Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

860 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Corine
4-9-2019

Mooi verblijf. Er is genoeg te doen. Goede animatie. De eetzaal zou iets knusser aangekleed mogen worden, heerlijk eten. Prachtige zwembaden en voor de pubers genoeg vertier. Je wordt op je zonnebedje bediend met volop eten en drinken. Top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

heerlijke vakantie, superbediening en leuke sfeer

Geert Henckaerts
1-9-2019

Ben al 12 keer in Turkije geweest. Schitterend complex. Aan de buitenkant niet zo spectaculair maar aan de binnenkant fantastisch. Zeer mooie kamers, afwerking van hoge kwaliteit en groot genoeg. Hadden familiekamer met aparte kamer, badkamer en tv voor de kinderen. Eten was zeer, zeer goed. De hele dag waren er verrassende snacks ( versgebakken chips, pannenkoeken, donuts, cava, etc., etc.) en bediening aan het zwembad (buitengewoon). Personeel was SUPER vriendelijk, deden er alles aan om je in de watten te leggen. Ook de helpdesk deed haar job FANTASTISCH nadat ik eventjes in het ziekenhuis belande. Zeer veel Nederlanders en Belgen, overigen waren vriendelijke Engelsen en Duitsers. Dit hotel heeft me zeer aangenaam verrast en zeker voor die prijs ! Misschien enige kleine minpunt is dat het animatie team geen eigen avond shows heeft (bv mr. verkiezing). we komen zeker terug ! Bedankt voor deze mooie vakantie !!!

Fam Belmans
1-9-2019

Heel goede services, en het animatieteam was top en persoonlijk in jou taal met het perfect programma voor iedereen.van jong tot oud . Een zeer familiaal hotel niet grootst maar wel in alles wat ze doen. Een herinnering om nooit meer te vergeten

Super hotel!

Kilian
31-8-2019

Wat een goed hotel! Goede service, vriendelijk personeel. Er wordt veel gedaan voor de gasten. Personeel bij het zwembad ook erg vriendelijk. Vooral Erdal. Hij loopt zo hard, altijd vrolijk en vriendelijk. Biertje voor Wil!!! Hotel voor herhaling vatbaar!

Geweldig hotel

Christa van looy
30-8-2019

Net terug 29/8/19 Fantastische vakantie gehad. Al heel dikwijls in Turkije geweest maar nog nooit zo in de watten gelegd,onbeschrijflijk.... Het is een kleiner hotel,335kamers maar alles is erop en eraan Wij gaan zeker het volgend jaar terug!!!!!

waaaaaauuuuuwwwwwww

VDV
30-8-2019

Van minuut 1 tot de laatste minuut van je verblijf wordt je verwend! iedere medewerker vh hotel is supervriendelijk. De buffetten zijn enorm en veel afwisseling. Bediening aan je ligstoel aan zwembad, versnaperingen, verfrissingshanddoek, …. Beste 5 sterren hotel dat we al geweest zijn in Turkije. Groot voordeel: geen russen in het hotel, waardoor er geen verspilling van voeding is. Toch een minder puntje: hotel is wat verwijderd van shops, Antalya is 1 uur met bus (dolmus is er afgeschaft). Andere hotels in de buurt hebben shuttle busjes, zou praktisch zijn voor saturn ook. 1 uur naar Antalya met de bus geeft niet echt een vakantie gevoel, zeker als je iedere dag met het openbaar vervoer naar het werk gaat gedurende 1,5 u! Maar nog eens, hotel is top!!!!

Als Saturn een hotel opent of heeft in de buurt van Bodrum met dezelfde service, gaan we onmiddellijk terug.

Fantastisch hotel

Vanessa Lagarde
29-8-2019

Erg goed hotel. Service is echt uitmuntend. Heel de dag wordt je bediend aan je zwembad bedje. Dagelijks komen ze vragen of je verblijf in orde is en of je tips hebt. We zijn al bij veel grote ketens geweest maar nog nooit de service gehad die we hier kregen. Zeker een hotel om naar terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal prima!!

M.van Leeuwen
27-8-2019

Saturn Palace is een heel fijn hotel! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, je bent hier echt gast. Geen gedoe met handdoekjes leggen er is altijd wel een plekje, zeker bij het rustige zwembad, waar het water ook net iets koeler was, wat met 40 graden heel fijn was. Idd eten en drinken gebracht tot aan je ligbedje. Het hotel is niet zo groot als de andere resorts maar dat is juist wel fijn vonden wij. Er was altijd wel plek om te zitten, zowel bij het eten als s’avonds. Mooie shows die er professioneel uitzagen en veel te doen voor alle leeftijden. De glijbanen waren leuk maar volgens onze pubers harde randen wat zeer ging doen aan je rug en minder hoge glijbanen dan de omliggende resorts. Wat ik jammer vond is dat er buiten het hotel nauwelijks winkeltjes zijn, dan moest je toch wel een flinke wandeling maken, dit was overigens als wel bekend maar goed in de praktijk toch jammer.

Heerlijke week gehad.

Suzanne
27-8-2019

Dit was voor ons de tweede all inclusive reis naar Turkije en is heel goed bevallen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie met ons gezin !

Kurt valle
27-8-2019

Dit een kleinschalig hotel met niet veel bling bling aan buitenkant maar o zo goed . Veel Belgen , Nederlanders en Engelse mensen en Duitse mensen .
Alles is omhanden voor een top vakantie . Lekker eten , zeer vriendelijk personeel . Top animatie . Goede zwembaden . Kamers meer dan ok . Wij komen hier zeker nog terug .

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.