Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Miracle Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

207 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

2008

geweldig hotel

Anneke
14-11-2008

Wij zijn hier van 17 tm 24 oktober geweest met 7 volwassenen en 4 kinderen en we hebben een superweek gehad! En Wim, wij werden ook pas 's avonds om 19.30 opgehaald en we moesten ook om 12.00 uit de kamer zijn, maar mochten wel de rest van de dag gewoon nog overal gebruik van maken! We hebben ook gewoon nog gebruik gemaakt van het avondbuffet. De polsbandjes hoefden we helemaal niet in te leveren, ik heb hem nog! Misschien hebben jullie het net niet getroffen met wie er achter de balie van de receptie stond...

echt een aanrader

Fam Pijpers
5-11-2008

Wij zijn met 5 personen van 27 sept. tm. 7 okt. in het miracle restort geweest. Echt geweldig. Eten prima, personeel heel vriendelijk, mooi zwembad met voldoende bedjes. Jammer dat er toch altijd mensen zijn die moeten klagen. Wij hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast. Geen enkele keer. Moesten onverwacht naar een ziekenhuis en ook dat was snel en goed geregeld. Echt een klasse hotel

een aanrader

inge mees
3-11-2008

wij hadden hier een zeer fijne vakantie. Het was weliswaar het einde van het seizoen maar die rust konden wij apprecieren. Het is een fijn hotel, mooi onderhouden, lekker eten. Wij vonden dit een ideale plaats om een najaarsverlof door te brengen en ons op te laden voor de winter.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Traveltroef

Geweldig hotel met een minpuntje

Wim
29-10-2008

We zijn met 16 personen (9 volw. en 7 kinderen) in Miracle geweest van 18-25 oktober. We hebben een heerlijke week gehad en hebben genoten van alle luxe. Goede en schone kamers, goede service, goed te eten en de badlakenservice allemaal geweldig. Voor de kinderen was het een luxe dat ze eten en drinken konden halen wanneer ze maar wilden. Alle dagen voldoende ligbedden bij het zwembad kom je ook niet overal tegen. Een minpuntje was de dag van vertrek. We werden om 22.30 uur door de bus opgepikt en moesten om 12 uur de kamer verlaten. Na 15 uur was er voor ons geen all inclusive meer want de polsbandjes moesten we inleveren. Geen handdoeken meer,geen snacks/drinken meer en geen buffet in de avond. Dat wilde zeggen dat we ons met de 7 kinderen maar moesten zien te vermaken. We konden een familekamer bijboeken voor 20 euro per uur x 10 uur. Voor de helft van de personen moeten we voor het buffet 25 euro pp betalen x 8. Het leek of wij de eersten waren die daar tegenaan liepen

Prima

Familie Mol
27-10-2008

Van 18 t/m 25 oktober 2008 dit hotel bezocht. Prima hotel. Groot voordeel is de transfertijd van maar 15 min. Nadeel is dat je bij het zwembad niet rustig kunt zitten, want vanaf 09.30 uur staat de muziek daar hard. Ook 's avonds tot zeker 24.00 uur staat de muziek erg hard. Zelfs met het raam dicht, konden onze kinderen niet slapen vanwege de herrie. Wij dachten dat het kwam van het buurhotel Titanic, maar het kwam van dit hotel. Na 1 nacht zijn we van kamer gewisseld, maar dit hielp helaas niets. Verder prima hotel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Eten prima, maar helaas wel vaak lauw, maar wat wil je met zoveel mensen. De eerste dagen waren de bedjes bij het zwembad vaak 'gereserveerd' door mensen die pas 's middags kwamen. Erg irritant, maar dat is vaak bij dit soort hotels.

Prima Hotel

Berend en Petra de leeuw
26-10-2008

Week van 18 tm 25 oktober hier geweest. Mooi luxe en goed verzorgd 5 sterrenhotel. Alles op zich goed geregeld en korte transfertijd vanaf vliegveld. Goede faciliteiten maar wel erg groot dus weinig sfeer en weinig mogelijkheden om echt kontakt te krijgen met personeel of animatieteam. Super waren de zitzakken (fatboys) op de pier waar je heerlijk kon relaxen. Groot zwembad (was wel erg koud) en prima voorzieningen. Jammers was gebrek aan animatie 's avonds en ook het feit dat er meestal maar een barman buiten aanwezig was bij de terrasbar. Voor dit geld verwacht je toch iets meer. Eten prima verzorgd en het kon gewoon niet op. Door groot aantal gasten heeft het iets fabrieksmatigs maar dat kan niet anders. Voor een weekje prima langer hoeft wat ons betreft niet.

Middelmatig

a. Hofman
26-10-2008

Wij zijn met ons gezin (5) in de laatste week v.d. herfst vak. geweest. Kamers (suite) waren super, bedden redellijk, schoon. Minpuntje was de vreselijke herrie v.d muziek die tot 12 uur duurde, mijn kinderen konden niet slapen.Iemand dacht dat deze muziek van de Titanic kwam, maar daar heb ik de muziek nooit hard gehoord! Eten vonden wij middelmatig, maar goed te doen voor een week. Kijk uit bij de kapper beneden in het hotel, na het knippen v.d. heren en vooraf prijsopgave, kwam het kappersmeisje vragen om mijn dochtertje in te vlechten, (dacht nog wat aardig, stom natuurlijk. we moesten voor het invlechten van het halve hoofd 40 euri betalen. Goede leer voor de volgende keer weer. Verder is het hotel super schoon en vriendelijke mensen, kinderen hebben zich prima vermaakt met andere nederlandse kinderen, weinig russen gezien of last van gehad. Handdoeken hoefden wij ook niet vooraf neer te leggen, er was altijd wel wat plaats. Heerlijke zitkussens op de steiger! Toch heerlijke week

Topperrrr!!!!!

Maaike
26-10-2008

Wij zijn gisteren terug gekomen van 12 dagen Miracle en wij zijn helemaal weg van dit hotel. Het is een prachtig hotel met schone kamers, goede bedden, en fijn personeel. Het buffet was perfect en je kon praktisch de hele dag door eten.

Bij het zwembad stonden voldoende bedjes maar toch waren er mensen die vroeg alvast hun handdoeken op de bedjes neerlegden om zeker te zijn van hun vaste plekkie. Erg irritant, maar ja. Ook bij het strand kon je altijd nog wel bedjes vinden. Wij hebben ook para-sailing gedaan, erg leuk en kostte maar 40 euro. Erg leuke ervaring.

Wij hebben ook 2 keer gebruik gemaakt van het a la carte restaurant. Je betaalt dan 10 euro per persoon, dit is echt een aanrader. Wij hebben een keer de chinese keuken en de italiaanse keuken geprobeerd. Het eten was voortreffelijk!!!

Kortom, het hotel is zijn 5 sterren zeker waard en een echte aanrader!!!!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Wij gaan volgend jaar terug!!

sabrina
21-10-2008

Ik ben samen met mijn vriend en zijn ouders (die voor het eerst op vakantie gingen) naar dit hotel geweest. In 1 woord een geweldig hotel. In de omgeving is nog niet zo veel te doen maar dat komt zeer zeker in orde over een aantal jaar. Wij hebben wel de zandsculpturen gezien. Echt heel mooi. Eten zeer varierend en genoeg, niet altijd even warm, maar wat wil je als je voor zn 1500 personen eten moet maken.

Zwembad ook erg super, gewoon altijd bedjes beschikbaar.

Strand, erg lekker om even lekker uit te waaien.

Bediening super.

Animatieteam was wat aan de matige kant, maar het was geen hoogseizoen meer.

We gaan zeker volgend jaar terug, het is nu alleen even wachten tot de reisgidsen uit komen. En dan gaan we boeken.

We gaan terug met ouders en uitbreiding van wat vrienden.

Het hotel is zeker zijn vijf sterren waard. Erg schoon, ruime kamers, voldoende eten en drinken.

Echt om even bij te tanken voor de winter.

Gereisd Familie in september 2008

echt een aanrader

Robert en Dia
20-10-2008

we zijn van 30 sept.tot en met 14 okt.in dit hotel geweest. Het was in een woord voortreffelijk.Het personeel was heel vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Ook voor onze kleinkinderen was er meer dan genoeg te doen.Geen geduw en getrek bij het zwembad er waren voldoende bedden en parasols. Gaan zeker volgend jaar weer.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.