Hotel Sherwood Exclusive Lara

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

7.3GoedScore uit 1299 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Sherwood Breezes Resort ligt in de badplaats Lara en is de vakantiebestemming bij uitstek voor gezinnen. Terwijl je geniet van de zon op je comfortabele ligbed, amuseren de kinderen zich in de zwembaden met glijbanen of bij het leuke animatieteam. Het hotel heeft ook een eigen privéstrand met ligbedden. Reviewer Miranda schrijft over het vijf sterren resort: ‘Hele fijne vakantie gehad, ligging is perfect, personeel is vriendelijk, alles was schoon. Volgend jaar komen we zeker weer terug.’

Kamers

Over de hotelkamers van Sherwood Breezes Lara zijn jullie zeer tevreden. Vooral de familiekamers zijn lekker ruim en ook de fijne douche en het grote balkon vinden jullie top. Verder zijn de kamers schoon en goed onderhouden. Reviewer Sharon: ‘Kamers schoon en groot. Voor ons prima hotel!’

Restaurant

Het Sherwood Breezes Resort is vooral gericht op gezinnen, maar ook als je met z’n tweetjes vakantie komt vieren, kun je in alle rust genieten van je maaltijd. Het resort heeft namelijk een kinderrestaurant én een kindervrij restaurant. De wachtrijen bij de buffetten en bar vinden jullie soms wat lang. En als je wat later bent, kan het eten aan de lauwe kant zijn. De buffetten vinden jullie wel zeer gevarieerd. Familie Schipper schrijft: ‘Eten is echt prima, volop keuze en elke dag wel een ander thema.’

Zwemfaciliteiten

De zwemfaciliteiten van Sherwood Breezes Resort zijn zeer uitgebreid en ontvangen dan ook veel positieve reacties. Zo kun je een duik nemen in het binnenbad en in de vele zwembaden buiten. Even ontspannen doe je in de 16+ relaxpool, terwijl de kids zich uitleven op de glijbanen of in de overdekte speeltuin. Danique: ‘Voor kinderen echt een waterparadijs. Meerdere leuke zwembaden met veel animatie en super glijbanen.’

Ook kun je bij het zwembad vanaf je ligbed genieten van een hapje of een drankje. Wel vinden jullie het jammer dat de popcorn en suikerspin niet zijn inbegrepen bij de all-inclusive formule. Rondom het zwembad vind je voldoende ligbedjes en dat vinden jullie ook een grote plus. Abigael: ‘Er waren bij alle zwembaden voldoende bedjes, je hoefde er niet vroeg uit om je handdoek neer te leggen.’

Animatie

Ook de shows en animatie scoren goed in de reviews. Zowel overdag als ’s avonds zorgt het animatieteam voor vermaak voor alle leeftijden. Maaike: ‘Er was de hele dag wat te doen voor jong en oud en de animatie was ook super!!’ ’s Avonds worden er feesten georganiseerd met leuke thema’s. Vooral de ‘beachparty’ is erg populair.

Ligging

Sherwood Breezes Resort ligt in het gezellige badplaatsje Lara. Winkels en restaurantjes liggen op loopafstand. Maar de grote troef van het resort is het rustige privézandstrand waar je meteen vanuit het hotel naartoe kunt wandelen. En wil je een dagje doorbrengen in het toeristische Alanya? Maak dan gebruik van het openbaar vervoer.

Ook met het gezin genieten van een vakantie onder de Turkse zon? Reserveer dan je vakantieverblijf bij Sherwood Breezes Resort.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

1331 Reviews over Sherwood Exclusive Lara

• 10A. Eyrice24-08-2020

Fantastisch, kindvriendelijk

alacarte restoranda 2 gece rezervasyon yaptırdık.Diğer otellere nazaran ilgililerdi.Kumsalın bakımı güzel.Çocuklu aileler için tavsiye ederim. Havuz ve çocuk aktiviteleri başarılı miniclubte ve spor konusunda bize yardımcı olan toprak hanıma teşekkür ederiz. Animasyon müdürü boyka beye de çok teşekkürler

• 9Nicole27-10-2019

Super vakantie gehad, niet ver van de luchthaven de kinderen 8 en 11 jaar hebben zich goed vermaakt de jongste in de kidsclub van s'morgens( tussen de middag is het 2 uurtjes dicht) tot s'avonds de oudste vooral met het animatieteam wat overdag om het half uur wel wat organiseerde. S' avonds was er ook genoeg te doen. Bij het Aquapark was het ook goed geregeld er stonden werknemers bij de glijbanen. Ook het heel vroeg opstaan voor je handdoek te leggen was niet nodig. Het eten kon wat gevarieerder, maar er was genoeg en goed.

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Beste gast, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn verheugd te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u een prettige vakantie kunnen voorbereiden. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen voor vragen en suggesties over het hotel. Help ons snel weer!

Zonnige groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

• 8Cevdet26-10-2019

Goed en schoon hotel

Vooral Linda van de Entertainment uit Brabant , niet vergeten een praatje mee te doen ! Verder Super schoon hotel.

• 10Indy24-10-2019

Super leuk hotel

Super netjes hotel en goed geregeld, vooral een familie hotel, zou fijn zijn als er meer voor de jeugd van 16-18 zou kunnen komen

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Beste gast, in naam van het hotel, heel erg bedankt voor de goede beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat u een ontspannen vakantie heeft gehad en zouden ons hotel aanbevelen. We verwelkomen je graag weer! Voor vragen en suggesties staan wij zeker tot uw beschikking.

• 10Mae24-10-2019

Super hotel

Ik vind het een prima hotel zeker een familie hotel en voor kleine kinderen alleen er mag wel meer voor de jeugd komen zoals bijvoorbeeld verschillende feestjes

Met zonnige groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

• 7Jaimy24-10-2019

Prima alleen kan beter

Ik vindt het een prima hotel alleen de vriendelijkheid van de medewerkers kan wel wat beter en ze doen niet veel moeite om engels te praten en voor de oudere kinderen zijn er wel weinig partys en derkelijke

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Beste gast, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. Hun meningen zijn erg belangrijk voor ons, dus het is des te beter om ze met alle punten te beoordelen. We verwelkomen je graag op je volgende vakantie. Tot die tijd wensen we je het allerbeste. Met vriendelijke groeten, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

• 8Julia24-10-2019

Had meer voor jongeren verwacht

Het was een leuke tijd overdag, s’avonds was het wat minder. Mooie baai en mooie zwembaden. Weinig te doen voor jongeren.

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Beste gast, namens het Sherwood-team, heel erg bedankt voor de geweldige beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat je genoten hebt van je verblijf en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

• 8Anne24-10-2019

Top hotel

Prima hotel niks op aan te merken!

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Beste gast, Bedankt voor de positieve beoordeling en de gedetailleerde indrukken met betrekking tot uw verblijf bij ons. We zijn verheugd om te lezen dat we je hebben kunnen voldoen en we zien je graag weer. Voor vragen en suggesties zijn wij altijd beschikbaar.

Met vriendelijke groet, CRM-afdeling Sherwood Resorts & Hotels

• 10Miranda19-10-2019

Super

Het is een super hotel zeker als je met kinderen komt. Van het eten tot animatie is het super!! Animatie team willen we zeker bedanken met onder meer Linda Dasha Tito Carlito en David en Boyka. We zijn hier voor de 2e keer en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 30-10-2019

Voor vragen en suggesties staan wij zeker tot uw beschikking.

• 10W van den broek10-09-2019

Super vakantie mooi hotel

Mooi hotel en mooi strand . Het hotel is heel hygiënisch en de kamer worden heel goed schoon gemaakt. Personeel is erg geweldig en zeer vriendelijk het animatie doet uitstekend hun best en vermaakt iedereen van jong tot oud. Voor ons was het makkelijk dat er een Nederlands meisje genaamd Linda is die alle talen spreekt en ook zeer vriendelijk is. Dank aan manager Boyka. We raden het zeker iedereen aan

Rabea Kücüksu, CRM Representative, 27-09-2019

Beste gast, Namens het hotel wil ik u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling en de leuke opmerkingen over het personeel en de diensten. Natuurlijk verwelkomen we je graag nog een keer. Als u vragen of suggesties heeft met betrekking tot het hotel of een van de andere Sherwood-resorts en -hotels, staan wij altijd tot uw beschikking!

Hotel Sherwood Exclusive Lara info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (6)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)