Hotel Ramada Resort Lara

FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Ramada Resort Lara
9,7

Wat vakantiegangers zeggen

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ramada Resort Lara in het Nederlands

Ze waren de beste.

16-5-2016

De kamers waren goed en schoon.We waren tevreden alles.

Gereisd Anders in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Firuze TOKGÖZ, Guest Relations Manager, Wed Jun 22 2016 07:53:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Ramada Resort Lara

Enorm Genoten

sanderpatrick
16-3-2015

Heerlijk ontspannen bij de bar bij het zwembad na een tijdje kwam er een guest relationship naar ons toe van hotel Gonul hete ze en liep daar rond en gaf ons informatie over leuke dingen wat we allemaal konden doen, dus al gauw hadden waterskiën en Parasailing op programma staan en s avonds is er volop dingen te doen je kan naar theatervoorstelling en meer,  de volgende dag na het ontbijt wilde we al gauw iets ondernemen want we hadden de goede tips van Gonul gekregen dus we besloten om te gaan paracailing. s avond kwam Gonul nog even bij ons om te vragen wat we hadden gedaan en of we het nog leuk hadden, dat vonden we wel netjes dat ze ons niet vergeten was. Ik kan jullie zeggen het hotel is fantastisch kan ik zeker aanbevelen zeer goede service van al het personeel heerlijke eten met prachtige shows, mijn dank gaat uit naar Gonul die ons een geweldige week heeft kunnen bezorgen met haar goede informatie en haar betrokkenheid voor de gast, Gonul bedankt

Groetjes  Patrick en Sander

Gereisd Anders in maart 2015
Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 30-5-2016

Minder Luxe Hotel voor leuk budget

Annie
14-10-2014

Eten was gevarieerd. Wel weinig groente Bij ontbijtbuffet maar 1 broodmes.Vond het hotel te kleinschalig voor zoveel toeristen. Weinig toiletten in hotel en bij zwembad Op het terras ook te weinig stoelen. Hadden startproblemen met de schoonmaak. Na klacht bij touroperator en Receptie neergelegd te hebben, werd het beter Ter compensatie kregen wij een schaal fruit en een fles wijn Er waren zoveel toeristen, dat wilde je op het strand een bedje met parasol hebben je er voor 10 uur moest zijn. Met shuttle busje goed te doen. Restaurant op strand had elke dag hetzelfde buffet Handdoeken werden, ondanks verbod, gewoon op bedden bij strand en zwembad gelegd. Zelfs bij invalideplek op strand. Was toch geen controle op. Heerlijke heldere zee. Liep wel vrij snel diep af. Van de 4 a la carte restaurants kon je maar bij 2 eten Italiaans of Aziatisch. Conclusie:Redelijk hotel met te weinig faciliteiten. Voor ons niet herhalings vatbaar. Desalniettemin genoten van het prachtige weer en het strand

Gereisd Anders in oktober 2014

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.