Hotel Ramada Resort Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

1292 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 9Friedl Verlinde08-08-2019

Perfect familehotel

Leuke vakantie in een mooi en goed onderhouden hotel. Lekker eten en vriendelijk personeel

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

Met oudere kinderen

• 9Dorine08-08-2019

Super vakantie!

Het was een heel goed hotel met een top services, heel kindvriendelijk niet ver van de zee je kon deze te voet doen of met een shuttle bus.

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

Met oudere kinderen

• 6P.Brandsma07-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel, eten is redelijk goed, maar dagelijks hetzelfde dat is jammer. Kamer is goed en schoon. Jammer dat de shows savonds op het strand worden gehouden en dat er overdag weinig bij het zwembad te doen is. Zwembaden waren overvol en was amper plek, iedereen lag hutje mutje tegen elkaar aan. Het restaurant was overvol en o.a. borden en bestek werden slecht aangevuld bij het buffet. Jammer wij hadden er meer van verwacht en gaan niet meer terug naar Ramasa resort.

Met vriendelijke groet Asiye GÖK Guest Relations Manager

Met jonge kinderen

• 9Chantal Schoeters15-06-2019

Ramada Resort is een top locatie. Personeel is heen vriendelijk. Eten in overvloed en zeer uitgebreid assortiment. Kamer heer netjes. Als er iets ontbreekt, gewoon even vragen aan Hakan en hij brengt alles in orde. Een aanrader 👍

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, 27-06-2019

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Misafir İlişkileri Müdürü

• 10Rob25-05-2019

Geweldig en tot volgend jaar

Wij zijn in mei 2019 voor de tweede keer naar hetzelfde hotel geweest. Voor ons de eerste keer dat we dit deden,

We hadden een familie-kamer zodat onze kinderen 3 en 1 jaar oud gescheiden van elkaar konden liggen. De kamer ziet er goed uit en de bedden zijn ook goed.

We zijn terug gekomen doordat wij het eten zo goed vonden vorig jaar, dit is nog steeds zo! Geweldig bijna altijd alles warm, genoeg variatie en we hadden bijna elke dag met het avondeten verse aardbeien.

Het zwembad is ook groot genoeg voor ons en het kinderbadje is ook prima! De badmeesters zijn ook super. Letten goed op en helpen bijna altijd als je bij de glijbanen bent met de kleintjes in de banden mee te tillen. Onze favoriet is Murat, hij heeft zoveel gespeeld met onze oudste. Dit was super leuk om te zien.

Vanuit het hotel rijd er continue (om de 10 minuten ongeveer) een busje naar het strand.

Tot volgend jaar!

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 26-05-2019

Beste gast;

Bedankt voor het nemen van uw kostbare tijd om deze prachtige recensie over ons hotel te schrijven.

Ik ben blij te weten dat we al uw verwachtingen hebben kunnen weerstaan ​​en u hebt genoten van elk aspect van uw fantastische vakantie in het Ramada Resort Lara, ons vriendelijke en behulpzame personeel, heerlijk eten en entertainment. Ik wil ook mijn dank uitspreken voor de jaren dat u loyaal bent aan ons hotel.

Ik kijk er naar uit om je opnieuw te verwelkomen en een uitstekende huiselijke ervaring te bieden tijdens je reizen naar Antalya.

Hartelijke groeten,

Met jonge kinderen

• 8EJ07-05-2019

Prima hotel, zeker ook voor kinderen

Wij waren met een groep van 14 personen, waarvan 5 jonge kinderen. En we hebben ons prima vermaakt! Verwacht geen 'top of the bill' super-de-luxe vijfsterrenhotel, maar dat mag je voor de prijs ook niet verwachten. Bij aankomst doet het hotel wat massaal aan, met vier (of vijf?) hoge gebouwen waarin zich de hotelkamers bevinden. Maar dat went snel. De kamers zijn keurig en heel erg ruim. Er is voldoende variatie bij het buffet en de á-la-carte restaurants zijn prima (wij hebben één keer Italiaans en één keer Mexicaans gegeten). Het personeel is erg vriendelijk, al beheersen de meeste medewerkers het Engels maar zeer beperkt. Klachten over weinig zon bij het zwembad herken ik niet: er zijn de hele dag voldoende zonplekjes beschikbaar. Het warme (met glas overdekte) zwembad is echt een uitkomst voor de allerkleinsten. Alleen over de ligging ben ik minder positief, maar dit geldt niet zo zeer voor het hotel, maar voor Lara als geheel.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, 26-05-2019

Beste gast;

Hartelijke groeten,

Guest Relations Manager Ramada Resort Lara

• 8E kluwen11-04-2019

Heerlijke vakantie

Het personeel in het hotel zijn weg vriendelijk en de barmannen zijn gezellige mensen. Ze geven erg om de gasten en dat is fijn om te weten. We zitten hier nu 5 dagen en we hebben het erg naar ons zin. Het eten is erg lekker en we krijgen twee gratis a la cart restaurants erbij. Fantastisch!!

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 02-05-2019

Met vriendelijke groet

• 9Romano11-04-2019

Een super hotel!

Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!!!

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 02-05-2019

Met vriendelijke groet

• 2018
    5Carin13-11-2018

niet geschikt met kinderen of veeleisende mensen

Weinig variatie in eten wel smaakvol. Vriendelijk personeel. Gebouwen staan erg op elkaar waardoor het geluid van de moskee echoot en ben je al om 4 uur wakker. Zwembad ligt maar een gedeelte van de dag in de zon. Entertainment moet je gaan zoeken waar t plaats vind. Eigen hotel, t hotel er tegenover of het strand. Het platform op het strand is wel heerlijk mits je vroeg bent want bijna alle bedjes zijn gereserveerd en mensen komen pas na 11.00 uur.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-11-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 8Jenny schouten31-10-2018

Geweldig

Fantastisch hotel, voor jong en oud. Je moet wel van Russen,Polen,en Duitsers houden, want die zijn er meer dan Hollanders. Het eten is goed ,en de kamers zijn keurig schoon. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 15-11-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking