241 tips over Hotel Saturn Palace

• Litia, 15-04-2019

Verwarm het zwembad. Dan is uw hotel volgeboekt, dat weet ik zeker

• M., 11-05-2014

Met de dolmus naar de stad kost 1 euro, maar met een taxi ben je voor een retour ongeveer 45 euro kwijt. Een leuke boottocht maken naar de waterval bij de Watersportman (Kees uit scheveningen )

• Rosa, 10-05-2014

leuke markt op zaterdag naar antalya

• Coby de Roos, 24-06-2014

Bezoek aan de markt op zaterdag en aan de oude stad en de haven van Antalya.

• guushabets, 05-05-2012

Neem s.v.p. niet teveel aan bagage mee, want in dit hotel wordt aan alles gedacht. Men was doende met het vernieuwen van vloerbedekking. Alles is er proper en dagelijks wordt alles zeer goed gepoetst. Het eten is werkelijk niet te verbeteren. Voor eenieder steeds wat wils. U wordt verzorgd tot op het strand met snacks, frisdrank, coctails, ijs Het wordt U zelfs gebracht. Men kan er naar hartelust luieren. Ook heeft dit hotel een EIGEN busverbinding naar de stad Antalya vier dagen in de week.

• Johnny Eulderink, 06-05-2012

In de omgeving is niet veel te beleven,maar men kan eenvoudig de dolmus pakken en voor 1 euro kun je tot in Antalya. Ga ook eens na Terra City in Lara een winkelcentrum met alle echte bekende merken. Als je bij Terra City oversteekt en het laantje volgt,kom je weer bij de zee met een prachtig uitzicht en lokale cafeetjes.

• Janke, 29-05-2014

De excursie naar Ormana in het Taurusgebergte is een belevenis! Dit is een nieuwe excursie waarbij je oa nomaden bezoekt, ook het bezoek aan een grot is indrukwekkend, zo ook de wilde paarden die daar op de hoogvlakte lopen!

• René en Suleika Penning, 30-04-2014

Neem de kamer met jacuzzi, met zee zicht, wat een luxe!

• p.simmers, 05-05-2014

A la carte is minder dan buffet eten. Weinig informatie over omgeving voor zelf ontdekken. Wel via reisorganisatie aanbod van trips.

• Roelof Rubingh, 04-05-2014

De kamers zijn allemaal vrij ruim en erg netjes. Als je een kwartiertje loopt zijn er diverse shopping malls. Wij namen ook wel een taxi. Voor 5 euro werden we met 7 personen naar de winkelcentra gebracht.

• Paul, 12-06-2014

Ga met de gratis shuttlebus van het hotel naar Antalya.

• plutow, 28-04-2012

Het personeel maakt lange dagen. Belonen in de vorm van een hartelijk woordje/gebaar en een handje meehelpen bij opruimen, vragen zij niet om en andere vormen vonden wij op zijn plaats.

• Fam. Tellegen, 21-05-2014

Naar antalya stad is een aanrader leuke winkels en de sfeer va oud turkije

• abramsen, 23-04-2014

Kamers met zeezicht en het Luna park bij het hotel is echt heel leuk met bots wagens

• ilse fleurinck, 08-06-2014

Terra-city gaan bezoeken is echt de moeite voor elke vrouw!!

• Dennis Groot , 12-05-2014

Geef het personeel eens een extraatje. Dan lopen ze nog harder voor je dan ze al doen. En als je dingen zoals pindakaas,vruchtenhageltjes,speculoos enz over hebt. Geef ze dan aan Nikki en Bradley. Je doet ze er een groot plezier mee

• ronaldennicole, 26-04-2014

De oude stad in Antalya is erg leuk om doorheen te lopen en lekker even zitten in de haven in de oude stad. Gezellig sfeertje!

Een supertip: lekkere wafels halen bij de vriendelijke jongen bij de glijbanen. Lekker bolletje ijs er op. jammie!

• Don, 22-05-2014

Kinder speel gedeelte binnen, ballenbak en soft play area. Neem sea view kamer, de andere zijde is behoorlijk saai. Het is het geld waard. Boek een dagje antalya stad niet bij reisorganisatie maar pak zelf de taxi, dag is veel te lang en er worden rare bezoeken opgelegd aan leer en juwelen fabriek, de artikelen daar zijn allemaal boven de 750 euro.

• Fam weel, 06-05-2014

Laat je masseren bij massagesalon gaby. In het winkelcentrum. 10min van het hotel af. 45min voor 25e. En was zeer goed.

Tip voor hotel: een speelplaatsje in de lobby. Dat minste wij opde dagen met slecht weer. Al zou je alleen maar een klein glijbaantje neerzetten.

• E.G. Wissink, 15-11-2013

een goed hotel voor het hele gezin wij vertoefde op de vijfde etage zeezicht prachtig uit zicht en hele dag stralende zon

• m_kroes, 08-05-2014

Maak gebruik van de mogelijkheid om eens à la carte te eten. Reserveren bij guest relations.

• De Paepe, 25-04-2014

De kamers met jacuzzi zijn een echte aanrader, maar zelfs de standaardkamers hebben zeezicht! En indien er zich toch een probleempje zou voordoen, 1 adres , de man van de public relations, hij spreekt meerdere talen en is super vriendelijk .Gegarandeerd dat hij een oplossing vindt ! Zelden zo bedreven personeel gezien

• Fam.Smit-Edelenbosch, 29-10-2013

Ik zou een kamer zwembadzijde boeken....wij zaten aan de voorkant,was nu nog een bouwput!!!

• nancy hollenberg, 23-06-2014

kamer met jacuzzi.....fantastisch!

• John Jacqx, 03-06-2014

Met de bus gratis naar Antalya via het hotel van 10 uur tot 15 uur of voor 1 euro enkele reis met bus nummer 07 en dan kan je net zo lang blijven als je wilt. leuk shoppen. En voor goud moet je bij Turkan zijn Diagold bij de trambaan.

• g.weetink, 21-05-2014

winkelen ,daar moet je een dolmar busje voor nemen. Het is niet erg ver.

• priscilla otto, 19-07-2012

Neem tijdens je vakantie zeker een bezoekje aan de hamam in het hotel want dat is echt heerlijk en niet duur en lekker voor je lichaam al zou ik dit wel aan het begin van je vakantie doen ivm scrubben. En ga ook een keer kijken in het luna park dit is echt te gek en niet alleen voor kleine kinderen.

• C.Pelsmaeker, 10-10-2013

Het hotel ligt op loopafstand van diverse bazaars, maar wil je naar Antalya, dan kun je reserveren om met de hotelbus te gaan, geheel gratis. De stad heeft heel veel winkeltjes en bezienswaardigheden, en ook de haven is een bezoekje waard.

• hessel zwaan, 10-10-2013

de jeepsafari is een aanrader je ziet het mooie taurus gebergte er worden mooie foto's van je gemaakt en hebt veel plezier met de chauffeurs. en ondertussen hou je watergevechten met andere jeeps en de fotograaf die op een brommer mee rijdt

• Johan Janssen, 15-07-2012

een boot huren in antalya is echt de moeite waard,de watervallen bekijken en zwemmen in zee,ook met kleinere kinderen (van ons waren 7 en 3).

• herbert heinrich, 10-07-2012

voor kinderen ideaal , kermis voor de deur . voor 1 euro pak je de bus naar Lara

• ralf hendriks ?mackenzie, 24-11-2013

sta op voor de zonsopgang !!!!

• D. Wansink, 29-10-2013

Je hoeft echt geen strandlakens mee te nemen, iedere dag schone op de kamer.

• Jan Schipper, 16-10-2013

Het hotel is vlak bij het vliegveld. Dus geen lange busreis.

• Anneke Vermeulen, 08-11-2013

De kinderen vonden de kermis geweldig.

• room2007, 09-10-2013

De geboekte uitstap naar manavgat (via reisorganisatie) was een complete verspilling van tijd en geld! (oa. 5h in de bus gezeten, aftandse boot, 10 minuutjes watervallen kijken en de rest is shoppen -marktje is wel leuk (+/- 1h). Informeer u goed, want zelf zeggen ze dit niet. We waren beter in het hotel gebleven...

• maria, 10-10-2013

Heb je opmerkingen ga naar Ozay de public relations manager. Hij zal er alles aan doen om je te helpen en je verblijf te verbeteren. De matrassen zijn nogal hard. Maar dit hebben wij in alle hotels in Turkije gehad. Vraag daarom aan de receptie of ze een aantal dekens op je matras willen leggen. Dan heb je een betere nachtrust. Kies een jacquizi kamer. pluspunten: ruimer, luxer, zeezicht. Ben je hier al vaker geweest, meldt dat dan bij de receptie. Meestal krijg je dan ontbijt op bed o.i.d

• Henk en Ans, 05-10-2013

Wat meer bekend maken dat er 5 x per week een gratis shuttlebus naar Antalya gaat als extra service van het hotel.

• klazien v.d.spek woutersen, 08-10-2013

Als je iets in het Nederland wilde vragen dan kan je bij 1 van de 3 eigenaars of bij ÖTAY terecht die je graag te woord staat. al het personeel is super vriendelijk maak niet uit waar je bent zwembad , strand of aan 1 van de bars was voor ons een perfecte vakantie.

• Johan, 06-07-2014

Ik zou absoluut weer een kamer nemen met jacuzzi, prachtig uitzicht over zee!

• C.Pelsmaeker, 10-10-2013

Er zijn op loopafstand wat bazaars, maar naar Antalya kun je met de hotelbus gebracht en gehaald worden. Een prima service.

• Ursula, 10-09-2013

Boek een jaccuzi kamer. Voetbalwedstrijden te kijken bij Cafe Oz waar ze NL spreken en echte frikandellen en kroketten serveren. Lekker voor bij de borrel.

• Marko VT, 14-09-2013

Heb je een vraag ga bij de Guestrelations, ze zijn er ! En de watervallen zijn er zeker om te doen .

• Jan van den Akker, 29-08-2013

De dames vonden de strandactiviteiten erg leuk. Parasailen en op de banaan achter een waterscooter

• jsiemeling, 01-09-2013

Zonnebrand van huis meenemen, vragen ze veel geld voor bij het winkeltje, en als u kinderen heeft met gevoelige oren, even oordopjes indoen.

• Bongers, 27-11-2011

vanaf het hotel kun je prima met de shuttle naar centrum Antalya, vooral aanvragen bij het hotel want zij regelen dit gratis voor je, zelfs met airco (via de reisorganisatie wilden ze ons voor deze rit laten boeken en dus laten betalen.......dit is niet nodig, want het hotel regelt dit als service voor de gasten)

• Jan, 18-07-2013

Als je rust op prijs stelt en je hebt kleine kinderen die niet al te laat moeten slapen neem dan een kamer aan de voorzijde van het hotel. Twee keer per week is er een show bij de relaxpool en de muziek komt dan duidelijk in je kamer door. Dat vonden we toch wel een minpuntje.

• Elien, 14-07-2013

Ga ook eens eten in een van de a la carte restaurants, dit kan je 1 keer doen tijdens je verblijf en het is het zeker waard! Bezoek ook eens de gratis kermis voor het hotel met o.a. een reuzenrad, botsauto's, en een paar kleinere attracties.

• lianne witte, 17-07-2013

zoek je rust met toch leuke dingen/voorstellingen en verwennerij tegen een redelijke prijs is saturn palace een must, met de bus kom je overal en de service van het hotel is perfect en ze willen nog beter..... leuke uitjes plannen kan bij de 1e shopping mall, betrouwbaar en redelijk geprijsd, quadrijden in de bergen was echt een beleving voor de heren.

• Selcan Demir, 11-07-2013

Als je vertier zoekt, ga naar het glijbaan/bad. Bij het relaxpool (overigens wel groter bad, leuker om te zwemmen) is er geen muziek. Animatie team is aanwezig bij het glijbaan-bad. Dit hotel verdient wel een beter animatieteam. Daarbij wil ik wel opmerken, dat ze stuk voor stuk heel aardig zijn en hun best doen, maar ze komen wel tekort. Wij zouden zeggen, geniet ervan. Het is een goed hotel, met vele mogelijkheden!

• vanhaelemeersch-kindt, 07-11-2011

het hotel ligt op 15 min. van het oude stadscentrum maar er is een gratis shuttledienst voorzien van het hotel wel tijdig boeken.De hamman in het hotel is ook zeer goed.

• Sien, 09-07-2013

Je word aangeboden om eens ala-carte te eten in een van de restaurants. Doen! Zelf geen badhanddoeken meenemen want met een pasje krijg je badhanddoeken voor aan het zwembad/strand. Er rijdt gratis (service) een busje vanuit het hotel naar Anlanya. Dat brengt je en haalt je een aantal uurtjes later weer op.

• Bettina, 02-08-2013

de wok s'avonds is zeker het wachten waard

• pmresponse, 12-06-2013

Bus en Dolmus stopt nagenoeg voor de deur aan de straatzijde en er zijn diverse mogelijkheden om naar Antalya te gaan. Een concentraties winkels ligt op 20 minuten loopafstand met het bekende aanbod. Rechtsaf het hotel uit wandelen is niet echt aantrekkelijk.

• Anoniem, 23-07-2013

Tip: vraag naar de gratis shuttle service van het hotel naar Antalya. Ook dat is super geregeld!

• Dorine, 17-09-2013

Heel wat leuke winkeltjes in de buurt, gratis busshuttle van hotel naar Antalya city/oude haven is een echte aanrader!!

• W.G.C.M. Vermeeren, 23-10-2011

Aanrader voor gezinnen met kinderen

• pj_poel, 13-10-2011

Smeer middel tegen muggen meenemen als je buiten zit te eten.

• Holsteens, 22-08-2013

De stad Anatalya is zeker 'n bezoekje waard, net zoals de Duden watervallen, ongelooflijke mooi natuur.

• Marlies, 18-08-2013

Voor een dagje uit is de pendelbus van het hotel ideaal. Je word boven aan de oude haven in Antalya afgezet en weer opgehaald. Ook het aquarium in Antalya is erg mooi met de grootste onderwatertunnel !

• jrbvv, 16-08-2013

Boek de jeepsafari (via je touroperator) en de Kemer boot dagtocht. Allebei erg leuk! Het kost elk € 39,- p.p. incl lunch (en de boottocht is ook incl. drankjes). Kinderen t/m 12 jaar krijgen korting.

Lekkere capuccino kun je krijgen uit de automaat van het animatie zwembad en de beachbar.

Als er iets is, meteen melden bij guest relations (t.o. de receptie); zij spreken zelfs Nederlands en zullen je helpen waar mogelijk.

De transfer vanaf Antalya duurt slechts 25 minuten; ideaal!

• familie Hoenselaar, 16-07-2013

de jeepsafari van corendon was geweldig (wel voor kinderen vanaf 5 jaar), met de bus naar Antalya (haven) is ook zeer de moeite waard ! evenals naar de waterval in Antalya. ze zeggen dat kleding (o.a. voetbaltenues) in Antalya goedkoper is, maar dat is niet waar ! kun je net zo goed in lara/kundu kopen ! zelfde prijs.

• Alting Siberg, 24-07-2013

Onze tip...tip op het einde van de vakantie de mensen waarvan je denkt dat ze het verdienen...al is het maar 2 euro..ze zijn er heel blij!

• Ronald Denys, 09-05-2014

Als je graag een rustige kamer hebt, vraag dan een op een hoge verdieping, zo heb je geen last van eventueel muziek aan de bars buiten.

• Joyce , 09-08-2013

Raften in Manavgat. Super gaaf!

• g_neijland, 06-05-2014

Wij zijn naar het Antalya Aquarium geweest. Entree is redelijk duur (35 dollar voor een volwassene), maar wel erg mooi. Prima te doen op eigen vervoer. Ga met de LC07 (rode lijn bus) naar het centrum voor 1 euro, en pak dan de bus naar het aquarium of een taxi (5 euro vanaf centrum).

• landman, 07-08-2013

Slippers/waterschoenen aan ivm de hitte erg heet op de tegels om te lopen. Ook erg glad. Meerdere kinderen uitgegleden!!

• Tokilu, 01-05-2014
    • De gözleme (Turkse pannenkoeken) bij de mevrouw in de nomadentent: die moet je geproefd hebben!
    • Jeepsafari door het Taurusgebergte; met als hoogtepunt zwemmen bij de waterval
    • Bezoek oude stad Antalya
    • Massage door Emine in het SPA center; heerlijk!

• M. Frijters, 03-08-2013

Als je rug- en/of spierklachten hebt, bezoek dan zeker het welness centre in het hotel. Vraag naar Mehmet en hij zal je zeker goed helpen en zorgen voor een goede masseur. Heb zelf 5 behandelingen gehad van Aytekin (via Mehmet) en ben na jaren eindelijk van mijn rugklachten af. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten (zeker niet in vergelijking met de prijzen in Nederland)

• Vespa, 04-07-2013

MIsschien 1 tip, ik zou de ramen verduisteren zodat de kinderen niet te snel wakker worden 's ochtends.

• mavajoro, 27-07-2013

Een quad safari gedaan en een boottochtje deze geboekt bij HEMA tours te vinden bij de eerste shoppingmall als uit het hotel gaat links (de bergrit is aan te bevelen)

• Sylvia, 18-06-2013

De hammam zou ik zeker aanbevelen ! Nog nooit zo'n heerlijke massage gehad en fijne belevenis, zeer discreet en vrouwvriendelijk personeel en mijn handicap was geen probleem. zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Stien, 24-07-2013

Blijf niet zitten met een probleem, maar meld het meteen aan de vriendelijke mensen van guest relations! Zij doen hun uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing voor je probleem te vinden. Eén man spreekt bovendien perfect Nederlands.

• Kees ,nel,Esmay en Paul tol, 25-05-2013

Je hoeft geen handdoeken mee te nemen want je kunt elke dag schone handdoeken ophalen voor het zwembad en er zijn ligbedjes genoeg.

• Ikke, 25-05-2013

je kan op sommige dagen naar de stad,je hoeft niks te betalen voor de heen-terugreis.De hotelbus brengt en haalt je.LET OP: je moet wel reserveren van te voren bij de balie.~!

• Mike en Maureen, 27-05-2013

Maak gebruik van de hamam in het hotel, je kunt onderhandelen over de prijs.

• Simone, 21-05-2013

Neem oude zwemkleding mee want t chloor gehalte in het kinderbadje zorgt voor ernstige verkleuring. En vergeet je muggenstick niet, s avonds bij t eten buiten wordt je lek geprikt als je daar gevoelig voor bent.

• familie De Bruin, 06-05-2013

Mooie familie kamers, aanrader voor gezinnen met kinderen,

• jacob Huizing, 27-04-2013

Men heeft een eigen busje waarmee men gratis naar de waterval of naar Antalya kan, wel even reserveren. Indien men ergens niet uitkomt b.v. met reisorganisatie ga dan naar Mehmet, die zit tegenover de receptie. Die kan praktisch alles regelen. Bij ons zelfs een gereserveerde plaats in het vliegtuig voor terugreis wat ons via de reisorganisatie niet lukte.

• Van Hecke-Van Even, 15-04-2013

Je kan tijdens je aal inclusive verblijf 1x à la carte gaan eten in het restaurant, zeker doen! Eveneens 2de maal op rij dat we fantastisch weer hebben gehad!

• Van Overloop, 22-04-2013

Tip: neem dolmus LC38. Eindhalte ligt op 200 meter van de altstad. Je moet dus niet overstappen op een andere dolmus en naar het centraal busstation gaan, want dat ligt verder af.

• Mark, 13-04-2013

watch it and enjoy it :) Elke dag iets bijzonders, meestal kan je in de liften zien wat er te doen is ... In de buurt heb je ook een grote bazaar

• alexanderjcs, 04-04-2013

kundu-lara is opzich leuk voor shopping, maar nu erg stoffig, vanwege de vele nieuwbouw, dit zal vanaf september wel klaar zijn!

• DIRK ROTTIER, 13-04-2013

je krijgt gratis aanbieding van het hotel om met shuttlebus naar antalya en watervallen te gaan, hebben wij niet gedaan, hebben betalend de uitstap met corendon zelf gedaan , maar volgende keer ga ik met hotel mee (was beter volgens sommigen)

• Fam Dewilde, 17-04-2013

De laatste dag een ontbijt op de kamer gevraagd. Was gigantisch en heel verzorgd. Maar indien je een ochtendvlucht (nachtvlucht hebt) kan je beter een lunchpakket vragen. Dit is mooi verpakt en kan je in het vliegtuig opeten. Valt er iets tegen, meldt dit dan aan de receptie. Al het mogelijke wordt gedaan om je probleem op te lossen. De manager en de obers spreken bijna allemaal perfect Nederlands.

• R.Hardeman, 04-06-2014

Lekker op de (privé) steiger liggen in zee,ook daar word je bedient met drinken en eten!

• carla, 07-06-2014

Als je naar de markt gaat let goed op dat je de juiste bus neemt lc07.

