Hotel Ramada Resort Lara

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

1292 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 10Jacqueline Bouwer-Mays07-09-2019

Ramada is gewoon een top hotel vriendelijk personeel en mooi en schoon . Wij zij er nu al 4 keer geweest en gaan volgend jaar weer naartoe . Wij wilde gewoon graag in toren 2 zitten maar er waren geen kamers meer vrij behalve 1 familiekamer die hebben wij gewoon als service naar ons toe gekregen helemaal top. Ook het strand is heerlijk met voor een strand een prachtige toiletgroep die goed bij gehouden word , kortom een heerlijk hotel. Alleen weer jammer van de bedden claim bij het zwembad er hing nu dat dit niet getolereerd word voor 8 uur s 'morgens maar helaas gebeurde het wel had het wel leuk gevonden als die handdoeken enz werden verwijderd maar dat is dan ook het enigen.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 02-10-2019

Zeer geachte Jacqueline,

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen. Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen. De beste wensen voor jou tot de volgende reünie.

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 9Geraldine13-08-2019

Fijn hotel voor families

Heerlijk hotel voor families,grote mooie kamers ,heerlijk eten, met daarbij geen wachtrijen ,vriendelijk personeel,wel handdoekje leggen bij het zwembad maar je kan ook naar het mooie privéstrand of zwembad gaan van het hotel ertegenover want je mag van twee hotels van de faciliteiten gebruik maken wat echt héél leuk is voor de variatie

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, 02-09-2019

Beste gast Geraldine,

Hartelijk bedankt voor deze mooie worden met ons aan de Ramada. Wij hopen dat u binnenkort zal terugkomen.

Best Groenten, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 8E kluwen11-04-2019

Heerlijke vakantie

Het personeel in het hotel zijn weg vriendelijk en de barmannen zijn gezellige mensen. Ze geven erg om de gasten en dat is fijn om te weten. We zitten hier nu 5 dagen en we hebben het erg naar ons zin. Het eten is erg lekker en we krijgen twee gratis a la cart restaurants erbij. Fantastisch!!

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 02-05-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet

• 9Romano11-04-2019

Een super hotel!

Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!!!

Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 02-05-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet

• 2018
    5Carin13-11-2018

niet geschikt met kinderen of veeleisende mensen

Weinig variatie in eten wel smaakvol. Vriendelijk personeel. Gebouwen staan erg op elkaar waardoor het geluid van de moskee echoot en ben je al om 4 uur wakker. Zwembad ligt maar een gedeelte van de dag in de zon. Entertainment moet je gaan zoeken waar t plaats vind. Eigen hotel, t hotel er tegenover of het strand. Het platform op het strand is wel heerlijk mits je vroeg bent want bijna alle bedjes zijn gereserveerd en mensen komen pas na 11.00 uur.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-11-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 2017
    9Oosterhuis27-10-2017

Fijne vakantie voor weinig geld.

Prima hotel voor je geld. Zijn sterren niet helemaal waard, maar dat kun je voor dit geld ook niet verwachten. We zijn al vaak in Turkije geweest, maar troffen nog nooit personeel dat zo goed Engels sprak. Ook aan het eind van het seizoen was iedereen nog steeds erg vriendelijk. We hoorden veel mensen klagen over faciliteiten die al waren gesloten, maar dat weet je als je in de eerste of laatste weken van het seizoen gaat. Het eten was prima, hebben van iedere maaltijd genoten. Vooral het ontbijt was erg uitgebreid. De kamers zijn keurig ingericht, iedere dag waren er schone handdoeken en beddengoed. Minibar en koffiesticks/ theezakjes werden dagelijks aangevuld. De schoonmaak was voor het oog netjes, maar als de zon op de ramen stond, zag je wel op alle oppervlaktes vingerafdrukken en vegen. De vloer was wel erg schoon. In de buurt kun je gezellig winkelen en het strand is op loopafstand.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 29-10-2017

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 9Glen27-10-2017

Een mooi hotel.

