Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Miracle Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

22 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

Top resort

Patrick
17-9-2019

Een uitstekend resort met een top service. De hygiëne is super het eten is fantastisch er ligt een goede groot keuze aan het bufet. Ik ben hier al voor de 10 de keer en het is nog steeds mijn favoriete stek.

Gereisd Alleenreizend in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Hensen
19-4-2019

Goed resort waarde voor je geld

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Miracle Resort Hotel - CRM, CRM, 22-4-2019

Beste Meneer Hensen Hartelijk dank voor je beoordeling en mooie woorden. Uiteraard zijn we hier erg trots op. Het is ons streven om het iedereen naar de zin te maken en zoals we kunnen lezen is dat bij u zeker gelukt. We hopen dan ook dat we u nogmaals mogen begroeten in ons resort tijdens een volgende vakantie in Turkije. Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Zeer geslaagde vakantie en leuke mensen ontmoet.

Aldo Dermul
23-2-2019

Ik ben hier voor de 3de keer geweest en zoals ik wist is het eten zeer lekker en vers. Alleen is het gedrag in het restaurant van sommige bevolkingsgroepen storend. De bediening is zeer goed, ruime comfortabele kamers. Het personeel is heel behulpzaam, met dank ook aan Ahmet van de guest-relations. De verbouwingswerken aan het zwembad waren wel wat storend. Goed à la carte restaurant, zeker proberen (Italiaans of Mexicaans). Wel een nogal koud binnenzwembad.

Gereisd Alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Miracle Resort, CRM, Mon Feb 25 2019 18:07:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Aldo,

Wat leuk om te lezen dat u al vaker bij ons bent geweest en dat u nog steeds heel tevreden bent. Deze winter hebben we helaas geen geluk gehad wat het weer betreft en daarom is besloten om het zwembad goed schoon te maken en de herstel werkzaamheden te verrichten. Nu het zonnetje weer begint te schijnen, is alles weer klaar voor de zonaanbidders. De temperatuur van het overdekte binnenbad is 28 graden. Warmer gaat helaas niet omdat de kans dan groot is op bacterieen en uw gezondheid gaat boven alles. Hopenlijk kunnen we u op korte termijn weer begroeten.

Met vriendelijke groeten,

Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Traveltroef

Perfecte vakantie voor als koppel of gezin!

Karim
7-2-2019

Is een top hotel met ook zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten! Een zeer cosy lounge bar, ruime kamers met ruime badkamer dat volledig kwalitatief is opgebouwd. Zeer vriendelijke receptie met bijkomende services 👌.

CRM Miracle Resort, CRM, Sun Feb 10 2019 08:14:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Karim,

Met vriendelijke groeten,

Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Gezellige vakantie

Schelfaut
2-12-2018

Het was alles goed,rustige vakantie gehad,eten was lekker,iedereen heel ardig en behulpbaar,ik ben tevreden ik wil in mei weer terug komen.

Gereisd Alleenreizend in november 2018
CRM Miracle Resort, CRM, 18-12-2018

Geachte Schelfaut Heel erg bedankt voor je recente verblijf in ons hotel en voor je vriendelijke beoordeling. We waarderen het zo dat we aan al je verwachtingen hebben voldaan en dat je je tijd hier hebt genoten. Ik kijk er naar uit je hier zo snel mogelijk te verwelkomen. vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel

Patrick
28-9-2018

gewoon super resort,lekker dicht bij vliegveld, veel nieuwe dingen er bij,dik tevrden

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 18-10-2018

Beste Patrick Bedankt voor uw verblijf en we hopen u graag nog eens terug te zien! Met vriendelijke groet Miracle Resort Hotel [email protected]

Heeeeeerlijk!!! Wat kan een mens nog meer wensen?

j.
11-7-2018

Wederom dit hotel geboekt. Voelde gewoon echt als thuiskomen. Meer dan prima! Haast het hele complex is grondig aangepakt. Kamers zijn mooi gerenoveerd. Het bad in de badkamer heeft plaatsgemaakt voor een fijne grote douche. Tuin en terrassen zijn vernieuwd. Er is een mooi zwembad aangelegd voor mindervaliden en ook op het strand zijn vlonders geplaatst voor mensen in een rolstoel. Eten (buffetvorm) is er te kust en te keur. Soms niet super warm maar dit ligt echter aan gebruikers die steevast de schalen open laten staan. Overal op het complex staan koelers met flessen water en is het mogelijk uit automaten zelf frisdranken (Coca cola, Fanta en Sprite) en goede koffie te tappen. Het entertainment team is hartstikke gezellig. Leuke shows, en als Keep Balance op het programma staat MOET je gaan kijken. Ben door 1 van de lifegards prima geholpen toen ik een spierblessure opliep. In oktober kom ik terug om jullie persoonlijk te bedanken!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 15-7-2018

Beste gast Heel erg bedankt voor uw bezoek en voor uw waardering. Uw compliment voor onze service en voor de uitrusting van het huis die wij zeer graag aanvaarden of die wij doorgeven! Onze medewerkers zijn professionals die, met hun kennis en speciale gave om hartelijke gastheren te zijn, speciale verblijven voorbereiden voor onze gasten, rekening houdend met individuele wensen. Dat je dit hebt gevoeld en genoten, we zijn erg tevreden. We verwelkomen u graag in oktober en verwelkomen u graag. Vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel [email protected]

super mooi resort

indy
22-3-2017

prima hotel heerlijk uitgebreid eten,ruime gerenoveerde kamers. minder is de omgeving,veel dure winkels,om goedkoper te shoppen kan je beter naar lara of Antalya gaan

Gereisd Alleenreizend in maart 2017
Michaela - repeat guest service, CRM, 24-3-2017

Beste gast Graag willen we U bedanken voor Uw tijd om Uw positieve vakantie ervaringen hierbij te delen. We zijn erg blij om te lezen dat aan al Uw verwachtingen zijn voldaan en dat U theeft genoten van Uw welverdiende vakantie. We hopen U hier graag nog veel vaker te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet Miracle Resort HotelTEam

Nooit meer ,schande eten veel te koud gevaarlijk

W Fisser
26-1-2017

Accomodatie is erg mooi personeel zeer vriendelijk maar met het eten kun je klagen maar word niets aan gedaan.

Gereisd Alleenreizend in januari 2017
Michaela - repeat guest service, CRM, 24-2-2017

Beste gasten We willen U hartelijk bedanken voorhet delen van Uw persoonlijke ervaringen in Miracle Resort Hotel. We zijn blij dat U over het algemeen tevreden was met ons hotel, facilitieiten, de kamers en animatie maar vinden het jammer om hierbij te lezen dat U niet tevreden was met de eten in het restaurant.Hoe dan ook hebben we al Uw feedback aan de desbetreffende afdelings managers doorgegeven om onze services na te gaan.We hopen U hier te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet Miracle REsort HotelTeam

fantastisch

Pabo
2-10-2016

Gewoon top!!! ik kom hier al jaren,en het is een super resort met vriendelijk en keurig personeel,super vakantie gehad,en alleen maar lof voor alle harde werkers daar,tot volgend jaar5

Gereisd Alleenreizend in september 2016
Michaele Tegelkamp, CRM, 4-10-2016

Beste gast Dank U wel voor Uw tijd en voor Uw positieve beoordeling over Uw welverdiende vakantie in Miracle Resort Hotel. Het is voor ons een genoegen om te lezen dat U de tiet genoten hebbt in ons hotel, we hebben Uw vriendelijke woorden doorgegeven aan al het personeel. We zouden U graag hier nog veel vaker mogen verwelkomen, voor nog meer plezierige en onvergetelijke vakanties! Met vriendelijke groet, Miracle Resort HotelTeam

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.