Hotel Sea Life

Airport hotel, Hotel aan zee, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°9°
Hotel Sea Life
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Life voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sea Life in het Nederlands

Lekker uitblazen en 5 sterren genieten.

eddy,
23-8-2018

Fantastische hotel met hele fijne medewerkers.

Op een mooie locatie in konyaalti, lekker gelijk aan het strand en voor de jongere gasten dichtbij de uitgaansgelegenheden inkonyaaltı.

kamers worden elke dag schoon schoonmaak moet beter zijn

aanrader voor iedereen.Wifi is erg slecht ,Receptie werknemer getatoeëerd lady erg onbeschoft.

Oordoppen mee nemen!

Henk,
3-10-2017

Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk. Het eten is zoals in veel andere hotels lauw - warm. Wat ons het meeste stoorde was dat er overal muziek was. In de lobby, lift, zwembad, strand en eetzaal. In de eetzaal waar het sowieso erg rumoerig was schalde de muziek daar nog eens bovenuit. Bij het zwembad oorverdovende muziek. Op het strand van het buurhotel staat een soort van discogebouwtje waar de godganse dag keiharde bonk bonk ''muziek" gedraaid werd. Met oordoppen in en een koptelefoon met eigen muziek op hoorde je de dreun nog. Op dat buurstrand lag bijna niemand en op het eigen strand van ons hotel lag het bijna vol maar kropen de mensen zoveel mogelijk naar de andere kant, maar dat hielp niet veel, er viel niet aan te ontkomen. Costumer service zei dat er al veel mensen over geklaagd hadden en dat ze het al meermaals hadden door gegeven maar er verder niets aan konden doen. Het lag een het gouvernement. Dus als je niet van oorverdovende muziek houd niet hier heen gaan. Wij hebben door een auto te huren nog wat dagen weten te ontsnappen aan deze terreur.

Heerlijke atmosfeer, fantastisch personeel

Bart Verhagen
21-5-2014

Wij kwamen hier per ongeluk terecht toen onze geboekte accommodatie niet klaar was. Wat waren wij blij dat we hier terecht kwamen. Heerlijke ruime kamers, super buffet en de vriendelijkste bediening die je je voor kunt stellen. Ze doen alles om je verblijf aangenaam en comfortabel te maken. Echt een toplocatie voor een aangename prijs. Ik zeg: doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Life voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Life in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.