Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

14 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Geen tweede keer, in de buurt veel betere hotels

Wim
24-10-2018

Ik begrijp al die positieve beoordelingen niet, immers voor een 5 sterren hotel all inclusive mogen ze best enkele import drankjes serveren zoals rum en whiskey. Maar nee hoor alle sterke dranken zijn Turks gedistilleerd. De enige import is biet uit Denemarken. Lange wachttijden voor een drankje, bestek smerig etc.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Gewoon top

Nel postma
11-10-2018

Het is een top resort. De service staat hier heel hoog.mooie kamers en goede schoonmaak.Eten is top.Altijd een plekje bij het zwembad en het strand.Handdoek leggen komt hier niet voor.Personeel super vriendelijk en harde werkers. Ik kreeg een kamer zonder balkon,wilde een kamer met balkon,kreeg gelijk een andere kamer.Kinderen vermaken zich hier prima.ik ga volgend jaar zeker weer.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch , héél dicht tegen de vlieghaven !

Maria De Pauw
19-6-2018

Ik vind het een van de beste hotels van Antalya ! Ozay staat steeds gereed voor uw wensen ! Netjes hotel ! Eten héél goed ! Wij komen terug ! FantastiSch hotel, kindvriendelijk ! En animatie elke avond mooie optredens !

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Super

Nel
12-10-2017

Wat een super hotel. Was hier 2 jaar geleden ook. De service is nog steeds top Hardwerkend en vriendelijk personeel Eten in overvloed en de kamer prima in orde. Kom zeker volgend jaar terug

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Heel goed hotel!

Saskia Schuijers-Vos
29-10-2016

Kleiner hotel dan de rest maar met een hele goede service! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Kom zeker terug!

Angelique Kolen
13-6-2016

Heb vele hotels bezocht in Lara /kundu maar dit was puur luxe.Bediening op skeelers die met champagne. , cocktails, ijs, fruit, pizza.hotdogs., hamburgers, friet, gebal. , durum bij je komen.Ik zat in oude gedeelte maar dat was allemaal netjes.personeel vriendelijk.De manager Ozay iedere dag persoonlijk kwam vragen of er klachten waren of dat er iets verbeterd kon worden.....wat dan? Kon niks negatiefs vinden.Op en top goed hotel .

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig hotel maar geen top!

bushy
28-6-2015

Volledig met de vorige schrijver eens. Wat ik vooral miste in de avond was gezelligheid aan de poolbar, (gesloten). Prachtig die overvloed aan hapjes en drankjes. Maar dit zou makkelijk gehalveerd kunnen worden ten gunste van een lekker drankje zoals een rum cola of een wiskey cola. Hier serveerde men alleen Turkse rum en wiskey, echt voor mij als liefhebber niet te drinken. Betere hotels in de buurt voor hetzelfde geld.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke verwennerij

johannes meinds
23-11-2014

zoals de reviews al deed vermoeden een erg goed hotel flinke variatie in de maaltijden voor elk wat wils , men doet de hele dag zijn uiterste best je vreselijk te verwennen, pak je zelf niks, komen ze waar je ook ligt bij je langs met hapjes drankjes noem maar op. bijna dagelijks word er wel even terloops gevraagd of het je naar t zin is, s avonds altijd wel iets van een live show of muziek. animatie team doet enthousiast haar werk zelfs nog aan t eind van t seizoen " petje af ".

Gereisd Alleenreizend in november 2014

uitmuntende service

Ron van der Kaaij
10-9-2014

Kwam hier begin september een weekje uitrusten naar een onverwachte hartoperatie in turkije. De service en de manier waarop ik ben ontvangen zijn uitmuntend. De hele dag wordt er wel iets aangeboden aan het zwembad en lopen de mensen van de guest relations rond voor op en of aanmerkingen te noteren. Van obers tot guest relations tot receptie iedereen even vriendelijk. Eten is misschien van een iets minder niveau als de omliggende grote resorts maar dit mag en kun je que prijs/kwaliteit niet met elkaar vergelijken. Uit respect voor de ontvangst en interesse zal ik hier zeker nog eens terugkomen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.