Hotel Saturn Palace

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 617p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Algemene informatie Saturn Palace Hotel

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace in Antalya zit it je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. De service is in alle opzichten dik in orde, dat wordt bevestigd door de vele posities reviews die het hotel krijgt. Het hotel is gelegen in de populaire Turkse regio, direct aan de prachtige Middellandse Zee. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Faciliteiten van het hotel

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Kenmerkend is de bediening die met rolschaatsen tot op de pier eten en drinken komt brengen. Om eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Het eten wordt door veel vakantiegangers beoordeeld als lekker en de buffetten zijn gevarieerd.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim en een heerlijke manier om in de zomer af te koelen. Naast de zwembaden kun je natuurlijk ook een duik nemen in de zee. Buiten het hoogseizoen kunnen de zwembaden wel enigszins koeler aanvoelen, omdat ze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon met zeezicht. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op de Middellanse Zee. Kortom, alle faciliteiten zijn aanwezig voor een perfecte vakantie. Mocht toch de airconditioning niet goed werken? Dan kun je dit bij de receptie aangeven en worden de problemen vaak dezelfde dag opgelost.

Ligging van het hotel in Lara, Antalya

Hotel Saturn Palace Resort ligt direct aan het strand in het district Lara, dat onderdeel uitmaakt van Antalya. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Wie weet kom je in de zee zelfs grote schildpadden tegen.

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Als je 's ochtends vroeg vertrekt ben je binnen 30 minuten op bestemming en is het lekker rustig. In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Het vliegveld van Antalya ligt op 15 kilometer afstand van het hotel. Je bent in korte tijd bij het hotel. Ideaal voor als je direct uit het vliegtuig wilt stappen en genieten van je welverdiende vakantie.

Ben je enthousiast geworden over het kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Vergelijk aanbieders en boek je reis!

3984 reviews over Hotel Saturn Palace

• 2019
    10Andre en Arja16-11-2019

Wat een fantastisch hotel.Heerlijk eten en superschone mooie kamers. Wij hebben genoten van alle gastvrijheid,niets was te veel.Van iedereen een vriendelijk woord.Heerlijk eten,voor elk wat wils, willen Ahmet en personeel daarom ook hartelijk bedanken voor een heerlijke week.Wij kunnen er de komende winter tegenaan maar kijken weer uit naar het volgend verblijf in Saturn Palace.We missen nu al de warme gezelligheid..Dankjewel voor alles.lieve groeten Arja en Andre xx met stip op nr.1 xx

• 10Carla16-11-2019

GEWELDIG HELEMAAL TOP

Wij zijn er nu voor de zoveelste keer geweest, dit jaar voor de tweede keer het is net of je thuiskomt, gaan vandaag weer richting huis, maar ga volgend jaar zeker weer , alles is voortreffelijk van de schoonmaak tot en met de staf je word door iedereen erg verwend , tot op her strand komen ze je nog bedienen ,

• 9Jack de Gier15-11-2019

Super vakantie met top service in optima forma!

We zijn hier afgelopen Oktober verbleven en hebben het echt geweldig naar onze zin gehad! Heerlijk gegeten, mooie schone kamer, goede ligging en altijd stond er iemand voor je klaar. Een prachtig familiair hotel waar je zowel als koppel, maar ook met kinderen uitstekend kunt vertoeven en genieten! Ik wil de lieve mensen van de Guest Relations absoluut even extra vermelden omdat zij altijd voor ons klaarstonden en echt voor ons de kers op de taart waren! Nogmaals onwijs bedankt, een echte aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug :)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Alex15-11-2019

Top Hotel !

Zeer fijn hotel van alle gemakken voorzien, kindvriendelijk en niet te massaal. Zeer vriendelijk en zorgzaam personeel. Eten is zeer goed en gevarieerd. Goed Nederlands sprekende gastheren die dagelijks vragen of alles naar wens is, of er ruimte voor verbetering is, en/of je klachten heb. Zeer goed te spreken over het hotel dit is een aanrader !

• 9M lobbezoo15-11-2019

Echt één aanrader om hier naar toe te gaan . Super service en klantvriendelijk personeel. Een heerlijke tijd gehad hier.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10‘t Lam15-11-2019

Fantastisch resort

Last minute weekje Turkije geboekt in november, omdat ze hier nog goed weer opgaven. Dat is ons super bevallen! We boekten losse tickets en een kamer en werden door het hotel opgehaald en terug gebracht op het vliegveld. We hadden een kamer met jacuzzi op het balkon. Dat is echt een aanrader, omdat het balkon dan ook groter is, je zeezicht hebt en ligbedden op het balkon. Waar dit hotel met name in uitblinkt is service. Lopen hele dag mensen rond om te vragen of je alles naar je zin is en met opmerkingen wordt ook echt wat gedaan. Wij bijv 1x aangegeven dat we liever wilden dat de kamer s ochtends zou worden schoongemaakt ivm ons zoontje dat s middags sliep. Geen probleem, werd gelijk geregeld. Personeel is heel (kind)vriendelijk, ze rennen de benen onder hun lijf voor alle gasten. Enig nadeel: zwembaden zijn niet verwarmd, dus in het najaar wel koud.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Lesire15-11-2019

Zeer aangenaam verblijf met vriendelijke personneelslid. Aan te raden. Gastrelatie Hakan zeer vriendelijk.

• 10Fam Bos15-11-2019

Geweldig

Zijn er dit jaar voor de tweede keer , in totaal vaker, omdat het kleinschalig is,krijg je veel aandacht van iedereen geweldig

• 10Frits Bos15-11-2019

Fantasties

Dit is een uitmuntend hotel met zeer goede service en de bediening is heel vriendelijk .Wat comfort betreft voortreffelijk.

• 9Margot Ursem14-11-2019

Fantastische vakantie in saturn palace!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in saturn palace resort! Het was uitstekend verzorgd, de guest relation stond altijd voor ons klaar!! Heel erg behulpzaam en vriendelijk. Hij verstaat zijn vak!!! Het was voor ons heel prettig dat hij zo goed Nederlands spreekt! Een topvakantie!

Gereisd met partner in oktober 2019

Hotel Saturn Palace info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer