri May 31 2019 05:53:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Munsters,

First of all, we are proud of our quality of service and our praise for our staff team. As a whole Sherwood Hotels Family, we thank you very much for your kind and sincere feedback. You guys are good.

As the whole Sherwood family, we are delighted that you will be pleased with your holiday and hope to see you again soon. Goodbye

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Exclusive Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Exclusive Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.