Hotel Sherwood Breezes Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Sherwood Breezes Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Breezes Resort voor je op een rij gezet:

1137 reviews over Hotel Sherwood Breezes Resort in het Nederlands

Prima hotel voor een gunstige prijs!

famvandelaar, 14-5-2018

Prima hotel, goede prijs-kwaliteitverhouding. Ruime en schone kamers, ruim opgezette mooie groen aangelegde tuin en diverse grote zwembaden, ook met glijbanen. Het enige minpunt vonden we nog het ontvangst bij aankomst, we hadden snachts gevlogen en kwamen vroeg in de ochtend aan. Niet bepaald een warm onthaal, lauwe, gebrekkig engels sprekende suffe dame bij receptie die ons eigenlijk weinig te vertellen had buiten dat we nog enkele uren op onze kamer moesten wachten. Gelukkig is het bij deze teleurstellende ervaring gebleven en hadden we verder een perfecte vakantie!

Leuk hotel

Dame78, 13-5-2018

We hebben een hele fijne week gehad bij sherwood breeze

We hadden een hele ruime familiekamer, zag er netjes uit.

Wat wij echt heel prettig vonden, was dat er voldoende lege bedden waren bij het zwembad en strand. Zelf als we om 10.30 uur aankwamen hadden we nog genoeg keus waar we wilden liggen.

Animatie is prima, voor jong en oud.

Vriendelijk personeel, genoeg variatie in het eten.

Wij hebben het hier heerlijk gehad.

Geachte onze gast Dame78,

ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. Het was voor ons een eer om u te mogen ontvangen. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal ons erg plezieren om u hier weer te mogen verwelkomen. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen crm@sherwoodhotels.com.tr voor verdere hulp bij toekomstige vakanties.

Met Vriendelijke Groet,

Elif Körük

Customer Relations Manager

Sherwood Resorts&Hotels

Een mooie vakantie

Jenitta van der Sar, 13-5-2018

Een hele mooie vakantie.

Ten eerste is het een schoon , diervriendelijk hotel. Het is 5 minuten lopen naar het strand en vanaf het balkoon mooie uitzicht van het witte zee ( Akdeniz) . Het personeel is erg vriendelijk en zorgzaam.. Elke dag was er een aktiviteit zoals boogschieten en darten . Mijn man en ik hebben er erg van genoten . Ook gewonnen met darten ... Het entertainment team is erg zorgzaam, ze groeten je elke keer als ze je zien en maken elke dag leuke shows en etc. Maar om een beetje tijd te houden voor ons zelf brachten wij onze kinderen naar het kids club , ook erg vriendelijk en zorgzaam voor kinderen . Toevallig was er een Nederlands sprekende medewerker Orhan, mijn kinderen wouden niet terug omdat zij het zo leuk hadden. Ze deden spelletjes,aktiviteiten en van alles. Ik en mijn man danken Orhan en Nono voor het goed werk.

Elif Körük, Guest Relations Manager, 20-5-2018

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. We zijn erg blij dat u zo’n memorabele vakantie heeft gehad bij ons. Ik zal uw reacties doorgeven aan het volledige personeel aangezien dit voor ons de grootste motivatie is. Het zal voor ons een groot plezier zijn om u te verwelkomen voor een memorabele vakantie in het Sherwood Breezes Resort Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen voor hulp bij het verzorgen van toekomstige vakanties.

Met Vriendelijke Groet,

Elif Körük

Customer Relations Manager

Sherwood Resorts&Hotels

1x was genoeg.

Mo, 12-5-2018

Personeel super behulpzaam. Hotel zelf was oke. Enkel begin van seizoen.

Vooraf blij / Achteraf tegenvallend !

