Hotel Royal Wingsstersterstersterster

2050 reviews over Hotel Royal Wings

• 2019
    9fam. Lakerveld08-11-2019

geweldig

een geweldig hotel wat zijn 5* ultra ook echt waar maakt, wij waren dar met 13 personen en alles was perfect, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en elke dag heerlijk en afwisselend gegeten, ook 2 maal gebruik gemaakt van de ala cart restaurants echt top eten met top bediening, dus dit is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Willy Klarenbeek27-10-2019

Geen prijs kwaliteit verhouding

Lijkt mooi gerenoveerd. Maar wanneer je goed kijkt zie je hoe slecht dit is gedaan. Badkamer is een aanfluiting. Een handdouche waar zie je dit nog. Airco ging in de nacht uit. Was oktober dus. Maar aangezien het overdag ruim 32 graden was is het snikheet in de kamers. Eten niet van echt goede kwaliteit. Lijkt heel overdadig door de presentatie maar is smakeloos. Zeer slechte bedjes bij zwembad en veel vliegen. Voor ons nooit meer.

Prijs kwaliteit klopt gewoon niet.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8patrick24-10-2019

jammer

als je voor je rust komt ga hier dan niet naar toe, elke avond tot in de late uurtjes wordt je verplicht te luisteren naar de avondshows, dit is zo belachelijk hard dat je er niet aan ontkomt, waar je je ook bevindt

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Herman08-10-2019

Prima gerenoveerd hotel

Royal Wings is een mooi hotel wat prima gerenoveerd is. Wat mij opviel was het aantal Russen. Moet wel zeggen keurige mensen die op een normale manier vakantie houden. Dus niet dronken wat je weleens hoort. De toiletten buiten het hotel moeten nog duidelijk gerenoveerd worden. Het ontbijt en diner zijn erg goed. De lunch vond ik wat tegenvallen veel snackachtig. In het meanrestaurant was de luch wel weer goed. Idd zwembad vond ik ook koud. Ik denk niet afsluiten maar zorgen dat er lekker water in blijft. De bar aan het strand was klein en er werd veel gerookt. Dat vond ik wel een minpuntje. Het roken. Als je buiten ontbijt lunch dan zit je tussen de rokers. Behalve bij het diner daar hebben ze een paar rijen buiten niet roken. Maar je ruikt buiten overal sigaretten. Daar heb ik moeite mee. Zou ik anders oplossen. Maar het hotel kun je met een gerust hard naar toe gaan. En in het hotel werken zeer vriendelijke personeelsl

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Hendrik05-10-2019

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Prachtig gerenoveerde kamers. Maaltijden van uitstekende kwaliteit, veel keus en afwisselende thema’s iedere dag. Gehele park mooi aangelegd en keurig onderhouden, grote zwembaden met voldoende plek om rustig te liggen, fijn strand en pier. Reeds vele hotels bezocht in Lara, Royal Wings staat zeker in onze top 3. Komen graag terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Peter BOERING03-10-2019

Viel tegen

Royal Wings in Lara in de nazomer is niet aan te raden . Veel is er dicht qua food , en alle 5 de laguna zwembaden zijn gewoon ijskoud er zwom niemand. Terwijl dit makkelijk is op te lossen door 1 bad af te sluiten van de andere 4 en snachts te isoleren met een deken en overdag te laten verwarmen door water erin te pompen verwarmd door zonnewarmte.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Hugo Maclloet28-09-2019

Gewoon goed.

Het was een fantastısch hotel . En de kıts ciub was super.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Gina11-09-2019

Fantastisch!

Inmiddels al de 6de keer dat we verblijven in het royal wings hotel antalya in Turkije. Zou het iedereen aanraden zowel jong als oud. Je betaalt er wel wat voor maar krijgt er zoveel meer voor terug. Weer is goed, eten en drinken is geweldig. Het animatie doet elke keer weer goed hun best voor de mensen te amuseren of spellen te spelen. Zo hadden wij Ismail hij maakt altijd een praatje met iedereen, zo hadden wij micha hij deed altijd darten en trok de hele groep mee, laila spontane vriendelijke vrouw die het hele zwembad mee kreeg om activiteiten te doen in het zwembad. En om niet te vergeten natuurlijk de hardwerkende personeel in de bar bij het zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Jefdes11-09-2019

Super fantastische er komt zeker een 4e keer aan.

GRandioos. 2 jaar geleden ook geweest, maar nu was het hotel van top tot teen gerenoveerd,maar super super. Eten goed,ontbijt goed,animatie gezellig en volop ,enige nadeel was voor heen mocht je vanaf half 9 weg bij je zwembad bedje voor die tijd halen ze alles van je weg. En u is dat 9 uur geen tijd vind ik... dus ontbijten wij los van elkaar,want om 9 uur pas ontbijten,zit je eindelijk om 10 uur een keer bij het zwembad..dat is enige niet vooruitgang van het hele verhaal. En de WiFi was slecht,maar dat is minder belangrijk. 2 dames in de avond bij de receptie stug en onvriendelijk de rest super super aardig. We waren er met 14 man waaronder 3 kleintjes dat ging super goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Marielle10-09-2019

Verwennerij op en top!!

10 dagen hier geweest, nog nooit zo’n luxe vakantie gehad. Negatieve recensies: let er niet op. Mooie, grote en nette kamers. Incl alle voorzieningen (licht, spiegels, voldoende stopcontacten, grote flatscreen, kluis, grote douche, voldoende kastruimte, föhn, setjes met watten/wattenstaafjes/naaisetje/shampoo, cremespoeling, douchegel, zeep, bodylotion. Wel wat gehorig, maar elke dag schoonmaak en handdoeken. Ook voor aan zwembad. Buitengewoon goed, warm en vers eten. Eten in thema’s. Overdag Turkse pannenkoeken, pizza’s, broodjes, schepijs, Incl waterijs/Magnum. Waterpark groot met veel glijbanen. Voor grote en kleine kinderen. Onze kids (5-6jaar) mochten onder begeleiding van alle glijbanen. Groot zwembad met veel ligbedden. Altijd plek. Drankjes incl chips in avond. Goede cocktails. Schuimparty, disco, ook aparte buitendisco. Strand top, op loopafstand. (Zand) incl drinken. Animatie goed, winkels voor hotel:mooi!Kortom: FANTASTISCH

Gereisd met vrienden in september 2019

70 tips over Hotel Royal Wings

• dvw18, 05-05-2012

Blijf in je hotel, in de omgeving is weinig te zien. Als je wilt winkelen ga dan naar antalya en niet naar de shopping centres in de buurt van het hotel.

• willempie, 06-02-2012

Ga er eens met de dolmus op uit! Antalya is een mooie havenstad, en wij zijn met de dolmus en de lijnbus naar Side gegaan. Leuk om wat meer van Turkije zelf te zien.

• Gert, 22-04-2012

Indien je voor de rust komt vraag dan om een hoog gelegen kamer. Het hotel bestaat uit twee grote vides waar beneden een bar is en livemuziek.

404 vragen over Hotel Royal Wings

• A, 19-09-2019

Cabanas

Zijn de cabanas op het strand betaald?

• Patries, 17-09-2019

Zwemmen

Is het buitenbad verwarmbaar? En is er een binnenbad waar je in april nog kunt zwemmen?

• Dani, 22-08-2019

Waterpijp

Kun je het s'avonds ook waterpijp kopen

Hotel Royal Wings info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats