Hotel Odile Konak

3 reviews over Hotel Odile Konak in het Nederlands

Citytrip Antalya

Fabienne
21-2-2017

We waren in september 2016 op citytrip in Antalya in Odile Konyak. In één woord: een fantastisch charmehotel! Prachtige kamer, een uitzicht om u tegen te zeggen, zeer uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot avondmaal (keuze genoeg en voor elk wat wils). Niets is daar teveel. Centraal gelegen thv het park en de oude jachthaven. Alles is gerust te voet te verkennen. Helaas: na de coup in juli is Turkije een echte politiestaat geworden dus dat komt het vakantiegevoel niet ten goede.

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastisch!

Johan
      25-7-2015

Mooie plek om te vertoeven ! Lekkere keuken!

Gereisd Met partner in januari 2015

Prachtig uitzicht.

hacigo
      10-2-2014

Het is een kleinschalig hotel maar ook door de ligging (in het oude centrum) is het super rustgevend. Het personeel is aardig en de eigenaar spreekt bijna alle talen. De kamers zijn netjes en schoon. Het eten is in 1 woord heeeeerlijk......

Gereisd Met partner in Thu Jan 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Odile Konak voor je op een rij gezet:

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinRookruimte, Tuin
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Odile Konak in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Odile Konak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.