Hotel Ramada Resort Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

1292 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 9Saab nab17-08-2019

We hebben een fantastische vakantie gehad met 2 kids van 12 en 15. Activiteiten aan het zwembad geweldig. Eten was lekker en warm. Alleen weinig variatie hierin. Enige nadeel is dat het strand aan de overkant van de weg ligt. Maar dit wisten we van te voren. Absoluut voor herhaling vatbaar.

• 10Ton van der Kris15-08-2019

Fantastisch!!

Kan alleen maar heel positief zijn over dit resort! Alles was gewoon super!

Met vriendelijke groet Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 9Friedl Verlinde08-08-2019

Perfect familehotel

Leuke vakantie in een mooi en goed onderhouden hotel. Lekker eten en vriendelijk personeel

• 9Dorine08-08-2019

Super vakantie!

Het was een heel goed hotel met een top services, heel kindvriendelijk niet ver van de zee je kon deze te voet doen of met een shuttle bus.

• 2018
    8P Lemmens27-10-2018

Prima hotel!

Fijn en net hotel! Eten was goed , lekker en warm ( begrijp niet dat hier mensen over klagen)! Hotel kamer was netjes en sfeervol. Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en sávonds lekker slenteren in de winkelstraat. Wij hebben erg genoten van deze vakantie! Lara op zich was leuk maar na 1 week heb je het wel gezien daar vonden wij.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 06-11-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 5...22-10-2018

Liever niet

Prima vakantie gehad. Volgende keer niet meer! Hotel en personeel was prima. Veel sprak bagger engels. Hotel was prima verzorgt. Eten was niks. Of te droog of rauw. Het mexicaanse restaurant in het hotel was erg goed! Prijzen van t winkeltje zelf schrikbarend hoog! Kamer van het hotel waren erg klein en vaak na schoonmaak ook nog erg vies. Heb op de vensterbank een glas gezeg bij aankomst. En die stond er bij vertrek (8dgn later) nog steeds. De ‘life quards’ waren de minst vrolijke mensen. Als je langer dan 5 seconden voor de glijbaan stond, werd je er nog net niet vanaf gegooid. Prima vakantie gehad. Maar de volgende keer, niet meer naar dit hotel. Pier is een aanrader! Maar geen waterbaan op zee zoals beloofd!

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 26-10-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 2017
    7Fam Grote Gansey28-10-2017

Leuk, maar niet nog een keer.

We hadden een familie kamer, aan te raden. Hotel is een beetje gedateerd. Ligging is wel goed. Schoonmaken van de kamers kan een stuk beter. Zwembad steen koud, zeewater warmer. Eten: keuze genoeg, beetje rommeling, maar als je er van houd wel lekker, smaken verschillen nou een maal. De ligbedden, bij het zwembad en het strand zijn oud en versleten, daardoor lig je voor geen meter. Hotel kan een update gebruiken.

Maar, voor het geld wat het kost om hier een week te zitten, mogen we niet klagen. Eten en drinken genoeg, personeel over het algemeen behulpzaam en vriendelijk Kamer, ruim genoeg.

Conclusie: Zou er niet nogmaals heen gaan, maar heb er geen spijt van.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 29-10-2017

• 5Kersje07-08-2017

hotel is absoluut geen 5* waard. 3* hotel

Ik begrijp niet waarom mensen hoger,beoordeling aan deze hotel kan geven. Eten is elke avond het zelfde. ALLEEN kip, pasta, patat. geen thema avond. NIKS! voor mensen die nog nooit naar Antalya Lara geweest is dit misschien een prima hotel, maar als je gewend bent van Limak, Delphin of andere grote luxe hotel dan is deze echt geen aanrader. vlgd weer naar Delphin. :-X

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 08-08-2017

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

• Oude reviews

6Jb22-10-2016

Al het waar naar z'n geld !

Niet voor herhaling vatbaar! Al is het alleen maar om het teleurstellende lauwwarme of zelfs koude eten. Wij zijn hier van 13 t/m 23 oktober 2016 geweest. Aan het ontbijt was weinig op te merken, maar de lunch en het diner waren elke dag gelijk geen thema avonden zoals vermeld. We kennen meerdere hotels in Lara en onze ervaring is dat het eten daar 10x beter was. Toch willen we niet alleen negatief doen. We hadden een familiesuite bestaande uit 2 slaapkamers, woonkamer een ruime hal en badkamer. Dit was één van de ruimere familiekamers in c.a. 15 jaar turkije met kinderen. Ook het strand, wat niet direct aan het hotel grenst, is op loopafstand niet meer dan een minuut of 5 lopen. Wanneer we de helft meer hadden betaald hadden we elke dag heerlijk gevarieerd en warm kunnen eten. Kortom als je geen waarde aan het eten stelt kun je prima naar dit hotel gaan. .

Wij komen hier niet weer !!

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 24-10-2016

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke Guest Relations Manager

• 9Van der werf21-07-2016

Prima hotel

Voor de tweede keer dit hotel, was nu nog beter dan de eerste keer! Mooie kamers en goed en gevarieerd eten, Plek aan het strand is fantastisch ! Met een mooie strandbad, pizzeria , en restaurant waar je weer heerlijk kan eten. Rijdt de hele dag een busje heen en weer , maar is ook heel goed te lopen. Aanrader als je niet in zo een mega hotel wil zitten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-07-2016

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Ramada Resort Lara

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking