Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa
8,2

37 tips over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

anke maas, 1-7-2015
Ga met de bus naar het centrum ( Kaleici ).
marga_jacobs25, 1-11-2014
Laat je haren doen bij de kapper, erg goed !
Dirk en Christa, 20-10-2014
Voor wie niet van verkeerslawaai houdt is de 4-baans autoweg tussen het hotel en het kiezelstrans wellicht een minpunt. Er is een veilige onderdoorgang vanuit het hotel naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Serena, 21-9-2014
Bezoek Antalya met een taxi en betaal met Turkse Lira dat is goedkoper en makkelijker!
C. Schaap, 23-6-2014
Neem dolmusbus naar stad voor 2 personen = 3 turkse lira, handig om in turkse lira te betalen, is goedkoper. In de stad is het moeilijk om de bushalte terug te vinden.
Helma, Patrick en Nike, 9-12-2013
Als je naar Antalya of waar dan ook gaat, betaal met Turkse lira en niet met euro's want dit kan je een hoop geld schelen. Voorbeeld.....op vliegveld kop koffie voor 5 euries of omgerekend in Turkse Lira bijna 2 euries.....tel uit je winst!!!!

bert, 29-10-2013
Wandel eens naar Tunektepe ( richting marina)Prachtig uitzicht over Antalya op de berg. De berg op is wat lastig ,maar gewoon doorlopen( 6,5 km)Ook de oude stad is een bezoekje waard .Wandel ook eens naar het Karaalioglu park via de Ataturk Caddesi.
S Slottje, 10-10-2013
Met de bus zit je met een half uurtje midden in de stad en dat voor een euro
Bert & Thea, 19-9-2013
Met de taxi naar Antalya. Duurt ongeveer 30 minuten en kost €13,-.Je moet niet bang aangelegd zijn want de taxichauffeurs rijden als een autocoureur door de straten...
Selim & Dewi Dikmen, 15-9-2013
Toch 1 minpuntje is dat het hotel iets wat afgelegen ligt van winkeltjes etc. Er is wel een winkelcentrum ( Migros) op +/- 10 a 15 min afstand ( dolmus/bus). Om Antalya centrum in te gaan ben je al gauw 20 a 30 min kwijt met de de dolmus. Wel een goedkope manier van reizen € 1,- p.p. Vraag de chauffeur om even aan te geven waar je eruit moet. Het is ook niet nodig om je handdoek al om een uur of 07:00 uur neer te leggen, er zijn genoeg bedden.