Hotel Ramada Resort Lara

FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Ramada Resort Lara
9,7

Wat vakantiegangers zeggen

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Ramada Resort Lara in het Nederlands

Geweldig en tot volgend jaar

Rob
25-5-2019

Wij zijn in mei 2019 voor de tweede keer naar hetzelfde hotel geweest. Voor ons de eerste keer dat we dit deden,

We hadden een familie-kamer zodat onze kinderen 3 en 1 jaar oud gescheiden van elkaar konden liggen. De kamer ziet er goed uit en de bedden zijn ook goed.

We zijn terug gekomen doordat wij het eten zo goed vonden vorig jaar, dit is nog steeds zo! Geweldig bijna altijd alles warm, genoeg variatie en we hadden bijna elke dag met het avondeten verse aardbeien.

Het zwembad is ook groot genoeg voor ons en het kinderbadje is ook prima! De badmeesters zijn ook super. Letten goed op en helpen bijna altijd als je bij de glijbanen bent met de kleintjes in de banden mee te tillen. Onze favoriet is Murat, hij heeft zoveel gespeeld met onze oudste. Dit was super leuk om te zien.

Vanuit het hotel rijd er continue (om de 10 minuten ongeveer) een busje naar het strand.

Tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 26-5-2019

Beste gast;

Bedankt voor het nemen van uw kostbare tijd om deze prachtige recensie over ons hotel te schrijven.

Ik ben blij te weten dat we al uw verwachtingen hebben kunnen weerstaan ​​en u hebt genoten van elk aspect van uw fantastische vakantie in het Ramada Resort Lara, ons vriendelijke en behulpzame personeel, heerlijk eten en entertainment. Ik wil ook mijn dank uitspreken voor de jaren dat u loyaal bent aan ons hotel.

Ik kijk er naar uit om je opnieuw te verwelkomen en een uitstekende huiselijke ervaring te bieden tijdens je reizen naar Antalya.

Hartelijke groeten,

Heerlijke vakantie!

Fam. Poorters
13-8-2018

Hotel word echt gedurende dag continu door mensen schoongemaakt. Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en bar mensen spreekt engels, overig personeel helaas maar heel weinig. Eten word goed bijgehouden en verzorgt, best wel variatie gedurende de week. Vanuit het hotel kun je met een busje de gehele dag heen en weer naar het strand, daar heb je ook allerlei faciliteiten. Strand is perfect geregeld met houten looppaden, dus je hoef niet over het warme zand te lopen. Animatie is er de hele dag, alleen helaas in de avond heb je alleen de animatie bij de strand bar/podium. Mijn zoon had een ongelukje gehad met zijn vinger alles spoot onder het bloed beneden bij de lobby, personeel reageerde heel snel en alert. We werden heel netjes en snel geholpen, alles werd ondertussen ook gelijk schoongemaakt.

Hierbij ook heel veel dank en steun door de dames van Quest relations. Ze proberen je bij alles te helpen en zijn heel vriendelijk.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, Wed Aug 15 2018 11:00:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Verblijf niet voor herhaling vatbaar

Ruud
1-8-2018

Verblijf niet voor herhaling vatbaar. Ongeïnteresseerd sacherijnig personeel dat slecht of geen Engels spreekt. Kamer gekregen naast de centrale airco en elektriciteitgebouwtjes van het hotel. Dit maakt zo’n herrie dat slapen een hele opgave was. Hierover geklaagd. Het voorspelbare antwoord van de receptie was : We are overbooked. Airco is zodanig ingesteld dat deze na een uur ermee ophoudt. Een “besparingsinstelling” van het hotel. Eten is prima. Je moet wel vroeg gaan eten anders struikel je over de mensen. Je moet wel elke ochtend in alle vroegte een stoel reserveren bij het pierenbadje. Zelf achter de receptie voel je je niet welkom. Resorts met een sterretje minder zijn veel klantvriendelijk. Kortom de prijs die je er voor betaald en de ervaring die je ervoor terugkrijgt zijn niet in verhouding. Er bestaan zat andere resorts, die wel weten hoe het moet. Hotel is vooral gericht op de grote massa.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, Fri Aug 03 2018 08:33:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest;

Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. But we are very very sad about the review. Your feedback is very important for us in order to continuously improve our hotel and service quality.

In general, our staff knows at least one foreign language. But of course, we can not expect them to speak with an English accent or a German. Just as we did not expect you to speak Turkish very well. However, Guest Relations or Reception departments can speak these languages very well at this point.

The restaurant capacity is sufficient. İn general guests are often going to at 20:00 so it can be crowded. Dinner time is between 18: 30 - 21:30. In such a case you could have gone to eat earlier. Or sometimes the guests are 2 people and they sit at the table for 4 people. So there is occasional tightness. But if you wanted to help from Guest Relations or any restaurant chief about this, they could help you in any way.

Our sunbeds are actually enough capacity. But the guests reserve both pool area and beach so become the double reserve. We warn every time to guests. İt is forbidden to reserve sunbeds with the towel. If guests can not find sun beds, they can contact Guest Relations. They are absolutely helpful.

We are sad that you are not happy in our hotel. I hope to you give us another chance and we have a chance to welcome you again.

Best Regards

Guest Relations Manager

Firuze TOKGÖZ

Een keer nooit meer

Sayed
28-7-2018

Personeel is zeer sacherijnig en maakt een ongeïnteresseerde indruk. Dit geldt ook voor het personeel achter de receptie. WiFi is zeer slecht. Hotel is overbevolkt. Voor 7 uur s’ochtends moet je een zwembadje reserveren anders geen plek aan het zwembad. Dit geldt tevens voor het eten. Vroeg aanschuiven of anders geen plek. Prijs kwaliteit verhouding is slecht. Er bestaan betere hotels in Lara. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, Mon Jul 30 2018 08:22:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

Prima hotel voor een leuke prijs!

Rachel
21-5-2018

Prima hotel. Vriendelijk personeel, hele ruime familiekamers (echt top!!), zwembad mooi maar wel iets te koud (klein deel is verwarmd, maar bij ons alleen de eerste 2 dagen terwijl het daarna soms ook koud/regenachtig was). Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle). Veel Russen, wij waren in de meivakantie. Maar onze kamer aan de straat/zee kant was echt heel rustig. Leuke animatie. Al met al prima, alleen het water was te koud voor de kinderen en de schoonmaak kan iets beter.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-5-2018

Leuk, maar geen 2de x. 4 sterren waardig geen 5

M. Wimmer
20-10-2017

Opzicht leuk hotel maar geen 5 sterren waard. Veel zelfbediening, water ijskoud wat vooral voor kinderen niet leuk of te doen was. Het hotel ligt in de lengte waardoor opstelling niet praktisch ingedeeld is. Shows met veel te weinig zitplaatsen en loeiharde muziek. Terwijl shows wel mooi waren. Geen animatie team. Eten wel goed vooral het vlees en salades. We hadden een fam. Kamer super fijn en ruim. Let op kinderbedjes campingbedje dat er een matras in ligt met lattenbodem. Minibar incl en elke dag aanvulling wss top. Poetsen en hygiene wel ok maar niet top. Schone kamer in termen geen schimmel of echte viezigheid. Maar stofzuiger niet gezien. Lounge aankomsthal ook snel vol en luidruchtig. Lange rij alcoholbar elke avond. Vaker bestek op.. Kamer aan voorzijde met super uitzicht, maar zeer gehorig buiten lawaai en blaffende honden. Fijne grote bed op strand Het was voor ons wel een fijne vakantie, maar we gaan geen 2de x hier terug.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 21-10-2017

Goed maar kan niet op tegen andere resorts

Annemiek
23-8-2017

Het is een klein compact hotel als je het vergelijkt met de Titanic, Miracle en alle andere hotels die wel direct aan het strand liggen. Het hotel ligt aan de overkant van de grote weg. Kan lopend naar strand maar er rijdt ook een busje. Je kijkt bij het zwembad aan tegen onverzorgde privé appartementen. Veel extraatjes die wij gewend zijn hebben ze hier niet. Het eten is goed maar elke dag hetzelfde en beperkt. We hadden een familiekamer die echt geweldig groot en fijn was. Deze bestond uit 2 slaapkamers met een aparte woonkamer. Er waren teveel mensen in het resort t.o.v. de ruimte. De bedjes aan het zwembad waren om 7.15 allemaal al volledig bezet en daar kwam je gaande de dag ook niet meer tussen. Daarnaast was de hygiene daar niet geweldig. Veel plassen water op de vloer en aan de zijkanten had je stankoverlast in de vorm van een rioollucht. Fitness was super, groot en professioneel. We zijn naar 2 a la carte restaurants geweest, de Italiaan en de Mexicaan. Beiden waren erg goed.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, Thu Aug 24 2017 09:22:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overboekt

Sylvia
11-8-2017

Na een nachtvlucht blijkt bij aankomst dat 't hotel overboekt is. Het personeel geeft telkens een andere tijd aan dat we een kamer krijgen. De lobby ligt vol met slapende mensen die wachten op 'n kamer. Niemand zegt wat of regelt iets. Zelfs de manager geeft aan dat we niet mogen slapen in de lounge. We hebben 3 kinderen bij ons die kapot zijn waarvan de jongste 5 jaar oud is. Vanmorgen zijn grote groepen al ondergebracht in andere hotels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 12-8-2017

Nooit meer Ramada lara resort

Boze klant
7-8-2017

Ik heb een woord voor dit hotel. SLECHT! Nog nooit zo 'n slecht hotel gehad. Het restaurant is klein, weinig keuze en elke avond het zelfde. Elke avond moet in een lange rij wachten. Slaapkamer is VIES! Zwembad is GAOS! Strand is teveer. Jammer! Animatie team is niet vriendelijk en geen leuke shows. SAAI! Lobby altijd prop vol en veel muggen. Banken altijd nat en VIES! Een GAOS vieze onvriendelijke hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 10-8-2017

Nooit meer...

Kim
1-8-2017

Wat een teleurstelling...

Echt een stadshotel, midden tussen grote appartementencomplexen in 'gepropt'. Weinig ruimte rondom het zwembad, constant keiharde muziek.

3x per dag vechten om een tafel in het restaurant en daarna vechten in de rij voor je eten.

Het hotel is qua personeel helaas onderbezet, waardoor er lange rijen ontstaan. 'S Avonds bij de animatie op het strand worden 800 gasten, geholpen door 3 man personeel. Hierdoor sta je minimaal een half uur in de rij voor je drankje. Zonde!

Wij hebben na 2 dagen kunnen omboeken naar een ander hotel, waar we de laatste 11 dagen van onze vakantie hebben genoten. Onze reisagent gaf toen ook aan dat het Ramada resort, het minste hotel van Lara is. Dit was onze 7e keer in Turkije en dit hebben we gelukkig nooit eerder zo meegemaakt, we raden dit hotel dus ook niet aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.