Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Miracle Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

347 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

Goed 5 sterren hotel, maar niet top

Fam. Vandezande-Van Leest
20-8-2015

Prijs*Kwaliteit verhouding is goed. Het hotel is zeer proper: zelden zo een goed onderhoudspersoneel gezien. De kamers zijn zeer ruim! Het domein van het hotel is groot, maar doordat er 1 zeer groot zwembad is liggen de ligzetels op sommige plaatsen vrij dicht op elkaar. De muziek staat hard aan de kant van de activiteiten: als je aan de andere kant ligt valt dit reuze mee. Goed animatie team! Ze zijn erg enthousiast en beleefd. De shows zijn matig. Het baby-zwembad is zeker in orde: gedeelte is in de schaduw. Door het kort op elkaar staan van de ligzetels hadden wij soms een massagevoel.

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, Tue Nov 03 2015 10:24:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer/mevrouw,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanteren dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

fantastisch

david surinx
27-7-2015

kamer met prachtig uitzicht op zee kamers werden goed gepoetst en de minibar dagelijks gevuld in het restaurant een groot verschillend aanbod van gerechten,overal op en top proper,vriendelijke,snelle bediening in de verschillende bars alsook in het restaurant dagelijks animatie zowel overdag als 's avonds ook de disco was geweldig !!!super vakantie gehad!

Gereisd Anders in juli 2015
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 3-11-2015

Heerlijk genoten

Linda
15-7-2015

Prima hotel, ruime keuze aan eten. Heel schoon.

Gereisd Anders in Sat Jul 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, Tue Aug 04 2015 07:46:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

shirley
15-7-2015

Samen met mijn moeder verbleven wij 8 dagen in Miracle. Wat ons opviel was dat de service in het restaurant erg slecht is.. je moet lang wachten op drinken. Verder is het elke dag hetzelfde qua eten, wat wel super was was het verse fruit. Ook waren mijn moeder en ik elke dag aan het strand en gingen wij rond 5 uur naar het zwembad om daar nog even te zitten. Om kwart over 6 komt er een medewerker van het hotel naar ons toe.. of we even willen opstaan en weggaan omdat hij het op ging ruimen.. sorry? maar ik vind niet dat je dat kan maken tegenover de 'klant' ik snap best als ik er om 8 uur savonds nog zit of ik dan even weg wil gaan.. maar kwart over 6 nee belachelijk! Verder erg genoten van de zon want daar kwamen wij voor.. en is de ligging super om zo naar het centrum te lopen.

Gereisd Anders in juni 2015
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 4-8-2015

geweldig altijd mijn favoriet

jens wijnants
22-6-2015

geweldig hotel verrukkelijk eten geweldig service top alleen het zwembad is een tikkie te koud en met de liften waren een beetje link ik heb zelf in zon rare lift gezeten ik schrijf dit op mijn tiende

Gereisd Anders in mei 2015
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 4-8-2015

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Leuk en mooi hotel

Sharona
19-6-2015

Veel nederlanders en personeel is heel vriendelijk, personeel is zeer Kind vriendelijk

Gereisd Anders in juni 2015
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 22-6-2015

Top Hotel!

renee
5-6-2015

Heel mooi en schoon hotel! Eten is goed en heel gevarieerd! Genoeg keuze! Personeel is verschillend, ene is heel aardig, de ander wat minder. Animatieteam is wel heel leuk! Ook de shows die ze elke avond hebben! Je kunt je prima vermaken hier!

Gereisd Anders in mei 2015
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 20-6-2015

fantastisch resort

van hoeven
6-2-2015

wij zijn zeer tevreden over miacle resort september 2014 geweest alleen maar alle lof komen september 2015 weer naar miracle resort

Gereisd Anders in augustus 2014
Familie Miracle Resort Hotel, CRM, 11-8-2015

geweldig, super, heerlijk, ontspannend

Fam. Boer
6-2-2015

Op uitnodiging van opa en oma waren wij bij dit Prachtig hotel, dicht bij zee. personeel behulpzaam en erg vriendelijk. ali van het restaurant verdient een extra pluim. alhoewel iedereen. de dames van de kids animatie waren erg vriendelijk, onze dochter van 3 heeft zich goed vermaakt. Vooral de kinderdisco viel in goede aarde. Iedere dag werd er wel iets gedaan. Het eten is goed en erg veel variatie. De kamers netjes en schoon.

Gereisd Anders in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, CRM, Mon Feb 09 2015 13:53:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet, Familie Miracle Resort Hotel

Prima voor een zonvakantie.

kr1959
8-9-2014

Minpunten: Grote eetzalen met tl-verlichting.Buiten erg weinig tafeltjes om ‘gezellig’ te eten. Geen zeezicht bijboeken de kans dat je deze wel krijgt is erg groot. Alhoewel we zijzeezicht hadden, keken we grotendeels uit op de Titanic en de grote ventilatoren die herrie maakten. Zonde van het geld. Erg weinig personeel. Je moet zelf je drankjes halen. Bij het zwembad ben ik dat gewend maar in de lounge of ’s avonds op het pleintje waar live muziek speelt absoluut niet. Absoluut onderbezetting. Ook in september was het ‘full-house’. Kamers schoon, ruim en netjes gesausd, echter meubels gedateerd en kapot. Zwembadwater net iets té heet. Je ligt erg op elkaar. Weinig ruimte tussen de bedden zowel op strand als zwembad. Ligging heb ik slechts een 7 gegeven omdat het erg ingebouwd is en je niet lekker langs het strand kunt wandelen. Je moet over rotsen, door rioolwater? alvorens je bij het mooie stukje strand van Lara kunt lopen.

Gereisd Anders in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Management, CRM, Wed Jan 28 2015 13:44:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met vriendelijke groet, Familie Miracle Resort Hotel

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.