Hotel Puding Marina Residence

8.7Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Puding Marina Residence voor je op een rij gezet:

• Sauna

25 reviews over Hotel Puding Marina Residence

• 7Vader en zoon01-05-2017

Ligging Fantatisch, hotel overgekwalificeerd

Eind april 5 dagen verbleven in Puding Marina. Bij aankomst bleek het zwembad nog niet te zijn voorzien van water, wat je wel verwacht bij het woord 'zwembad'. Wij vonden dit niet erg, aangezien het fijne kiezelstrand op loopafstand van het hotel ligt (circa 5 min). Maar voor de mensen die in de meivakantie gaan, toch iets om rekening mee te houden. Ligging is uitmuntend, alles is op loopafstand te vinden: oude markt, 2 gezellige 'kroegenstraten', winkeltjes en de mooie haven. In de kroegjes trad iedere avond wel een muziekbandje op. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te raden. Veel trappen en hier en daar een steile helling, maar dit geldt voor gehele oude stad van Antalya. De hotelkamers hebben GEEN balkon. Het ontbijt is niet aan te raden, maar gelukkig zat er een goed bakkertje om de hoek, dus hadden voor een paar lira een goed ontbijt. De bedden lagen opzich prima. Hotel is niet aan te raden voor gezin met jonge kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Lieke05-02-2015

Prachtige plek op een top-locatie

zeer goede ligging, midden in het gezellige centrum. En het hotel zelf is ook erg mooi. moderne en hippe kamers, mooi zwembad. wij hebben hier alleen ontbeten, was niet zoals in nederlands hotels, maar wel diverse keus. avondeten gingen wwe lekker buiten de deur.

Gereisd met partner in november 2014

• 6Carla28-10-2012

voor 1 of 2 dagen leuk, maar een week is te lang

als je binnenkomt is het fantastisch. ben je er een week dan wordt het slechter. de hele week oud brood bij ontbijt, niet gezellig bij de bar, er is niemand geen klanten of personeel. en als er een conferentie binnenkomt is alle aandacht voor die mensen en niet voor andere gasten

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Marian13-08-2012

Geweldig hotel!

In april/mei 2012 is het hotel opnieuw ingericht, passend bij de moderne maatstaven van nu met respect voor de plaats van het hotel. Mooie kamers, klein zwembad met heerlijke ligbedden en vele kussens (die regelmatig worden verwisseld van hoes), goed ontbijt en diner. Het hotel ligt midden in het centrum van Kaleici, de oude stad van Antalya. Zee is op 2 minuten loppafstand van het hotel. De foto's bij de verschillende bookingssites zijn reality. Verder is het mangement en de bediening erg vriendelijk, zorgzaam en grappig.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8grietje09-08-2012

mooi hotel

heel mooi hotel, alleen raar van opzet. je moet steeds trap op, trap af om ergens te komen. het ligt vlakbij de haven en midden in de stad. we waren hier op doorreis, dus ik weet niet of het voor langere tijd geschikt is

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9e.kuiper02-07-2012

prachtig hotel in oude antalya

met een klassieke buitenzijde, maar eenmaal binnen een modern en uiterst verzorgd hotel, met een binnenterras met zwembad en bar. lekkere lounce banken en een prima bar. De kamers waren compact en compleet met een uitsteknde airco, die je absoluut nodig hebt. Gezellig ontbijt buiten waar je alles krijgt. dus geen buffet. Het hotel is in het oude kaleici, zeer karakeristieke stad met zeer veel barretjes en winkeltjes. Ik had een kamer met sea-view, is niet nodig, want je bent nauwlijks op je kamer. Kortom, als je een weekje antalya wil, maar geen massahotel wil is dit een aanrader!

Alleen gereisd in juni 2012

• 7jw29-12-2008

zeer acceptabel

niet te veel verwachten maar de prijs is er dan ook naar. wil je meer, betaal je meer maar je leeft toch buiten en geniet van de zon en dat kan hier allemaal.

Gereisd met partner in september 2008

• 8C.A. Haaker22-06-2008

12 Dagen in het Marina Hotel gelogeerd.Wij vonden het er geweldig.Mooi hotel, prachtig zwembad, vriendelijk personeel, goede kamer vlakbij het moooie Mermelistrand, vlakbij het centrum/bazars.Echt een hotel om nog eens te logeren

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Carine09-08-2007

Ik ben in 2006 met een vriendin geweest. Als je buiten op het terras gaat dineren is het uitzicht echt onwaarschijnlijk "fantastisch".Ik kan het me nog levendig voorstellen. De zee en de bergen erachter...adembenemend!!! De drank was inderdaad belachelijk duur.Mijn vriendin had er iets op gevonden. Wij namen een halve liter plat water en ze steken de fles in een lederen omhulsel. Wij lieten nog een beetje water in de fles en namen het, uit het omhulsel, mee voor de volgende dag. Op de kamer vulden wij het flesje bij (natuurlijk niet heel vol) en namen het de volgende avond terug mee. De obers trokken wel wat scheve gezichten maar men moet creatief zijn als het onbetaalbaar wordt.(Je kunt er een handtas meer mee kopen op het einde van de reis). Op het einde van de vakantie hebben we maar een vier-tal waters betaald. Waarschijnlijk het minste wat ze ooit gezien hebben...

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9mieke21-06-2007

Mieke,

Drankejes warren wel duur, dat was jammer. verder zeer goed hotel. zeer vrienedekijk en gastvrij.

Gereisd in juni 2007

Hotel Puding Marina Residence info