Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

3812 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Aanrader!! Super fijn resort!!

Van asperen
8-9-2019

Perfect voor kinderen, Super fijn personeel! Schoon, Goed eten voor iedereen wat! Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud En echte relax vakantie !!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Tophotel

Myrna
5-9-2019

Kan niet anders zeggen dan dat het een tophotel is. Ja er zijn grotere hotels met meer glijbanen en/of faciliteiten maar dit hotel had alles wat wij wilden. Goede service, vriendelijk personeel, geen asociale Russen, leuke kermis, glijbanen & shows. Er zijn genoeg ligbedden (ook in het hoogseizoen) en ook de schoonmaak was goed. Kortom we hebben genoten.

Heerlijke vakantie gehad!

Corine
4-9-2019

Mooi verblijf. Er is genoeg te doen. Goede animatie. De eetzaal zou iets knusser aangekleed mogen worden, heerlijk eten. Prachtige zwembaden en voor de pubers genoeg vertier. Je wordt op je zonnebedje bediend met volop eten en drinken. Top!

TOP!!

v. tongeren
3-9-2019

wat een top hotel, nog nooit zoiets mee gemaakt. service staat hier hoog in het vaandel. alles is hier mooi en tot in de puntjes geregeld, en als er iets niet naar je zin is, dan lossen het meteen voor je op. een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar

Laetitia
3-9-2019

Fantastische reis gehad, prachtig hotel, zeer goed animatieteam met in het bijzonder Lotte, geen moeite is teveel voor haar. Eten en drinken naar wens, zeer proper! Kortom een topvakantie!

Super gezellig hotel

Carter
1-9-2019

We hebben saturn palace geboekt door de reacties op zoover. Toen we aan kwamen dachten we echt, oh als dat maar goed komt. Het hotel is niet het mooiste hotel van de streek. Eenmaal binnen en op de kamer gaf het ons al een beter gevoel. Ik had van te voren nog gemaild met een paar wensen ivm kinderen en hier was netjes aan voldaan. Klein hotel maar dit vonden wij erg fijn. Het personeel en de service is uit de kunst. Aan het zwembad word je op handen bediend, je hoeft bijna niet zelf te lopen voor je drinken, en ze lopen zelfs rond met eten. Het animatie team 1 woord, geweldig!! Ons dochter heeft echt genoten, en extra complimenten voor Lotte van het animatieteam, super leuke meid!! 2 x per week nog aangesproken in het nederlands of alles nog naar wens was, (Bij ons was alles prima, maar voor degene die wat hadden werd dat binnen 5 minuten geregeld zonder problemen) in andere hotels in lara nog nooit gehad. Al met al een super vakantie!

Ans Boele
1-9-2019

Fantastisch park..we hebben ontzettend genoten! Leuk personeel lief voor kinderen. Van ons een dikke 10..

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie, superbediening en leuke sfeer

Geert Henckaerts
1-9-2019

Ben al 12 keer in Turkije geweest. Schitterend complex. Aan de buitenkant niet zo spectaculair maar aan de binnenkant fantastisch. Zeer mooie kamers, afwerking van hoge kwaliteit en groot genoeg. Hadden familiekamer met aparte kamer, badkamer en tv voor de kinderen. Eten was zeer, zeer goed. De hele dag waren er verrassende snacks ( versgebakken chips, pannenkoeken, donuts, cava, etc., etc.) en bediening aan het zwembad (buitengewoon). Personeel was SUPER vriendelijk, deden er alles aan om je in de watten te leggen. Ook de helpdesk deed haar job FANTASTISCH nadat ik eventjes in het ziekenhuis belande. Zeer veel Nederlanders en Belgen, overigen waren vriendelijke Engelsen en Duitsers. Dit hotel heeft me zeer aangenaam verrast en zeker voor die prijs ! Misschien enige kleine minpunt is dat het animatie team geen eigen avond shows heeft (bv mr. verkiezing). we komen zeker terug ! Bedankt voor deze mooie vakantie !!!

Fam Belmans
1-9-2019

Heel goede services, en het animatieteam was top en persoonlijk in jou taal met het perfect programma voor iedereen.van jong tot oud . Een zeer familiaal hotel niet grootst maar wel in alles wat ze doen. Een herinnering om nooit meer te vergeten

Uitstekend

Shannon
1-9-2019

Goed hotel, het personeel is heel vriendelijk en er wordt goed voor je gezorgd. Elke avond een leuke show en afterparty’s. Persoonlijk vind ik de bedden iets te hard.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.