Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

7.6Goed

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Bello Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

416 reviews over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa

• 2019
    6RinusN27-10-2019

Hygiëne en eten ok, maar zeker geen vijf sterren

Dit hotel verdient wat ons betreft drie sterren en geen vijf. "Restaurant" is een lawaaierige kantine. Strandbedjes oud en versleten. Eigenlijk gewoon smerig. Eten is ok als je geen hoge eisen stelt. Nooit echt warm. Alles lauw of koud. Wij komen al vijftien jaar in Turkije en hebben hotels gezien die voor minder geld wél de vijfsterren halen Maar vreemd genoeg er maar vier krijgen. Dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Henk Diepstraten15-10-2019

verschrikkelijk!, nooit meer doen!

veel te weinig tafels op het terras, c.a. 25 tafels voor 600 gasten, mensen moeten 's avonds op ligbedjes bij zwembad liggen wegens gebrek aan stoelen. vaste gasten houden terrastafels bezet als ze gaan eten en personeel treed niet op. zoeken naar een tafeltje in overvol restaurant. alleen koffie en thee bij ontbijt. minimaal 15 min. lopen naar de eerste winkels. de strandbedjes liggen tot 1 meter van de zee af.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mj van de Gein29-09-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Dat het een grandioos hotel is zeer goede service, vriendelijk, toiletten zeer schoon En vaak gevarieerd eten

Gereisd met partner in september 2019

• 8MANOU28-08-2019

Super!

Mooi net hotel...alles is goed verzorgd en vooral schoon.. Eten kan 4 x per dag...alles is vers..en keuze uit van alles en nog wat... Je kan zwemmen in t binnen en of buiten bad..elke dag zijn er animaties voor kinderen..zoals disco...bingo! Vanuit het hotel..loop je nog geen 2 minuten een tunnel in..(onder snelweg) En je bent op t strand waar alles klaar ligt en ook daar weer een bar en snacks het hotel heeft een eigen gedeelte van het strand De stad is vlakbij met de taxi 10 min rijden ideaal als je nog even wil shoppen in de old bazaar..of in de shopping hal.. Wij komen er al 6 jaar en komen graag weer terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7H.B Timmermans28-05-2019

Was niet meer zoals het was, laatste keer voor ons

Rond om het hotel is niets te doen je zal dan naar de stad Antaya moeten. Wij zijn hier al 12 x geweest Het hotel is goed kamers zijn oke badkamer is erg veroudert Het eten is minder geworden nu er een nieuwe eigenaar is, is eten is erg eentonig geworden zowel in de ochtend en avond. Ga je om 18:30 eten en je komt de eetzaal binnen dan zijn er allerlei heerlijke dingen zoal sushi of gerookte zalm opgesteld,maar ga je om 20:00 is het op en wordt het niet meer aangevuld.Het eten is lauw of koud. Het strand wordt vol gezet met bedden daardoor steeds minder ruimte. Het is niet meer het porto bello waar wij naar zochten gaan er ook niet meer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10M verhulst23-05-2019

Geweldig

Allereerst keken we naar de zeer goede recensies van Porto Bello hotel, dit is helemaal waar. Hotel is zeer hygiënisch, eten zeer goed. Kamers zeer schoon en alle kamers hebben uitzicht op de zee en boulevard.Bediening doet goed zijn best ook al spreken ze niet allemaal Duits of Engelstalig. Konyaalti is een mooi stadje met een prachtig kilometers lange boulevard. Het enige wat er niet is zijn shops, hiervoor heeft de gemeente gekozen, doch de taxi staat voor de deur en voor een paar lira en 10 minuutjes rijden met de taxi kun je naar het oude gedeelte van Antalya waar het prachtig is. Wij hadden een TOP vakantie bij dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Askim 201821-05-2018

Geweldige ervaring

Prachtig hotel ,gevarieerd eten ,mooie omgeving ,vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding, een dikke 10. kortom: een aanrader. Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Joke29-10-2017

Perfecte rustige vakantie.

Goed eten in verschillende restaurants. Gratis WIFI. Schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Fam Poll21-09-2017

Prima hotel ,service en perfect eten

Het ligt aan de andere kant van Antalya t.o.v. het zeer toeristische Lara. Bewust gekozen hiervoor. Daardoor helaas in de omgeving weinig te beleven, moet je voor naar Antalya zelf. Hotel zelf is prima,zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, perfect eten . Dit was al de 8 ste keer Turkije, verschillende locaties, voor ons dus we hebben wel vergelijkingsmateriaal/kennis!! Kiezelstrand prima bereikbaar via tunnel onder de weg door. Met prive bewaking zodat niet hotelgasten verwijdert werden. Het hotel heeft ook een heel groot en schoon zwembad waar je echt baantjes kan trekken ! Kort om , we hebben heerlijke relax vakantie gehad !

Gereisd met partner in september 2017

• 8A.Pelen-Kautz16-06-2017

Relaxte vakantie,

Porto Bello Hotel is vorig jaar overgegaan naar een nieuwe eigenaar. De keukenbrigade is volledig gewisseld. Het servicepersoneel evenzo. Aan de receptie staan nu zeeer vriendelijke mensen die je op ieder moment willen helpen. Wij hebben zelfs na 5 dagen nog van kamer kunnen wisselen en kunnen kiezen uit 4 andere kamers. De manager zei, we zijn pas tevreden als U dat bent. Het eten is lekker altijd wel iets wat in de smaak valt. Alleen grote vleeseters hebben pech, dat aanbod is iets minder. Vis moet je ook zelf fileren of tijdens lunch voor een zeebaarsfilet gaan in het zwembadrestaurant. Daar kun je ook een lekkere pizza of hamburger bestellen want het is daar a la carte. De drank vonden wij ook oke. Maar het kan natuurlijk altijd beter.De bezetting van gasten was zeer divers. Wij hebben zeker 15 verschillende nationaliteiten geteld. Er is ons geen 1 negatief opgevallen.In de omgeving is niet veel te doen, wandelen langs de boulevard, is het wel. Winkelen daar kun je de bus of taxi voor pakken en in Antalya zelf doen. Wat dat betreft is in Konyaalti niks. We bevelen dit hotel wel aan, zeker om te relaxen. Fam. Pelen

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa info