Hotel Miracle Resort

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 632p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Miracle Resort

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de Turkse kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt.

Het hotel is ideaal als je op zoek bent naar een vakantie voor het hele gezin en je gezelligheid kunt waarderen. De zwembaden, hygiene, gastvrijheid en ligging zijn perfect in orde. Veel vakantiegangers komen jaarlijks terug voor hun vakantie in het Miracle Resort in Lara.

Faciliteiten van het hotel

Het Miracle Resort is van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij alle openbare ruimtes en op de kamer Wi-Fi verbinding. Ook kun je terecht om kleding te wassen, je haren te laten knippen of spulletjes te kopen in één van de winkeltjes bij het hotel. Je wordt geholpen door vriendelijke personeel. Veel reviewers vertellen over super aardige en behulpzame mensen. Slechts een enkeling is minder positief over het personeel.

Eten kun je doen in één van de buffetrestaurants. Het eten is hier prima en zeer goed verzorgd, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Het kan er redelijk hectisch verlopen. Wil je op een wat rustigere plek eten en met meer variatie? Dan kun je terecht in een van de vier à la carte restaurants, elk met een eigen thema: Italiaans, Mexicaans, Turks en vis.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort ontvangt het hotel veel positieve reviews. De kamers zijn ruime, schone en nette kamers met een grote douche en ruime, comfortabele bedden. Wel kan het zo zijn dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein. Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Het hotel staat er wel bekend om dat gasten al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet. Wil je dit liever voorkomen? Ga dan richting het strand, dat op loopafstand van het hotel ligt.

Ben je de gezelligheid in het resort even zat? Ontspan je in de wellness bij de sauna, het stoombad of de hamam. De kinderen kunnen terecht bij de animatie. Je hebt de hele dag door programma's voor de kinderen, zo kunnen zij terecht bij de kinderdisco en diverse clubs voor verschillende leeftijden (van 4 tot en met 16 jaar).

Ligging van het hotel in Lara, Turkije

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Een bezoek aan de watervallen van Manavgat is ook een aanrader. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

• Het centrum van Antalya ligt op 11 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over het Miracle Resort in Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2884 reviews over Hotel Miracle Resort

• 2019
    10Caroline19-09-2019

Fantastisch hotel

Super hotel! Goed eten en entertainment is goed. Kamers zijn schoon. Bed was te hard, maar nadat wij dit hadden aangegeven werd er gelijk iets aan gedaan.

Beste Caroline,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens geweest is, Wanneer er iets niet naar wens is, meld dit dan altijd bij de Guests Relations, dan kunnen wij inderdaad proberen het op te lössen. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel, Customer Relation Management, [email protected]

• 10Charlotte De mol19-09-2019

Super hotel!

Het is een super goed hotel. Heel vriendelijk personeel super leuk animatie team. Goed eten heel verschillend, elke dag is het anders. Bed was hard, maar ze doen er alles aan om je te helpen, er werd gelijk een topper op het bed gedaan. In 1 wordt gewoon een goed hotel.

Beste mevrouw de Mol,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens geweest is, wanneer er inderdaad iets niet naar wens is, meld dit dan altijd bij de Guest Relations, zij proberen het dan op te lössen. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 10Evert De Spiegeleer19-09-2019

Zeer goed hotel, zelfs na jaren de luxe van Turkije gewend te zijn. Zeer goede service en zeer vriendelijk personeel. Als zeer jonge toerist zelfs in september nog zeer veel animatie ondanks een klein aantal jonge mensen. Bedankt aan meneer Tamer ozcan van de keuken

Beste meneer de Spiegeleer,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens geweest is in ons hotel. Wij zullen zorgen dat de complimenten doorgegeven worden. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Hans van Loon17-09-2019

Geweldig goed Hotel.

Mooi Hotel we hadden een voordeelkamer grote kamer met balkon Ruime badkamer met douche ontbijt alles voldoende lunch mogelijkheden ruim voldoende vooral lekker eten in het lagos Seafood Döner house restaurant met heerlijke Döner / kebab en salade. met een hele leuke ober in de bediening Önder geweldige vriendelijke medewerker. Önder bedankt voor 2 geweldige weken . Zeker een hotel om terug te komen.

Ruime zwembaden met heerlijk water
    Heerlijk strand met ligbedden en pier leuke strand bar mooie tuin en amphi Theater voor leuke animation A la carte restaurant is goed er is voor ieder wel iets met lekkere wok gerechten. leuke lobby bar waar het goed vertoeven is met een lekkere cocktail mojito

Beste meneer van Loon,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Bedankt voor de tijd die u heeft genomen voor deze uitgebreidde review. Wat fijn dat alles tijdens uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Peter berkulo17-09-2019

Geweldig

Het is super goed, eten super goed...hotelkamers geweldig. Personeel super vriendelijk. En het animatie team geweldig, voor klein en groot.

Beste meneer Berkulo,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens geweest is in ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetenö Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• 10Bas17-09-2019

tot volgend jaar!

in dit hotel kom je echt tot rust, de accomodatie is geweldig en ook elke dag weer lekker schoon.

het eten is ook iedere dag anders en dat is ook fijn voor de afwisseling.

het entertainment team is ook geweldig ze doen elke dag wat anders en houden je altijd bezig, voor jong en oud.

Beste Bas,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens geweest is, En dat u tot rust gekomen bent in ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 10Patrick17-09-2019

Top resort

Een uitstekend resort met een top service. De hygiëne is super het eten is fantastisch er ligt een goede groot keuze aan het bufet. Ik ben hier al voor de 10 de keer en het is nog steeds mijn favoriete stek.

Beste Patrick,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat alles naar de 10e keer nog altijd alles naar wens is, en dat de hygiene nog altijd op orde is. Dit is natuurlijk zeer belangrijk. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Famillie plat en famillie Moolen17-09-2019

Uitstekend hotel

Het is super mooi weer, schitterend zwembad, het is super schoon er word continu schoongemaakt, vriendelijk personeel het eten is goed we komen zeker weer terug.

Beste familie Plat & Moolen,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat alles voor beide families in orde geweest is. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 8Hofmann17-09-2019

Fantastisch verblijf

Heel vriendelijk hotel met mooie kamers. Met jong gezin voor 2de keer geweest. Erg leuk en gezellige zweer.

Groot zwembad voor jong en oud, goede poolbar.

Beste Familie Hofmann,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat ook bij het 2e verblijf in ons hotel alles naar wens is geweest. We proberen alles voor jong en oud naar wens te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5annelies16-09-2019

Matig hotel met neppe reviews

Zodra je een alcoholvrij drankje wil nemen, zeggen ze: hoe oud ben je? Etc. Dit is erg onbeleefd. Ook komt er iemand van guest relations bij het zwembad bij alle gasten om samen met hun de review in te vullen, zodat je express een hoog cijfer moet geven, vanwege de awards die ze kunnen winnen. Je wordt gedwongen je telefoon erbij te pakken en samen met deze meneer de review in te vullen. Bij de receptie wordt je niet serieus genomen. Het eten is elke dag hetzelfde, er zit geen variatie in. Ook is het vlees niet gaar en de meeste gerechten zijn koud. Geen service.

Beste Annelies.

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet naar wens is geweest. Wanneer u aan of opmerking heeft over het hotel of personeel , wil ik u adviseren altijd even naar de guest relations te komen zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Vervelend om te horen dat u verschillende momenten als vervelend heeft ervaren. Hopelijk mogen we u toch weer verwelkomen in ons hotel.

Hotel Miracle Resort info

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia