Hotel Miracle Resort

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 632p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Miracle Resort

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de Turkse kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt.

Het hotel is ideaal als je op zoek bent naar een vakantie voor het hele gezin en je gezelligheid kunt waarderen. De zwembaden, hygiene, gastvrijheid en ligging zijn perfect in orde. Veel vakantiegangers komen jaarlijks terug voor hun vakantie in het Miracle Resort in Lara.

Faciliteiten van het hotel

Het Miracle Resort is van alle gemakken voorzien. Zo heb je bij alle openbare ruimtes en op de kamer Wi-Fi verbinding. Ook kun je terecht om kleding te wassen, je haren te laten knippen of spulletjes te kopen in één van de winkeltjes bij het hotel. Je wordt geholpen door vriendelijke personeel. Veel reviewers vertellen over super aardige en behulpzame mensen. Slechts een enkeling is minder positief over het personeel.

Eten kun je doen in één van de buffetrestaurants. Het eten is hier prima en zeer goed verzorgd, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Het kan er redelijk hectisch verlopen. Wil je op een wat rustigere plek eten en met meer variatie? Dan kun je terecht in een van de vier à la carte restaurants, elk met een eigen thema: Italiaans, Mexicaans, Turks en vis.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort ontvangt het hotel veel positieve reviews. De kamers zijn ruime, schone en nette kamers met een grote douche en ruime, comfortabele bedden. Wel kan het zo zijn dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein. Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Het hotel staat er wel bekend om dat gasten al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet. Wil je dit liever voorkomen? Ga dan richting het strand, dat op loopafstand van het hotel ligt.

Ben je de gezelligheid in het resort even zat? Ontspan je in de wellness bij de sauna, het stoombad of de hamam. De kinderen kunnen terecht bij de animatie. Je hebt de hele dag door programma's voor de kinderen, zo kunnen zij terecht bij de kinderdisco en diverse clubs voor verschillende leeftijden (van 4 tot en met 16 jaar).

Ligging van het hotel in Lara, Turkije

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Een bezoek aan de watervallen van Manavgat is ook een aanrader. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

• Het centrum van Antalya ligt op 11 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 15 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over het Miracle Resort in Lara? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2884 reviews over Hotel Miracle Resort

• 2019
    9Melissa Oudwater06-10-2019

Top vakantie.

Het is echt een heel fijn hotel! Goed en vriendelijk personeel. Altijd vrolijk en beleefd. Zwembad super groot en de hele dag door lekkere hapjes en drankjes bij een van de vele barretjes. Ook elke avond entertaiment voor jong en oud.

Betse mevrouw Oudwater,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel. We vinden het altijd gezellig wanneer onze gasten een praatje komen maken met onze personeelsleden. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel, Customer Relation Management, [email protected]

• 10Ricardo Van heel06-10-2019

Supper goed verblijf gehad. Super vriendelijke. Mensen Kinderen worden. Heel goed. Geholpen Als ze de weg kwijt zijn. Er is altijd iemand aanwezig die Nederlands spreekt

Beste meneer Van Heel,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel. Ook dit seizoen is er weer een Nederlands Sprekende Guest Relations & Receptie medewerker aanwezig. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Van dinther06-10-2019

Fantastiche

Het is een super mooi hotel het eten is super lekker je hebt heel veel keus aan eten het varieert per dag de kinderen vinden de mini club super leuk de shows die savonds worden gegeven zijn super leuk is zeker een aanrader om hier naar toe te gaan wij komen zeker nog terug

Beste meneer van Dinther,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen wat fijn om te horen dat ons hotel naar wens geweest is. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Savanna heidman06-10-2019

Adembenemend

Super goed hotel, super vriendelijk en goeie service. Zeker een aanrader voor als je op een lekkere stressloze vakantie wilt gaan! Wij komen volgend jaar zeker weer terug!😀

Beste Mevrouw Heidman,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens geweest is. Hopelijk mogen wij u dit jaar weer verwelkomen in ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Tim Sterken05-10-2019

Geweldige vakantie

Een ontzettend fijne plek om naar toe te gaan. We hebben een super week gehad zonder zorgen. Hotel is super schoon, eten is lekker (iedere dag nieuw vers verschillend eten) en het personeel is ontzettend behulpzaam en aardig. Zeker een aanrader.

Beste meneer Sterken,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel, en dat u tevreden bent over de service en faciliteiten in ons hotel. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Loes05-10-2019

Helemaal goed om tot rust te komen.

Top verblijf, lief personeel. Iedereen is sociaal en behulpzaam.

Beste Loes,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel. We vinden het altijd gezellig wanneer de gasten een praatje met ons komen maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 9Caty30-09-2019

Het is een zeer prettig hotel erg vriendelijk personeel en gastvrij je kan hier heerlijk eten en relaxen heel schoon hotel alle voorzieningen zijn aanwezig en heb je een probleem lossen ze het graag voor je op.

Beste Caty,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens geweest is tijdens uw verbijf. Wanneer er iets niet naar wens is , meld u dan altijd even bij de Guest Relations en dan zullen wij u zo goed mogelijk verder proberen te helpen. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 8Marco en Kimberly Bouman29-09-2019

Wederom geweldig!!

Wij zijn voor de vierde keer bij Miracle geweest en wat was het weer geweldig!!

Genieten bij het zwembad en het strand, met onze kleine meid bij de miniclub en de minidisco en geholpen door zeer vriendelijk personeel. Waar wij vooral lekker hebben gegeten is bij het Kebab House, waar wij wederom erg goed zijn geholpen door Önder.

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Beste familie Bouman,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat goed om te horen dat jullie na 4 keer nog altijd zeer tevreden zijn over ons hotel. Wij zullen de complimenten zeker doorgeven! Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Ilona en Femke27-09-2019

Zeker een aanrader, ook voor mindervaliden.

Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ze spreken hier ook Nederlands. Er is een uitgebreide keuze van eten. Er is ook een dieetbuffet.

Beste Ilona & Femke,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf. Ook dit jaar is er weer Nederlands sprekend personeel aanwezig bij de receptie & Guest Relations., Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

• 10Brandon27-09-2019

Je voelt je als een koning

De werknemers zijn zeer behulpzaam. Kamers zijn super schoon. Eten is lekker. En er is genoeg te doen in de omgeving!!

Beste Brandon,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn dat jullie vakantie in ons hotel naar wens geweest is. Ons personeel probeerd er alles aan te doen uw vakantie naar wens te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia