Hotel Ramada Resort Larastersterstersterster

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Ramada Resort Lara ligt in het dorpje Lara dichtbij de populaire badplaats Antalya. Je treft op het resort veel gezinnen met kinderen die zich samen uren vermaken op de glijbanen in het zwembad. De kamers zijn goed onderhouden en zelfs de doucheproducten worden regelmatig aangevuld. Romano schrijft over het hotel: ‘Super verblijf, lekker eten en genoeg plekken om tot rust te komen. Personeel is heel vriendelijk en de barman is de beste!’ Dus dat belooft wat. Lees met ons mee en ontdek of Ramada Resort Lara een geschikt hotel is voor jou.

Hotelkamers

Over de schoonmaak en het onderhoud van dit hotel zijn jullie zeer tevreden. Marjolein schrijft hierover: ‘Kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, doucheschuim en shampoo wordt ook aangevuld. Elke dag minibar met softdrinks.’ Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam, maar jullie vinden het wel jammer dat sommige medewerkers geen Engels spreken. Familie Poorters schrijft: Personeel is vriendelijk 75% van de receptie, obers en barmannen spreekt Engels, overig personeel helaas maar heel weinig.

Restaurants

De maaltijden zijn goed verzorgd bij Ramada Resort Lara ook al vinden sommige reviewers dat de vijf sterren niet helemaal in verhouding staan met de kwaliteit. Aan de andere kant vinden jullie de prijs wel weer schappelijk en klopt de prijs/kwaliteitverhouding. Marjolein schrijft over de maaltijden: ‘Goed eten, elke dag ruime keuze aan vers fruit, salades en goed restaurant aan het strand zodat je 's middags niet terug naar het hotel hoeft om te lunchen.’ Rachel verbleef met haar gezin en schrijft: ‘Voor onze kinderen voldoende eten, sowieso ruime keuze aan eten, mooie faciliteiten bij het strand wat 5 min lopen was (maar ook constant shuttle).’

Zwembad & Animatie

Het zwembad van Ramada Hotel Antalya ziet er mooi en uitnodigend uit, maar is soms wel wat aan de frisse kant. Glen: ‘Zwembad is schoon en groot, maar een beetje koud’. Qua animatie kun je ’s avonds genieten van muziek en mooie shows. Wel wordt vaker vermeld in de reviews dat het fijn was geweest om meer animatie te hebben op het resort zelf. Veel entertainment vindt in de avond plaats op het nabijgelegen strand.

Ligging

Ramada Hotel Antalya ontvangt positieve reviews over de ligging. Het is dan ook een luxe dat je vanaf het hotel lekker naar het strand kunt wandelen. Ook het gezellige winkelcentrum ligt op een steenworp afstand. Reviewer P. Lemmens schrijft: Je kon makkelijk te voet naar het strand lopen en ‘s avonds lekker slenteren in de winkelstraat.’

Zin in een ontspannen zonvakantie met de kids in Turkije? Ga dan met je gezin naar Ramada Resort Lara.

1299 reviews over Hotel Ramada Resort Lara

• 2019
    10Rosita30-10-2019

Gedisciplineerd zorgzaam personeel

Er is alles wat u nodig heeft voor uw vakantie op deze plek, mensen behandelen u met zorg en aandacht Personeel is gedisciplineerd, goed gekleed, in coördinatie met elkaar. Ze doen wat je wilt dat ze doen. Met dank aan Hakan van gastrelaties

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 02-11-2019

Beste gast Rosita;

Gereisd met partner in september 2019

• 10ABDELAZIZ30-10-2019

Uitstekende vakantie in schitterend resort Ramada

We verbleven in de prachtige Ramada briljante ervaring zou zeker weer komen en aanbevelen aan familie en vrienden perfecte locatie dankzij Hakan uitstekende klantenservice professionele en zeer behulpzaam bedankt miljoenen we houden van Turkije en Ramada Resort Hotel

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 02-11-2019

Beste gast Abdelaziz;

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10michael30-10-2019

Hele aangename verrassing!

Na vele jaren in Lara te zijn geweest en eigenlijk alle luxe hotels te hebben gehad(div Delphins hotels, Royal Holiday Palace enz) hebben we nu eens gekozen voor een "minder" luxe hotel. Dit is ons echt heel goed bevallen, inderdaad kleinschaliger maar waardoor het wel een stuk gezelliger aanvoelt... Eten is ook goed maar op gegeven moment wel beetje eenzijdig maar dit valt ook prima op te vangen door alla carte te gaan eten. Kamers zijn wel stuk kleiner maar schoon en goeie bedden, achteraf gezien hadden we beter de familie kamer kunnen boeken. Zwembad en glijbanen zijn ook prima, uiteraard niet zo groots opgezet als de bekende grote luxe hotels maar daar betaal je dan ook al gauw dik het dubbele voor! Wel een aandachtspunt is zijn de bedjes, omdat het natuurlijk niet zo groot is zijn de bedjes snel bezet. Ik denk dat dit deels komt omdat er ook veel gasten van Family Lara komen zwemmen en ik denk niet dat dit (vooral) in het hoogseizo

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 20-11-2019

Zeer geachte Gast Michael,

De beste wensen voor jou tot de volgende reünie.

Best Groenten,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10JAN ROOKER27-10-2019

WE ZULLEN SNEL TERUGKOMEN

Ik vond het hotel in het algemeen leuk. We waren erg tevreden over de aandacht van de medewerkers. Hakan in het bijzonder van gastenrelaties was erg behulpzaam voor ons, informeerde ons over het hotel en maakte een la carte aanbeveling en onze reservering. We hebben veel genoten van de Italiaanse a la carte. Over het algemeen was het een positieve vakantie. Dank je.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 30-10-2019

Beste gast Jan Rooker;

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10F HOFMAN27-10-2019

heel goed

We hielden van dit hotel en kwamen met de familie. Locatie is echt goed. Kamers zijn groot en schoon. Maaltijden heerlijk. We raden het iedereen aan en we komen terug. Dank aan Hakan van gastrelaties voor zijn hulp

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 30-10-2019

Beste gast F.Hofman;

Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10L. Narissa Fens19-10-2019

Mooi strand, kamers, eten

Bezocht met kinderen van 8 en 10. Enorm aanbod van voedsel en plaatsen om te eten; het strand en de pier zijn prachtig, en onze familiesuite was enorm en luxueus .... wat wil een gezin nog meer! Het personeel is super behulpzaam en alles is brandschoon, dankzij hakan

Beste gast L.Narissa;

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10X. Wijers19-10-2019

Fijne vakantie

Zou dit hotel zeker aanraden aan gezinnen en koppels! Het eten is geweldig hotel is erg schoon zwembaden zijn mooi en zo een vriendelijke omgeving. Cocktails zijn geweldig! En het hotel heeft zoveel te bieden. Gastrelaties zijn zeer nuttig, dankzij Hakan

Beste gast X.Wijers;

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Angela16-10-2019

Geweldig hotel, vriendelijke mensen, op en top verzorgd. Heerlijk op de pier op de bedjes gelegen, het weer was nog perfect. Iedere avond animatie, meer dan voldoende eten en drinken, maakt niet uit waar, in het hotel, bij het strand op het terras en alles all in. Badhanddoeken service, noem maar op. Voor ons een 10, gaan zeker nog eens terug.

Beste gast Angela;

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Jacqueline Bouwer-Mays07-09-2019

Ramada is gewoon een top hotel vriendelijk personeel en mooi en schoon . Wij zij er nu al 4 keer geweest en gaan volgend jaar weer naartoe . Wij wilde gewoon graag in toren 2 zitten maar er waren geen kamers meer vrij behalve 1 familiekamer die hebben wij gewoon als service naar ons toe gekregen helemaal top. Ook het strand is heerlijk met voor een strand een prachtige toiletgroep die goed bij gehouden word , kortom een heerlijk hotel. Alleen weer jammer van de bedden claim bij het zwembad er hing nu dat dit niet getolereerd word voor 8 uur s 'morgens maar helaas gebeurde het wel had het wel leuk gevonden als die handdoeken enz werden verwijderd maar dat is dan ook het enigen.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 02-10-2019

Zeer geachte Jacqueline,

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen. Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen. De beste wensen voor jou tot de volgende reünie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Wopken21-08-2019

Topvakantie

Wij vonden het eten super! Beetje druk. Maar elke dag iets anders. Bedjes bij het zwembad moest je reserveren, de wekker elke dag gezet. Enige minpunt. Voor de rest heerlijke vakantie gehad! Vriendelijk personeel!!

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, 02-09-2019

Beste gast,

Gereisd met vrienden in augustus 2019

31 tips over Hotel Ramada Resort Lara

• Hannah Cardinaal, 10-05-2014

Mijn tip is vooral, doe meer met lokale mensen. Zijn echt schatten en ja je kunt net de verkeerde kiezen, maar dat kan hier ook.

• Priscilla, 17-06-2014

Ga niet in het shopping center aan de overkant winkelen. Deze is duur en is puur voor de Russen. Loop 500 m. naar rechts. Daar zijn 2 goedkopere bazaars.

• JJ, 03-10-2013

Ben je op zoek naar een niet zo massief en groot complex, dan is dit een uitstekend hotel. Of het voldoende bedjes en restaurantplaatsen heeft in het hoogseizoen weet ik niet. In het naseizoen (september) was het meer dan voldoende. De 2 torens in het hoofdgebouw liggen boven (bij) het amfitheater en het buiten terras en daar is het 's avonds dus wat rumoeriger. Als je wat meer rust wilt kun je in 1 van de 2 losstaande torens een kamer vragen

65 vragen over Hotel Ramada Resort Lara

• BRITT DEPRINS, 28-10-2017

buiten hotel

is er een mogelijkheid om buiten het hotel een terrasje te doen ?????

• samsam67, 02-01-2017

mindere recensies

Hoi ,lees wisselende dingen.Wie is er pas nog in dit hotel geweest en wat is de ervaring?

Younes, 24-02-2017

Laat je niet foppen door de goede recensies. Ze zijn door het hotel geschreven. Je ziet recensies met rare woorden die bij meerdere recensies voorkomen maar met andere namen. Hotel is een matige 3 sterren hotel,slechte 4 sterren en waardeloze 5 sterren.

• Lovink, 29-12-2016

Excursie

Hallo wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel weet iemand welke excursies je kunt boeken wij gaan met sunweb.

Weet iemand wat er op de menukaart staat in de ala carte restaurants.

Alvast bedankt

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 7 minuten lopen, 700 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking