Hotel Ramada Resort Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

1291 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 2017
    8M. Wimmer20-10-2017

Leuk, maar geen 2de x. 4 sterren waardig geen 5

Opzicht leuk hotel maar geen 5 sterren waard. Veel zelfbediening, water ijskoud wat vooral voor kinderen niet leuk of te doen was. Het hotel ligt in de lengte waardoor opstelling niet praktisch ingedeeld is. Shows met veel te weinig zitplaatsen en loeiharde muziek. Terwijl shows wel mooi waren. Geen animatie team. Eten wel goed vooral het vlees en salades. We hadden een fam. Kamer super fijn en ruim. Let op kinderbedjes campingbedje dat er een matras in ligt met lattenbodem. Minibar incl en elke dag aanvulling wss top. Poetsen en hygiene wel ok maar niet top. Schone kamer in termen geen schimmel of echte viezigheid. Maar stofzuiger niet gezien. Lounge aankomsthal ook snel vol en luidruchtig. Lange rij alcoholbar elke avond. Vaker bestek op.. Kamer aan voorzijde met super uitzicht, maar zeer gehorig buiten lawaai en blaffende honden. Fijne grote bed op strand Het was voor ons wel een fijne vakantie, maar we gaan geen 2de x hier terug.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 21-10-2017

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8kelders9017-10-2017

Prima hotel, met wat minpuntjes

Prima kamers, goed schoongemaakt, prima bedden. Uitstekend eten. Restaurant is alleen een vreetschuur, veel te druk en te klein. Gelukkig buiten genoeg ruimte om te eten, met zeer vriendelijke bediening (Orcan). Bij de receptie vriendelijk personeel, de eerste kamer vonden wij niet echt passend, we keken op de vieze balkons van het prime flatgebouw tegenover en beneden de afvalcontainers van het hotel. We kregen na 2 dagen een andere en betere kamer. Bij het uitchecken vroegen wij om nog 2 uur langer van deze kamer gebruik te mogen maken, dit was geen probleem! Jammer dat de bar op de pier al op 6 oktober gesloten was, je kon alleen nog maar water pakken. Een dag later werd de bar in de tuin naar het strand gesloten. Hier kon je nog heerlijk in de late middagzon van een drankje genieten. Helaas was er rond die tijd geen zon meer bij het hotel. Het eten in het restaurant aan het strand vonden wij matig. Opgewarmde vis en opgewarmde groentes. Wel goede köfte, sla en friet. Bij het zwembad vonden wij het veel te rumoerig, met de hele dag luide muziek. Het snackrestaurant bij het zwembad was prima en vriendelijke bediening. Jammer dat er s avonds in de hal geen bediening was, vaak een lange rij met wachtenden om je drankje te kunnen halen. Er liep wel personeel rond, maar die haalden alleen maar de lege glazen op. Animatie s avonds was goed, maar erg luid! Pluspuntje ook, dat er overal koelkastjes staan met bekertjes water Shuttlebus naar het mooie strand, met goede ligbedden. Maar de afstand was lopend ook heel goed te doen (7 minuten) Koffie en thee faciliteiten op de kamer, en de minibar werd dagelijks bijgevuld. Elke dag schone handdoeken en lakens

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 19-10-2017

• 10jacquelie09-10-2017

Geweldig

Wij hebben een top vakantie gehad! Vriendelijk personeel, eten en drinken was prima. Mensen die klagen moeten gewoon niet op vakantie gaan want die hebben het thuis alleen beter. Er zit op het strand een geweldige pier waar je heerlijk kunt zonnen. De animatie vonden wij wat tegen vallen .

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 10-10-2017

• 8Ton23-09-2017

Geslaagde vakantie.

Prijs/kwaliteit. Te veel rookgelegenheid.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 26-09-2017

• 10I.DUGER20-09-2017

Ramada Resort Lara.

