Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

395 reviews over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldige ervaring

Askim 2018
21-5-2018

Prachtig hotel ,gevarieerd eten ,mooie omgeving ,vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding, een dikke 10. kortom: een aanrader. Wij komen zeker terug!!!

Perfecte rustige vakantie.

Joke
29-10-2017

Goed eten in verschillende restaurants.

Gratis WIFI.

Schone en ruime kamers.

Vriendelijk personeel.

Prima hotel ,service en perfect eten

Fam Poll
21-9-2017

Het ligt aan de andere kant van Antalya t.o.v. het zeer toeristische Lara. Bewust gekozen hiervoor. Daardoor helaas in de omgeving weinig te beleven, moet je voor naar Antalya zelf. Hotel zelf is prima,zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, perfect eten . Dit was al de 8 ste keer Turkije, verschillende locaties, voor ons dus we hebben wel vergelijkingsmateriaal/kennis!! Kiezelstrand prima bereikbaar via tunnel onder de weg door. Met prive bewaking zodat niet hotelgasten verwijdert werden. Het hotel heeft ook een heel groot en schoon zwembad waar je echt baantjes kan trekken ! Kort om , we hebben heerlijke relax vakantie gehad !

Relaxte vakantie,

A.Pelen-Kautz
16-6-2017

Porto Bello Hotel is vorig jaar overgegaan naar een nieuwe eigenaar. De keukenbrigade is volledig gewisseld. Het servicepersoneel evenzo. Aan de receptie staan nu zeeer vriendelijke mensen die je op ieder moment willen helpen. Wij hebben zelfs na 5 dagen nog van kamer kunnen wisselen en kunnen kiezen uit 4 andere kamers. De manager zei, we zijn pas tevreden als U dat bent. Het eten is lekker altijd wel iets wat in de smaak valt. Alleen grote vleeseters hebben pech, dat aanbod is iets minder. Vis moet je ook zelf fileren of tijdens lunch voor een zeebaarsfilet gaan in het zwembadrestaurant. Daar kun je ook een lekkere pizza of hamburger bestellen want het is daar a la carte. De drank vonden wij ook oke. Maar het kan natuurlijk altijd beter.De bezetting van gasten was zeer divers. Wij hebben zeker 15 verschillende nationaliteiten geteld. Er is ons geen 1 negatief opgevallen.In de omgeving is niet veel te doen, wandelen langs de boulevard, is het wel. Winkelen daar kun je de bus of taxi voor pakken en in Antalya zelf doen. Wat dat betreft is in Konyaalti niks. We bevelen dit hotel wel aan, zeker om te relaxen. Fam. Pelen

Fantastisch hotel!

Karin
1-6-2017

Alles was meer dan goed.

Het eten: van "supermodel healthy" tot "glazuur van je tanden" en alles er tussen in. Super lekker.

Het zwembad: baantjes trekken is een uitdaging, zo lang is ie.. Bedjes zijn voorzien van comforabele kussens. Handdoekservice.

De kamer: zwaar prima, heerlijke douche. Niks mis mee.

De gym: groot en alle denkbare apparaten. Mèt airco..

De wellness: Goddelijk. Elke dag een massage; het aanbod is huge! Hamman, sauna, Turks bad, prachtig binnenzwembad ook.

Strand: niet geweest, maar is het tunneltje door en ook daar mooie bedjes en parasols.

Kortom je hoeft in principe niet van het terrein af..

Iets minder was de nogal luide muziek overdag bij het zwembad. Maar na mijn "klacht" is dit prima opgelost/aangepast. Eerlijk is eerlijk!

Geweldig

NOG MAALS
15-3-2017

Het is een mooi hotel ..lekker eten .All inclusive ,,sympatiek personeel ..ik heb geen klacht

Niet meer

Lon
21-9-2016

Geen 5 sterren resort. Beperkte ruimte. Zeer klein terras waardoor ze elke avond stoelen extra moeten neerzetten op t gazon, waar geen bediening is dus zelf je drankje halen. Ook geen tafeltjes daar dus heb je n drankje moet je hem constant in de hand houden. Dit is niet n 5 sterren resort waardig.Kamer was verder ok. Beetje vroege housekeeping ( voor 9uur soms). Eten weinig gevarieerd. Minimale animatie. Bediening kan veel beter. Bij lunch en diner waren ze meer bezig met het afruimen en klaar maken van de tafels voor de volgende dag ( en wij aten echt niet op t eind). Personeel maakt geen oogcontact waardoor het bestellen van n drankje soms lang op zich liet wachten). De badmeester was helemaal n lachertje. Ben je in nood? Roep niet om hulp maar stuur n bericht op zijn mobiel (wel even zijn nummer vragen) want dat is het enige waar hij oog voor heeft. Dankzij t mooie weer toch genoten. Maar voor ons geen porto bello meer.

weinig te beleven

diana
22-8-2016

hotel was prima maar daar buiten was niks te beleven moet eerst half uur met bus of taxi voor er wat te beleven valt. Vonden wij super jammer. in het hotel is ook niet veel te doen voor wat oudere kinderen

Hotel is geen 5 sterren waard

Beekmans
30-7-2016

Kamers zijn goed en je krijgt iedere dag nieuwe handdoeken. Ook strandhanddoeken zijn te halen bij de wellness. Wifi is super in het gehele hotel, zelfs op onze kamer top bereik. Zwembad en strand prima onderhouden. Ook fijn dat je op het strand lekker een drankje kan bestellen en s'middags heerlijke ijsjes. Tevens bij het zwembad erg lekker à la carte restaurant waar je prima kunt lunchen. De airco op de kamer is lekker koel en er zat bij ons al een pasje in zodat we in een heerlijke koele kamer konden slapen.

Buiten dat de kamer goed is is de badkamer verouderd. Het ontbijt is werkelijk iedere dag hetzelfde. Over het avondeten nog niet gesproken. Verschrikkelijk! Iedere dag friet of rijst, dat hadden we na twee dagen wel gezien. Het was zelfs zo dat ik op een avond alleen maar soep heb gegeten om ik niet wist wat ik moest pakken. Geen gevarieerd eten dus en het is helemaal niet dat ik niets lust. Vandaar dat ik me ook af vraag of andere mensen er in deze periode geen last van hebben gehad? Daarna lekker een drankje buiten maar helaas viel het entertainment voor ons ook wat tegen. Wij kunnen na deze vakantie heel goed kaarten. Dan maar een rondje lopen door het dorp maar ook hier is niet veel te zien. Wel een lekkere ijssalon op het plein bij de fontein ongeveer 5 minuten lopen van het hotel. Al met al gaan we niet meer terug naar dit hotel.

Mooi hotel

Bert dijksma
24-6-2016

Goed hotel veel service fijn personeel goede animatie eten bij zwembad erg goed in het restaurant iets minder top vakantie gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8.19 uit 10 op basis van 409 reviews.