Hotel Royal Holiday Palace

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag36°25°
Hotel Royal Holiday Palace
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

De naam Hotel Royal Holiday Palace zegt het al, in dit hotel kom je niks te kort. Reviewer Edwin schrijft dat je hier helemaal in de watten wordt gelegd door het vriendelijke personeel. Sommigen schrijven zelfs dat je als een koning(in) wordt behandeld. Lees mee en ontdek of Hotel Royal Holiday Palace Lara iets voor jou is.

Voor de kids zijn er leuke faciliteiten in Hotel Royal Holiday Palace. Wat dacht je van de attracties op de kermis? Denice schrijft dat ook de animatie van Hotel Royal Holiday Palace het verblijf leuker maakt: ‘De animatie maakte het voor mij erg leuk! Ze waren de hele dag door enthousiast en organiseerden van alles. Daardoor vond ik dat er een erg leuke sfeer was. Ze deden allemaal erg hun best en zij maakten mijn vakantıe nog beter! Ze waren allemaal geweldig. Dus ook voor tieners is dit een aanrader.’ De schuimparty en pierparty zijn volgens vakantiegangers dan ook een echt feestje.

Honger gekregen? De hele dag door is er wel iets te knabbelen in het hotel. Schep bijvoorbeeld je bord vol tijdens het ontbijt, de lunch of het diner. Of neem in de middag of avond een verkoelend ijsje bij de ijscokar. Voor de zoetekauwen is er altijd nog de patisserie.

Wil je eens luxe uit eten? Kies voor een van de vier à la carte restaurants waar Italiaanse, Aziatische, Mexicaanse en barbecuegerechten aan tafel worden gebracht. Volgens jullie is dit een echte toevoeging aan je verblijf. De afwisseling in het buffetrestaurant is volgens jullie goed, al kan het eten soms wel iets warmer.

Aan het zwembad is altijd wel een plekje vrij. Amudde: ‘Zwembaden ook super, of je nu bij de glijbanen wilt zitten, of wat rustiger, wij hadden (in het hoogseizoen) altijd plek ondanks dat er echt wel handdoekjes gelegd worden.’ Zin in een verkoelend drankje? Volgens jullie komt het vriendelijke personeel dit aan je bedje brengen.

Bij Hotel Royal Holiday Palace Lara overnacht je in een schone kamer. Reviewer Okach heeft goede ervaringen met het vriendelijke personeel: Okach: ‘Personeel is erg aardig en doet zijn best om het naar je zin te maken. Wij hebben een klacht gehad over de badkamer en binnen een kwartier was dit geregeld.’ Wel is in slaap vallen volgens jullie een uitdaging door de gezellige animatie in de avond.

Ligging

Ruil je de luxe van Hotel Royal Holiday Palace Lara liever even in voor een leuk dagje uit? Dan heeft reviewer Jo nog wat handige tips: ‘Neem buiten het hotel aan de overkant van de grote weg de lijnbus LC07, koop hier een dagkaart voor €2,- per persoon. Met deze bus kun je naar het centrum van Antalya. Stap uit bij Markantalya=shoppingcentrum. Van hieruit kun je naar de oude haven lopen (ca.500m). Als je meer wil winkelen kun je op de terugweg stoppen bij terracity.’ De markt op zaterdag is volgens velen ook een aanrader. Struin langs de vele kraampjes en plof daarna neer op het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holiday Palace voor je op een rij gezet:

684 reviews over Hotel Royal Holiday Palace in het Nederlands

Geweldig

De koning
21-6-2019

Geweldig hotel, er is hier genoeg te doen en zeker van alle gemakken voorzien. Pier is er erg leuk! Mooie en ruime kamers. Voor ons is dit de 8ste keer dus.... zeker een aanrader!!!!

uitstekend

Hilly Wiegman
20-6-2019

Ik ( wij) sluiten ons volledig aan bij de beoordeling van de fam van Heijgen. Echt een paradijs, mijn echtgenoot en ik hebben al veel gereisd maar nog nooit zo' n prachtig hotel gezien als Royal Holliday palace, s morgens bij het zwembad wordt je verwend met champagne, je wordt hier op je wenken bediend. Groot compliment voor alle medewerkers. Kamers mega groot, is je matras te hard vraag dan om een topper, wordt meteen geregeld. Toch 1 klein aandachtspuntje:De shows die worden gehouden in de arena, zijn voor gasten met rug problemen niet zo goed, ivm het ontbreken van steun in je rug, je zit op houten banken, misschien een idee, om kuipstoeltjes te plaatsen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Samen met familie.

Paradijs !

Fan heijgen
17-6-2019

Mooie lokatie ,lekker dicht bij het vliegveld ,geen last van , wij zijn op moment van schrijven nog op royal holiday palace , het is echt supper , je wordt op je wenken bediend , met rollerskates komen ze naar je bedtje bij zwembad , wij hebben geen min punten gehad top top top

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Blaak
16-6-2019

We verbleven 8 dagen in dit geweldige hotel. Voor iedereen die vakantieplannen naar antalya heeft , is dit hotel bij uitstek de beste optie. De service was uitmuntend , het eten zeer uitgebreid en lekker. Zwembad en accomodaties op en top! Het resort doet zijn naam royal holiday palace een eer aan.

Anoniem
14-6-2019

Mooi hotel, mooie zwembadden, vriendelijk en behulpzaam personeel, schone en ruime kamers, gevarieerd eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Mooi gelegen hotel met prachtig uitzicht op zee.

J. Vercoulen
12-6-2019

Lekker een weekje laten verwennen in n dit echte paleis. Wij hadden een zeezicht kamer . Mooi uitzicht, zeer schone kamers en ultra vriendelijk personeel.

Luxe/ top/ super

Samdra
3-6-2019

25 min van luchthaven. Schone ruime kamers! Personeel top, eten super, heerlijke pier, zat te doen voor iedere leeftijd! Laatste week april geweest, 26 graden! S’avonds vestje. Wij gaan zeker ns terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Koninklijk

Hilde Rampaart
2-6-2019

Zeer groot hotel. Massaal. Druk. Zeer schoon en ruim opgezet. Kamers helaas erg gehorig. Ook shows / muziek avonden van andere hotels tot laat te horen. Dat vonden wij het enige negatieve punt in dit verder prachtige vakantie resort. Goede airco. Wifi prima op kamer, bij zwembad soms minder. Veel keus bij uitgebreide bufetten. Personeel is vriendelijk, werken hard. Mooi zwembad. Goede bedjes en parasol. (Bediening bij je zwembad bedje). Veel animatie, shows als je daar behoefte aan hebt. Korte transfer naar vliegveld Wij hebben heerlijke week gehad.

Fantastische vakantie

John Meertens
2-6-2019

Erg mooi hotel. Vriendelijk personeel zowel bij aankomst als animatie team. Meerdere malen in Turkije geweest maar dit was een van de beste. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer wat anders.

Jeroen
28-5-2019

Fantastisch hotel. Je proeft de sfeer van de Turkse cultuur. Eten is super en de keuze is reuze. Super lief personeel die altijd en voor alles voor je klaar staan. Voor kinderen is het ook een paradijs. Me zoontje gaat huilen als we naar huis moeten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Holiday Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Holiday Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.