Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

666 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Fantastisch!!

Fam. Bolscher/Pegge
16-9-2019

Geweldig mooi hotel! Alleen maar positief!! Niks geen minpunten! Álles is goed! Kamers, eten, zwembaden, service is echt top!! Wij gaan volgend jaar zeker weer!! We waren ter ere van het 40 jarig huwelijk van onze ouders, ook hier werd uitgebreid aandacht aan geschonken, prachtig gedekte tafel, bloemen op de kamers! Super!! Ook voor de kids (1,5 en 3 jaar) volop te doen en veel aandacht!! Wij vonden het GEWELDIG!! Tot volgend jaar!!

Beste famillie hotel 🇲🇦

Mustapha
14-9-2019

Aller beste hotel raad iedereen die met zijn vriendnen of famillie wilt genieten van een houden vakantie tijd ❤️❤️❤️🇹🇷🌹🙏🏼🎊🎊

Sybren
14-9-2019

Niet al te grootschalig hotel. Altijd plaats aan een van de zwembaden of op het strand:dus geen handdoekje leggen om 5 u s'ochtends! De service is super!!Langs het zwembad komt een ober op skeelers drankjes en hapjes brengen. iedere dag komt er wel iemand langs om te vragen of alles goed gaat of dat je vragen/problemen hebt; worden zo nodig direct opgelost.

Greet Kelderman
14-9-2019

Uitstekende lokatie. Nog nooit z’n goed verzorgde vakantie gehad. Zijn echt in veel hotels in Turkije geweest.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen zeker terug.

Linda De Ceulaerde
13-9-2019

Het is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel . Proper hotel. Lekker afwisselend eten. Goede bedden. Komen alle dagen eens horen of alles inorde is. Komen zeker nog eens terug🖒🖒🖒🖒🖒🖒

Geweldig

Alana Janssen
13-9-2019

De service in dit hotel is top! Je word meteen geholpen en het personeel doet moeite om een woordje Nederlands te spreken. Het hotel doet zen best om zich steeds te verbeteren. We zeiden dat we het toilet buiten niet vonden. Letterlijk 2 dagen later hing er een groot bord waar je het toilet kon vinden. Top! Het hotel ligt superdicht bij het strand dus je hoeft geen busje te nemen om er te geraken.

Diane Klerks
13-9-2019

Vergeleken met alle andere resorts in Lara is deze kleinschalig en dat is juist zo fijn. Alles is tot in de puntjes geregeld en schoon. Naar het centrum met alle bazaars is het wat verder lopen, maar een stuk lopen vinden wij juist heerlijk na een dag strand en zwembad. Het personeel en Ahmet van de guest relations zijn allemaal super vriendelijk en staan constant voor je klaar. 2 jaar geleden zijn wij hier ook geweest en ook toen hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Ik kom hier zeker weer terug.

Super hotel! Echt een aanrader.

Daisy Koenes
11-9-2019

Echt een top hotel! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne krijgt een 10 alles is super netjes en schoon. Onze dochter werd ziek en het hotel heeft gelijk actie ondernomen en heeft een ambulance laten komen en we zijn daarna ook weer netjes terug gebracht naar het hotel. De jaccuzi kamer is ook echt een aanrader zeker met kleine kinderen die tussen de middag nog moeten slapen zo kan je zelf ook nog lekker relaxen op het balkon. Al met al alleen maar lof voor dit hotel. Er was een Nederlands guest relation en die heeft ons super goed geholpen met alles en altijd als we hem tegen kwamen vroeg die hoe het ging met de kleine meid! Ook konden we de laatste dag kosteloos langer op onze kamer blijven zodat zij gewoon haar middag dutje kon doen. Voor een top vakantie moet je naar saturn palace. Wij komen zeker nog een keer terug!

Zeer goed

Elles Renses
11-9-2019

Super goed hotel. Kleinschalig met zeer vriendelijk personeel. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Eten is gevarieerd en erg goed. Kamers zijn erg netjes, schoon en ruim. Het resort is super schoon en op het strand en bij de zwembaden een ruime hoeveelheid ligbedden. Kortom dit resort is ons zeer goed bevallen en komen zeker weer terug.

Ans Boele
1-9-2019

Fantastisch park..we hebben ontzettend genoten! Leuk personeel lief voor kinderen. Van ons een dikke 10..

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.