Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

3812 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

SUPER

Corrie Hart-Hester
12-9-2019

Hele fijne gemoedelijke sfeer en super klant vriendelijk. Goede schone kamers, lekkere bedden en goede douche. Zwembaden schoon en service aan je bedje! Gezellige entertainment. Faciliteiten dus top! Eten goed en gevarieerd. Komen zeker een keer terug!

Lekker, luxe en relaxed.

Patrick en Nicole
12-9-2019

Fijn hotel, mooie kamers met jacuzzi binnen op ruim balkon. Super vriendelijk en behulpzaam personeel op alle afdelingen. Een "relaxpool" waar het wat rustiger is.

Geen 5 sterren waard

Aquisha
12-9-2019

Geen 5 sterren waard.... na de goede recensies die ik heb gelezen dacht ik top hotel totdat ik er was. Jaccuzie kamer op terras helemaal super, service ook goed. Skeelerend rond het zwembad met eten en drinken. Het restaurant waar je buiten kan zitten zijn de stoelen echt aan vervanging toe, als je ging leunen viel de stoel bijna uit elkaar. Airco op de kamer ook slecht is niet koud. Na het avondeten moest je naar de lobby omdat andere bars pas half 9 open gingen. Shows waren oke maar niet bijzonder. De muziek van het naastgelegen hotel kwam er gewoon bovenuit. Zeker geen 2e keer hierheen. Eten niet goed slappe patat en kipnuggets weinig variatie.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Familie van der Meer
12-9-2019

Niet twijfelen gewoon doen! Wij genieten nu van ons laatste ochtendje en schrijf deze recentie terwijl ik nog aan het zwembad zit. Park is top, eten is top, animatie is geweldig! Er is alles aan gedaan om onze dochter van 4 een fantastische vakantie te bezorgen met iedere dag andere activiteiten onder andere T-shirt verven, stenen zoeken op het strand en verven. Rondje op de bananen boot sommige van deze activiteiten kosten extra geld. Verder is er iedere dag kinderdisco en andere animatie. Na de disco is er iedere avond een andere dans show in het theater. Je hoeft je niet te vervelen! Omdat wij niet met een veel te duur touroperator uitje mee wilde hebben we via het hotel een auto gehuurd om naar antalya te gaan. Dit koste maar 20 euro per dag dus zeker aan te raden. Iedere dag komt er iemand aan je bedje vragen of er klachten of aanmerkingen zijn. Ze doen alles om je een top vakantie te bezorgen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Perfect

Wesley
11-9-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede verzorging in het restaurant en aan het zwembad. Kamer is netjes schoon iedere dag nieuwe handdoeken en aangevulde minibar!

Geweldig

Overman
11-9-2019

Voor het eerst naar turkije en mede door goede recensies gekozen voor dit hotel. Wij hebben hier totaal geen spijt van. Wij hebben een super vakantie gehad. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken ook als er wat is staat zij klaar om dit op te lossen of mee te denken. Dat maakt dat ze elke keer steeds beter worden! Als wij terug gaan naar turkije gaan wij absoluut zonder twijfel terug!

Omgeving: ook genoeg bazaars op loopafstand te vinden. Dus buiten ook genoeg te doen.

Eten: is er genoeg keus. Iedere dag wat anders en voor ieder wat wils. Er zijn ook a la carte restaurant, wij hebben nieteens de tijd gehad om daar te eten. Drinken: kun je daar de gehele dag door. Onze ervaring was, als je goede mix drankjes wilt hebben kun je dat het beste bij de lobby bar doen.

Kinderen: Elke dag meer dan genoeg te doen. Elke dag mini disco, een kermis. Allemaal met een leuk team. Kortom een geweldige verblijf gehad

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Super hotel! Echt een aanrader.

Daisy Koenes
11-9-2019

Echt een top hotel! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne krijgt een 10 alles is super netjes en schoon. Onze dochter werd ziek en het hotel heeft gelijk actie ondernomen en heeft een ambulance laten komen en we zijn daarna ook weer netjes terug gebracht naar het hotel. De jaccuzi kamer is ook echt een aanrader zeker met kleine kinderen die tussen de middag nog moeten slapen zo kan je zelf ook nog lekker relaxen op het balkon. Al met al alleen maar lof voor dit hotel. Er was een Nederlands guest relation en die heeft ons super goed geholpen met alles en altijd als we hem tegen kwamen vroeg die hoe het ging met de kleine meid! Ook konden we de laatste dag kosteloos langer op onze kamer blijven zodat zij gewoon haar middag dutje kon doen. Voor een top vakantie moet je naar saturn palace. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig

Sharessa Kleinendorst
11-9-2019

Heel gastgericht! Leuk personeel ook het eten was goed verzorgd zeker met een gluten/lactose allergie Dit jaar met partner gegaan maar zeker volgend jaar terug met ons dochtertje van 2 Ook voor kinderen namelijk veel te doen!

~min puntje : gehorig gebouw

Zeer goed

Elles Renses
11-9-2019

Super goed hotel. Kleinschalig met zeer vriendelijk personeel. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Eten is gevarieerd en erg goed. Kamers zijn erg netjes, schoon en ruim. Het resort is super schoon en op het strand en bij de zwembaden een ruime hoeveelheid ligbedden. Kortom dit resort is ons zeer goed bevallen en komen zeker weer terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam Faber
9-9-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op het saturn palace resort. 20 min vanaf de luchthaven. Goede service, het personeel is super lief en behulpzaam. Onze zoon is anderhalf en heeft zich daar zo vermaakt al het personeel was dol op hem en hij op hun. Kamers waren heel netjes mini bar werd dagelijks helemaal gevuld en de kamer werd iedere ochtend voor 1e schoongemaakt ivm het slaapje van onze zoon later op de middag. wij hadden een kamer op een hoek met 2 balkons 1 met jacuzzi. (AANRADER!!) animatie was super al was onze kleine er nog net iets te jong voor werd hij overal bij betrokken. Als ik dan 1 klein puntje moet geven is het eten dat soms wel wat warmer kon en iets meer mocht variëren.. Maar al met al dit resort maakt zijn ulta all inclusive zeker waar!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.