Hotel Miracle Resort

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 632p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Miracle Resort

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de Turkse kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt.

Het hotel is ideaal als je op zoek bent naar een vakantie voor het hele gezin en je gezelligheid kunt waarderen. De zwembaden, hygiene, gastvrijheid en ligging zijn perfect in orde. Veel vakantiegangers komen jaarlijks terug voor hun vakantie in het Miracle Resort in Lara.

Faciliteiten van het hotel

Het Miracle Resort is van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij alle openbare ruimtes en op de kamer Wi-Fi verbinding. Ook kun je terecht om kleding te wassen, je haren te laten knippen of spulletjes te kopen in één van de winkeltjes bij het hotel. Je wordt geholpen door vriendelijke personeel. Veel reviewers vertellen over super aardige en behulpzame mensen. Slechts een enkeling is minder positief over het personeel.

Eten kun je doen in één van de buffetrestaurants. Het eten is hier prima en zeer goed verzorgd, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Het kan er redelijk hectisch verlopen. Wil je op een wat rustigere plek eten en met meer variatie? Dan kun je terecht in een van de vier à la carte restaurants, elk met een eigen thema: Italiaans, Mexicaans, Turks en vis.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort ontvangt het hotel veel positieve reviews. De kamers zijn ruime, schone en nette kamers met een grote douche en ruime, comfortabele bedden. Wel kan het zo zijn dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein. Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Het hotel staat er wel bekend om dat gasten al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet. Wil je dit liever voorkomen? Ga dan richting het strand, dat op loopafstand van het hotel ligt.

Ben je de gezelligheid in het resort even zat? Ontspan je in de wellness bij de sauna, het stoombad of de hamam. De kinderen kunnen terecht bij de animatie. Je hebt de hele dag door programma's voor de kinderen, zo kunnen zij terecht bij de kinderdisco en diverse clubs voor verschillende leeftijden (van 4 tot en met 16 jaar).

Ligging van het hotel in Lara, Turkije

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Een bezoek aan de watervallen van Manavgat is ook een aanrader. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

• Het centrum van Antalya ligt op 11 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over het Miracle Resort in Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2884 reviews over Hotel Miracle Resort

• 2019
    9Lisa27-09-2019

Super hotel voor alle leeftijden

Erg naar ons zin. Goed eten en goede hygiëne. Service is top. Je wordt altijd goed en netjes geholpen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Lisa,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel, Customer Relation Management, [email protected]

• 9Amber27-09-2019

Het is goed toegankelijk voor gehandicapten, eten is super lekker het is hier super kindvriendelijk ik vind het zeker top hier

Beste Amber,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat uw ons hotel als kind – en rolstoelvriendelijk beschouwt. Wat doen ons best om het voor alle gasten naar wens te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Ibtissam26-09-2019

Fantastisch hotel waar je lekker tot rust komt!

Een pracht hotel waar we onze huwelijksreis hebben kunnen doorbrengen. We zijn goed ontvangen, begeleid naar onze kamer en hartelijk verwelkomd.

Ons kamer was super romantisch versierd en alles was zo schoon! Alles zit in de kamer wat je nodig hebt denk hierbij aan shampoo, conditioner, föhn, badjassen, handdoeken en natuurlijk kun je gebruik maken van de mini bar. Elke dag wordt je kamer verschoond, nieuwe handdoeken en mini bar wordt bijgevuld.

We hebben genoten bedankt miracle hotel tot volgend jaar!!

Beste Ibtissam,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat uw huwelijksreis in ons hotel naar wens geweest is. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Fouad26-09-2019

Fantastisch!!

Zeer leuk hotel. Erg netjes en schoon. Eten is erg lekker. Super groot zwembad. Kortom Zeker voor herhaling vatbaar.

Ps: honeymoon kamer was erg leuk versierd!!

Bedankt miracle!!

Beste fouad,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat u verblijf in ons hotel zo goed bevallen is. Wij proberen het alle gasten naar wens te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Karin Zwiers23-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Netties vriendelijk geen klagen

Beste mevrouw Zwiers,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Marissen23-09-2019

Het is hier goed vertoeven. Alles is naar zin. Personeel wat Nederlands spreekt is ook heel fijn.

Beste Marissen,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens geweest is. Ook dit jaar beschikken wij weer over Nederlandstalig personeel bij de receptie en Guest Relations. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Devin22-09-2019

Het is zeer fijn hotel met vriendelijk personeel. Hotel kamer is schoon elke dag komt de housekeeping om je kamer weer schoon te maken. Eten is restaurant is erg divers met elke dag andere gerechten. Zou het zeker aanraden!

Beste Devin,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alless naar wens geweest is tijdens uw verblijf. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 8Judith22-09-2019

Top hotel.

Gebruik niet de rent a car in het hotel. Verder is het een prima hotel. We hebben een leuke tijd gehad.

Beste Judith,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat ons hotel u goed bevallen is. Heeft u de opmerkingen omtrent de auto huur ook gemeld bij de guest Relations? Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 10Fons Roelofsen20-09-2019

Miraculeuze ervaring

Hotelaccomedatie is gewoon top. Eten en drinken een vette 10. Personeel altijd aanspreekbaar en vriendelijk. Complete vakantie.

Beste meneer Roelofsen,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat heeft u een orginele benaming voor uw ervaring in ons hotel bedacht. Goed om te hoten dat alles naar wens geweest is ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Felicia19-09-2019

Fantastisch hotel

Dit is mijn 5e keer in dit hotel, het is hier echt fantastisch. Voor mij voelt het hier elke keer weer als thuiskomen, iedereen is vriendelijk, er is genoeg te doen voor jong en oud

Beste Felicia,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat wij als een tweede huis voor u voelen, Goed dat alles naar de 5e keer nog altijd naar wens is. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Hotel Miracle Resort info

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia