Hotel Ramada Plaza Antalya

Wellness hotelWeer vandaag34°24°
Hotel Ramada Plaza Antalya
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Antalya voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Ramada Plaza Antalya in het Nederlands

Top, voor herhaling vatbaar

Pauline
20-6-2019

Top hotel, mooie locatie, geweldig uitzicht. Dichtbij het oude centrum. Lekker en uitgebreid eten. Fijne grote bedden. Bijna alles is met de lift te beteiken behalve bij de zee daar moet je met de trap. Niet zoveel Nederlanders. Niet zo geschikt voor kinderen.

"Voor herhaling vatbaar"

HERAN
18-6-2019

RamadaPlaza Antalya: ruim en leuk hotel; voor herhaling vatbaar; toch een paar minpunten melden: de keuze in het eten (op basis van all-inclusive) is zeer uitgebreid, met het nadeel dat men elke dag hetzelfde krijgt geserveerd: verklein de keuze, dan kun je elke dag iets anders aanbieden? De kamers worden uiteraard elke dag schoongemaakt; echter, in mijn nachtkastje, en in mijn kledingkast, lagen nog weggegooid verpakkingen van de vorige gasten (in het hebreeuws); de laatste nacht hebben wij het zonder dekbedden moeten doen, alleen de overtrekken! De minibar wordt in principe elke dag gecontroleerd; de twee eerste dagen geen gebruik van gemaakt; de derde dag bierblikjes gepakt; werden de vierde dag niet aangevuld, pas de vijfde, en tevens laatste dag.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig

Klein
13-6-2019

Prachtig hotel. Mooie kamers. Iedere dag alles heerlijk schoon. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht bij het zwembad.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Jannie
25-5-2019

Het hotel staat dichtbij het centrum van Antalya. Lopend ben je vrij snel in het centrum.

Vriendelijk personeel Eten is erg goed, keuze wellicht wat minder uitgebreid dan bij andere hotels maar de kwaliteit maakt dit zeker goed.

Het restaurant ligt achter het hotel, je moet de straat oversteken om er te komen. Vanuit het restaurant heb je mooi uitzicht over de zee. Via een ondergrondse doorgang (grot/tunnel) kun je trouwens ook komen.

Mooie zonneterrassen met een goede bar (drinken en eten)

Gereisd Met partner in mei 2019

Excellent

Nicole
16-4-2019

Heel fijn hotel met hele goede service en heerlijk eten en prachtig uitzicht. Het ligt pal naast het mooie historisch centrum van Antalya en overal dichtbij! Ik ga zeker terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

fantastisch

sebiha
22-8-2018

ik heb met mijn zoon,in deze hotel gelogeerd.het is een goede hotel waar je tot rust komt kwa hygiene,service,eten, zwembad die uitzicht heeft naar de prachtige zeezicht.waar ik heerlijk heb gezwommen.Kwa locatie was het ook leuk op loopafstand naar de stad,waar je alles kan vinden.het belangrijkste; natuurlijk personeel die je thuis laten voelen door hun aandacht.ik had voor een week geboekt daarna heb ik het verlengt, omdat het heel goed voelde,wie echte vakantie wil,het is echt waard om in deze hotel je vakantie door te brengen.met heel veel plezier kijk ik terug,het zal zeker niet de laatste keer zijn ik ga zeker nog terug.ik wil bij deze alle personeel bedanken voor hun aandacht en service vooral:nuray,sultan,selma,hatice,ugur.tenslotte:ik kijk naar uit om terug te gaan naar deze hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima vakantie

Vural
26-12-2017

Als je in dit hotel het niet naar je zin heeft dan moet je veel meer betalen of thuis blijven. Prijs en kwaliteit kloppen volledig

Gereisd Met partner in december 2017

Heel vriendelijk

Gerarda
19-11-2017

Het Hotel is aangenaam.Her personeel is echt lief Deze Hotel zou ik aanraden om te genieten of als je op zakenreis bent

Gereisd Met partner in november 2017

Comfortable hotel

Serdar
17-10-2017

Wat het eten betreft zeer hygienisch. Ruime kamers met prima bedden. Zwembad met terras goed verzorgd

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijke week gehad, echt verwend!

I. Van der Sluijs
17-10-2017

Mooie ruime kamer, prachtig uitzicht. Oud Antalya op loopafstand. Lekker eten. Heerlijk zwemmen, Zee en/of zwembad

Gereisd Met partner in oktober 2017

• RokenToegestaan

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 9 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Plaza Antalya in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Plaza Antalya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.