Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.6FenomenaalScore uit 830 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Royal Holiday Palace in Lara, Turkije is een luxe vijfsterrenhotel waar het je aan niets ontbreekt. Verschillende reviewers beoordelen dit hotel dan ook met een dikke tien en sommige reviewers schrijven zelfs dat dit het beste hotel van Turkije is waar ze ooit zijn geweest. Niet voor niets sleepte Hotel Royal Holiday Palace in 2019 een Gouden Zoover Award in de wacht. Wil je meer weten over dit luxe hotel? Lees dan even met ons mee.

In heel veel reviews wordt geschreven over het vriendelijke personeel van Hotel Royal Holiday Palace. Iedereen is gastvrij en steekt graag de handen voor je uit de mouwen. Toch ontvangt de bediening extra veel complimenten. De bediening wordt door veel reviewers omschreven als ‘geweldig’ en dat is iets waarmee Royal Holiday Palace zich onderscheidt van andere hotels. Bestel zeker een cocktail, die zijn hier namelijk erg goed. En lig je aan het zwembad of op het strand? Dan gebeurt het regelmatig dat de bediening langskomt met een glas champagne of een lekker hapje.

Een middag zonnen bij Royal Holiday Palace is altijd een succes. Er staan hier namelijk meer dan genoeg ligbedden voor je klaar om op neer te strijken. Wil je rust afwisselen met vermaak? Dan biedt het animatieteam uitkomst. Ook voor volwassenen organiseert het team leuke activiteiten. Wat dacht je van een lesje aquarobics? In de avonduren organiseert de animatie leuke shows. Het is zeker aan te raden een van deze shows bij te wonen.

Royal Holiday Palace is een geliefd plekje onder gezinnen met kinderen. Naast de animatie is er voor hen namelijk nog meer te beleven. Wat dacht je van de kermis of de speeltuin? Ook de ijscokar is favoriet bij de kids. Elke middag kunnen zij hier hun favoriete smaak uitkiezen als lekkere snack.

Opvallend is dat jullie bijna geen dingen kunnen bedenken die beter kunnen aan Royal Holiday Palace. Het enige wat nog wel eens wordt genoemd is de wifiverbinding. Deze werkt niet altijd even goed.

Kamers

Tijdens een vakantie in Royal Holiday Palace in Lara overnacht je in een mooie en grote hotelkamer. ‘s Avonds staar je naar de zonsondergang vanaf een ligbed op je balkon. De meeste reviewers vinden de bedden in het hotel goed. Vind je ze toch te hard? Vraag dan om een topper bij de receptie. Het personeel zorgt ervoor dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt.

Ligging van Royal Holiday Palace, Antalya

Royal Holiday Palace hoef je eigenlijk niet te verlaten voor vermaak. Maar wil je toch wat zien van de omgeving? Stap dan in een taxi en vertrek naar het centrum van Lara (3,5 kilometer). Hier vind je veel leuke winkels waar je kleding en souvenirs kunt kopen. Heb je zin een gezellige avond? Dan is de Heineken bar een aanrader.

Liever een leuke activiteit ondernemen? Kies voor een jeepsafari of ga raften. Beide to do’s zijn geschikt wanneer je houdt van wat actie en adrenaline.

En kun je ook niet wachten om je vakantie in Royal Holiday Palace te boeken? Let’s go!

Bekijk de beschikbaarheid

844 Reviews over Royal Holiday Palace

• 10Joey29-04-2022

Top hotel

Super vakantie gehad. Hotel groot mooi en schoon. Het personeel is heel vriendelijk. En altijd snelle service. Wij gaan zeker nog eens terug 👍

• 9Wilhelmien janssen14-10-2021

Dat het voor herhaling vatbaar is . We waren voor de 5e keer in holiday palace . Weer heel goed bevallen en verwend . Restaurantjes Italiaan Asiaat en vis restaurant geweest , in een woord weer geweldig . Echt aanrader . Guest reletion Drilll is gewoon super ,en doet er alles aan om je het naar je zin te maken ,prachtig park en zwembaden .wat heel goed verzorgt word . Ook de avonden en animatie goed . Een min punt , maar wel direct opgelost door Dril van de guest het avond eten vaak koud ,wat van gezegd ,en dag erna opgelost . En op kamer vaak riolering lucht, daar moeten ze echt wat aan gaan doen en oplossen . Verder een super Vacantie gehad ,en willen weer in voorjaar daar terug .

• 10Wil hamers08-09-2021

Top hotel ook in coronatijd

Nog steeds een top hotel ook in deze coronatijd. Goede service, prima kamers en goed eten. Hygiëne is beter dan in Nederland. Bediening is beter dan gewend en vooral Musa Unal is een toppertje. Altijd goed gehumeurd, in voor een vriendelijk praatje en zeer snelle bediening. In looppas😂😂👍👍👍 Volgend jaar komen we terug👍👍

• 9ShauniCihan03-10-2020

Geweldig hotel

Het hotel is super schoon en heeft goede service. Personeel is allemaal super vriendelijk niks is hun teveel. We kregen een super mooie kamer thanks to hasan bey Bashak abla van de guest relations komt altijd even checken of alles goed gaat en of er problemen zijn. Entertainment doet zijn best ondanks dat ze werken met een soft programma, echter mag je bij een hotel als dit wel iets meer verwachten. Hercules en Emrah trekken het team echt vooruit. Het restaurant is erg druk zelfs nu met het covid virus, maar ook hier petje af voor het personeel yasin bey heeft zijn team goed voormekaar.

• 10Paul Stevelink15-03-2020

Een perfect hotel en een uitstekende keuken.

Het was voor ons een uitstekend hotel met een overvloed aan lekker eten. De kamers waren ruim en perfect schoon gemaakt. Mooi zwembad, zowel binnen als buiten. Goed avondvullend programma, entertainment door, met name Ibo, was erg leuk te noemen. De bediening in de restaurants, met name door Mehmet Ali Akca en Ismail Yildirim was klasse te noemen. Kortom, dit hotel is voor iedereen een AANRADER; wij komen hier, sowieso weer terug.

• 10Nuray Karaduman16-12-2019

Fantastisch!

Voor de zoveelste keer Royal Holiday Palace Lara geweest. Is en blijft een TOP hotel. Onthaal en van de quest relations vooral Mevrouw Kubra waren heel vriendelijk zoals altijd. Zeker een aanrader.

Royal Holiday Palace Team, Guest Relations Managar , 25-12-2019

Beste gasten,

Bedankt dat je ons weer verwelkomt en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met andere reizigers te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen en we wensen u het allerbeste tot dan toe.

Met vriendelijke groet, Holiday Palace Team

• 10Mara05-11-2019

Waanzinnig

Leuke hotel, aardige personeel, grote zwembad, lekker eten.... wij komen er zeker nog een keer terug. Was een prachtige vakantie

Beste gasten,

Wij willen u nogmaals bedanken voor het kiezen van het Royal Holiday Palace Hotel voor uw vakantie en voor uw tevredenheid over de service van het hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

• 9danielle bull29-10-2019

geweldig luxe

WAT EEN GEWELDIG LUXE EN MOOI , NETJES HOTEL/RESORT. GENOTEN VAN ALLE LUXE, DE KAMER, ZWEMBAD PERSONEEL HET ETEN. KOMEN MET DE ROLLERSKATE"s JE BESTELLING OPNEMEN OP HET LIGBED BIJ HET ZWEMBAD, OF KOMEN LANGS MET EEN IJSJE .HET WAS EEN HEERLIJKE VAKANTIE GENOTEN VAN HET HEERLIJKE WEER 28 GR . SUPER HOTEL

Beste gasten,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over het Royal Holiday Palace Hotel. We kijken uit naar je reactie en hopen je weer te mogen verwelkomen als onze gast.

• 9Ed Blokland21-10-2019

Byzonder vriendelijk en attent personeel zeker Hat

Het personeel en entertement doen er alles aan om je vakantie gevoel optimaal te evenaren vooral de bediening van Hastice Ustuner blijft mij bij , een top serveerster

• 10Rob16-10-2019

Fantastisch hotel!!!

De bediening in dit hotel is super. In het bijzonder van ali gurcu!!

Hotel Royal Holiday Palace info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)