31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

• geeske, 26-08-2013

Als je iets te vragen hebt of een klacht ga naar guest relation zij lossen veel dingen op. Ga ook eens om 7.30 ontbijten wat een rust en keuze en niet in de rij voor een gebakken ei!

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

• Gino Pauwels, 26-06-2013

Veel winkels rond het hotel. Allemaal typische Turkse winkeltjes, waar je echt wel moet afdingen. Hotel ligt net naast de DELPHINE-hotels. Nog vragen : shoot [email protected]

• G.krijnen, 16-06-2013

Vraag bij aankomst direct extra kussens.

• Jonkerwaard, 31-08-2013

Om de 15 minuten vertrekt er een bus naar het strand. Naast het hotel bevindt zich een apotheek voor het geval je misselijk wordt. Neoflor heeft bij mijn dochter goed geholpen. Electrische Segway's kan je huren voor 10 lira (3,75 euro) per half uur. Leuk om de buurt te verkennen.

• Cruz, 16-08-2013

Beachparty is absoluut een aanrader A la carte eten kies dan mexicaans of turks, maar reserveer direct bij aankomst, want het zit er snel vol Eet zo vroeg mogelijk, dan is er nog ruimte om ergens te zitten en een schone tafel te bemachtigen. Geldt ook voor ligbed Zorg ervoor dat je geen kamer aan de discotheek kant krijgt, het is niet goed geisoleerd waardoor je letterlijk alles meemaakt in de nacht en er zit een moskee, waardoor de gebedstijden worden omgeroepen (die je ook goed kunt horen)

• Rastarichard, 05-12-2013

Neem in December als u gaat een kleine paraplu mee. Ik hoop dat u hem niet nodig heeft. Wij kwamen aan met regen, en dan is zo, n plu toch wel makkelijk.

• Ernesto, 21-05-2013

Boek een familiekamer, sommige 2 persoonskamers zijn erg klein.

• Yvonne Dam, 28-05-2014

gratıs wıfı veel wınkeltjes ın omgevıng en grote wınkelcentrume naast de deur. leuke proffesıonele anımatıe en scıtterende kamer uıtzıcht op zwembad

• Mike, 20-07-2014

Step met 3 wielen huren is een echte aanrader. Als 24jarige heb ik mij er zeer op vermaakt!

Ook het Raften is zeer leuk. Rivier was niet super "wild", maar toch echt leuk. Bovendien doen de gidsen er ook alles aan om het leuk te maken. Eten was ook prima. Wel is het 2 uur rijden. Wij waren van 9:00 tot 18:00 weg dus ook een flink poos op het water gezeten.

• E. en J., 02-09-2013

Excursie naar Olympos/ Angels Garden is zeker aan aanrader.

• Vera, 02-09-2013

Strand en Beachclub een aanrader.

• Anita Rotteveel, 03-06-2013

Ga eens langs bij Holland café Oz (tegenover Titanic)

• John, 06-08-2014

Beter onderhouden en de familiesuite boven de discotheek niet meer verhuren, want die is echt onbewoonbaar

• w van der genugten, 11-09-2014

geef af en toe eens een fooi en er gaat een heel andere wereld open. bij internet log eens in als staff ipv guest gn 0011 ww 3333

• Annie, 14-10-2014

Ondanks dat het vakantie is probeer op tijd op te staan wil je iets rustiger kunnen eten, bedden kunnen vinden. daarna kun je uitrusten

• Wieske Cuyvers, 26-04-2015

leuke restaurantjes,plaats ligt kort bij de luchthaven, fijn centrum

• I. Tol, 03-06-2015
    • Geef het personeel in het begin een fooi, ipv op het einde (wat euro munstukken verzamelen voor vertrek)
    • Families niet in de suites in gebouw 3 boven de disco (te luid 's nachts) liever gebouw 2 boven de receptie
    • Restaurant gaat om half 7 al open....dan heb je alle tijd om een tafel uit te zoeken (indien met grotere groep)
    • a la carte Italiaans was wat minder dan buffet maar je kon nu een keertje gezellig aan tafel blijven zitten
    • In suite mist veel opbergruimte. Uitsluitend klerenkasten

• perry, 23-08-2014

net als in veel andere hotels was het ook hier druk met de handdoek neerleggen s, morgens bij het zwembad rond de klok van 7 en

• mandy92, 16-06-2014

Er is een leuke markt in lara elke zaterdag. voor maar 1 euro met de bus ben je er.

• Lemmens Louis, 08-07-2014

Het enige sterke punt van dit hotel is de steiger op het strand, eens je er geraakt bent kom je wel uit op een prachtige pier met zalige kussens. Je kan er ook altijd fris water nemen ter verfrissing.

• ives, 24-09-2015

een echte aanrader en ook volledig toegankelijk voor mindervaliden

• Steven, 19-08-2014

Kledingwinkels zijn duur aan de overkant omdat dit Lara is. In Side betaal je zeker de helft. Ga geen auto huren om naar Antalya te gaan want ze rijden daar als gekken. Elektro steps voor het hotel huren voor €10/uur is een aanrader om alle hotels te bezichtigen.

• Muharrem, 05-03-2015

de standaart kamers zijn de beste

• wilmahoeck, 05-03-2015

mijn verblijf was in een standaart kamer en was met een leuke uitzicht

• lynn, 13-08-2014

Lunchen op het strand een aanrader, hier kun je zelf opscheppen of van de kaart bestellen. Bezoek aan de stad Antalya niet de moeite waard. Je wordt bij 1 groot winkelcentrum afgezet waar gewoon de H&M, Mango etc zitten.

• Larissa de Groot, 23-09-2014

Op de hoek van de straat is een gezellig Nederlands barretje, Oz.

• christel, 06-10-2014

Tip: geef op tijd een fooi aan de ober, onze tafel was elke avond gereserveerd met onze drank er op. Personeel was vriendelijk mogen wij niet van klagen. Hoe zij reageren ligt veel aan de manier hoe je zelf bent, er zijn nu eenmaal mensen die alleen aan zichzelf denken en niet aan een ander, heb aub respect voor een ander.

• Mireille, 01-05-2015

De lokale markt op zaterdag in Antayla is erg leuk! Wel goed afdingen ;-) het is prima te doen met de lokale bus.