Hotel Perla Mare ****

Hotel Perla Mare ****

7 reviews over Hotel Perla Mare in het Nederlands

dit never nooit meer

cees, 8-10-2012

Een paar dagen met een rondreis daar geweest , eten was 1 dag goed verzorgt toen de hoge baas er zelf was de rest alles summier en onvoldoende .

Bij het afrekenen probeerde de man aan de balie zowat iedereen flink op te lichten door de kamer briefjes van de drank te verwisselen alleen in zijn voordeel.

4 sterren maak er maar 2 sterren van.

flopper

len, 16-5-2011

paar nachten geweest met rondreisEten goed.Kamers vies

Rekenen hoge koers

Vreselijke drukke weg voor de deur

Onvriendelijk personeel

opgelet bij vertrek

linda en ronny, 2-4-2011

Prima hotel vriendelijk personeel alleen de manager zeer onvriendelijk bij afrekenen .

Hij rekent ongelofelijke lage koers voor euro

beter betalen met turks lira.

Betere hotels te vinden

judithvanderwerf, 29-3-2011

We zagen bij de receptie dat een 2persoonskamer 140 euro per nacht kost!!! En dat is het echt niet waard. De kamer is mooi, schoon en modern met mooie verlichting, de badkamer is helaas nog oud en erg klein. Een smal balkon, 40 cm diep maar wel over heel de lengte van de kamer maar daar heb je natuurlijk niets aan. Er mag absoluut geen drank (ook geen frisdrank e.d.) van buitenaf meegenomen worden. Wij wisten dat niet en werden heel grof door de receptie toegeschreeuwd hierover. Stop het dus in je tas want in het hotel zijn de drankjes bijzonder prijzig. Het eten is niet bijzonder en al koud terwijl het pas 2 minuten in de bakken ligt. De 'manager' van het restaurant is erg grof, de overige bediening verontschuldigde zich zelfs voor hem! Ik wilde een vraag stellen maar werd letterlijk weggewuifd... Zwembad ligt aan een drukke weg met een laag hek eromheen. Misschien toch niet zo erg dat het nog leeg was. Voor dit geld en ook voor minder zijn er betere hotels te vinden.

Prima accommodatie

Mieke Swinkels, 18-11-2010

Mooi gelegen modern hotel met vriendelijk personeel. Kwalitatief goed eten, bij vetrek met een vroege vlucht stond er voor iedereen een ontbijtpakketje klaar.

nooit meer

Gemma Vingerhoets, 12-11-2010

De kamer stinkt naar rook, in heel het hotel wordt gerookt ook al geld er een rook verbod. Het eten is niets bijzonders, er wordt niet bijgevuld ook al is het ontbijt na een kwatier al op. Bewaar je bonnetje van het eten en teken deze. Ze rekenen 100% meer en willen je nog andere bonnen die niet van je zijn laten betalen. Voor mij geen PerlaMare hotel meer.

mooie vakantie

elif en mustafa, 3-8-2008

we zijn gisteren terug gekomen van 3 weken perla mare.

ik moet zeggen het eten was goed en varieerend.

bekir een ober is hartstikke vriendelijk en helpt iedereen met goede service.

met de zee aan de overkant van de straat heeft het hotel een fantastisch uitzicht.

echt de moeite waard

We hebben een aantal aanbieders voor Perla Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perla Mare in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perla Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perla Mare scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: