Hotel Ramada Plaza Antalya

Hotel Ramada Plaza Antalya

8 tips over Hotel Ramada Plaza Antalya

anja, 26-11-2015

Als het mogelijk is probeer dan een kamer vanaf de 6e verdieping te krijgen. Anders kijk je tegen de huizen aan.

Ik vind dat er in de buurt zoveel te doen is. oa. Karaalioglu, Kaleici, de haven, beachpark, falez park vele winkels en andere mooie parken.

Janneke, 5-4-2014

Zit je wat hoger, dan heb je een schitterend uitzicht over Antalya.

Je zit op loopafstand van de oude stad en het centrum.

De tram of bus naar het strand, kosten ongeveer € 1,00 per rit.

Maartje1, 16-11-2013
Kies voor all inclusive, want de drankjes zijn duur. Vanaf de zesde etage heb je mooi uitzicht, zee zijzicht en een deel van de stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Antalya voor je op een rij gezet:

Wilfried, 13-8-2013
OPGEPAST ! Vestuur geen zichtkaarten vanuit het hotel want ze worden niet eens verstuurd maar opnieuw gerecupereerd. Nog een tip: vraag een kamer op verdieping 7, 8 of 9. Mooi uitzcht en geen inkijk van de appartementen naast het hotel.
krinel, 16-5-2013

Wel een hotel voor zaken mensen die dit eerder als een pasage gebruiken voor een paar nachten.

Wel niet ver wandelen van het oude stadscentrum waar het heerlijk is om te vertroeven.

kerstens, 10-5-2013

Vlakbij tramhalte en busstation.

Museum van Antalya is zeker de moeite waard.

Jean, 2-7-2012
Uitzicht vanaf de zesde verdieping.
Albert Bien, 24-6-2012
Voor kinderen minder geschikt, door het ontbreken van een strand.