Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

1033 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Ideal Familie Hotel

Oriel
16-9-2019

Supper hotel eten is goed we komen zeker terug

Top hotel

Pietvanbeelen
15-9-2019

Zeer goed en vriendelijk goede service

Top hotel genoten!

A van Beelen
14-9-2019

Vriendelijke mensen, goede sevice Heerlijke vakantie gehad!

Geweldig Hotel

Ayse
13-9-2019

De Service is heel goed. Personel heel vriendelijk. We komen zeker terug

SUPER

Corrie Hart-Hester
12-9-2019

Hele fijne gemoedelijke sfeer en super klant vriendelijk. Goede schone kamers, lekkere bedden en goede douche. Zwembaden schoon en service aan je bedje! Gezellige entertainment. Faciliteiten dus top! Eten goed en gevarieerd. Komen zeker een keer terug!

Lekker, luxe en relaxed.

Patrick en Nicole
12-9-2019

Fijn hotel, mooie kamers met jacuzzi binnen op ruim balkon. Super vriendelijk en behulpzaam personeel op alle afdelingen. Een "relaxpool" waar het wat rustiger is.

Geen 5 sterren waard

Aquisha
12-9-2019

Geen 5 sterren waard.... na de goede recensies die ik heb gelezen dacht ik top hotel totdat ik er was. Jaccuzie kamer op terras helemaal super, service ook goed. Skeelerend rond het zwembad met eten en drinken. Het restaurant waar je buiten kan zitten zijn de stoelen echt aan vervanging toe, als je ging leunen viel de stoel bijna uit elkaar. Airco op de kamer ook slecht is niet koud. Na het avondeten moest je naar de lobby omdat andere bars pas half 9 open gingen. Shows waren oke maar niet bijzonder. De muziek van het naastgelegen hotel kwam er gewoon bovenuit. Zeker geen 2e keer hierheen. Eten niet goed slappe patat en kipnuggets weinig variatie.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect

Wesley
11-9-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede verzorging in het restaurant en aan het zwembad. Kamer is netjes schoon iedere dag nieuwe handdoeken en aangevulde minibar!

Geweldig

Sharessa Kleinendorst
11-9-2019

Heel gastgericht! Leuk personeel ook het eten was goed verzorgd zeker met een gluten/lactose allergie Dit jaar met partner gegaan maar zeker volgend jaar terug met ons dochtertje van 2 Ook voor kinderen namelijk veel te doen!

~min puntje : gehorig gebouw

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch!!! Wat een goede service!!!

Fam. Toprak
29-8-2019

Een heerlijke vakantie gehad bij Saturn Palace!!! Dichtbij het vliegveld en een wat kleinschaligere hotel dan de rest van de hotels in Lara. Daarom hebben we juist kunnen genieten omdat we altijd wel plek hadden bij de zwembaden en strand. Geen rijen bij de bar voor een drankje. Genoeg personeel en enorm vriendelijk en behulpzaam. Veel van het personeel konden ook Nederlands spreken. In een week tijd diverse malen door het staf gevraagd of alles naar wens was. Vooral dhr. Kahraman manager was enorm vriendelijk en behulpzaam! De kamer mochten we op dag van uitchecken tot 15:00 uur gebruiken omdat we dan pas opgehaald werden om naar het vliegveld te gaan. Naar veel hotels geweest in Lara maar dit was een uitschieter m.b.t. het alles naar je wens laten verlopen van het personeel en animatieteam. Nogmaals ons complimenten voor de zeer behulpzame en supervriendelijke personeel!!! Gratis en goede wifi! Absoluut een aanrader!!!Zeer tevreden

Gereisd Met partner in augustus 2019

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.