Hotel Royal Holiday Palace

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag26°16°
Hotel Royal Holiday Palace
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

De naam Hotel Royal Holiday Palace zegt het al, in dit hotel kom je niks te kort. Reviewer Edwin schrijft dat je hier helemaal in de watten wordt gelegd door het vriendelijke personeel. Sommigen schrijven zelfs dat je als een koning(in) wordt behandeld. Lees mee en ontdek of Hotel Royal Holiday Palace Lara iets voor jou is.

Voor de kids zijn er leuke faciliteiten in Hotel Royal Holiday Palace. Wat dacht je van de attracties op de kermis? Denice schrijft dat ook de animatie van Hotel Royal Holiday Palace het verblijf leuker maakt: ‘De animatie maakte het voor mij erg leuk! Ze waren de hele dag door enthousiast en organiseerden van alles. Daardoor vond ik dat er een erg leuke sfeer was. Ze deden allemaal erg hun best en zij maakten mijn vakantıe nog beter! Ze waren allemaal geweldig. Dus ook voor tieners is dit een aanrader.’ De schuimparty en pierparty zijn volgens vakantiegangers dan ook een echt feestje.

Honger gekregen? De hele dag door is er wel iets te knabbelen in het hotel. Schep bijvoorbeeld je bord vol tijdens het ontbijt, de lunch of het diner. Of neem in de middag of avond een verkoelend ijsje bij de ijscokar. Voor de zoetekauwen is er altijd nog de patisserie.

Wil je eens luxe uit eten? Kies voor een van de vier à la carte restaurants waar Italiaanse, Aziatische, Mexicaanse en barbecuegerechten aan tafel worden gebracht. Volgens jullie is dit een echte toevoeging aan je verblijf. De afwisseling in het buffetrestaurant is volgens jullie goed, al kan het eten soms wel iets warmer.

Aan het zwembad is altijd wel een plekje vrij. Amudde: ‘Zwembaden ook super, of je nu bij de glijbanen wilt zitten, of wat rustiger, wij hadden (in het hoogseizoen) altijd plek ondanks dat er echt wel handdoekjes gelegd worden.’ Zin in een verkoelend drankje? Volgens jullie komt het vriendelijke personeel dit aan je bedje brengen.

Bij Hotel Royal Holiday Palace Lara overnacht je in een schone kamer. Reviewer Okach heeft goede ervaringen met het vriendelijke personeel: Okach: ‘Personeel is erg aardig en doet zijn best om het naar je zin te maken. Wij hebben een klacht gehad over de badkamer en binnen een kwartier was dit geregeld.’ Wel is in slaap vallen volgens jullie een uitdaging door de gezellige animatie in de avond.

Ligging

Ruil je de luxe van Hotel Royal Holiday Palace Lara liever even in voor een leuk dagje uit? Dan heeft reviewer Jo nog wat handige tips: ‘Neem buiten het hotel aan de overkant van de grote weg de lijnbus LC07, koop hier een dagkaart voor €2,- per persoon. Met deze bus kun je naar het centrum van Antalya. Stap uit bij Markantalya=shoppingcentrum. Van hieruit kun je naar de oude haven lopen (ca.500m). Als je meer wil winkelen kun je op de terugweg stoppen bij terracity.’ De markt op zaterdag is volgens velen ook een aanrader. Struin langs de vele kraampjes en plof daarna neer op het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Holiday Palace voor je op een rij gezet:

673 reviews over Hotel Royal Holiday Palace in het Nederlands

Betere vakantie kan haast niet

Roxane
16-5-2019

Het was een super hotel. Erg veel luxe. Je komt helemaal tot rust hier in het prachtige hotel. Het personeel is onwijs aardig heel vriendelijk de hele dag door. Je word op je wenken bediend. Ik raad het aan iedereen aan!!!!!

Gereisd met partner in mei 2019

Top een 10+

Eden -Zuidhof
29-4-2019

Gewelddig 5 star hotel, veel zwembaden, pool service @ rollerskates, enorm veel restaurants en echt top keus, leuk voor jong en oud, onze dochter van 11 vermaakte zich super. Schoon hotel ook, erg aardig personeel en beleeft. Tweede x dat we hier waren en is echt aanrader. Maar 15 min. van t vliegveld en veel shopping mogelijkheden op loopafstand- Top hotel net een paleis en luxe heerlijk!! Tesekur ederim. Van ons een 10+

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Uitmuntend

erik
26-4-2019

Het was super goed voor elkaar echt een aanrader goed eten en drinken en goed verzorgde kamers alles in en om het hotel zeer schoon.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch!

Cindy
24-4-2019

Fantastisch hotel, echt een paleis! Ontzettend mooi gebouw waar je naar wil blijven kijken. 15 minuten vanaf de AirPort.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Werkelijk een paradijs op aarde.

Albert de Bresser
20-4-2019

Zeer vriendelijk personeel. Heel hygienische. Heerlijk eten en goede dranken. Zuivere kamers.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een perfect verblijf voor een fijne vakantie

Frank en ilona
19-4-2019

Een perfect hotel met goede service echt een aanrader

Gereisd met partner in april 2019

Koen
4-4-2019

In dit hotel kom je niks tekort. Het eten is uitstekend en het personeel ontzettend aardig. Kan niet tegenvallen. Is wel aan de prijzige kant, maar daar krijg je dan ook veel voor terug.

Gereisd met partner in maart 2019

Grandioos

Phielix
21-3-2019

Wil je een fantastische vakantie beleving dan is dit de aanrader. Zelfs in het voorseizoen is het hier geweldig.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een echte aanrader

mia kuppens
2-12-2018

Wij reizen enkele keren per jaar naar Turkije en vinden tot nu toe alle hotels heel goed, maar Royal Holiday Palace is tot nu toe het beste, echt whow… Personeel supervriendelijk en behulpzaam, lekker eten, grote mooie kamers. We gaan volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in november 2018

Eerste keer, maar niet de laatste keer

Vissers
      27-11-2018

Wij waren aangenaam verrast bij onze aankomst in het hotel , zeer mooie ruime kamer, iedereen heel vriendelijk, superlekker eten, waa het beste hotel tot nu toe en we komen 2 keer per jaar naar turkije, het is een echte aanrader.

Gereisd met partner in november 2018

• VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Holiday Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Holiday Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.