Hotel Ramada Resort Lara

KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Ramada Resort Lara
9,7

Hotel Ramada Resort Lara (Antalya) is een niet te duur all-inclusive resort. Voor een schappelijke prijs heb je nette kamers, zwembaden met genoeg plekken, animatie en goed eten. Af en toe moet je wel wat langer wachten door grote drukte. Het strand ligt op 10 minuutjes lopen. Een leuk uitstapje is de markt in Antalya op zaterdag.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Ramada Resort Lara in het Nederlands

Prima hotel, zeker ook voor kinderen

EJ
7-5-2019

Wij waren met een groep van 14 personen, waarvan 5 jonge kinderen. En we hebben ons prima vermaakt! Verwacht geen 'top of the bill' super-de-luxe vijfsterrenhotel, maar dat mag je voor de prijs ook niet verwachten. Bij aankomst doet het hotel wat massaal aan, met vier (of vijf?) hoge gebouwen waarin zich de hotelkamers bevinden. Maar dat went snel. De kamers zijn keurig en heel erg ruim. Er is voldoende variatie bij het buffet en de á-la-carte restaurants zijn prima (wij hebben één keer Italiaans en één keer Mexicaans gegeten). Het personeel is erg vriendelijk, al beheersen de meeste medewerkers het Engels maar zeer beperkt. Klachten over weinig zon bij het zwembad herken ik niet: er zijn de hele dag voldoende zonplekjes beschikbaar. Het warme (met glas overdekte) zwembad is echt een uitkomst voor de allerkleinsten. Alleen over de ligging ben ik minder positief, maar dit geldt niet zo zeer voor het hotel, maar voor Lara als geheel.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijke vakantie

E kluwen
11-4-2019

Het personeel in het hotel zijn weg vriendelijk en de barmannen zijn gezellige mensen. Ze geven erg om de gasten en dat is fijn om te weten. We zitten hier nu 5 dagen en we hebben het erg naar ons zin. Het eten is erg lekker en we krijgen twee gratis a la cart restaurants erbij. Fantastisch!!

Gereisd Met partner in april 2019
Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 2-5-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet

Een super hotel!

Romano
11-4-2019

Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!!!

Gereisd Met partner in april 2019
Ramada Resort Lara, Guest Relations Manager, 2-5-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet

Preisdaler

niet geschikt met kinderen of veeleisende mensen

Carin
13-11-2018

Weinig variatie in eten wel smaakvol. Vriendelijk personeel. Gebouwen staan erg op elkaar waardoor het geluid van de moskee echoot en ben je al om 4 uur wakker. Zwembad ligt maar een gedeelte van de dag in de zon. Entertainment moet je gaan zoeken waar t plaats vind. Eigen hotel, t hotel er tegenover of het strand. Het platform op het strand is wel heerlijk mits je vroeg bent want bijna alle bedjes zijn gereserveerd en mensen komen pas na 11.00 uur.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 22-11-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Geweldig

Jenny schouten
31-10-2018

Fantastisch hotel, voor jong en oud. Je moet wel van Russen,Polen,en Duitsers houden, want die zijn er meer dan Hollanders. Het eten is goed ,en de kamers zijn keurig schoon. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk

Gereisd Met vrienden in september 2018
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 15-11-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Prima hotel!

P Lemmens
27-10-2018

Fijn en net hotel! Eten was goed , lekker en warm ( begrijp niet dat hier mensen over klagen)! Hotel kamer was netjes en sfeervol. Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en sávonds lekker slenteren in de winkelstraat. Wij hebben erg genoten van deze vakantie! Lara op zich was leuk maar na 1 week heb je het wel gezien daar vonden wij.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 6-11-2018

Liever niet

...
22-10-2018

Prima vakantie gehad. Volgende keer niet meer! Hotel en personeel was prima. Veel sprak bagger engels. Hotel was prima verzorgt. Eten was niks. Of te droog of rauw. Het mexicaanse restaurant in het hotel was erg goed! Prijzen van t winkeltje zelf schrikbarend hoog! Kamer van het hotel waren erg klein en vaak na schoonmaak ook nog erg vies. Heb op de vensterbank een glas gezeg bij aankomst. En die stond er bij vertrek (8dgn later) nog steeds. De ‘life quards’ waren de minst vrolijke mensen. Als je langer dan 5 seconden voor de glijbaan stond, werd je er nog net niet vanaf gegooid. Prima vakantie gehad. Maar de volgende keer, niet meer naar dit hotel. Pier is een aanrader! Maar geen waterbaan op zee zoals beloofd!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 26-10-2018

Geen goed begin vd vakantie!

Madelon
10-10-2018

Vanochtend om 06:25 aangekomen in het hotel, ik ben geen type wat klaagt! Maar na een hele nacht wakker te zijn verwacht je om dit tijdstip wel direct een kamer te krijgen. De incheck zou pas om 2 uur vanmiddag zijn werd verteld door het balie personeel daar was ik het niet mee eens. Vervolgens kregen wij te horen dat we om 9 uur terug mogen komen. We zitten inmiddels al een hele tijd te wachten in de lobby het is hier koud dankzij de airco.. een bed is zeer gewenst! Slecht.. ben benieuwd hoe de rest vd vakantie word!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 15-10-2018

Heerlijke vakantie!

Fam. Poorters
13-8-2018

Hotel word echt gedurende dag continu door mensen schoongemaakt. Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en bar mensen spreekt engels, overig personeel helaas maar heel weinig. Eten word goed bijgehouden en verzorgt, best wel variatie gedurende de week. Vanuit het hotel kun je met een busje de gehele dag heen en weer naar het strand, daar heb je ook allerlei faciliteiten. Strand is perfect geregeld met houten looppaden, dus je hoef niet over het warme zand te lopen. Animatie is er de hele dag, alleen helaas in de avond heb je alleen de animatie bij de strand bar/podium. Mijn zoon had een ongelukje gehad met zijn vinger alles spoot onder het bloed beneden bij de lobby, personeel reageerde heel snel en alert. We werden heel netjes en snel geholpen, alles werd ondertussen ook gelijk schoongemaakt.

Hierbij ook heel veel dank en steun door de dames van Quest relations. Ze proberen je bij alles te helpen en zijn heel vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 15-8-2018

Verblijf niet voor herhaling vatbaar

Ruud
1-8-2018

Verblijf niet voor herhaling vatbaar. Ongeïnteresseerd sacherijnig personeel dat slecht of geen Engels spreekt. Kamer gekregen naast de centrale airco en elektriciteitgebouwtjes van het hotel. Dit maakt zo’n herrie dat slapen een hele opgave was. Hierover geklaagd. Het voorspelbare antwoord van de receptie was : We are overbooked. Airco is zodanig ingesteld dat deze na een uur ermee ophoudt. Een “besparingsinstelling” van het hotel. Eten is prima. Je moet wel vroeg gaan eten anders struikel je over de mensen. Je moet wel elke ochtend in alle vroegte een stoel reserveren bij het pierenbadje. Zelf achter de receptie voel je je niet welkom. Resorts met een sterretje minder zijn veel klantvriendelijk. Kortom de prijs die je er voor betaald en de ervaring die je ervoor terugkrijgt zijn niet in verhouding. Er bestaan zat andere resorts, die wel weten hoe het moet. Hotel is vooral gericht op de grote massa.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
FİRUZE TOKGÖZ, Guest Relations Manager, 3-8-2018

Dear Guest;

Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. But we are very very sad about the review. Your feedback is very important for us in order to continuously improve our hotel and service quality.

In general, our staff knows at least one foreign language. But of course, we can not expect them to speak with an English accent or a German. Just as we did not expect you to speak Turkish very well. However, Guest Relations or Reception departments can speak these languages very well at this point.

The restaurant capacity is sufficient. İn general guests are often going to at 20:00 so it can be crowded. Dinner time is between 18: 30 - 21:30. In such a case you could have gone to eat earlier. Or sometimes the guests are 2 people and they sit at the table for 4 people. So there is occasional tightness. But if you wanted to help from Guest Relations or any restaurant chief about this, they could help you in any way.

Our sunbeds are actually enough capacity. But the guests reserve both pool area and beach so become the double reserve. We warn every time to guests. İt is forbidden to reserve sunbeds with the towel. If guests can not find sun beds, they can contact Guest Relations. They are absolutely helpful.

We are sad that you are not happy in our hotel. I hope to you give us another chance and we have a chance to welcome you again.

Best Regards

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.