169 tips over Hotel Miracle Resort

• sebastiaan den breejen, 12-05-2012

tip:ga niet met iedere turk mee de winkel in want dan word je gek ff een dolletje en doorlopen haha

• Femmy, 06-05-2012

Een super hotel voor gezinnen!!!

• William, 24-05-2014

Döner house en kebab met yoghurt en tomatensaus

• Marionne en Joop, 24-05-2014

Alle kamer kan je nemen, voor meer rust de bovenste.

• linda, 04-06-2014

in de omgeving zijn wat kleding/souvenir winkels

in de tuin kan je smiddags, lekker fruit , pannekoekjes en bbq halen. En je kan de hele dag overal flesjes water halen, erg netjes.

• Hans van Grafhorst, 11-04-2014

Airco systeem optimaliseren zodat je 's nachts lekker koel kan rusten. Zeezicht is aan te bevelen maar ik denk dat de meeste kamers zeezicht hebben. Volgende keer zou ik liever niet de zwembad kant nemen vanwege de lawaai jongeren

• C. Visser, 24-05-2014

Zijn er nu 3 keer geweest en alle kamers zijn prima echter wij prefereren een kamer aan de westzijde van het complex zeezijde.

• Yvonne, 06-05-2014

De duiklessen in het zwembad zijn een aanrader... de kinderen vonden het geweldig en je krijgt nog een cd mee met daarop veel foto's en een filmpje. Ook de massages en de Hamam zijn een aanrader. De familiekamers zijn heel ruim

• Demets, 10-12-2013

Vanuit het hotel kan je een mooie wandeling maken:Je stapt richting Antalya,aan het eerste ronde punt naar rechts(richting Miracle voetbal stadium);Aan het kerkhof rechtdoor;Volgende kruispunt (aan voetbalstadium Titanic) rechts;Je komt uit rechtover Delphine Imperial.

• Jan de Wit, 10-12-2013

Dit berichtje is vooral voor mensen met een wandelstok of krukken ook voor gasten uit andere hotels en acomodaties kijk uit voor de wilde honden op straat zij willen wel eens aanvallen als zij de stok of zo in de gaten krijgen, Dit komt omdat zij door de lokale bevolking (shoppingcenta) met stokken weggejaagd worden. DUS LET OP

• Hollandisch, 05-05-2014

Boek geen Quad safari aan de overkant buiten het hotel in zo'n excursiekantoor, je krijgt niet wat ze beloven, geen ritje door de bergen maar je gaat met 15 km per uur over een weiland met een kuil erin en een klein waterstroompje.

• Bert Putters, 14-11-2013

Bij het indelen van de kamers, moet je proberen niet aan de binnenkant en achter in het gebouw te komen. Vraag altijd naar een buitenliggende kamer en zo hoog mogelijk. Beide gebouwen hebben drie goed werkende en snelle liften. Over weeg je naar de kapper te gaan, ga dan niet naar de kapper in het hotel...die is vreselijk duur. Ga zeker 2x maal eten in het italiaans en mexicaans restaurant in het hotel. het is de moeite zeker waard. Ben je een bridger en er zijn bridgereizien in het hotel

• Talleke, 29-04-2014

Wil je actief zijn? Ga dan op buggy- of quad tocht. Neem hiervoor wel oude kleding en schoenen (geen slippers) mee. Je wordt zeiknat en flink modderig maar het is beslist de moeite. Als je de dvd met film of foto's achteraf wilt kopen moet je wel contant geld mee hebben. (€ 25 per stuk of € 40 samen).

• Mevr.A.vanschaik, 18-03-2014

Ja de zeezicht kamer heeft een heel mooi uitzicht s heel gezellig van de zon wakker worden op je vakantie .Mooi strand met watersport voor ieder iets te doen .Omgeving gezellige winkel centra,s aan de voorkant .In het hotel zelf ook wat winkels ook goede prijs .

• wendyhendriks79, 28-01-2014

Om cultuurop te doen zou ik wel een rondtour door antalya bijboeken. Is de moeite waard

• palmtak, 11-06-2014

Neem niet meer dan 3 stuks kleding pp retour bij ons is bij een check alles ingenomen bij de douane ze checken op dit moment heel streng iedereen.

• Karin Haage, 26-07-2012

Winkels op resort hebben vaste prijs. Buiten resort heb je verschillende shoppingmails en winkeltjes waar je wel kunt onderhandelen. Halverwege heb je een Hollands café Oz, met nederlanse snacks en muziek dus een aanrader. Verder een aanrader op ressort. Italiaans restaurant, Mexicaans restaurant. Voor de middag donnerhouse flesje hete saus erbij vragen. ook lekker br. Cheesebuger, gepofte aardappel, br. Kebab, turkse pizza, pita met gehakt en kruiden. Dit van 12 tot 18 uur op div. Plekken

• L. Moltmaker, 27-10-2013

De minibar werd elke dag weer aangevuld en de Hamam was heerlijk!

• Jenny, 18-07-2012

Mensen moeten een dagje naar Terra City shopping mall echt zeer moeite waard.

• Bert Putters, 17-11-2013

Ga zelf op zoek naar leuke uitstapjes. De helpdesk in de hal nabij de winkeltjes kan je daar alles over vertellen. Neem een kamer in gebouw 1 winkeltjes kant met zicht op zwembad en zeezijde.

• Leo, 19-11-2013

Heb je geen zin om tijdens het winkelen lastig gevallen te worden en wil je echte winkels zien, pak dan de bus naar Terracity. Enkele reis €1 of 2 lira.

• f.herscheid, 04-10-2013

Ga naar de taxichauffeur die onderaan de oprit staat: € 50,- voor een rit naar hartje Antalya en je wordt 3 à 3,5 uur later op dezelfde plek weer opgehaald. Okee, met de bus is t een paar euro, maar die is bomvol (hoezo deodorant gebruiken?) en stopt om de haverklap..

rustig eten: ga na 9u/13u/20u ontbijten/lunchen/dineren: dan is de kinder-meute al aan het aftaaien.

• JJM Bakker, 15-12-2013

als je een auto huurt bij een van de internationale ketens op het vliegveld van Antalya dan wordt deze gratis bij het hotel bezorgd.

• borremans debby, 04-11-2013

Geen koffie en thee zetfaciliteiten dus mini waterkokertje meenemen voor de cafeïne verslaafden.

• elize, 13-10-2013

de buurt hebben we alleen het hollandse cafe aan de overkant van de weg gezien erg gezellig met een nederlandse gastvrouw en de markt in lara wat je met de bus voor 1 euro kan bezoekken

• TomDB, 14-06-2012

Als je wil gaan shoppen best een trip naar antalya (te reserveren in shoppingcenter voor het hotel voor 10euro pp). In de shoppingcenters VOOR de hotels vragen ze aanzienlijk meer.

• Lau, 16-07-2013

Italiaan A la carte is geweldig. Alleen desserts worden pas uitgeserveerd als iedereen (het hele restaurant) klaar is met het hoofdgerecht! Wij hebben 1,5 uur moeten wachten na het hoofdgerecht!

Babybedje is ruim. En voordeelkamer goed te doen als je het uitzicht niet belangrijk vindt.

Naar een bazaar/ markt hoef je niet te gaan. In de shopping mall dezelfde producten en ook goed af te pingelen.

Sta VROEG op om handdoeken op een bedje te leggen. Om 6:30 is 85% vd bedjes gereserveerd.

• Lookylook2010, 18-08-2013

Indien u bij de receptie komt wordt er gevraagd of u al vaker in het hotel bent geweest, het was onze eerste keer dus zo eerlijk dat wij waren hebben we gezegd de eerste keer Letop!( dit moet u dus niet doen u moet zeggen dat u er al vaker bent geweest het wordt niet na gekeken in de computer maar u krijgt dus direct een upgrade bandje waar iedereen met grijze bandjes aan hun arm lopen krijgt u een geel bandje en u kunt dus van vele extra`s gebruik maken. zeker doen!! wij hoorde dit te laat.

• tiny van hoof, 06-11-2011

volgend jaar weer in het zelfde hotel met hart voor muziek. in oktober 2012

• Jeroen, 12-08-2013

1) Het à la carte eten is echt super. In augustus 2013 kost dit nu geen 10 maar 5 euro per persoon. Onze dochter van 3 werd niet meegerekend. 2) Neem voor 30 euro per week gewoon internet op de kamer en je hoeft ook niet naar de lobby.

• Anouk, 12-09-2013

Met de bus na antalya.1 euro p.p

• p.phoelich, 08-09-2013

ga zeker een dagje naar antalya, de oude markt en de haven. daar is het prachig.

• alexenkim2209, 03-10-2011

Tipje voor een tripje, ff onderhandelen voor een taxi naar de oude stad Kaleici, is erg leuk! en nog eentje, kijk in de shoppingcentra buiten het hotel voor iets te kopen, winkeltjes in het hotel zijn namelijk belachelijk duur.

• jerney, 24-08-2013

Een fotoshoot is echt een aanrader. Als je van plan bent om dat te doen dan moet je naar alex vragen hij maakt de foto's echt geweldig.

• jantje, 31-08-2013

Ga zeker naar de kebab zaak en de pannenkoeken hut

• denises, 06-05-2014

Het Doner House, restaurantje onderweg naar het strand, is een aangename plek om 's middags te lunchen en om de drukte van het grote restaurant te ontvluchten. Ook de mevrouw in de tent bij de tuin maakt heerlijke (zoete) pannenkoeken. Verder is eten goed, wel oppassen voor te veel zoetigheid.

• Saskia, 30-07-2013

Vervoer naar Antalya city : 40 min met mooie nieuwe bus LC 07 ( dit was vroeger bus LC 38) , je kan ook de bus nr 511 nemen maar die volgt niet de rechtstreekse baan. Neem wel goede kaart mee, want is niet simpel om weg te vinden. Ga je voor te shoppen, dan ook even stoppen met zelfde bus na ongeveer 20 min aan Terra City, is groot overdekt en met airco Shoppingcenter. Hier kan je niet afdingen normaal. Op Steenweg rond hotel heb je ook genoeg shopping en meestal even duur als in Antalya.

• monibro, 27-11-2012

Excursie via Corendon zijn leuk, maar je moet wel naar de juwelier of naar de leerfabriek. Buiten het hotel, achter de benzinepomp kan je de zelfde dingen boeken. Is veel goedkoper en is niet gesponsord.

• Marianne, 02-11-2013

Ga `smiddags eens eten in de restaurantjes die verspreid staan over het resort,heerlijk .

• Jesse, 27-05-2013

Een kamer aan zee zicht is zeker aan te raden.

• cor hoornik, 31-05-2013

ga ook eens a la carte eten,niet te druk en ook geweldig.Je moet er alleen wat extra voor betalen,

• Fam.Joppe, 19-05-2013

De Hammam was erg goed geregeld en ook prima van prijs als je in onderhandeling ging.

• Bennie, 24-04-2013

boottochtje met speedboot vanaf het strand naar Antalya zeer mooi, en het bezoeken naar de plaatsen Side, Antalya, Manavgat is bezoekje waard.

• elfrink, 22-06-2014

gehouden voor de voetbal werd gelijk scherm buite geplaats om naar nederland spanje te kijken een groot feest werd het dus ga je binne kort kun je gewoon gezellig kijken je krijg al 2 pasjes voor je kamer en stroom erco kan je gewoon heledag aanlaten minibar ijskastje in je kamer zit vol drank water en lekkernij en word elkedag bij gevuld is gratis dus krijg je niet de rekening als je weggaat wat wil je nog meer ppff kamers zijn gewoon schoon en heerlijke ruime bedden boxspring ik ga zeker weer

• marleen waloszek, 17-03-2013

Boek dit hotel in dusseldorf luchthaven is veel goedkoper; Gaat niet via internet

• Charissa, 23-07-2014

In het hoogseizoen moet je gewoon om half 7 op om een handdoek op je bedje te leggen aan het zwembad/strand. Als je een uur later gaat heb je de gehele dag gewoon geen bedje. Sommige mensen houden de gehele dag een bedje bezet met een handdoek en vervolgens zie je ze pas om half 4 aan het zwembad liggen. Schandalig dat het hotel hier niks aan doet. Misschien een tip voor het hotel om dit beter in de gaten te gaan houden.

• Rita, 04-02-2013

Ga eens naar winkelcentra Terracity en 5M Migros. In de buurt van Terracity is er ook nog de Laura winkelcentrum.

• Jill, 15-01-2013

Ga aan het strand liggen i.p.v. aan het zwembad. Water in de zee is koeler, er is altijd plek en ook bij het strand zit een poolbar en zelfs een douche. Zo heb je ook weinig last van de bekende handoek leggers ;)

• bosman, 21-12-2012

Het binnenbad is mooi en groot met aan de zijkant bubbles die voor een fijne massage zorgen. Echter, het water was vaak onaangenaam door de lage temperatuur.

• wilma, 27-11-2012

Antalya de moeite waard om een dagje naar toe te gaan. Vooral de haven en de kleine oude straatjes is erg leuk om te zien.

• Annie, 30-11-2012

Ga gezellig winkelen, op loopafstand heel gezellig en vriendelijke mensen. En bezoek Antalya stad, zeker de moeite waard en lekker traditioneel eten.

• wilma, 26-11-2012

Een keer naar Antalya gaan is de moeite waard maar pas op met de afspraak prijzen van de taxichauffeurs. Ook via de reisleidster van Arke naar de hamam geweest want het hotel is vrij hoog geprijst. Netjes opgehaald met een busje maar volgende keer kiezen we toch voor het hotel dan in zo hamamfabriek terecht te komen met onvriendelijk personeel en hardhandige massage.

• danny, 04-11-2012

cabana huren op strand bij hotel titanic , regelen bij securitie op het strand € 110,00 voor 3 pers. incl hele dag toegaan tot hotel titanic en eten en dri nken inbegrepen.fruit,hapjes en s'middags eten van de kaart bezorgt op het strand. veel aandacht en goede service

• Lucy, 07-11-2012

Kunt goedkoop met de dolmus bus naar het centrum van Antalya, ook erg leuk, jeepsafari gedaan, was ook erg mooi, veel gezien van de omgeving, en cultuur.

• Peter, 12-08-2012

Loop bij het avond eten eens een rondje, geef je ogen de kost en geniet van al het lekkers, er is zoveel zo lekker zo goed wij missen het nu al !

• f herscheid, 04-10-2013

(enneh; ga niet af op alle zure reacties hieronder; kijk gewoon welke stemming de boventoon voert ;-) )

• e_vandijk, 07-06-2013

Het Mexicaans restaurant is zeer goed, al moet er wel bij be taald worden.

• alexenkim2209, 03-10-2012
    • In de omgeving veel winkeltjes, wil je meer zien, neem een taxi of dolmus naar oa de Kursunlu watervallen, Antalya en de oude stad Kaleici.
    • Vier je een verjaardag, jubileum etc.. stuur van te voren een mailtje naar het hotel, wij hebben gemerkt dat ze hier aandacht voor hebben.
    • Het eten in het hoofdgebouw een beetje zat? loop door de tuin, je kan kebab eten, pannenkoekjes, gepofte aardappel en hamburgers daar krijgen.

• Marieke, 20-05-2013

Probeer ook eens de a la carte restaurants. Kost €10,-- per persoon maar is ook echt heerlijk en minder massaal. Wij hebben het vis-, italiaans- en mexicaanse restaurant geprobeerd en bij allen hebben we heerlijk gegeten.

• C. Visser, 23-05-2013

Blijf niet altijd aan het zwembad hangen, aan het strand is prima vertoeven met een lekker zeewindje en een prima watertemperatuur. Ga voor de lunch ook eens naar de twee restaurants in de prachtige tuin.

• Tom, 14-09-2013

Poseidon duikcentrum kiosk bij zwembad aardige niet opdringerige jongens, meegeweest met duiktrip echt de moeite waard, goede boot, materialen en geven aandacht/ veiligheid

• Liekie , 14-05-2013

Ga eens lekker rustig eten bij het visrestaurant Lagos of Italiaans. Je wordt dan een keer lekker bediend en vooral in het visrestaurant is het genieten van de voorgerechtjes koud en warm. In het gozlem huisje kan je lekkere pannenkoeken krijgen incl., echter geef harde werkers eens een fooitje, wordt zeer op prijs gesteld.

• Kalden, 28-08-2013

Buiten het hotel zijn er diverse leuke shoppingcentra's. Als je een excursie wil boeken doe dit aan de overkant, bij een zeer vriendelijk Nederlandse meneer. Het scheelt je geld! Een aanrader is raften! Op zaterdag is er een trip naar de lokale markt en de stad Antalya, zeker de moeite waard.

• Debolle cynthia, 31-08-2013

De shows s'avonds zijn zeker de moeite en er is vuurwerk ook.

• Leen, 11-09-2012

Activiteiten zijn echt goed georganiseerd. Wij hebben volgende gedaan. - Antaya-City (bezoek goud-coöperatief, oude haven, etentje, waterval, zandsculpturen) = goedkoop en echt een aanrader. - Jeep-safari = kei tof, lekker geluchd 'smiddags. Nadien water fight tussen de jeep's, het kind kwam in ons naar boven. Daarna zwemmen in waterval. Je kan best geen goede kleding aandoen, en zeker een zonnebril voor het stof, en best een waterschoen of slipper aandoen.

• teun, 09-09-2012

Je moet niet iets willen doen buiten het hotel. Je zit letterlijk op een paradijs van hotels en verder niets. Er zijn excursies zoals een jeep-safari, verder moet je er niet te veel van verwachten als je het hotel uit wilt

• Michelle & Alex, 06-09-2012

Fotoshoot in het hotel bij de fotograaf Alex - zeer de moeite waard.

• Wanda Langenakker, 31-08-2012

A la carte Turks vanuit het hotel met de boot naar de watervallen, echt zo'n maimi vice boot supercool.....

• Marloes oldenburg, 02-09-2012

De bazar in de buurt is erg leuk!

• Areke, 20-09-2012

We zijn op excursie geweest naar de watervallen van Manavgat. Eerst met de bus naar Belek, (40 minuten) daarna nog 40 minuten naar de watervallen. Daar krijg je 20 minuten de tijd. Daarna naar de markt. Gewoon een bazaar met nepkleding. Daarna met de boot en een lunch onderweg. Niet te vreten. Doen we nooit meer.

• Denisse Tom, 27-08-2012

Geef de zwerfkatten geen eten. En lekker afpingelen in winkeltjes.

• Fam de Jong, 27-08-2012

Op eigen gelegenheid naar Antalya,met de dolmus deze halte ligt vlak bij het hotel en niet meer dan 2 euro betaald met ons vieren.Een pachtige haven en leuke bazaartjes.

• Lin, 28-08-2012

Tip als je wil dat je peuter een beetje normaal eet ( onze is moelijke eter) neem van huis uit wat potjes of broodbeleg mee.

• Lin, 28-08-2012

Begin de dag op strand is heerlijk bespaard ergenis over de gereserveerde bedden bij t zwembad en halverwege de middag zijn er zat bedden rond het zwembad vrij om daar heerlijk de dag af te sluiten.

• Bart Van Boeckhout, 13-09-2012

-Apple Martini - Mexicaans à la carte restaurant - Kebab house (middag)

• marleen, 26-08-2012

Ga raften! Wij zijn met onze kinderen gaan raften en dit is echt een aanrader, lekker in de bergen geweldige omgeving, natuur, en een schitterende rivier met heel mooi helder blauw water van circa 12 graden. Ook de jongens die het organiseren doen het heel leuk. Kortom echt een aanrader.

• Marlena , 16-08-2013

Koop niks in het winkeltje in het hotel, 5 keer duurder. Mocht je naar het centrum van Antalya willen, vraag niks aan de receptie maar loop even het hotel uit en ga naar de 'informatie' taxi iets verderop. Het dorpje naast het hotel is heel leuk, maar laat je niet afzetten en blijf afdingen. Ze weten het heel goed te brengen door je te neppen.

• heidi, 14-08-2013

parasailing op het strand. Vooral genieten.

• Althuis, C van, 15-08-2012

Tip: "Oz" een Nederlandse kroeg! Ook het watersport aanbod is geweldig!

• Demi, 11-08-2012

ik raad het zeker aan om hier naar toe te gaan, ze hebben hele leuke animatieteamleden het is een heel mooi hotel met goed eten. Het a la carte restaurant is niet duur dus dat ik ook makkelijk te betalen. Dus echt een hele dikke aanrader!

• mick, 27-09-2012

Let op bij het buitenrestaurant dat je niet over de drempel struikelt. Gewoon vragen om je borreltje in een glas, anders krijg je alles in aftanse plastic bekertjes. Hou er rekening mee dat je de laatste dag je kamer niet langer kan aanhouden (iedereen bij ons, eind september, moest douchen/omkleden bij de sauna of op het strand, ook gezinnen met 3 kleine kinderen)

• A.W.P., 09-05-2013

Via gids van de reisorganisatie een bezoekje aan de hamam in Antalya geregeld.Was erg leuke, ontspannende ervaring,bevat zowel sauna, scrub en wasbeurt en massage. Goed begin van de vakantie. Mannen en vrouwen worden wel gescheiden.

• Inge, 30-04-2013

Boek optioneel zeezicht bij, indien gewenst. Onze kamer was ruim, had 2 grote fauteuils, en het balkon was enorm. Op het balkon, aan de voorkant van het hotel dus gegarandeert zeezicht, zelfs vanaf het bed, stonden 2 ligbedden en een tafeltje met 4 stoelen. Pure luxe voor de liefhebber!

• mario_schamp, 10-08-2012

wij hebben ook van de wellness gebruikt gemaakt en dat is een aanrader. ook hebben we een jeepsafari gedaan en dat was een leuke ervaring en prettige dag die ik althans niet vlug zal vergeten(wij hebben dat wel geboekt via een kantoortje in het winkelcentrum juist voor het hotel achter de hoek aan de geldautomaten) goedkoper dan in het hotel

• Marianne, 16-04-2013

Neem via je touroperator een dagje weg met de bus naar de bazaar. Je kunt er heerlijk wandelen en gaat op de heenweg ook nog naar een waterval, een hele mooie plek die je gezien moet hebben! Niet vergeten tijdens het shoppen af te dingen en niet vergeten dat ALLES nep is.

• marleen maldoy, 03-08-2012

Voor de brillendragers: 'in hotel of vlakbij in winkelgalerij: vindt men 'ATO OPTIK' optimale service (voor voorschrift bezoek oogarts=gratis en zeer snel), degelijke glazen, erg goede service en .... veel goedkoper dan in Belgie. Het loont echt de moeite om er eens binnen te stappen

• Jet, 03-08-2012

Wi-fi in de lobby gratis.De pitah/dönner huisjes achter het zwembad zeker bezoeken.

• Esmee, 01-08-2012

De kebab tent is erg lekker! ik adviseer om daar eens te gaan eten! Het is er vaak rustig en het eten is heerlijk.

• Christ Filippini, 24-02-2012

Je hoeft van thuis uit niets mee te nemen wat badhanddoeken of badjas betreft, alles kan je daar gratie krijgen ( wel een borg betalen maar dat krijg je weer terug bij inleveren).

• Sarah Permentier, 30-07-2012

De boottocht was super leuk en prijswaardig! Doe vooral de shoppingcenters, zeer leuk!

• babajack, 17-02-2013

Hallo.. ik heet Jack Geerts uit Stiphout ..we komen al 25 jaar in Turkije,en nu voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer in hotel Miracle,,een zeer fijn en gastvrij hotel,en heel goed en zeer gastvrij personeel,die geven de mensen een thuis in Turkije,,harstikke leuk dus .beter dan hotel Titanic daar ben je geen gast maar nummer zijn 5 keer daar geweest..In Miracle ben je gast en hoord bij de familie,,alles was perfect,op een puntje he spa gebeuren was minder .verder SUPER SUPER SUPER..

• Eline, 19-07-2012

Geef een ober tijdens het eten af en toe een euro en ze vliegen voor je, als wij aankwamen stond hij al naast ons met een wijntje en een cola zonder dat het nodig was om te bestellen, erg leuk!

• Bert Putters, 09-12-2012

Bezoek de watervallen met bus 38 en verder 56....Hostess verteld hier niets over...vraag naar Düden Şelalesi iets ten noorden van Antalya,

• Richard van Egmond, 08-07-2012

Transfertijd is ongeveer 20min. Taxi vanaf de lichthaven naar het hotel kost €20,-. Internet in de lobby van het hotel is gratis, en op de kamer kost het €30,- per week. Antalya centrum ligt op 25km van het hotel, en is goed te bereiken per taxi of dulmus busje. Strand bij het hotel is goed geregeld. Ligbedden in overvloed en op de grote steiger liggen kussens en zitzakken om te loungen. Jetski kost €45,- per 15min en parasailen €50,- p.p.

• wim, 03-07-2012

Ligging niet ideaal voor uitstappen tenzij die door de reisorganisator georganiseerd (enig protectionisme daar). Geldt ook voor breikbaarhedi van het stadscentrum van Antalya zelf. Dat laatste was ons toch een beetje een doorn in het oog.

• sandy, 01-07-2012

de fotoshoot is erg leuk en een hele ervaring, wel erg prijzig

• Jessie, 03-07-2012

Wij hebben hamam gedaan in de binnenstad, heel leuk om een keer te doen. Verder is het leuk om bij het winkelcentrum tegenover het hotel te gaan kijken en te lopen. Je hebt ook een hollands cafeetje daar zitten, ook gezellig om wat te drinken!

• Martin, 24-06-2012

Buiten hotel niet veel te doen alleen shoping centrums die je proberen binnen te krijgen wel opletten met geld of je in euro of lir wil betalen en altijd je wisselgeld natellen

• Jurgen, 21-05-2012

In de buurt zijn heel veel winkeltjes en malls maar die zijn naar verhouding erg prijzig. Daarnaast is er rond de hotels weinig te doen. Dolmus naar Antalya voor een paar euro is dan een leuke optie. Taxi's welke voor de hotels staan vragen 20 euro en dan wordt het alleen interessant om dit met een aantal mensen te doen.

• Wim, 22-10-2012

stap niet in een taxi voor de deur, dan betaal je de hoofdprijs. Als je een stukje over het strand loopt en daarna langs de grote weg, kun je gewoon je hand omhoog doen en de dolmusbusjes brengen je voor een paar euro naar Antalya.

• Anne, 15-06-2012

Familiekamer is super lekker ruim en een super groot balkon

• