Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Miracle Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

298 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

Een aan rader

Jason
15-9-2019

Hartstikke goed hotel lekker eten alles is goed geregelt mooi zwembad vlak bij de zee personeel kan goed nederlands en mooie kammers met groot balkon

Waldo
2-9-2019

Service is zeer goed Meerdere talen in hotel aanwezig om de gasten zo goed mogelijk te woord te staan

Op aanraden van mijn dochter zijn wij naar dit hotel gegaan Top hotel

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Super gezellig hotel en ook in de avond

Connie

Leuk hotel Nederlandstalig personeel Gezellig

Rowan
2-9-2019

Het eten is hier erg lekker. Het personeel staat altijd voor je klaar. Het zwembad is super groot. De hotelkamer ziet er goed en verzorgt uit. Er is een leuke animatie team die veel leuke spellen doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon doen

Flavia Rosario
1-9-2019

Geweldig, mooie shows en gevarieerd eten. Vriendelijk personeel en het bed slaapt lekker. Genoeg lig stoelen bij het zwembad en handdoek service.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend!

Celissa
29-8-2019

Wij zijn hier nu voor de tweede keer en we zijn weer super tevreden. Groot zwembad en genoeg plek, veel keuze bij het eten, mooi strand en geweldige shows! Zeker een aanrader!

Legendarisch Vakantie

Démaggio
23-8-2019

We zijn hier voor de vijde keer en het is nog steeds leuk en gezellig. De werknemers zijn heel erg klantvriendelijk. En het eten hier is ook heel erg lekker😋

Nooit meer

Jeroen
21-8-2019

In de 13 jaar dat we naar Turkije gaan is dit het slechtste hotel. Je slaapt op een twijfelaar die ook nog eens keihard is zodat je zeker 2x de hamam moet bezoeken om het weer los te krijgen. Het eten is gewoon en altijd hetzelfde.je eet overal op plastic stoelen en het lijkt ook echt een goedkope eetzaal met overal witte tl verlichting. Totaal geen sfeer dus. Het personeel doet zijn best daar kan je niks van zeggen. De animatie is ver te zoeken. Ik zou zeggen ga eens bij de Titanic kijken !!.dat is de buurman. De sfeer in de avond is ook niet best. Wel als je om 23.00 op bed wilt liggen. Want daarna mag je het uitzoeken.het is waarschijnlijk wel goed als je met kinderen onder de 8 bent daar. Maar in die 13 jaar,ook elk jaar een ander hotel,is dit het slechtste wat we meegemaakt hebben.

Sophia
13-8-2019

Het is een heel leuk hotel, deze luxe heb je nergens. Het eten is lekker, je kan overal wat halen, je hebt veel aan keuze. Alles is heel goed bereikbaar. Al met al een tophotel!! Wij zijn nu voor de tweede keer hier en we zullen zeker weer terugkomen!

Bianca
13-8-2019

Voor de 2e keer in miracle resort geweest ,en er komt zeker een 3e keer!! Het is een geweldig mooi groot hotel, dicht bij het vliegveld. Meer dan genoeg animatie voor jong en oud ,en een super mooi groot zwembad Het personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam!! Alles is netjes en vooral schoon. Ik kan dit hotel zeker aanraden bij iedereen, wij hebben weer een fantastische vakantie gehad!!!!

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.