• Joyce, 29-05-2014

Tip: Erg handig heb je vragen of klachten kan je altijd bij Ebru of özay terecht! Wij hebben zelfs voor 1 nacht een gratis jacuzzi kamer gehad met jacuzzi op het balkon! Echt geweldig met mooi uitzicht. En mochten op dag van vertrek gratis onze kamer aan houden tot 17:00uur echt geweldig hoe vriendelijk.

• Haelewaters johan, 30-05-2014

Kamers voorzien van verduistering want om 05. u schijnt het licht al binnen. Lig je aan de kant van zwembad met kids hou dan wel rekening met de animatie en luide muziek tot 11.30 u .Nadien de opkuis nog dus rond middernacht pas opnieuw rustig.

• M van Dongen, 22-05-2014

Het a la carte visrestaurant is zeker een aanrader!

• angeliek , 24-05-2014

in de avonden mooie dansshows, geheel in stijl aangekleed

• Suzy, 21-07-2014

ideaal hotel voor gezinnen met kinderen jonger dan 12 jaar.

• ALLIETHO, 11-07-2014

Neem zeker pillen mee tegen diarree... hebben wij goed kunnen gebruiken!

• Angelique, 07-07-2014

De site van Saturn is www.saturnpalaceresort.com. Deze site is natuurlijk wel helemaal in het turks.

• Wim, 06-01-2013

bezoek eens bv als het weer iets minder is Terra city een super modern shopping center dit is met de dolmus 25 min richting stad goed te doen dolmus nr 38. even blijven zitten tot aan shopping center Laura daar is op zaterdag de grote markt zeker een aanrader.

• wil, 11-12-2012

ga zeker naar antalya. werkelijk fantastisch!!!!

• Paul Kruijssen, 25-11-2012

Het gebruik van het wealth-centre (de masseurs/fysiotherapeuten) is een aanrader, wel onderhandelen!

• W.F.de Bakker, 17-11-2012

Wil men op eigen gelegenheid naar Antalya stad gaan kan men met de Shuttlebus van het hotel gebruik maken ( eerst een afspraak maken ! ) Of met de dolmus bus die voor het hotel aan de overkant stopt (om de 10 minuten ) Kosten zijn minimaal : € 1,-- voor een enkeltje ! 17 km. !

• p.bollen, 30-10-2012

neem een grote zwemband mee. deze heb je nodig voor 2 glijbanen en er zijn te weinig banden aanwezig. winkel hotel vraag E10,-- voor een band.

• Patrick & Angelique, 20-10-2013

Deze mensen lossen alles voor je op. Wel doorgeven dan.

• Dennis Groot , 09-10-2013

Als er wat is ga naar Ötay die in de lobby zit en het word geregeld En geef ze af en toe eens een fooitje!! Dan lopen ze nog harder dan z al doen Komen ze je ook lekker bedienen aan het zwembad

• P.Kee, 10-10-2013

Als er wel wat is ga je gewoon even naar Özay die bij de receptie zit. Hij is van de guest relations! Als er een klacht is word deze direct verholpen

• Fam. van Gils, 17-10-2012

Lekker naar de Hamam gaan in het hotel

• Monique, 13-06-2013

Neem waterschoenen mee, zwembadbodem is erg glad. Ga een keer a la carte eten bij het Italiaanse restaurant, is erg lekker.

• Ben de Lobie , 02-06-2013

gewoon er heen gaan attracties bij hotel entertainment enz

• Jokekormann, 04-06-2013

Probeer de à la carte, heerlijk eten en op je gemak. Maar in het buffet restaurant is het ook prima, Geen moeite wordt gepaard om het je naar de zin te maken,

• Vronie, 28-09-2013

Niet nadenken, meteen Italiaans a la carte boeken!!!! Heerlijk!!! Ook voor mensen met kleine kinderen ideaal met o.a. de kermis, popcorn, ijsjes en het kids-animatieteam!!

• Herman, 04-10-2012

Je moet er van houden maar de zaterdagmarkt in Lara moet je eigenlijk een keer meegemaakt hebben.

• Henk, 27-09-2012

Interessant is een bezoek aan het oude Analya-stad. Je moet er wel tegen kunnen dat elke winkelier je aanspreekt om iets te verkopen. Een uurtje met de Dolmus heen voor € 1,- pp en met de taxi in een half uurtje terug voor € 20,-.

• eddy vande putte, 17-09-2013

mooi hotel, leuke omgeving, leuke winkeltjes om te shoppen

• Mariska en Frank, 16-05-2013

Het raften in het Taurusgebergte is echt ontzettend leuk. Zowel voor jong als oud. Kleinere kinderen is geen probleem! Onze zoon is 11 en heeft de dag van zijn leven gehad. (en zijn vader en moeder ook)

• Sebastiaan, 21-09-2012
    1. Laat je in het wellness-center eens origineel 'Hamam' scrubben en masseren. Anderhalf uur heerlijk ontspannen! 2. Neem voor 1,- pp de bus richting Lara of Antalya; na een ritje van een half uur door de mooie kuststreek uitgebreid winkelen in de vele winkelcentra. Hoogtepunten: Terra City of de Deepo-outletstore. 3. Heb je kinderen die ('s nachts) de fles krijgen? Neem een klein thermosflesje mee. Er is geen waterkoker op de kamer en dit scheelt een (nachtelijk) loopje naar de lobby.

• Anouck, 08-09-2012

Ideaal hotel voor wie op zoek is naar zon, zee, strand, rust en veel eten.

• Marthe, 08-09-2012
    • Ga aan het animatiezwembad niet tegenover de groene glijbaan liggen :)
    • Het oude stadscentrum van Antalya (Kaleiçi) is zeker een bezoekje waard!

• Vissers, 13-07-2013

Dit hotel is uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

• ilse maes, 07-09-2012

Doe zeker met de bus (1 eur pp, halte tegenover hotel) een uitstapje naar Antalya. Het oude gedeelte van de stad en de haven zijn heel mooi.

• LeCo, 02-09-2012

Jetski, parasaling, ringoband is aanwezig en een geweldige ervaring. Je kan zeker wat van de prijs afkrijgen. Wij hebben er 30 euro mee bespaard

• fred_conny, 23-08-2012

duplexkamers op 8ste etage zijn te vermijden, zijn rond liftkoker gebouwd met slapeloze nachten tot gevolg. Antalya centrum best met taxi (50€ heen en terug), met dolmus veel goedkoper maar wel lang onderweg dan +60minuten)

• jolanda, 11-08-2012

er ligt een nedelands eetcafe op de grote weg oz bar. en met het busje van hotel naar atalya tegaan. oude haven schittererd

• hoevenaar1970, 05-08-2012

Op het terein een gratis kermis. De winkelcentrums zijn iets verder weg, met taxi / dolmuts goed te doen. Het vliegveld is vlakbij, dus geen lange busrit ideaal. Touroperators schrijven dat alle kamers zee-zwembadzijde hebben,maar dit is niet zo. Maar wat ben je nu op je kamer? De prijskwaliteit verhouding is goed, en nu hopen dat dit zo blijft. Vandaar dat we de score iets lager hebben gehouden.want eigenlijk verdienen ze toch zeker een 9. Een hogere scoren maakt het hotel weer duurder!!!

• Helma, 23-04-2013

De kamers met buiten-jacuzzi zijn super

• leon, 04-08-2012

Zeker de Moeite waard om te boeken,een echte All Inn.waar je bij de duurdere vaak voor een verse Sinnasappelsap of een Coctail moet betalen,was dat bij Saturn niet het geval.

• Daems-Buylinckx, 03-08-2012

Wij deden de jeep-safari met AMOROK jeeps, deze was leuk maar kost eigenlijk teveel voor wat het is.

• Familie de beer , 30-07-2012

wifi is zeer slecht,geen of amper bereik dat is jammer. Antalya is echt een aanrader . leuke stad met echt van alles te koop . Leuke vriendelijke mensen. parasailling echt geweldig,flink afdingen. erg leuk de watervallen die je met de speedboot kan bezoeken.

• familie_de_baan, 29-07-2012

Voor € 50,-- per dag kan je in het hotel een auto huren inclusief navigatie. Alle leuke bestemmingen staan voorgeprogrammeerd. Dus je hoeft niet via reisorganisatie activiteiten te boeken. Hammam en massage zijn goed (€45,00 hammam, masker en massage, duur ca 2 uur, speciale aanbieding) Side, Aspendos, watervallen, Antalya Als je een bijzetbed hebt voor de kids, vraag een extra topdek om de veren in het matras niet meer te voelen. Hotel was redelijk overboekt.

• Melanie, 18-03-2012

Antalya met busje, makkelijk te doen en busjes zijn goedkoop. Strandwandeling langs alle hotels, leuk om hotels te bekijken.

• sdemoor, 22-07-2012

dagje Antalya, met de dolmus in de buurt shoppen

• pela, 01-01-2013

Pak de lokale bus, ga gewoon voor een euro per persoon een uur in de bus zitten naar centrum Antalya en geef je ogen de kleurrijke kost. Huur voor de andere dagen een auto, al snel voor ~30 euro per dag, en ga het achterland in. Niks dure excursies, gewoon zelf doen.

• sibel, 29-04-2012

Tip: laat je kleding niet wassen in het hotel !! wij hebben voor een kleine was 42 euro moeten betalen....

• toon , 07-07-2012

Gniet met volle teugen das de enige tip die we u kunnen bieden en wees voor het personeel net zo vriendelijkals dat zei voor u zijn

• Johan, 08-07-2012

Voor tieners is het wat te rustig daar als je van uitgaan, dan moet je echt verderop. Voor ouders met kleine kinderen is er een apart zwembad met glijbanen richting strand dus bij het grote zwembad is het hierdoor niet zo'n drukte met kinderen.

• Mevr. Mieke de Laure, 28-11-2012

Ook leuk voor gezinnen met kinderen ! Als er probleemjes zijn of evt. ziektes ; die worden meteen door het team v.d. Guest Relations op proffessionele en kordate manier opgelost !

• A. Roosendaal, 31-03-2012

GENIETEN en zonnebrand meenemen !!!!!!!!!!!!!!!!

• Cornelis1954, 29-06-2012

Het Murathan spa center in het hotel is en aanrader. Hamam en massages zijn zeer goed. Ook een jeep safari doen. Is zeer leuk. En met het hotel busje naar centrum van Antalya. Om 10.00 uur heen en om 15.00 uur terug. Goed geregeld.

• mixa230201, 07-11-2012

Markt Manavgat, watervallen Antalya, dolmus.

• Wendela Plasschaert, 28-10-2012

Het deurtje waarachter het koelkastje zit open laten staan! Zo kan het koelkastje zijn warmte koud en ook daadwerkelijk koelen.

• claudia , 14-05-2012

Ga zeker naar Antalya, ga er vroeg heen en wandel er, want het is er mooi! De haven is ook mooi, een flinke afdaling maar zeker de moeite waard, door die gezellige straatjes!

• mavajoro, 14-07-2012

met de dolmus naar antalya prijs 1 euro pp naar terra city of the old town is aan is een leuk uitstapje

• Linda, 12-06-2012

Verder misschien nog wat tips wij lagen met 2 volw. en 2 kids op 1(standaard) kamer. Daar is de kamer wat te klein voor, wij zouden dat in elk geval anders doen de volgende keer. Neem goed spul tegen muggen mee, want je wordt 's-avonds helemaal lek geprikt. Wij vonden het 's-avonds een beetje fris dus een vestje is denk ik ook een goeie tip. Mocht je vragen hebben, mail me gerust ([email protected])

• Rob Faber, 21-08-2012

Help mee met het verzamelen van doppen van de waterflessen en lever ze in bij de bar voor de aanschaf van een rolstoel.

• deCel, 11-05-2012

Door de vele extra's maakt het ietwat verouderd hotel veel goed! De general manager en chef kok doen dagelijks hun k en niet opdringerig net als de mensen die je bedienen. Kortom, prijs/kwaliteit een aanrader. Gerda en Marcel

• Anne, 09-05-2012

! Kluis in de kamers zijn groot genoeg voor laptop

• mama van 2 mannetjes , 14-05-2012

Neem n ritje op de banana-boat, onze oudste vond het geweldig! papa of mama mag op de speedboat om foto's te maken Antalya is een mooie stad, zeker de moeite waard! Het busje rijdt er tussen de 15 minuten en half uur over, maar net hoe druk het is op de weg.. terugreis bijna een uur want we zaten in de spits..

• Ageeth, 01-04-2012
    1. Voor entree van museums heb je lires nodig of een creditcard. Anders duur wisselen.
    2. Auto huren is absoluut de moeite waard. Koop wel thuis een goede wegenkaart. Die zijn heel moeilijk te vinden. Bij betaald parkeren zwaaien met biljet van 50 verlaagd met groot gemak de parkeertoeslag van 5 naar 2 á 3 euro.
    3. Dolmus stopt elke 10 á 15 minuten voor hotel. LC38 gaat in ca. 30min rechtstreeks naar centrum Antalya ad 1,50 euro p/p. Idem naar de grote zaterdagmarkt in Lara voor 1,- p/p

• Frank en Sonja, 23-09-2012

Een dag rafting is een héél leuke belevenis.Doen!

• Priscilla, 27-07-2012

1 x Per week kan men gratis gebruik maken van het a-la-carte restaurant. Wij hebben bij de Italiaan gegeten en dit was erg lekker. De hoeveelheid die je krijgt is enorm.

• lutjen, 11-01-2012

Voor mensen met kinderen zeker een aanrader, omdat er ook zeker veel gedaan wordt.

• Alena Van den Bussche, 25-10-2011

het oude stadje van Antalya is zeker een bezoek waard

• Francis Langenberg, 12-05-2013

De winkel Sansibar is een echte aanrader. Je wordt er goed geholpen, broeken worden direct op maat gemaakt en je kunt een leuke prijs maken als je het maar redelijk houdt.

• jg_schrijvers, 24-10-2011

als je laat vertrekt kun je je omkleden en douchen bij het binnenzwembad.

• eltjo, 06-09-2012

Helaas geen busdienst meer. door de eigenaar afgeschaft. maar voor 1 euro pp ben je al in de stad. winkelcentrum Terra City is een aanrader. Ook de oude haven is de moeite waard om te bezoeken. Dulmus nr 38. helaas s'morgens wel noodzakelijk om handdoeken te leggen. wifi alleen beneden goed. Op de kamer slecht. Er is wel een netwerkaansluiting op de kamers. tip om een utpkabel mee te nemen. Holland bar is gezellig. indien je NL voerbal wil zien, kan je daar terecht. ook voor een frikandel.

• peter, 30-08-2012

Tegenover delphin palace is een masssage op de eerste etage boven de winkels. Erg goed en goedkoop!

• Mark, 29-07-2018

Als je wil pinnen ga dan niet rechts naar de Bazaar, daar hebben ze een omwisselkantoortje en zij rekenen commissie en extra kosten! Ga linksaf als je het hotel uitloopt er zit aan de overkant een pinautomaat net na de taxi standplaats!

• Wittemol, 20-07-2018

Nog even een aanvulling als je zichtbaar letsel hebt kunnen ze je weigeren op het vliegveld. Zorg dat je een fit to fly papier meekrijgt uit het ziekenhuis.

• Witte mol, 18-07-2018

Mocht je in het ziekenhuis terecht komen laat niet zomaar een Tc scan maken want dat wordt door nederlandse verzekeringen niet vergoed. Ze gaan van Nederlandse behandelingen uit en we wetenallemaal dat je daar in Nederland ongeveer 2 jaar over doet eer je dat voor elkaar krijgt. Kosten 675 euro

• fam. Steenbakkers, 27-07-2014

animatie is ook de hele dag in touw, voor de kinderen en volwassenen,,de mensen zijn zo vriendelijk iedere dag komen ze vragen of alles naar wens is en of je klachten hebt ,het is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan.

• cavens ludo, 02-08-2014

kamer donkerder maken aan raam van jacuzie

• lynn, 11-08-2014

We hebben een jeepsafari gedaan, heel leuk, onderweg watergevecht onderling met alle jeeps!

• Anneke, 19-08-2014

Vlaamstalige Guestrelation Dilara en NEderlandstalige reseptionist Erdam

• Ernahaak, 11-09-2014

Ligt iets afgelegen maar voor 5 euro zit je bij de winkels.

• johannes meinds , 23-11-2014

ligging is dusdanig dat als het ietsje minder weer is je in de buurt niet veel kunt nodigt niet uit tot een leuke wandeling is meer een doorgaande weg, binnen 10 minuten word er een auto voor je geregeld en is het vreselijk mooi om de omgeving te verkennen , ga je antalya niet in is het verkeer prima te doen hier en daar wat aanpassingen er rijd bij een stoplicht altijd nog wel even iemand door rood schijnt heel gewoon te zijn. voor een euro zit je overigens met de bus in hartje antalya

• nadieke, 16-04-2015

in april nog vrij fris en kans op veel regen, en ligt dan weer ver uit de buurt van winkeltjes

• Mary Frau, 05-05-2015

Met de (gratis) hotelbus naar het centrum van Antalya.De vele bazaars in de buurt zijn goed te doen met de dolmus,deze kost 1 euro per persoon.

• familie Rouwenhorst, 08-05-2015

Tip 1: De hamam, massages en kapper zijn prima bij Saturn Palace. We hebben er uitgebreid gebruik van gemaakt. Tip 2: Als er iets niet naar je zin is, geef het dan aan bij de (Nederlands sprekende) guest relations manager. Ze doen er alles aan om z.s.m. een goede oplossing te vinden. Tip 3: Houd je kinderen zelf in het oog bij de kermis. Het personeel bedient vaak meerdere attracties tegelijkertijd. Tip 4: geniet lekker, het is voorbij voordat je het doorhebt!

• Sylvie Van Lierde, 23-07-2015

Boek een jacuzzi-kamer. zeker de moeite.

• Kooidanser, 06-08-2015

behandel de mensen met respect en dan krijg je er een hoop voor terug

• Fam. Vranken, 07-08-2015

Kamer met zeezicht nemen , mooi uitzicht over het complex !!!

• Fam_Bos, 31-07-2016

Blijf luisteren naar jullie gasten! Dit doen jullie al en er worden altijd oplossingen aangedragen om de service te behouden of te verbeteren. Ga zo door dan blijven jullie een top hotel om vakantie te vieren.

• buiten45, 07-06-2017

Vragen als het er wat is. Ze zoeken altijd een oplossing voor je.

• bosje123, 19-08-2014

oa op het strand bij de jetski, banaan en meer, onderhandel over de prijs, kom je altijd uit et deze jongens. De winkels in het hotel zijn goedkoper dan de winkels in de straat! Maar ook daar onderhandel.

• nvdb85, 08-07-2015

Als je een super vakantie wil waar je op je wenken bediend word moet je naar daar gaan! Ze brengen je het eten en drinken aan je stoel!

• Familie Lentz, 18-07-2015

Dan hebben we nog de watersport. Super aardige mensen. Niet opdringerig en een goede prijs. We zijn met de boot vanaf het strand naar de watervallen geweest een super ervaring. Ook hebben ze geregeld dat we met een taxi opgehaald werden en naar Mardine gebracht werden daar een boottocht gedaan en weer met de taxi opgehaald. Allemaal goed geregeld. Voor de kleinere kinderen is er een kidsclub er is de hele dag wat voor ze te doen. Voor de oudere kinderen is er darten, tafeltennis en nog veel meer

• ISU, 27-07-2015

De winkels tegenover de hotels zijn peperduur en de markt in Antalya verkoopt over het algemeen dezelfde kwaliteit. Men kan eventueel gebruik maken van de bus die het hotel ter beschikking heeft waar men mee naar Antalya en de markt gebracht kan worden. Al heel wat hotels gehad in Turkije en dus ook in Lara, maar hier zijn de personeelsleden zo vriendelijk en behulpzaam dat wij dit nog nooit eerder zo hebben ervaren.

• Smeenk, 18-09-2014

Kamers worden goed schoon gemaakt . Kamers zijn mooi . Wij hadden een kamer zeezicht erg mooi . En winkeltjes zijn er genoeg in de omgeving .

• Diana Cuiper, 27-09-2014

Wij hebben een quad tocht gemakt en zijn ook wezen raften geweldig om te doen zeker eenaanrader

• astridr, 25-05-2015

neem de bus naar terra sity je weet niet wat je ziet een schat aan winkels met merkkleding wat allemaal echt is geen troep als op de vele winkel mals

• E. Smeets, 18-06-2015

kamer 5133 met buiten jacuzzi is een aanrader!

• E. Brouwer, 16-11-2014

Neem een kamer met zeezicht. Fantastisch.

• Fam_Bos, 30-07-2016

Blijf goed luisteren naar wat de klant aangeeft over wat eventueel verbeterd kan worden! Dan wordt en blijft het hotel zeker hoog scoren. Service kan altijd beter! Thanks voor het heerlijke verblijf.

• Martijn, 22-09-2015

De kamers worden goed schoongemaakt, maar een kleine fooi op het kussen achterlaten tijdens je verblijf zorgt net voor dat kleine beetje extra!

• Martijn, 22-09-2015

Mannen: laat je eens scheren in de spa, voor 5 euro wordt je lekker ouderwets door de barbier onder handen genomen, fantastisch!

• Ria, 16-04-2015

Hamam in Lara is een aanrader. Je wordt gehaald en gebracht en is goedkoper dan in het hotel. Shuttlebus in hotel, paar keer per week, naar en van Antalya.

• anouk en angelo, 30-04-2015

neem de bus eens richting Antalya (LC 07). Deze brengt je zowel naar het oude centrum van Antalya, als op zaterdag naar de markt.

• Ellen Driesen, 08-05-2015

Wij hebben de antalya-aquarium-waterval -juwelier tour gedaan, goed bevallen, het bezoek aan de juwelier is even doorbijten, maar je hebt dan wel voor een klein bedrag een uitgebreide tour waarbij je in een aantal uren veel kunt zien, daarnaast hebben mijn man en zoon de jeepsafari gedaan en deze als erg goed ervaren, goede begeleiding, goede jeeps en veel gezien. Ook hebben mijn vader en zoon gebruik gemaakt van de servicebus vanuit het hotel naar Antalya, goed geregeld.

• Fam van der Plas, 15-05-2015

Voor de zuinige Nederlanders geef deze hardwerkende mensen een extra fooitje. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat ze zo hun best doen om ons een goede vakantie te geven.

• Ghislain De Jode, 30-06-2014

Een kamer met zeezicht en bubbelbad mooie en ruime kamer. Er zijn nog 3 restaurants waar men a la carte kan eten perfecte kwaliteit.

• [email protected], 02-07-2014

Wij gingen eind juni begin juli. Dan kon net met de school van onze klein kinderen. Deze periode is voor de hele kleine ook reuze geschikt het is dan toch lekker warm maar niet snik heet. Bovendien nog niet al te druk.

• J, 20-07-2014

De kamers op de 8 e etage met n vide en 2 badkamers

• richard, 01-08-2014

hotel saturn palace zeker een aanrader.

• P.louwers, 06-08-2014

Toch weer wat meer aandacht besteden aan het eten.

• Liana, 20-08-2014

Als de jacuzzi werkt is deze kamer aan te bevelen. Zeker op de hogere verdiepingen, omwille van het uitzicht.

• Halil Sahbaz, 21-08-2014

Aanrader voor familie en gezinnen met kinderen.

• Familie Baert, 23-09-2014

Bezoekje aan de oude haven in Antalya is echt de moeite !

• Jan van Poortvliet, 25-09-2014

kamer op zeezicht antalya bezoeken.

• Fam De Kind, 04-11-2014

Neem bus LC -07 voor 1 euro per persoon en bezoek Antalya stad of bij slecht weer Terracity (groot shoppingcenter).

• greetjeengerard, 09-11-2014

een kamer met zeezicht is erg leuk, zie je over het hele complex heen. In de juniorsuite lig je vanuit je bad naar de zee te kijken.

• Roelof Rubingh, 13-05-2015

De standaardkamers zijn al prima op zich. Vorig jaar hadden we een kamer met Jacuzzi, helemaal luxe. Minibar op de kamer wordt elke dag aangevuld, tevens vers fruit op de kamer.

• hilda , 16-05-2015

Er is volgens mij een grote variatie in kamers. Zit je aan de straatkant (even nummers) dan heb je geen "last" van de shows en muziek. Wel wat last van de bussen die mensen komen afzetten en ophalen en tijdens ons bezoek wat van de bouw van het nieuwe buurhotel. Als het goed is dan ligt de bouw voor het zomerseizoen stil. Als je wilt dat je kinderen op tijd gaan slapen dan zijn deze kamers wat beter geschikt. Ga je de shows bezoeken en later naar bed dan is de zeekant geschikter. (oneven)

• Britt, 25-05-2015

Handdoekje neerleggen om 08:00 s ochtends wanneer je met kinderen bent is wel een vereiste. Het hotel heeft genoeg liggelden op verschillende plekken maar de stoelen bij het kinderbad zijn erg snel bezet waardoor je niet volledig zicht hebt op je kind als je de stoelen niet tijdig reserveert. Minibar wordt niet altijd aangevuld, koffie op de kamer ook niet. Aan te raden om dit bij het kamermeisje te vragen.

• Jans Oldengarm , 08-07-2015

Er worden al vroeg in de morgen handdoeken op de ligbedden rondom het zwembad gelegd.terwijl de mensen er pas later op de dag gebruik van maken vooral bij het kinderzwembad.

• Fam.Schothorst, 16-07-2015

Neem de bus (LC07) deze stopt voor het hotel en ga voor slechts 1 euro per persoon naar de bazaar in Antalya.

• Wendy, 20-07-2015

Via de watersport een bootuitstap naar de watervallen aan zee gedaan. Heel erg leuk. Je bezoekt een paar grotten, skull cave, een kleine waterval waar de boot onder gaat (frisse douche) en de grote watervallen. Ook mogelijkheid om even te zwemmen. Onze kleine vent mocht zelfs even de speedboat besturen. Die was zo fier als een gieter! Ook parasailen was de moeite. Vanuit de lucht een grote waterschildpad gezien.

• Wendy Bras, 25-07-2015

wij hadden een kamer met jacuzzi, netjes en lekker ruim.

• Hans van den Elzen, 07-06-2016

Gebruik van de bus van Saturn Palace richting Antalya ( Vervolg ) Het beste koop je 1 buscard voor 10 TL voor het hele gezin in de kleine supermarkt ( Ezgi Market |) een stuk voorbij de bushalte richting de winkels 500/1000 mtr verderop. Deze waardeer je vervolgens meteen op ( hij geeft anders maar recht op 2 x 1 enkele reis en is dan leeg ) en je reist vervolgens voor Lira 2,40 p.p ( euro 0,80 ) voor een beetje naar Antalya etc.In bus kost card euro 5,00 en is meteen leeg en niet op te laden

• Nienke, 26-05-2018

Overal staat dat het ongeveer 20-25 minuten is van het vliegveld naar Lara/Kundu. Dit klopt alleen als je daar een taxi neemt. Met de reisorganisatie (Tui in ons geval) duurde het 45 minuten. Alle hotels zijn we afgegaan. Dus tip voor de volgende keer als je moe bent van de reis: meld je af bij de reisorganisatie en neem een taxi.

• CHS, 12-05-2014

de bus naar Antalya is prima te doen. Kosten € 1,00 pp.

• Janneke, 28-08-2014

Ligt leuk bij alle winkeltjes en een super mooi zwembad

Mooi strand

• melanievincent, 09-09-2014

Ga op excursies er is veel te zien in Turkije. Je hoeft geen Turkse liras mee te nemen, doe dat ook niet. De koers daar is heel anders dan hier in NL en ze rekenen veel meer. Neem gewoon euros mee dit hebben ze ook liever. Neem een jacuzzi kamer en vraag er na 1 met jacuzzi op balkon. elke verdieping heb je een goed uitzicht.

• Jan-Pieter, 17-08-2014

Ga eens met de Dolmus naar de markt in Antalya. Super gezellig

• Henk Holterman, 16-10-2014

Wij zaten op de bovenste verdieping in een zg. duplex kamer 4 persoons. Ook hier kwamen achter de klantvriendelijkheid van dit hotel, we hadden geboekt voor landzijde en we kregen een kamer aan de zeekant. Top en niets dan lof hierover.

• Fam. Grevelt, 19-10-2014

Altijd leuk de winkeltjes buiten het hotel. De jacuzzi-kamer is errrrrrg leuk. Ondanks de gedachten ...daar maak ik geen gebruik van, toch wel gedaan en heerlijke ontspanning. Dus kun je upgraden of van te voren boeken.... Doen!!!!,

• Vronie Weel, 24-10-2014

Bezoek de oude stad in Antalya. De hammam in het hotel.

• Vronie, 29-10-2014

Antalya, de oude stad. De hammam in het hotel.

• A.E. Van der Kleijn , 30-05-2015

In 1 woord een super hotel met grandioze service.

• familie Debal, 02-06-2015

Probeer eens de kapper uit in het hotel: zacht prijsje om je haar te laten doen, je gezichtshaar te laten epileren of voor de mannen om zich eens te laten scheren. Alles wordt echt met heel veel zorg uitgevoerd, ze nemen hun tijd, streven de perfectie na.

• Emin Yildiz, 09-06-2015

Neem een kamer met uitzicht op zee!!

• christel holt, 17-06-2015

Breng een bezoekje aan de hamam in het hotel.

• Nienke , 26-05-2018

Auto gehuurd via hotel (calypso) 30 euro, evt 5 euro voor navigatie. 1 kinderstoeltje en verzekering inbegrepen. Tip: neem paspoort en rijbewijs mee onderweg, er wordt veel gecontroleerd door de politie.

• Hans van den Elzen, 07-06-2016

Gebruik van de bus van Saturn Palace richting Antalya. Met de bus kun je gemakkelijk van Saturn Palace naar markt op zaterdag, Terra City ( groot winkelcentrum ) of Antalya oude centrum. Hiervoor neem je aan de doorgaande weg de bushalte tov het hotel de rode Bus LC 07. Vroeger kon je in de bus cash betalen.( 1 euro pp ) Dat gaat niet meer. Je moet nu een buscard kopen. Deze kun je in de bus kopen maar dan wordt er niet bij verteld dat je deze kunt opwaarderen. Kost dan euro 5,00 enkele reis 2p

• Boerjan Antoon, 18-04-2015

En , voor de liefhebbers , op een paar kilometer een heus winkelcentrum , afbieden is de sport; en kwaliteit is voorhanden.

• Benny H, 20-04-2015

Op een kwartiertje wandelen heb je meerdere shopping malls.

Vanaf het hotel kan je gemakkelijk met de lijnbus LC-07 in ongeveer drie kwartier naar het centrum van Antalya. 1€ of 2 Lira / Pers.

• Lilian, 16-05-2015

Ga met de stadsbus (1 euro) naar terracity een groot winkelcentrum in de buurt (dit zijn gewoon europese winkels en geen nepspullen! hier kun je wel alleen met Lira's of je pinpas betalen geen contante euro's). Tenzij je er natuurlijk naar op zoek bent dan is er op zaterdag een markt in Antalya waar je prima kan afdingen! Gewoon even bij de receptie vragen, hun strepen het aan op de kaart en dit hoef je maar aan de buschauffeur te laten zien!

• fam. van Ierschot , 07-08-2014

Een tochtje naar de watervall is aan te raden Te boeken op het strand bij de watersport

• swinkels, 20-08-2014

misschien een typisch hollands/belgisch gerecht bij avond eten. zonder Turkse kruiden voor de moeilijke eters onder ons. vond zelf het wok gedeelte buiten perfect hmmm

• Marcel, 04-09-2014

Wij lagen elke dag op het grasveld tussen het glijbanenzwembad en strand in. Zonder ook maar enige vorm van reserveringshandoek te hoeven neer te leggen. Dicht bij allerhande faciliteiten, zoals toiletten (schoon) en restaurant (buiten) en bar (je moet tenslotte wel veel drinken ;o). Genoeg flesjes drinkwater verkrijgbaar.

• Nathalie, 04-09-2014

als er iets is spreek met de mensen van de guestrelations en het komt zeker in orde! Tip voor het hotel! let op met de overboekingen want zo gaat je goede naam stuk ondanks alles wat guestrelations doet om het goed te maken!

• harikam, 13-10-2014

Wil je echt een mooi zeezicht ervaren, probeer dan zo hoog mogelijk een kamer te krijgen. Vanuit het hotel kun je op diverse dagen, GRATIS met een bus naar Antalya. Ook gratis, eten in a-la carte restaurant (Ottomaans,Italiaans of vis & vlees), wel reserveren. Kortom, een hotel om zeer zeker terug te komen.

• Vronie Weel, 24-10-2014

Bezoek aan Antalya, oude stad en de hammam in hotel.

• astridr, 03-11-2014

heb je kinderen nou die hebben het heel leuk hoor van de ochtend tot de avond, en die glijbanen dat is geweldig voor kinderen.

• veerman volendam, 05-11-2014

verhuur een paar fietsen alles in de omgeving is vlak wat uitnodicht voor een lekker fietstochtje.

• christel holt, 11-04-2015

Bezoek Antalya, voor een paar euro ga je met de bus. Bushalte ligt voor het hotel aan de overkant van de weg. Wij zijn met de taxi terug gegaan. Hiervoor betaal je wel meer 20 euro.

• steven, 17-04-2015

kamers met zicht op zee zijn geweldig!

• M.A. Tolenaars/C. Bleeker, 27-04-2015

Neem bij aankomst meteen een heerlijke hamam met massage. En herhaal de massage na twee dagen nogmaals.Je voelt je de hele vakantie zo relaxed.

• Yvonne, 27-04-2015

Ga normaal/netjes gekleed naar het restaurant. Tip voor gasten met badkleding/strandslippers: Kleed je even om.

• Appie en Pedro, 28-04-2015

een klein minpuntje de bedden waren een beetje hard maar daar werd ook weer een oplossing voor gezocht.

• lenie en piet, 03-05-2015

kamers worden iedere dag schoongemaakt,en bedden verschoont. als je een fooi geeft wordt je bed ieder dag versierd.

• Familie, 07-05-2015

de juniorsuite met jacuzzi op balkon is een aanrader

• Ilse, 20-05-2015
    • De kinderclub was top, alleen jammer dat je voor de meeste activiteiten nog extra moest betalen.
    • Meer reclame maken voor de shows en activiteiten die doorgaan. (geldt ook voor de kinderanimatie)

• fam.elzinga.schettens, 05-06-2015

Vraag een kamer met zeezicht

• johan, 22-06-2015

boek een dagtripje naar het aquarium in Antalya wij hebben dit bij onze touroperator Corendon gedaan voor € 31,00 een combinatie van bezoek waterval,en een soort fotostudio waar je hele leuke 3D foto's kon maken, juwelier(hoort er nu eenmaal bij)het aquarium en 3 uur vrije tijd in Antalya

• Martijn, 22-09-2015

Neem antimug-spul mee, de beesten worden vooral 's avonds actief omdat de omgeving behoorlijk moerassig is. Voor het diner even inspuiten voorkomt een hoop ellende.