Hotel Ramada Resort Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

1292 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 7leonec28-07-2013

Tegenvaller

Het hotel ligt tussen appartementen in.Dus echt een gezellige tuin heb je niet.De kamers waren ruim (we waren met 3 kinderen) en hadden daarom 2 kamers met een tussendeur,ideaal ieder zijn privacy.De kamers zijn in 15 dagen niet 1 keer afgestoft of geveegd.Geen nederlandse zender op tv.Het personeel vondt ik verschrikkelijk ze verstaan bijna allemaal geen engels en kijken al chagarijnig als je aankomt.Als je wat drinken wou was je zo 10 min aan het zwaaien.De glazen bijna altijd vies (lippenstift of oude stukken vruchtvlees eraan). Het eten was goed.Het strand een stukje verder en met kinderen is het busje dus niet overbodig,we hebben best veel betaald en we gaan hier niet weer naartoe.Geen 5 sterren waard!! kan me niet voorstellen dat mensen dit een tophotel vinden........

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 30-05-2016

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Ramada Resort Lara

Familie

BeachCheck
BeachCheck

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking