Hotel Ozkaymak Falezstersterstersterster

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Ozkaymak Falez

• 10delphine27-09-2011

fantastische plek, prijs kwaliteit

na enkele dagen merk je de minderkantjes niet meer en ga je zien dat je er voor je budget eerlijk terrecht bent

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8jacco valkenburg17-05-2010

Voor de prijs helemaal TOP !!!!!!!!!

Alle mensen die je zult lezen na deze beoordeling zijn volgens mij behoorlijk verwende nesten die niks te makken hebben, maar wel voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten( all in). Ik ben zaterdag nacht thuis gekomen vanuit dit hotel, maar ik heb een super vakantie gehad. Ik heb 470 euro betaald voor deze vakantie van 8 dagen en ik ben helemaal niets tekort gekomen. Het eten was heerlijk zowel s'morgens als sávonds en ook het drinken vloeide in overvloed. Ik had deze vakantie geboekt en toen de beoordelingen op deze site gelezen en ik maakte mij enorme zorgen over dit hotel, maar nu achteraf blijkt dit dus super mee te vallen. Het personeel was echt super vriendelijk. ze namen ons zelfs mee stappen na dat hun diest erop zat. Er zaten wel Russen in het hotel, maar ook daar hadden we totaal geen last van. Kind vriendelijkheid krijgt van mij een 10, want er waren bijna geen kinderen (heerlijk). Ook was er de heledag animatie. Dit hotel kun je zonder zorgen heen.Echt een aaanrader

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 5Moon13-04-2010

GEEN AANRADER EN ALL INCLUSIVE IS HIER BEPERKT!

Dit is asbsoluut geen 5 sterren hotel. Hooguit 3 sterren. Het hotel is ruim 20 jaar oud en dat kun je duidelijk zien aan alles. Het is niet onderhouden en smerig. De badkamer is verschimmeld en verkalkt. De wc is bruin van alle 'aanslag' en er zat zelfs nog het een en ander op de bril! In het tapijt zitten vieze vlekken en door de ramen kon je niet eens kijken zo smerig. Nadat wij melding hadden gemaakt van deze dingen zou er METEEN een schoonmaakster langskomen die echter nooit gekomen is.. Het eten wordt lauw opgediend en de keuze is beperkt. Een paar stukjes ECHT vlees of kip zijn ver te zoeken en er worden servetten gebruikt die ook al 20 jaar oud zijn met vlekken en gaten. De lift blijft vaak hangen, van de 3 WC's in hotel werken en 2 van, all inclusive is beperkt!! en je moet overal achteraan ze bieden niets aan. Erg jammer allemaal want de ligging is super!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 9doo02-01-2010

geweldige mensen slechte kamer.

service en personeel deed alles voor je, geen last van russen of polen gehad. de kamers waren op zich goed alleen het bed was keihard en de badkamer niet echt fris wel schoongemaakt maar schimmel in de voegen en overal kalkresten.iehhg ligging was overigens perfect dicht bij het strand en dicht bij het centrum. maar geen 5 sterren hotel!

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Bader Taoufik06-08-2009

GEEN TOP HOTEL MAAR JE KUNT JE ER PRIMA VERMAKEN

Op 25-07-2009 zijn wij (ik en mijn vriendin) voor 11 dagen naar Antalya gegaan. Ozkaymak Falez hotel is op zich een prima hotel (na onze mening niet 5 waardig maar eerder 4) alleen het hele hotel is letterlijk overgenomen door Russen zelfs het merendeel van het personeel is Russische en dat is wel minder, het personeel sprak na onze mening ook niet goed Engels en was ook niet vriendelijk dit komt mede door de onvriendelijkheid van de meeste Russen. Maar voor de rest hebben wij een prima vakantie gehad in het Ozkaymak hotel en het ontbijt was altijd goed. Maar niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Sylvia19-06-2008

Na alle negatieve berichten viel het 100% mee. Vriendelijk personeel, spraken engels en duits, kamers netjes, goede airco, alleen de bedden zijn erg hard. Zwembad schoon, tuin prachtig.Wij hadden HP geboekt maar gelijk naar all inclusive ge-upgrade. De prijzen zijn waanzinnig hoog. Upgrade naar AI is € 15,- p.p. Al met al prima hotel. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Verwacht niet de Hilton voor zo'n prijs. Vraag bij het inchecken een kamer met groot balcon. Balcon die wij hadden kon je niet zitten.

Gereisd met partner in juni 2008

• 4guler10-08-2007

ben er van de zomer geweest,dit is geen 5sterren meer waard binnenkort wordt het 3sterren.dit hotel zat vol met russen vieze mensen gewoon,de kamers vielen wel mee,maar het eten en het personeel gewoon afschuwelijk.en de prijzen waren ook veel te hoog.echt niet waard

Gereisd met partner in augustus 2007

• 1EBRU08-08-2007

IK BEN 23-07-07 GEWEEST VOOR 8 DAGEN MAAR HET IS ECHT GEEN AANRADER!!!!!!

AL DIE RUSSE DAAR, EN DE KLANT VRIENDELIJKHEIS IS NIET TE MERKEN TERWIJL IK ZELF OOK EEN TURKS AFKOMST HEB.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 5Dilek 06-08-2007

Hotel zat vol met Russen. Walgelijk ik voelde me echt in Rusland. Ik zou Falez 2 maximaal 3 sterren geven. Verder was het badkamer helemaal aan het roesten...Zelfs de taxichaufeurs die voor het hotel reden waren onvriendelijk. Voor korte ritten wilden ze niet rijden. Ik raad het jullie niet aan...

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• Prima hotel; kamers netjes, goede airco, eten is goed, bediening kan beter (voor AI was het wel goed maar wij hadden slecht HP en dan wordt je wat ''vergeten'') De ligging is echt perfect, vlak bij strand en centrum is op loopafstand (circa 25 min. lopen).

Gereisd met partner in augustus 2007

• Soort strandRotsen
      • Afstand tot strand10 minuten lopen, 300 m, 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages