Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°20°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

399 reviews over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Mj van de Gein
29-9-2019

Dat het een grandioos hotel is zeer goede service, vriendelijk, toiletten zeer schoon En vaak gevarieerd eten

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super!

MANOU
28-8-2019

Mooi net hotel...alles is goed verzorgd en vooral schoon.. Eten kan 4 x per dag...alles is vers..en keuze uit van alles en nog wat... Je kan zwemmen in t binnen en of buiten bad..elke dag zijn er animaties voor kinderen..zoals disco...bingo! Vanuit het hotel..loop je nog geen 2 minuten een tunnel in..(onder snelweg) En je bent op t strand waar alles klaar ligt en ook daar weer een bar en snacks het hotel heeft een eigen gedeelte van het strand De stad is vlakbij met de taxi 10 min rijden ideaal als je nog even wil shoppen in de old bazaar..of in de shopping hal.. Wij komen er al 6 jaar en komen graag weer terug !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Was niet meer zoals het was, laatste keer voor ons

H.B Timmermans
28-5-2019

Rond om het hotel is niets te doen je zal dan naar de stad Antaya moeten. Wij zijn hier al 12 x geweest Het hotel is goed kamers zijn oke badkamer is erg veroudert Het eten is minder geworden nu er een nieuwe eigenaar is, is eten is erg eentonig geworden zowel in de ochtend en avond. Ga je om 18:30 eten en je komt de eetzaal binnen dan zijn er allerlei heerlijke dingen zoal sushi of gerookte zalm opgesteld,maar ga je om 20:00 is het op en wordt het niet meer aangevuld.Het eten is lauw of koud. Het strand wordt vol gezet met bedden daardoor steeds minder ruimte. Het is niet meer het porto bello waar wij naar zochten gaan er ook niet meer naar toe.

Geweldig

M verhulst
23-5-2019

Allereerst keken we naar de zeer goede recensies van Porto Bello hotel, dit is helemaal waar. Hotel is zeer hygiënisch, eten zeer goed. Kamers zeer schoon en alle kamers hebben uitzicht op de zee en boulevard.Bediening doet goed zijn best ook al spreken ze niet allemaal Duits of Engelstalig. Konyaalti is een mooi stadje met een prachtig kilometers lange boulevard. Het enige wat er niet is zijn shops, hiervoor heeft de gemeente gekozen, doch de taxi staat voor de deur en voor een paar lira en 10 minuutjes rijden met de taxi kun je naar het oude gedeelte van Antalya waar het prachtig is. Wij hadden een TOP vakantie bij dit hotel.

Geweldige ervaring

Askim 2018
21-5-2018

Prachtig hotel ,gevarieerd eten ,mooie omgeving ,vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding, een dikke 10. kortom: een aanrader. Wij komen zeker terug!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Perfecte rustige vakantie.

Joke
29-10-2017

Goed eten in verschillende restaurants. Gratis WIFI. Schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel ,service en perfect eten

Fam Poll
21-9-2017

Het ligt aan de andere kant van Antalya t.o.v. het zeer toeristische Lara. Bewust gekozen hiervoor. Daardoor helaas in de omgeving weinig te beleven, moet je voor naar Antalya zelf. Hotel zelf is prima,zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, perfect eten . Dit was al de 8 ste keer Turkije, verschillende locaties, voor ons dus we hebben wel vergelijkingsmateriaal/kennis!! Kiezelstrand prima bereikbaar via tunnel onder de weg door. Met prive bewaking zodat niet hotelgasten verwijdert werden. Het hotel heeft ook een heel groot en schoon zwembad waar je echt baantjes kan trekken ! Kort om , we hebben heerlijke relax vakantie gehad !

Gereisd Met partner in september 2017

Relaxte vakantie,

A.Pelen-Kautz
16-6-2017

Porto Bello Hotel is vorig jaar overgegaan naar een nieuwe eigenaar. De keukenbrigade is volledig gewisseld. Het servicepersoneel evenzo. Aan de receptie staan nu zeeer vriendelijke mensen die je op ieder moment willen helpen. Wij hebben zelfs na 5 dagen nog van kamer kunnen wisselen en kunnen kiezen uit 4 andere kamers. De manager zei, we zijn pas tevreden als U dat bent. Het eten is lekker altijd wel iets wat in de smaak valt. Alleen grote vleeseters hebben pech, dat aanbod is iets minder. Vis moet je ook zelf fileren of tijdens lunch voor een zeebaarsfilet gaan in het zwembadrestaurant. Daar kun je ook een lekkere pizza of hamburger bestellen want het is daar a la carte. De drank vonden wij ook oke. Maar het kan natuurlijk altijd beter.De bezetting van gasten was zeer divers. Wij hebben zeker 15 verschillende nationaliteiten geteld. Er is ons geen 1 negatief opgevallen.In de omgeving is niet veel te doen, wandelen langs de boulevard, is het wel. Winkelen daar kun je de bus of taxi voor pakken en in Antalya zelf doen. Wat dat betreft is in Konyaalti niks. We bevelen dit hotel wel aan, zeker om te relaxen. Fam. Pelen

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastisch hotel!

Karin
1-6-2017

Alles was meer dan goed.

Het eten: van "supermodel healthy" tot "glazuur van je tanden" en alles er tussen in. Super lekker. Het zwembad: baantjes trekken is een uitdaging, zo lang is ie.. Bedjes zijn voorzien van comforabele kussens. Handdoekservice. De kamer: zwaar prima, heerlijke douche. Niks mis mee. De gym: groot en alle denkbare apparaten. Mèt airco.. De wellness: Goddelijk. Elke dag een massage; het aanbod is huge! Hamman, sauna, Turks bad, prachtig binnenzwembad ook. Strand: niet geweest, maar is het tunneltje door en ook daar mooie bedjes en parasols.

Kortom je hoeft in principe niet van het terrein af..

Iets minder was de nogal luide muziek overdag bij het zwembad. Maar na mijn "klacht" is dit prima opgelost/aangepast. Eerlijk is eerlijk!

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Geweldig

NOG MAALS
15-3-2017

Het is een mooi hotel ..lekker eten .All inclusive ,,sympatiek personeel ..ik heb geen klacht

Gereisd Met partner in juni 2015

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Spaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.