Een mooi hotel. Het personeel is super vriendelijk, voldoet ook aan elk wens, besondrs jekaterina. Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud. Goede vakantie, zonnige dagen in oktober. Prachtig strand en strandclub. We zullen het aanraden.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 29-10-2017

• 8kelders9017-10-2017

Prima hotel, met wat minpuntjes

Prima kamers, goed schoongemaakt, prima bedden. Uitstekend eten. Restaurant is alleen een vreetschuur, veel te druk en te klein. Gelukkig buiten genoeg ruimte om te eten, met zeer vriendelijke bediening (Orcan). Bij de receptie vriendelijk personeel, de eerste kamer vonden wij niet echt passend, we keken op de vieze balkons van het prime flatgebouw tegenover en beneden de afvalcontainers van het hotel. We kregen na 2 dagen een andere en betere kamer. Bij het uitchecken vroegen wij om nog 2 uur langer van deze kamer gebruik te mogen maken, dit was geen probleem! Jammer dat de bar op de pier al op 6 oktober gesloten was, je kon alleen nog maar water pakken. Een dag later werd de bar in de tuin naar het strand gesloten. Hier kon je nog heerlijk in de late middagzon van een drankje genieten. Helaas was er rond die tijd geen zon meer bij het hotel. Het eten in het restaurant aan het strand vonden wij matig. Opgewarmde vis en opgewarmde groentes. Wel goede köfte, sla en friet. Bij het zwembad vonden wij het veel te rumoerig, met de hele dag luide muziek. Het snackrestaurant bij het zwembad was prima en vriendelijke bediening. Jammer dat er s avonds in de hal geen bediening was, vaak een lange rij met wachtenden om je drankje te kunnen halen. Er liep wel personeel rond, maar die haalden alleen maar de lege glazen op. Animatie s avonds was goed, maar erg luid! Pluspuntje ook, dat er overal koelkastjes staan met bekertjes water Shuttlebus naar het mooie strand, met goede ligbedden. Maar de afstand was lopend ook heel goed te doen (7 minuten) Koffie en thee faciliteiten op de kamer, en de minibar werd dagelijks bijgevuld. Elke dag schone handdoeken en lakens

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 19-10-2017

• 8Ton23-09-2017

Geslaagde vakantie.

Prijs/kwaliteit. Te veel rookgelegenheid.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 26-09-2017

• 10Christie06-08-2017

Zeer mooi vakantieoord met goede animatie

Dit is een leuke vakantiebestemming voor zowel familie als vakantie. De kamers zijn netjes en zonnig. Meubels zijn nieuw en ze houden het in goede staat. Maaltijden in het restaurant zijn lekker en rijk. Hotel ligt dicht bij zee. Veel aanbiedingen voor de vrije tijd - zoals excursies, duiken, zwemmen. Geweldige service, zeer vriendelijk, altijd aardig en geweldige mensen. Terloops, Beatus bedankt voor de gastvrijheid.   Er is diversiteit aan voedsel en dranken die elke smaak kunnen voldoen. Vriendelijk personeel en hooggekwalificeerde administratie zorgen ervoor dat u al uw problemen vergeet en u een stukje paradijs aanbiedt. Dus als je nog steeds aarzelt om je keuze op dit hotel te maken, voel je je vrij om het nu te doen en je zal er geen spijt van hebben.

FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 10-08-2017

Liebe Gaste;

Ich bedanke mich das sie ihre konstruktive und nette Bewertung mit uns geteilt haben. Jede schriftliche Bewertung ist für uns sehr wertvoll und ist der Spiegel unserer Weiterentwicklung.Sie haben eine schöne Zeit verbracht in unserem Hotel. İch hoffe das wir das Glück bekommen sie wieder begrüssen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüssen G/R Manager Firuze TOKGÖZ

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking