Hotel Royal Holiday Palacestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holiday Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

De naam Hotel Royal Holiday Palace zegt het al, in dit hotel kom je niks te kort. Reviewer Edwin schrijft dat je hier helemaal in de watten wordt gelegd door het vriendelijke personeel. Sommigen schrijven zelfs dat je als een koning(in) wordt behandeld. Lees mee en ontdek of Hotel Royal Holiday Palace Lara iets voor jou is.

Voor de kids zijn er leuke faciliteiten in Hotel Royal Holiday Palace. Wat dacht je van de attracties op de kermis? Denice schrijft dat ook de animatie van Hotel Royal Holiday Palace het verblijf leuker maakt: ‘De animatie maakte het voor mij erg leuk! Ze waren de hele dag door enthousiast en organiseerden van alles. Daardoor vond ik dat er een erg leuke sfeer was. Ze deden allemaal erg hun best en zij maakten mijn vakantıe nog beter! Ze waren allemaal geweldig. Dus ook voor tieners is dit een aanrader.’ De schuimparty en pierparty zijn volgens vakantiegangers dan ook een echt feestje.

Honger gekregen? De hele dag door is er wel iets te knabbelen in het hotel. Schep bijvoorbeeld je bord vol tijdens het ontbijt, de lunch of het diner. Of neem in de middag of avond een verkoelend ijsje bij de ijscokar. Voor de zoetekauwen is er altijd nog de patisserie.

Wil je eens luxe uit eten? Kies voor een van de vier à la carte restaurants waar Italiaanse, Aziatische, Mexicaanse en barbecuegerechten aan tafel worden gebracht. Volgens jullie is dit een echte toevoeging aan je verblijf. De afwisseling in het buffetrestaurant is volgens jullie goed, al kan het eten soms wel iets warmer.

Aan het zwembad is altijd wel een plekje vrij. Amudde: ‘Zwembaden ook super, of je nu bij de glijbanen wilt zitten, of wat rustiger, wij hadden (in het hoogseizoen) altijd plek ondanks dat er echt wel handdoekjes gelegd worden.’ Zin in een verkoelend drankje? Volgens jullie komt het vriendelijke personeel dit aan je bedje brengen.

Bij Hotel Royal Holiday Palace Lara overnacht je in een schone kamer. Reviewer Okach heeft goede ervaringen met het vriendelijke personeel: Okach: ‘Personeel is erg aardig en doet zijn best om het naar je zin te maken. Wij hebben een klacht gehad over de badkamer en binnen een kwartier was dit geregeld.’ Wel is in slaap vallen volgens jullie een uitdaging door de gezellige animatie in de avond.

Ligging

Ruil je de luxe van Hotel Royal Holiday Palace Lara liever even in voor een leuk dagje uit? Dan heeft reviewer Jo nog wat handige tips: ‘Neem buiten het hotel aan de overkant van de grote weg de lijnbus LC07, koop hier een dagkaart voor €2,- per persoon. Met deze bus kun je naar het centrum van Antalya. Stap uit bij Markantalya=shoppingcentrum. Van hieruit kun je naar de oude haven lopen (ca.500m). Als je meer wil winkelen kun je op de terugweg stoppen bij terracity.’ De markt op zaterdag is volgens velen ook een aanrader. Struin langs de vele kraampjes en plof daarna neer op het terras.

839 reviews over Hotel Royal Holiday Palace

• 2019
    10Nuray Karaduman16-12-2019

Fantastisch!

Voor de zoveelste keer Royal Holiday Palace Lara geweest. Is en blijft een TOP hotel. Onthaal en van de quest relations vooral Mevrouw Kubra waren heel vriendelijk zoals altijd. Zeker een aanrader.

Royal Holiday Palace Team, Guest Relations Managar , 25-12-2019

Beste gasten,

Bedankt dat je ons weer verwelkomt en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met andere reizigers te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen en we wensen u het allerbeste tot dan toe.

Met vriendelijke groet, Holiday Palace Team

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Mara05-11-2019

Waanzinnig

Leuke hotel, aardige personeel, grote zwembad, lekker eten.... wij komen er zeker nog een keer terug. Was een prachtige vakantie

Beste gasten,

Wij willen u nogmaals bedanken voor het kiezen van het Royal Holiday Palace Hotel voor uw vakantie en voor uw tevredenheid over de service van het hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9danielle bull29-10-2019

geweldig luxe

WAT EEN GEWELDIG LUXE EN MOOI , NETJES HOTEL/RESORT. GENOTEN VAN ALLE LUXE, DE KAMER, ZWEMBAD PERSONEEL HET ETEN. KOMEN MET DE ROLLERSKATE"s JE BESTELLING OPNEMEN OP HET LIGBED BIJ HET ZWEMBAD, OF KOMEN LANGS MET EEN IJSJE .HET WAS EEN HEERLIJKE VAKANTIE GENOTEN VAN HET HEERLIJKE WEER 28 GR . SUPER HOTEL

Beste gasten,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over het Royal Holiday Palace Hotel. We kijken uit naar je reactie en hopen je weer te mogen verwelkomen als onze gast.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Ed Blokland21-10-2019

Byzonder vriendelijk en attent personeel zeker Hat

Het personeel en entertement doen er alles aan om je vakantie gevoel optimaal te evenaren vooral de bediening van Hastice Ustuner blijft mij bij , een top serveerster

• 10Rob16-10-2019

Fantastisch hotel!!!

De bediening in dit hotel is super. In het bijzonder van ali gurcu!!

• 10Hulya16-10-2019

Geen ander hotel meer voor ons

Wij komen nu voor de tiende de keer hier en elke keer dat ik hier kom is het feest . De bediening , het eten en de service vind je nergens anders als hier . wij hebben zo veel andere hotels geprobeerd maar geen ander hotel heeft deze hotel overtroffen . Personeel top top en nog eens top Hierbij wil ik serkan eroglu , savas Yildirim en ook alle anderen personeel bedanken Was weer een top vakantie . Enige min punt wat ik kan geven is dat er bijna geen Turks muziek word opgezet Twijfel niet je zult geen spijt van hebben

• 10Jurrian & Tina05-10-2019

FANTASTISCH!!

Echt helemaal TOP! Kamers zijn mooi en groot met een redelijk groot balkon (standaardkamer) met goede bedden. Zwembad super groot met in September een goede watertemperatuur, wel 24 C.. Zeewater nog wel enkele graden warmer, 27 graden. Eten was ook geweldig, veel variatie en veel keuze. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Екатерина02-10-2019

Prachtig hotel

(vertaald van Russisch naar Nederlands) Hield van het hotel! Service, aandacht van aniators! Speciale dank aan de animators Oldjay, Aman, Daria!

Dear guest,

Thank you for taking time to share your feedback with us about our hotel. We will be glad to see you in our hotel again. Kind Regards,

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Alina02-10-2019

Cool hotel

(vertaald van Russisch naar Nederlands) We rustten voor het eerst, hebben er echt van genoten! Aardig personeel, uitstekend eten, alles is gewoon wauw

Dear guest,

Your comments about our hotel made us very happy, we will be honored if you choose our hotel for your next vacation. Kind Regards,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Cumali01-10-2019

Geweldig, heel mooi, schoon, aanbevolen

(vertaald van Duits naar Nederlands)

Het was heel leuk. Mijn vrouw en ik hebben de Turkse extra dergelijke. Zoals Turkse muziek op het strand of in de bars ontbrak.

Sehr geehrte Gäste

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung über das Royal Holiday Palace Hotel bei holidaycheck.de zu schreiben. Ihre Rückmeldung ist ein wertvoller Beitrag zu unserer Qualitätskontrolle und hilft uns dabei, unser Angebot und unsere Leistungen noch besser an die Ansprüche unserer Gäste anzupassen und uns somit stets weiter zu verbessern.

Gereisd met partner in september 2019

47 tips over Hotel Royal Holiday Palace

• Enno, 08-06-2014

Nieuw is Teppenyaki diner , dat kost wel € 22.- per volwassene , maar is Showcooking met enorm veel en lekker eten , oa. Sushi , Soep , Salade , Rijst , Gamba's , Kip , Steak , Zalm , Groente

• cynthia, 08-06-2014

Als personeel bij het aquapark moeilijk doet vanwege de leeftijd kun je bij de clientsupport een verklaring tekenen dat het gebruik met jongere kinderen van de glijbanen op risico van de ouders is, dan heb je hier niet iedere keer een discussie. Koop geen sigaretten of andere dingen in het winkeltje van het hotel, Malboro kost hier 6 euro terwijl je op het vliegveld 2.70 betaald., in de tassen/schoenenzaak vragen ze 300 euro voor een namaaktas die in de bazar 3 tientjes kost.

• CAD, 03-11-2013

Neem zeker een superior kamer, zijn ruim en comfortabel. Ga hier niet heen met tieners (16 a 17) daar is het hotel minder voor geschikt. Leuke winkels in de buurt maar is wel even lopen, wat wel weer fijn is.

234 vragen over Hotel Royal Holiday Palace

• s brandsma, 26-01-2020

handoek zwembad

doen ze bij dit hotel ook aan handoekje leggen wat ik verschrikelijk vind

• Alie, 21-12-2019

Mindervalide

Hoe ga je het zwembad in? Is het een stenen trap zodat je als je moeilijk loopt er ook in kunt ipv een trapje dat aan de zijkant hangt?

• van Beek, 16-10-2019

Menukaart restaurant buiten

Wat is de menukaart voor de lunch van het buitenrestaurant? Staat daar de pasta met champignons nog op?

Hotel Royal Holiday Palace info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen, Speciale massages