Hotel Reutlingen Hof Boutique

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Op vakantie geweest naar Reutlingen Hof Boutique?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Reutlingen Hof Boutique voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Reutlingen Hof Boutique

• 8mirjam24-10-2011

weer iemand die toerist probeert te misleiden.

Wij moesten bus halen. Alleen je kon pas van af 8 uur ontbijten. En 8 uur was er geen brood. 815 kwam pas de verse brood. Alleen als je bus moet halen is het krap tijd om te eten. Verder waren we te vroeg in hotel. Wij wilde tot 12 uur wachten met kamer nemen. Maar mochten eerder in. Wij vroegen of wij hier voor extra voor moeten betalen, want 3 uurtjes slapen en dan extra betalen vinden wij zonde. Volgens hem was geen probleem gratis. Paar uur later gingen we naar balie om officieel in te checken. Moesten wij voor die nacht ook betalen! na lang onderhandelen, Omdat wij duidelijk hadden gezegd dat wij alleen koffer wilde stallen. Betaalde wij helft van de extra nacht.(ook omdat ik zij dat ik uurtje had geslapen en geen ontbijt had gehad) jammer van dit. Want verder is prima hotel. Kamer is ruim, lokatie prima. En ook niet duur, goed koper dan white garden pension. Alleen je moet heel duidelijk zijn. Ze proberen toeristen te misleiden.

Gereisd met partner in oktober 2011

Hotel Reutlingen Hof Boutique info