Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

25 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Vergelijk het niet met de andere hotels in Lara

s.k
27-7-2013

Eten was vooral alles wat goedkoop is en 'restjes' worden meerdere keren voorgeschoteld. Toetjes kreeg je iedere keer hetzelfde. Ook wat over was. Voor wat ik ervoor betaald ( ongeveer 4000 euro voor 3 personen) heb vind ik het niet waard. Strandlakens waren snel op en je kon dan niet meer wisselen. Handdoeken op de kamer worden wel 2x per dag verschoond. Schoonmaakster maakte de eerste paar dagen erg goed schoon, daarna ging het berg afwaarts. Ze heeft zelfs een dag overgeslagen. Mensen van de hamam lopen rond en zeuren of je komt. Erg vervelend.

Het enige wat ik goed vond aan dit hotel: - voldoende bedjes aan strand - minibar - hapjes drankjes aan je bed - ozay quest relations helpt goed - mooie strand - korte transfertijd van airport - geen russen

Gereisd Familie in juli 2013
2008

een top vakantie

Shannen & Jaimy
18-10-2008

het hotel is super! en het personeel is vriendelijk het animatieteam is erg leuk het wisselt af van show's er is ook erg goede muziek. het hotel en de kamers zijn goed schoon wij willen graag weer terug naar dit hotel

Gereisd Familie in oktober 2008

SUPER!!

Ilse
14-10-2008

Wij zijn in september een week in dit hotel geweest, heerlijk gehad! Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie zwembaden, handdoeken service, gratis hammam, sauna etc. Goede busverbinding naar Antalya voor ? 1,50 (+/- 20 minuten). Aanrader

Gereisd Familie in september 2008

Top hotel!

Mar
28-9-2008

Wij zijn in september een week in dit hotel geweest, heerlijk gehad! Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie zwembaden, handdoeken service, gratis hammam, sauna etc. Goede busverbinding naar Antalya voor € 1,50 (+/- 20 minuten). Aanrader!

Gereisd Familie in september 2008

uitstekend resort voor een luie vakantie

Carla
10-7-2008

Net terug van een lastminute weekje met Sunweb naar Saturn palace resort. Ik vond het zeker voor de prijs een uitstekend hotel, lekker eten en over het algemeen prettig personeel. Er is voldoende ruimte om een ligplaats bij zwembad of strand te krijgen en ook bij de restaurants hoef je nooit lang te wachten. Een buideltje met 2 euromunten om de diverse personeelsleden wat toe te stoppen, helpt zeker. Het is geschikt voor een luie vakantie, want in de omgeving is niet veel te doen. De animatie is voor kinderen heel leuk. wij (2 volwassenen, 2 tieners) hebben ons uitstekend vermaakt met de medewerkers van het watersportcentrum en andere gasten.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in Saturn Palace geweest van 27-4 t/m 4-5-08 met

Fam.Meuwissen
29-5-2008

Wij zijn in Saturn Palace geweest van 27-4 t/m 4-5-08 met 2 kids van 4 jaar en 1 jaar.Een heel leuk hotel,niet te groot en het was er niet druk.Eten was goed,weliswaar niet zo heel veel keuze maar de kwaliteit was echt goed.Het animatieteam was heel leuk en deed hun uiterste best om het de gasten(ook de kinderen) naar hun zin te maken.Ook is het personeel gek op kinderen.Kamers zijn mooi en schoon,wij hadden en familiekamer(dubbele kamer)wat echt heel fijn is.Je kunt rustig tv kijken zonder dat de kids wakker werden. Je merkt wel aan het personeel dat het hotel net 1 jaar open is maar ze staan open voor tips. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad met de kids en we raden dit hotel zeker aan als je met kleine kids op vakantie wilt.

Gereisd Familie in Thu May 29 2008 13:30:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk kleinschalig hotel met een zeer goede De general is

fam. van Poucke
10-5-2008

leuk kleinschalig hotel met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De general manager is erg vriendelijk en hulpvaardig. Je vraagt het en je krijgt het. De buffetten zijn misschien minder uitgebreid, maar wel van hoge kwaliteit en erg afwisselend. (in andere hotels is dat wel eens anders). Geef ober "Nihat" af en toe een tip, hij staat steeds tot jouw beschikking en geeft jou een extra vakantiegevoel. We hebben samen met familie uit Duitsland in Saturn Palace een geweldige vakantie gehad. Ook het animatieteam deed goed zijn best en dat zonder opdringerig te zijn. De kamers zijn ruim, netjes ingericht en afgewerkt en worden dagelijks schoon gemaakt. Een keer per week wordt er in de tuin van het hotel een Turkse markt gehouden. De oranje glijbaan is een extra attractie. Op een band glij je de steile helling af en dat geeft een echte kik. De overige glijbanen zijn ook leuk voor de kinderen. Gebruik de beschikbaar gestelde banden op te glijden. Tophotel!!! Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Familie in mei 2008

Zeer slecht hotel

nel en kees
1-4-2008

Zeer slecht hotel. Waar je kwam zat het onder de spinnen en kakkerlakken. Mensen die van ongedierte houden en vooral spinnen is dit een leuke vakantie. Zelfs een kakkerlak in het eten gehad dit is verschikkelijk een werkelijke nachtmerrie.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 10:05:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in augustus 2007 geweest met zoontje van 6

Remco Kamphuis
15-1-2008

Wij zijn in augustus 2007 geweest met zoontje van 6. Prachtig hotel, goede voorzieningen, service wat stuntelig. Begrijp de negativiteit van sommige beoordelingen echt niet, ze doen hun best het je prima naar de zin te maken. We raken verwend in die belachelijk luxe resorts dat is het. Ligt wat afgelegen maar dat viel op te lossen. Ga richting manavgat en dan de bergen in, prachtig!

Gereisd Familie in januari 2008
2007

We zijn hier van 11-11 tot en met 19-11 geweest en hebben

Koray en Meryem.
17-12-2007

We zijn hier van 11-11 tot en met 19-11 geweest en hebben een leuke tijd gehad. Personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Het klopt dat de meeste buitenfaciliteiten gesloten waren, maar dit is logisch ivm de winterperiode. De kaart voor de drankjes werd gebruikt, omdat er ook gasten op basis van halfpension verbleven. Ook het animatieteam heeft zijn uiterste best gedaan.Het eten was niet zo uitgebreid, maar wel ok. Tip: de lounge bar serveert heerlijke drankjes! Een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd Familie in Mon Dec 17 2007 16:29:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.