Hotel PGS Hotels Kremlin Palace

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°13°
Hotel PGS Hotels Kremlin Palace
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor PGS Hotels Kremlin Palace voor je op een rij gezet:

416 reviews over Hotel PGS Hotels Kremlin Palace in het Nederlands

Kremlin voor Belgen

Mc Donald
4-8-2018

Wij hebben onze laatste dag vakantie hierop zitten en het moet gezegd worden dat het hotel heel imposant is met veel verschillende eetgedeeltes. Maar de hygiëne is niet top, kamer gedateerd en maar 1 kinderzwembad waar dan nog glijbaantjes aan zijn. Prijs kwaliteit ligt dus in het midden. Had geïnformeerd bij verschillende diensters waarom er weinig Belgen zitten, dit is gewoon een russisch-turks hotel. Oké handig om weten (liefst op voorhand door de touroperator). De kamers zijn heel gehorig dus niet geïsoleerd. De cocktails zowel aan de bar als aan het zwembad trekken op niet veel. Slechte gin, slechte vodka. Dus 5 dezelfde cocktails met andere benaming. De hygiëne van het onderhoud is ook minimaal. Wij zijn hier toegekomen met een overgeefvlek op de trap om naar het zwembad te gaan, na 7 dagen was die nog niet weg. Dat is jammer. Het eten is oké maar de mensen zijn net moeten die elkaar vertrappeld. Mocht het hotel volledig gerenoveerd worden komen we wel terug.

Super hotel! met heerlijk eten en zwembad

marjolein ilse
13-5-2018

super hotel. mooi zwembad, veel restaurants en heerlijk eten. veel verschillende restaurants waar je overal heerlijk kunt eten. er is veel verschillende soorten qua eten en er is voor iedereen iets bij. over het hele resort tot aan het strand heb je gratis wifi. wat jammer is is dat de glijbanen maar 4 uurtjes per dag open zijn en er veel pauzes tussen zitten. verder is het echt een hotel om aan te raden. er zit een mooi strand bij met voldoende ligbedden.

Nooit meer Kremlin!!

Monique Ramaker
5-5-2018

Persoonlijk vind ik dat Nederlandse reisbureau's geen mensen hier naar toe moeten sturen! Het is een vervallen oud hotel, de kamers zijn vies en worden niet goed schoongemaakt, heb elke dag wel met de receptie gebeld voor handdoeken, en dat de douche & wc niet zijn schoongemaakt! De stopcontacten hangen er los bij, dus gevaarlijk voor de hele kleintjes! De vele onbeschofte Russen die hier zijn, maakt het er ook niet beter op, ze zijn onfatsoenlijk, brutaal, maken veel lawaai, en vooral respectloos!!! We hadden Topkapi geboekt, maar door renovatie hebben we dit hotel gekregen!! Absoluut geen ultra all inclusive, en geen 5 sterren waard!! Kom al 22 jaar in Turkije maar Kremlin is echt triest!! Heel jammer!!

Super vakantie gehad!!

Fam. D
3-11-2017

Zeer goed hotel met veel faciliteiten. Van alle gemakken voorzien. Aanrader!!

Aanrader!

Laura
25-10-2017

Super fijne week gehad! Leuk en mooi hotel, er hangt een fijn sfeertje. Erg fijn zwembad, mooi stukje strand. Vriendelijk personeel. Gevarieerd eten, voor ieder wat wils! Kamers en bedden zijn prima en schoon, wel wat gedateerd.

Je zag dat er wat schimmel bij de douche zat en dat hierover heen geverfd was. Badkamers zijn dus wel aan renovatie toe. De gangen in het bijgebouw zijn erg gehorig (de vele Russen die er zitten maken erg veel lawaai). Er zit een bushalte precies tegenover het hotel waarmee je binnen 40 min in Antalya bent. Op 10 min rijden vanaf het hotel zit er een leuk shopgedeelte. Wij hadden niet verwacht dat het hotel zo goed zou bevallen voor dit geld. Kortom we hebben ons goed vermaakt en een fijne vakantie gehad! Voor een keertje Turkije is dit een echte aanrader.

Goed.

wim & josette roermond
23-9-2017

De kamers zijn goed , leuke bediening niets was hun teveel . Het eten is zeer goed . Maar net als zovele Hotels in Turkije veel achterstallig onderhoud veel doorgezakte stoelen in de eetzaal enz. Maar prijstechnisch gezien mogen we niet klagen en hebben we genoten van alles .

Niet geschikt voor nederlanders

Angelique
22-7-2017

De kamers zijn oud, verwaarloosd, vuil, smerig matras, de gasten zijn 50% turks en 50% Russisch als nederlander heb je hier niets te zoeken, het naastgelegen hotel topkapi daarentegen is een stuk beter, het eten is beter en het personeel vele malen vriendelijker, de russen zijn horken en respectloos, in de eetzaal lopen ze als mieren door elkaar, na 11 jaar turkije is dit het slechtste hotel wat ik ooit heb gehad, zeker geen 5 sterren waard.

Goed hotel maar gedateerd

alex
17-6-2017

Het eten is zeer uitgebreid en heel lekker, aan het grote zwembad is heerlijk vertoeven. De kamer, lobby en de rest van het hotel daartegen is zeer gedateerd.

Nooit Meer!

Ann
20-5-2017

als nederlander zijnde moet je hier dus echt niet naar toe gaan,maar als rus of als je uit de Oekraine of uit Turkije komt zal je hier de vakantie van je leven hebben, het is ontzettend russisch georienteerd en als nederlander ben je zwaar in de minderheid, het eten is ook erg op de russen gericht en heel eenzijdig elke dag kip,gefrituurde kip,of een kipfileetje en de russen zijn niets veranderd ten opzichte van een paar jaar terug, luid, ombeschoft, zuipen, en de hele tafel vol eten zetten en de helft laten staan, personeel/manegment doet er niets tegen, die kruipen voor ze.

Nederlandse reisburo,s zouden dit hotel uit hun assortiment moeten schrappen en geen 1 nederlander naar dit hotel moeten laten gaan. Als u dit hotel hebt geboekt,,,omboeken!!!!!!!!!! heel snel, echt geloof me als nederlander moet je daar echt niet naar toe

Wederom een geslaagde vakantie

Bianca
11-5-2017

Wij hebben dit hotel voor de tweede keer bezocht. Net als de vorige keer is het zeer goed bevallen. De kamers zijn wat "over de datum", maar verder helemaal in orde. Wij hadden een zeer ruime (duplex) kamer die van alle gemakken was voorzien (2 badkamers, 2 TV's, 2 koelkastjes enz.). Verder konden we 24 uur per dag gratis drankjes en eten halen. Toen wij 's nachts aankwamen in het hotel was het restaurant ook open! Het eten was prima. Bijna elke dag aardbeien en goede bediening in het restaurant. Er is altijd wel iets wat je lust. Er was wel een minpuntje. De eerste week van onze vakantie was er een conferentie van Turkcell. Daardoor was het zeer druk met "zaken-mensen" en kon de hotel lobby niet worden gebruikt. Erg jammer. Gelukkig konden we in de lobby van Topkapi wel terecht. Ook daar werd je bediend (een hele aardige serveerster trouwens!).

Ook van alle andere faciliteiten van Topkapi kun je gebruik maken. Echt super!

Misschien gaan we nog een keer terug!

Elif Körük Customer Relations Manager, Customer Relation Manager, 26-5-2017

Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw mooie complimenten. Het is geweldig om te horen dat u een memorable vakantie heeft gehad. Het was een eer om u te mogen dienen en het zal een eer zijn om u hier weer te mogen verwelkomen. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen via crm@wowhotels.com voor uw toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet, Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PGS Hotels Kremlin Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PGS Hotels Kremlin Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.