Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.5FenomenaalScore uit 4087 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Wie graag wil weten waar die Turkse gastvrijheid toch vandaan komt, moet in Saturn Palace Resort zijn. Want in dit hotel, waar het personeel zelfs een woordje Nederlands spreekt, is niets te veel. Omdat dit hotel voor Turkse begrippen niet zo groot is, leer je de andere gasten snel kennen. Een beetje babbelen, een biertje drinken: veel relaxter dan dit vind je niet snel. Ontspan op het privé strand en geniet van je welverdiende vakantie. In Saturn Palace Resort kom je helemaal tot rust.

Kevin en Jet hebben een heerlijke vakantie gehad in Saturn Palace Resort en schrijven: “Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel! Als er iets is kun je dat aangeven bij Guest Relations en ze gaan er alles aan doen om het voor je op te lossen. Tip: Is je bed te hard vraag om een topper! De zwembaden zijn erg fijn en ze komen zelfs langs om je van een hapje en drankje te voorzien. Zelfs op de pier is een bar waar je wat te drinken kunt halen. Er is voldoende animatie. Fantastische tijd gehad en gaan hier in de toekomst zeker nog een keer naar toe!”

Ook Jan komt graag terug: “Ik mocht voor het eerst bij jullie verblijven, dit met volle tevredenheid. De service en de zorg die jullie voor je gasten doen is meer dan goed, chapeau hiervoor. De volgende keer zal ik zeker weer bij jullie verblijven. Dank voor alles en tot snel.”

De ligging

Het Saturn Palace Resort ligt aan de Turkse rivièra. Op ongeveer 17 kilometer van het hotel bevindt zich het centrum van Antalya. Ook ligt de luchthaven vlakbij, de transfer of taxi tussen de luchthaven en het hotel zal ongeveer een half uurtje duren. Ideaal voor als je direct uit het vliegtuig wilt stappen en genieten van je welverdiende vakantie. Verschillende winkels en restaurants vind je al op 2 kilometer van het hotel. Wie van zee houdt zit hier helemaal goed: het hotel ligt direct aan een privé strand.

Het hotel en faciliteiten

Je zult bij aankomst welkom geheten worden in de ontvangsthal, waar een 24-uurs receptie is. Er zijn liften naar de acht verschillende verdiepingen. Overdag geniet je natuurlijk bij een van de zwembaden op het resort, waar je gratis gebruik kunt maken van ligbedden met matrassen en parasols. Je ontvangt een kaartje waarmee je elke dag gratis gebruik kunt maken van de handdoekenservice. Ook op het privéstrand kun je gratis gebruik maken van de ligbedden en parasols. In sommige gemeenschappelijke ruimtes kan gratis gebruik worden gemaakt van Wi-Fi. Tegen betaling kan er gebruik gemaakt worden van verschillende services, waaronder een oppasservice, kinderopvang, dokter, roomservice, wasserette en kapper.

De kamers

De modern ingerichte kamers zijn allemaal voorzien van airconditioning. Ook heeft elke kamer een eigen badkamer met een douche/bad en haardroger. Verder is er een televisie, minibar en kluis in de kamer. Tegen betaling kun je gebruik maken van de telefoon. Verder hebben de kamers een balkon waar je lekker kunt zitten. Ook zijn er kinderbedjes beschikbaar, dit kan worden aangevraagd bij het hotel.

Verschil in de kamers

De standaardkamers hebben de bovengenoemde faciliteiten. Het is mogelijk om een 2-persoonskamer te boeken inclusief een tweepersoonsbed, eenpersoonsbed en een eenpersoonssofabed. Hierdoor is dit kamertype geschikt voor 1-4 personen. Dit kamertype is te boeken met zeezicht en zeezicht met jacuzzi in de kamer. Voor grotere reisgezelschappen is er de 4-persoonskamer of de familiesuite. In dit kamertype is er een slaapkamer met tweepersoonsbed en een woon-/slaapkamer met twee eenpersoonsbedden.

Sport en entertainment

Heerlijk afkoelen doe je in een van de buitenzwembaden op het resort. De jongsten zullen zich geen moment vervelen. Er valt genoeg waterpret beleven in het aquapark! Hier zijn 2 kinderbaden en maar liefst 6 waterglijbanen. In de zomerperiode is er Nederlandstalige animatie aanwezig bij de miniclub. Ook is er een minidisco, speeltuin en gameroom voor urenlang plezier. Ook de ouderen kunnen een avondje gaan dansen: er is namelijk een nachtclub in het hotel. Aan sportactiviteiten is geen gebrek: zo kan er gratis tafeltennis, jeu de boules, basketbal, beachvolleybal, boogschieten en minigolf gespeeld worden. Ook het spelen van tennis is gratis, voor verlichting op de baan betaal je echter wel een toeslag. Daarnaast zijn er verschillende watersporten tegen betaling mogelijk. Even weg uit de warme zon? Binnen is het mogelijk om naar de fitness te gaan of tegen betaling te biljarten. Wie even toe is aan ontspanning is op het juiste adres: zo is er een spa met sauna en stoombad waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. Tegen betaling kun je genieten van een massage of schoonheidsbehandeling.

Eten en drinken

Tijdens je all inclusive verblijf in dit resort zal niets ontbreken. Zo zit niet alleen ontbijt, lunch en diner inbegrepen, maar worden er ook verschillende snacks en ijsjes aangeboden gedurende dag. Je kan de gehele dag genieten alcoholvrije en een aantal lokale alcoholische drankjes; deze zijn 24 uur per dag te verkrijgen. Overige import drankjes, drankjes in flessen en verse sappen zijn tegen betaling te verkrijgen. Je kunt ontbijten tussen 7:00-10:00 met de mogelijkheid tot laat ontbijt van 10:00-11:00. Lunch is vanaf 12:30-14:00 en diner in buffetvorm tussen 19:00-20:30. Gedurende de dag zijn er verschillende snacks beschikbaar tussen 12:00-16:00 en tussen 00:00-01:00 zelfs een ‘midnight snack’. Elke zondag is er een champagne brunch tussen 07:00-14:30.

Goed om te weten

Het aquapark is gedurende winterperiode gesloten. Ben je op zoek naar een accommodatie die duurzaam omgaat met water, energie en afval? Waar je in de restaurants regionale producten proeft? En waar je wordt ontvangen door medewerkers met een eerlijk loon? Saturn Palace Resort beschikt over het duurzaamheidskeurmerk Travelife Gold. Zo weet je dat deze accommodatie haar best doet voor mens, dier en milieu. En zorg je er zelf voor dat reizen ook in de toekomst aantrekkelijk blijft.

Bekijk de beschikbaarheid

4126 Reviews over Saturn Palace Resort

• 10Familie van de Luijtgaarden09-05-2022

Super fantastisch! Tot de volgende keer! Dankjewel

Samen met m'n dochter van 6 naar Saturn Palace Resort geweest, en bij aankomst al meteen een warm welkom, koffers worden naar je hele mooie én schone kamer gebracht. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt! Het eten is zeer gevarieerd, lekker en warm! Iedere avond een ander thema, waardoor je nog meer keuze hebt. Het hele resort wordt constant schoon gemaakt, zelfs de leuning van de brug over het water wordt met een sopje helemaal schoongemaakt! Er zijn meer dan genoeg ligbedden en parasols, én als je dan op je ligbed ligt, komen ze op skates vragen of je wat wilt drinken, en brengen dit vervolgens naar je toe, komen met eten en ijsjes langs! Vooral Mahmut is perfect! Je hoeft je ligbed niet af! Echt verwennerij! Iedere dag komen ze vragen of alles naar wens is, en als je iets hebt wat beter zou kunnen, wordt dit gedaan, een voorbeeld hiervan is dat ik het bed te hard vond, kreeg dezelfde dag nog een zachte topper op het bed! Komen weer

• 9W. de Vos08-05-2022

Geweldige vakantie !!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Vanuit het hotel ( Guest relations) heel veel aandacht voor de vakantiegangers.
    Bediening is erg vriendelijk, kamers zijn super schoon. Omdat wij laat in de avond terugvlogen, mochten we kosteloos langer in de kamer blijven. Eten is elke dag afwisselend. Er word goed voor je gezorgd. Ze gaan met van alles rond bij het strand en zwembad. Wij kwamen echt niets te kort. Dit jaar was echt het beste jaar wat we bij Saturn Palace hebben gehad. Dit was ons 6e bezoek. We zullen ook echt terugkomen.

• 10Elja Maasland07-05-2022

Geweldig!

Wat een fantastisch hotel is dit! De service van dit hotel is werkelijk uitmuntend, mensen die hier klagen doen zelf iets niet goed. Elke dag komt gast-service langs lopen om te vragen of alles is orde is, zo niet dan lossen ze het dezelfde dag nog voor je op. Het eten is heel variabel en altijd even lekker en goed qua temperatuur. De kamers worden netjes bijgehouden en 2keer op een dag krijg je (Indien nodig) schone handdoeken. Zo ook met de badlakens voor het strand, ideaal! Het hele hotel zowel binnen als buiten inc het strand is schoon. De zwembaden zijn super vooral het deel met de glijbanen:-) Het personeel is heel erg vriendelijk gemoedelijk en gastvrij,ze doen alles voor je. Vooral strandman Miraacs( vast niet goed geschreven) loopt de benen uit zijn lijf.Hij werk in de ochtend bij het ontbijt vanaf 10u op het strand,en na 18u bij het diner. Altijd in voor een praatje!

Animatie hebben wij niet echt aan deel genomen, maar het is

• 10Joyce Brekelmans07-05-2022

Geweldig

Het hotel, de service in het hotel, het personeel.. het is allemaal super!! Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Guest relations loopt regelmatig rond om te vragen of alles naar wens is. De wifi werkt perfect. Het eten is lekker, voor de liefhebber van kaasplankjes, jij kunt helemaal los hier! Dagelijks zoveel verschillende kazen! Wij kregen een super mooie kamer, groot balkon met jacuzzi en zwembad zicht!

Onze vakantie kon niet meer stuk!

Speciale dank aan: Muraç, Ilker, Tolgohan, Sefa en Hakan ❤️

• 9Jurgen van Ierlant06-05-2022

FANTASTISCH!!!

Geweldig resort, met alle denkbare faciliteiten. Voor jong tot oud vanalles te beleven, eten en drinken top. Alle medewerkers zijn super vriendelijk. Kortom een aanrader ! Ik zou zo terug gaan. Zelf met kinderen van 12 en 14 jaar geweest, top tijd gehad. Buffet restaurant erg goed, maar ook alle bars daaromheen. Zwembaden top.

• 9Familie Vrijaldenhoven06-05-2022

prima voor elkaar daar

We zijn 7 dagen in Saturn Palace verbleven. Prima voor elkaar daar. Vriendelijk personeel. Er loopt bediening rond zodat je niet telkens je eigen drankjes op hoeft te halen. Het buffet is prima. Voor elk wat wils en divers. Ook de mogelijkheid om bij het strand te eten. Heerlijke verse salades en lokale en internationale gerechten. Schoonmaak kamer is prima. Animatie is voor jongere kinderen goed. Onze jongste van 11 heeft zich prima vermaakt, vooral met Murat. Deze jongen doet zijn best om iedereen te vermaken en werkt hard. De 2 oudere jongens van ons 14 en 16 hebben wat meer moeten zoeken naar vertier. Vooral 's avonds was er voor hen weinig te beleven. Er is elke dag wel iets geregeld voor ouderen en jonge kinderen. De zwembaden zijn goed maar naastgelegen resorts hebben betere glijbanen. ( je kan altijd proberen om daar binnen te sneaken overdag, is die van ons wel gelukt ;) De bediening in de lobby en zwembaden ook erg goed.

• 10Familie van de Luijtgaarden06-05-2022

Super! Perfect! Aanrader zonder twijfel!

Echt een perfecte vakantie gehad, brengen alles wat je wilt bij je ligbed, vooral Mahmut is echt super! Alles wordt schoongemaakt van vloer tot de leuningen van de brug over het water! Niets is teveel, bediening is super vriendelijk! Eten is zeer gevarieerd én warm! Elke dag een ander tema! Kamer is heel netjes en blijft heel netjes, iedere dag wordt er grondig schoongemaakt! Ik kan niet anders zeggen dan helemaal perfect! Misschien niet het grootste hotel, maar wat ik hier heb meegemaakt, wel het beste!

• 10Niels Miranda en Kids06-05-2022

Mooi en schoon hotel

Wij kwamen aan in de vroege ochtend daar begon de service al goed wij mochten meteen in onze kamer. Het personeel is stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam (vooral voor de kinderen), het hotel is erg schoon zowel binnen als buiten. Guest relations (o.a. Ibrahim) loopt elke dag rond om te zorgen dat elke gast zich prima vermaakt. Voor kinderen is dit een waar paradijs, genoeg zwembaden aanwezig voor zowel jong als oud. Het eten is erg gevarieerd, genoeg keus elke dag. Het hotel is niet massaal, er zijn genoeg bedjes beschikbaar zowel aan het zwembad als aan het strand (privé). Conclusie echt een aanrader!.

• 10Familie Pennings06-05-2022

Fantastisch alles tot in de puntjes verzorgd.

We zijn hier geweest met onze 2 kinderen van 11 en 13 jaar, en we hadden all inclusive geboekt.

Het personeel is super vriendelijk, erg behulpzaam en werkt super hard.

Het glijbanenpark was fantastisch vooral onze zoon was hier super enthousiast over.

Zwembad handdoeken, kermis, 2 keer overdag schone handdoeken en eventuele roomservice tussen 00:00-06:00 uur alles zat bij de all inclusieve inbegrepen.

Kortom wij hebben een super mooie vakantie gehad en vinden dit hotel echt een aanrader.

• 10Dietie06-05-2022

Heerlijke all inclusive vakantie!

Heerlijk eten, vriendelijke mensen en ontzettend schoon! Ze kunnen zich prima verstaanbaar maken in het Engels en soms in het Nederlands. Enig minpuntje: de bedden zijn hard. Maar... hospitality komt langs om te vragen hoe je je verblijf ervaart en toen werd aangegeven dat als perfect was maar de bedden hard, kamen er gelijk toppers op! Kortom: Ontzettend tevreden over ons verblijf!

Hotel Saturn Palace Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)