Hotel Saturn Palace

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Hotel Saturn Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Saturn Palace voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

1 review over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Zeer kindvriendelijk hotel

Lynn van den berge
23-8-2017

Hotel saturn palace lara is een zeer geschikt hotel voor gezinnen met kinderen tussen de 3-12 jaar. Wij zelf gingen met 2 gezinnen naar het hotel. De jongste van de kids was 4jaar en amuseerde zich rot terwijl de oudste van 17 dit hotel iets minder vond. Alle dagen is er een kinderdisco en heel veel animatie voor tieners van 10-12jaar. Eenmaal voor kinderen van 13 jaar is er niet veel te zien. Het personeel is uiterst vriendelijk, niet altijd even snel en handig maar loopt toch altijd met een smile rond. Wanneer je dit hotel bezoekt moet je zeker eens opzoek gaan naar animator yucel, een zeer toffe kerel. Het eten is goed maar nu ook weer niet om te zeggen van wauw. Ontbijt is wel zeer lekker maar middag eten is niet zo uitgebreid. Ook 80 procent van gasten zijn Nederlanders. Er zijn 4 zwembaden, 2voor de kids en 2 voor adults/jongeren. De zwembaden zijn zeer proper en je ligt niet op elkaar gestapeld aan het zwembad. Wij hadden 4 kamers. De familie-suite is geen aanrader. De adults kamer is zeer ruim met een normale kast (wel geen balkon), terwijl de kinderkamer zeer klein is en de kast mini! In de kinder kamer bevond zich het balkon wat dan weer zeer onlogisch was. Ook stond er schimmel onderaan de deur van de badkamer... Dit was niet echt aangenaam. De deur van de gang blokkeerde ook voortdurend. Terwijl de normale kamers (met jacuzzi) weer zeer proper waren. Genoeg ruimte! Let wel op dat je aanduidt dat je een jacuzzi buiten wilt, anders krijg je een jacuzzi binnen. Wij hadden dit voor maar hebben het gemeld aan de bali en kregen dezelfde dag nog een andere. Op het vlak van hulp en kindvriendelijkheid is dit hotel opper de top! Voor kinderen boven de 12 is er niet veel te zien. Wij boekten onze reis via touroperator. Zij boden niet veel uitstappen aan. Dat was wel een min puntje. Persoonlijk vind ik de Magic life jacaranda (side, turkije) en Magic life waterworld (belek, Turkije) beter, vooral belek.

Gereisd Zakelijk in augustus 2017

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.