Het was hier echt geweldig ,zeer zeker een aanrader!!!! Zeer gastvrij,het eten was ook uitstekend. De kamers waren netjes en goed schoon,net zoals de douche en toilet. Mevrouw Galina is heel goed. Er wordt zeer netjes gewerkt,mocht er wat zijn staan ze direct voor je klaar.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-09-2017

• 10Lude08-09-2017

Top Hotel!!

Mooi hotel, zeer milieubewust. We waren naar de 2 keer in het Ramada Resort Lara en waren altijd super tevreden. Uitstekende service, vriendelijk personeel, goede locatie en sportfaciliteiten (gratis fitness) en zeer goed eten. Zeer vriendelijk, erg hardwerkend en zeer attente service, dank jekateryne. Waar voor je geld gewoon top.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 09-09-2017

• 10Aldona07-09-2017

Mooi mooi resort

Na het lezen van alle negatieve recensies hier was het een zeer aangename verrassing om te ontdekken dat ze geen echte reflectie waren. Ja de ligbedden waren erg druk maar voor een hotel en complex van deze grootte is het niet anders dan elk ander hotel in het buitenland. De kamer was brandschoon elke dag schoongemaakt en had schone handdoeken en lakens. Koelkast was dagelijks gevuld.   Al het personeel was erg vriendelijk en de service was uitzonderlijk, vooral met de taalbarrière. Er zijn natte vloer tekens overal te wijten aan mensen die binnen en buiten gaan van het belangrijkste hotel nat nat van het zwembad. Al met al was onze vakantie geweldig. Terloops, vriendelijke groetjes aan dame Beata. Bedankt voor alles en zie je volgend jaar!

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 09-09-2017

• 8Annemiek23-08-2017

Goed maar kan niet op tegen andere resorts

Het is een klein compact hotel als je het vergelijkt met de Titanic, Miracle en alle andere hotels die wel direct aan het strand liggen. Het hotel ligt aan de overkant van de grote weg. Kan lopend naar strand maar er rijdt ook een busje. Je kijkt bij het zwembad aan tegen onverzorgde privé appartementen. Veel extraatjes die wij gewend zijn hebben ze hier niet. Het eten is goed maar elke dag hetzelfde en beperkt. We hadden een familiekamer die echt geweldig groot en fijn was. Deze bestond uit 2 slaapkamers met een aparte woonkamer. Er waren teveel mensen in het resort t.o.v. de ruimte. De bedjes aan het zwembad waren om 7.15 allemaal al volledig bezet en daar kwam je gaande de dag ook niet meer tussen. Daarnaast was de hygiene daar niet geweldig. Veel plassen water op de vloer en aan de zijkanten had je stankoverlast in de vorm van een rioollucht. Fitness was super, groot en professioneel. We zijn naar 2 a la carte restaurants geweest, de Italiaan en de Mexicaan. Beiden waren erg goed.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 24-08-2017

• 6Sylvia11-08-2017

Overboekt

Na een nachtvlucht blijkt bij aankomst dat 't hotel overboekt is. Het personeel geeft telkens een andere tijd aan dat we een kamer krijgen. De lobby ligt vol met slapende mensen die wachten op 'n kamer. Niemand zegt wat of regelt iets. Zelfs de manager geeft aan dat we niet mogen slapen in de lounge. We hebben 3 kinderen bij ons die kapot zijn waarvan de jongste 5 jaar oud is. Vanmorgen zijn grote groepen al ondergebracht in andere hotels.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 12-08-2017

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

• 1Boze klant07-08-2017

Nooit meer Ramada lara resort

Ik heb een woord voor dit hotel. SLECHT! Nog nooit zo 'n slecht hotel gehad. Het restaurant is klein, weinig keuze en elke avond het zelfde. Elke avond moet in een lange rij wachten. Slaapkamer is VIES! Zwembad is GAOS! Strand is teveer. Jammer! Animatie team is niet vriendelijk en geen leuke shows. SAAI! Lobby altijd prop vol en veel muggen. Banken altijd nat en VIES! Een GAOS vieze onvriendelijke hotel.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 10-08-2017

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking