Hotel Royal Wings *****

Score uit 1907 reviews

1900 reviews over Hotel Royal Wings in het Nederlands

Heerlijk.

Frans, 10-2-2018

Een mooi en net hotel met vriendelijk en gedreven personeel met maar een doel voor ogen, en dat is het de gasten naar hun zin maken, en dat is gelukt.

Helemaal super!

Melissa dubbeldam, 12-1-2018

De bediening, het park en strand was super!

goed hotel, maar wel eenmalig

rogert, 12-11-2017

Groot hotel met heleboel faciliteiten. Het is er in het algemeen erg schoon en verzorgd. Enorm buffet, met een kwart ervan was ik ook al meer dan tevreden geweest. Wel lekker gegeten, ook in de a-la-carte restaurants. De directe omgeving van het hotel is vrij deprimerend. Een auto huren is het advies. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder vrij weinig last gehad van andere gasten, de verhalen over Russen die ik vooraf te horen kreeg bleken in ieder geval in dit hotel sterk overdreven. Ik hoef niet heel nodig opnieuw naar dit hotel toe maar dat is persoonlijk.

Super

Harry en Tessa, 29-10-2017

De enorme keuze tijdens de lunch erg goed

de variatie avond eten teveel van het zelfde ,geen duidelijke onderscheid per avond. Maar over het algemeen goed.

Alles was erg schoon, vriendelijkheid van de medewerkers. Zwembad erg mooi. Het animatieteam was echt helemaal super en dat vooral te danken aan Sasha, Karina en Chiba.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel is prachtig, vriendelijk personeel, goed eten. Bij rugklachten kregen we netjes een topper op het bed. Wat ik jammer vond was dat ze vanwege het verminderde aantal gasten de pier al begin van de week hadden afgebroken en de poolbar dicht ging na 16uur ipv hele dag open. Na een aantal klachten ging deze wel weer open. Daarnaast werd er bij minder weer voor activiteiten binnen gekozen beneden in de lobby waar harde muziek was terwijl er ook mensen weer vroeg op moesten om hun vlucht te halen of kleine kinderen op bed hadden liggen en hierdoor niet konden slapen. Beneden is een grote disco ruimte waarvan wij dachten dat ze de activiteiten beter daar konden houden.

Top hotel

Jerry, 26-10-2017

Wij zijn voor de tweede keer in dit top hotel geweest. En net als vorig jaar was het geweldig. Het chinese a la carte restaurant is echt een aanrader. Jammer dat door de 10 euro die je ervoor moet betalen, er weinig gebruik gemaakt van wordt. Kamers,personeel,animatie,zwembad, Top.

Fantastische vakantie

Angela en carel, 6-10-2017

Alles op en top !prima eten ,fijne kamer,super personeel .duikteam bedankt voor de duikles .gewoon boeken en beleven.

Robert, 1-10-2017

Alles was goed. Vriendelijkheid van het personeel, de accommodatie, ligging van het hotel, als er wat aan de hand is op je hotelkamer is de technische dienst er binnen een kwartier na het melden om het probleem op te lossen. Het is er schoon en het personeel doet er alles aan om dat ook zo te houden.

Heerlijk genieten

Merel, 21-9-2017

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest (niet op rij). We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hotel is wel zichtbaar ouder dan andere hotels in de buurt. Maar we hoorde dat ze in november waarschijnlijk gaan renoveren. Kamers zijn prima, wel wat ouder dan wel in andere hotels dan hebben gezien. Maar ze worden super schoongemaakt. Bedden zijn prima.

Zwembad vinden wij echt fantastisch. Het is een groot zwembad en doordat het niet een rechttoe rechtaan zwembad is en er veel palmbomen tussen zitten kun je als je dat wilt voor jezelf een rustig plekje vinden. Omdat we dit keer niet in het hoogseizoen waren hoefde we niet het wel bekende handdoekje leggen te doen. Al kom je middag op de dag is er nog zeeën van ruimte. We zijn hier 1x wel in het hoogseizoen geweest toen was dit wel het geval. Destijds haalde ze wel alle handdoeken die er voor 09:00u onbemand lagen weggehaald.

Eten en drinken is goed. Merkte wel met andere hotels waar we zijn geweest ze iets achterlopen. Maar het was gewoon echt heel lekker. Je kunt in de middag ook snacks halen bij het zwembad. kebab, pizza, sandwiches, fruit en verder naar het strand kan je ook hamburgers eten. Allemaal super lekker.

We zijn 1 avond naar a la carte restaurant geweest met oosters menu. Was erg lekker! Moesten 10,- pp betalen.

Cocktails ook heerlijk!!! En iedere keer vers gemaakt.

Entertainment hartstikke leuk! Leuke shows voor iedereen zitten er wel leuke dingen bij. Paar keer in de week is er ook live-muziek. Ene band is beter dan de andere, maar is altijd erg gezellig.

Ik raad dit hotel echt aan.

Het was echt fantastisch!

Eric, 6-9-2017

Geen minpunten. Voor een supervakantie moet je hier zijn!

Er kwamen gasten bij ons in het hotel die overgeboekt werden vanuit een ander hotel omdat Royal Wings zo goed is.

Het personeel is erg vriendelijk en zeer gastvrij. Ze doen enorm hun best om er voor te zorgen dat jij een top vakantie hebt. Personeel onthoudt ook goed wat jij wilt!.

Hotel ligt aan zee, dichtbij het vliegveld (dus geen lange transfer). Hotel is erg schoon.

Winkelcentra vlakbij het hotel. Meerdere centra zijn voorzien van airco, dus winkelen kan ook als het erg warm is buiten.

Verder kijken dan alleen het winkelcentrum tegenover het hotel is ook zeker de moeite waard.

Een mooie sportschool voorzien van mooie apparaten (cardio en kracht).

We zijn in meerdere hotels in Turkije geweest maar Royal Wings is zeker 1 van de betere hotels.

Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Wings voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Wings in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Wings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Wings scoort een 9.09 uit 10 op basis van 1907 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: