Hotel Oscar

5.4Matig

26 reviews over Hotel Oscar

• 2019
    5Corné17-08-2019

Matig hotel, wel mooi gelegen

Knus hotel met leuk zwembadje en mooie binnenplaats. Helaas zijn de kamers waar wij in verbleven ver onder de maat. Oud, versleten en erg klein. Als de kamers en badkamers aangepast worden (maak van 2 kamers 1 mooie (familie)kamer) is het echt een mooi hotel dicht bij het centrum van Antalya. Ontbijt was matig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

3edgar27-03-2014

ronduit slecht

het hotel oscar is zijn 3 sterren niet waard, alles verwaarloosd.zeer slechte kamers , die van mij was kapot, de kast ook,de kamer wordt binnen 20 seconden schoon gemaakt,nou dan weet je het wel, een keer in de 3 weken warm water.maar vooral de katten zijn het grootse probleem,er is zelf een kattentuin naast het restaurant met speelgoed voor de katten.Katers pissen je aan bij het ontbijt en avondeten.Heb ook kattenharen in het eten gevonden.enkel de ligging is goed ,maar voor de rest .......................Nooit Meer

Alleen gereisd in maart 2014

• 2wieslaw06-03-2014

dit nooit meer

waar het hotel 3 sterren voor heeft ,mij en raadsel,alles kapot,maar dan ook echt alles,zeer slecht onderhouden,kamers uit het jaar nul,zie fotos,ook nog eens gevaarlijk,en vooral de katten soms wel 15 bij het ontbijten ,waarvan de katers bij het ontbijten tegen de tafelkleden aanpissen,plus een grote smerige hond die op de katten afgaat.Konstant koud water,of 2 keer kokend heet dat jij je gaat verbranden.Ik moest mijn kamer ook erst gaan schoonmaken ,had een heel pak zakdoeken nodig ,in al de 3 weken is niet en keer de vloer gedaan ,gewoon smerig allemaal ,neen er zijn heus wel betere hotel ,dus dit beslist niet meer ,zonde van het geld

Alleen gereisd in januari 2014

• 8W. Roemers13-09-2013

rustige omgeving bij bruisend centrum

Vriendelijk hotel. Goede service en bediening. Gelegen in een rustige omgeving nabij het oude centrum en haven. Zeer geschikt voor mensen die willen wandelen door het oude deel en het centrum. Minder geschikt voor echte strandliefhebbers. Personeel en receptie zeer hulpvaardig. Voor ons een hotel om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8E.E.J.Dijk11-06-2013

Leuke locatie in centrum en knus hotel

Let er wel op dat je geen standaard kamer neemt,deze zijn zeer klein, upgraden naar luxe kamer is belangrijk. Verder wordt er voor drankjes etc. in Euro's afgerekend, Dus pas op is voor ons erg ongunstig. Hotel ligt in centum Antalya maar toch rustig. Eten is prima, uitgebreid ontbijt, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Een hotel om weer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in mei 2013

• 2Roelf en Margreet 18-05-2013

"Dit nooit meer"

Hotel ligt aan een onverhard achterafstraatje. Buurt geeft een verwaarloosde indruk.Wel vlakbij druk winkelcentrum en het oude centrum! Er lopen 6 katten en een hond tijdens het eten onder, langs en zelfs op de tafel! Voor mensen met een allergie sterk af te raden!!Zwembad dient ook als drinkbak voor de dieren! Bediening negeert de beesten! Kleine kamers, onvoldoende kastruimte. Wc-pot staat los op de vloer! Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10esmee14-08-2012

Hotel Oscar

İk vond het ideaal om hier te zijn. Het eten is geweldig alles word hygenisch en vers voor je gemaakt. Het personeel is echt warmhartig- vrolijk- verzorgd. Vooral meneer Fatıh en zijn assistent Alı waren de bom maar ook de andere personeel natuurlijk De ligging van de hotel ideaal. Je kan overal heen. En natuurlijk de muziek is perfect.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Ashley05-08-2012

Geslaagde vakantie

We hebben het erg naar onze zin gehad bij Hotel Oscar. Mooie kamers uiteraard, gelukkig ook airconditioning aanwezig. We hebben het ideaal gehad. We konden zo de kamer uitlopen en waren alweer bij het zwembad. Overdag was het zwembad ook nog is lekker rustig, dus konden we heerlijk met onze bedjes neerploffen. Het personeel die er werkte is hartstikke vriendelijk, ze zullen je ook altijd helpen. Kamers zijn schoon, zwembad is schoon. Je ziet wel dat alles goed wordt bijgehouden. Alleen als je echt voor een stap vakantie gaat is het niet goed gelegen. Er niet echt een denderend nachtleven. Je moet bij deze vakantie meer denken aan zon, zee en strand. Just relax..

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6Tanja08-06-2012

Mooie ligging, harde muziek

Erg leuk gelegen hotel. Vlakbij het centrum, maar in een rustige buurt. Aardige kamers (wastafel zonder stop). Als vegetarier is het eten niet te doen. Alleen koud buffet en niets warms ipv vlees. Wij hebben dan ook, ondanks het HP, buiten het hotel gegeten ( zie tabblad met tips). Het hotel heeft een lekker zwembad met een terras eromheen, met gratis ligbedden en handdoeken. Het jammere is dat er de hele dag en avond keiharde muziek over het terrein schalt en het gaat je opvallen dat het een bandje is met maar een stuk of 5 a 6 nummers, die aldoor herhaald worden. Let op: het koffie-apparaat is niet gratis. 2 Euro per kop en niet te drinken! Je ziet de hele dag mensen koffie eruit halen en niet betalen, maar wij moesten opeens wel betalen. Bij het ontbijt is het wel gratis, maar lekker is anders. Geen pc aanwezig voor de gasten. Wel mochten wij af en toe de laptop van de jongen aan de receptie gebruiken. Erg aardig.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Marianna29-09-2011

sfeervol hotel net buiten de oude stad

afgelopen week ontzettend genoten in het Oscar hotel, 'savonds lekker eten in de sfeervolle verlichte binnentuin. elke dag schone handdoeken ook bij de ligstoelen aan het zwembad. vriendelijk personeel dat graag een praatje met je maakt, door de kleinschalligheid maak je snel kontakt met andere gasten, wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2011

Hotel Oscar info