Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°19°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

3813 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Greet Kelderman
14-9-2019

Uitstekende lokatie. Nog nooit z’n goed verzorgde vakantie gehad. Zijn echt in veel hotels in Turkije geweest.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel genoten!

A van Beelen
14-9-2019

Vriendelijke mensen, goede sevice Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in september 2019

Beste voor goede vakantie

Ahmet keske
13-9-2019

Fijn hotel,eght mooi en schone kamer beste goede service met eten drinken guest relation alamaal vriendelijk behulpzam zeker een hotel om naar terug te gaan noch een keer voor goede vakantie

Melanie Cabrie-Stok
13-9-2019

Wij zijn super grote hotels ‘gewent’ en we moesten even wennen bij binnenkomst. Maar je bent hier geen nummer, je word hier behandeld zoals je dat zou willen. Fantastisch hotel! Perfect voor de kids (8,3,0 jaar) eten ook prima. Ahmet van gastrelaties heeft onze vakantie echt zoveel beter gemaakt. Komt elke dag wel vragen hoe het is en of er iets is. Niks is te veel voor hem. Heeft gelopen met mijn ouders verrassen. En heeft gezorgd voor ‘onderdak’ toen onze vlucht ineens niet meer doorging, echt fantastisch. Wij hadden mooi uitzicht op verdieping 8 met een jacuzzi op het terras, kamer is echt aan te raden. Lotte van het animatie is ook echt een topper! Wij komen hier volgend jaar terug!!!!

Geweldig geweldig geweldig

Martin Stok
13-9-2019

Met 1 woord geweldig wat een top hotel, Ahmed van de guest relation jij verdient de grootste pluim die er is. Hulde voor deze man. Wij waren op het vliegveld 16:30 uur en hoorde dat we 8 uur vertraging hadden. We zouden om 04:00 uur vertrekken wat doe je met 3 jonge kinderen. We belden Ahmed op en die heeft ons ontvangen met open armen heerlijk weer gegeten en we kregen nog een kamer. Buiten dit was onze vakantie perfect eten, drinken je wordt overal waar je bent in de watten gelegd je komt hier niets te kort. Nogmaals Ahmed je was voor ons een topper. We komen zeker terug en hopen nog vele gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Yalcin
13-9-2019

heerlijk ontspannen, goede service en super lekker gegeten.

Geweldig Hotel

Ayse

De Service is heel goed. Personel heel vriendelijk. We komen zeker terug

Gereisd Met partner in september 2019

Beste vakantie

schlossmeister
13-9-2019

Hotel eght mooi beste voor kinderen baby eght de service in dit hotel is top personeel is vriendelijk hakan ook beste van guest relations en echt beste vakantie naturlijk ik komme terug voor beste vakantie

We komen zeker terug.

Linda De Ceulaerde
13-9-2019

Het is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel . Proper hotel. Lekker afwisselend eten. Goede bedden. Komen alle dagen eens horen of alles inorde is. Komen zeker nog eens terug🖒🖒🖒🖒🖒🖒

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig

Alana Janssen
13-9-2019

De service in dit hotel is top! Je word meteen geholpen en het personeel doet moeite om een woordje Nederlands te spreken. Het hotel doet zen best om zich steeds te verbeteren. We zeiden dat we het toilet buiten niet vonden. Letterlijk 2 dagen later hing er een groot bord waar je het toilet kon vinden. Top! Het hotel ligt superdicht bij het strand dus je hoeft geen busje te nemen om er te geraken.

Gereisd Met vrienden in september 2019

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.