E. LAMMERTINK, 8-5-2018

Na diverse positieve reacties op zoover gelezen te hebben sherwood breezes geboekt als hotel voor onze mei vakantie ! waren reeds diverse keren in Turkije, Lara op vakantie geweest maar helaas was het dit keer niet zoals wij verwacht hadden ! Wij hadden een familiekamer geboekt maar kregen een omgebouwde 2-persoonskamer naar familiekamer toegewezen. Achteraf geen groot probleem aangezien wij gelukkig goed weer hadden deze week ! Helaas bleek het hotel vol te zitten met mensen uit Oost-Europa en Azie waardoor het eten vooral op deze mensen afgestemd was ! Wij vonden het ontbijt, middageten en avondeten tegenvallen in vergelijking met eerdere hotels. Door het aantal Oostblokkers merkte je aan het personeel dat zij zich niet op hun gemak voelden gezien de vele volle borden met eten die zij weg moesten gooien !! Wij hadden het geluk dat het hotel nog niet geheel vol zat want anders ???????

Aanrader!

Daniel, 30-4-2018

Eerste keer all inclusive voor ons en we hebben het heerlijk gehad! Met 4 personen hadden we twee door een deur gescheiden vrij ruime kamers (beiden met badkamer), met zijzeezicht. Eten zowel 's ochtends als 's avonds heel divers en telkens goed aangevuld. Overal vriendelijk personeel. Zwembaden waren in april fris, maar niet te koud. De glijbanen waren fantastisch. Beach bar vlak bij het strand ideaal voor een snack. Enige minpunten wat mij betreft: glijbanen waren alleen open van 10.00-12.00 en van 14.00-16.00 en het privéstrand bij het hotel was niet bijzonder (veel kiezels). Verder een echte aanrader!
Elif Körük, Guest Relations Manager, 20-5-2018
Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw mooie complimenten. Het is geweldig om te horen dat u een memorable vakantie heeft gehad. Het was een eer om u te mogen dienen en het zal een eer zijn om u hier weer te mogen verwelkomen. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen via in crm@sherwoodhotels.com.tr voor uw toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet, Elif Körük Customer Relations

Fantastisch hotel en niet duur.

Ada Jansen., 26-4-2018

Alweer voor de 14x naar dit hotel/resort geweest. Mooi hotel met een super mooi aqua zwembad met glijbanen en peuter zwemparadijs. Lief en behulpzaam personeel door het hele hotel. Ook het eten is van alles wat van ontbijt t/m diner vanaf april kunt op meerderen plekken eten zowel binnen als buiten. Zowel op de dag als avonds is het animatie team bezig om iedereen te vermaken van klein tot groot bedankt Boyka , NoNo. Iboo. Merve en Haribo voor alles. We gaan zeker weten in dec weer terug .

Prijs kwaliteit uitstekend

Hendrik, 5-12-2017

Na diverse positieve berichten, prijs aan lagere kant, toch maar een reservatie voor één nacht in Hotel Sherwood Breezers, Lara. Ontvangst bij de ingang vriendelijk, wij zijn met auto en parkeerplaats voorhanden. Receptie zakelijk correct kamer vrij om 14.00 uur geen probleem hoofdrestaurant open en u kan gerust iets drinken en lunchen. Mooi opgebouwd hotel, deze periode rustig maar toch genoeg personeel. Buffet en dranken van uitstekende kwaliteit, pluspunt restaurant voor +16. Diverse bars vriendelijke bediening. Kamers net, maar een probleempje met geluidsisolatie, niet storend maar toch. Avond activiteit de beste tot op heden meegemaakt bij onze diverse bezoeken. Personen welke voedsel uit het restaurant in de lobby bar meebrachten werden discreet gezegd dat dit niet past, correcte houding management. Prijs kwaliteit een voltreffer en voor herhaling vatbaar.

Leuke vakantie

Corrie en wim Blom, 30-10-2017

We zijn hier al eerder geweest en toen merkte je toch wel met dit seizoen dat het beter was. Het zwembad was erg gezellig in die tijd het is nu ook goed maar minder als deze keer. Dit jaar veel verschillende culturen maar des te min toch een leuke vakantie

Plus punt is toch wel Linda die nederlands spreekt

Super

J. Greven, 20-10-2017

Fijn en leuk hotel met goede faceliteiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Breezes Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Breezes Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sherwood Breezes Resort scoort een 8.81 uit 10 op basis van 1257 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: