Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

9,1

36 reacties Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

Fietsen huren.

Janke, 20-7-2016
Kun je bij het hotel of ergens in de buurt fietsen huren?

Verblijf in oktober 2015

Goossens1971, 27-8-2015
Door wat tegenslag bij een eerder geboekte reis (niet naar dit hotel) gaan wij van 05 oktober 2015 t/m 16 oktober 2015. Is er dan nog animatie? Zit het hotel normaal gesproken nog volgeboekt met klanten? Zijn er Nederlanders die dit lezen die in dezelfde periode daar zijn? Hoe is het normaal gesproken dan nog met de temperatuur? Alvast dank voor het antwoorden.

Fitness en andere

Hans, 31-7-2014
Wie weet of de fitness in oktober nog open is. En wat valt er nog zo te beleven voor volwassenen?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

koffie zet mogelijkheid

Petra Molhoek, 30-6-2014
hoi ik drink s,morgens graag een kop koffie op m,n balkon......lekker rustig Mijn momentje.... is er mogenlijkheid tot koffie zetten???? en hebben de suittes een zeezicht????? hoop van wel!!!! grt Petra

Strandstoelen + strandbar

Willem, 22-4-2014

Weet iemand, of een personeelslid van de accomodatie, of op 28 april de stoelen al op het strand staan en de strandbar geopend is????????

B.V.D

Handdoeken

Van Uden , 5-4-2014
Zijn er gewoon bad handdoeken beschikbaar voor bij het zwembad en evt het strand?

Ligbedden strand

Joke, 28-1-2014

Weet iemand of er eind april al ligbedden op het strand staan en zo niet, wanneer dan wel?

Alvast bedankt. MVG. Joke

2 reacties

Rinij , 15-8-2013

Ik wil naar porto bello

Kan iemand mij vertellen of het hotel ook wifi heeft en zo ja

Weet je dan ook de code ervan

Broeken

Veerman, 12-8-2013
Mag je met een 3kwart broek de eetzaal in?

bus service

Sultan, 10-8-2013
Hallo, ik heb hotel losgeboekt. weet ieman of busservice van het luchthaven naar hotel zijn..Ik heb ze gemaild paar dagen terug, maar geen reactie..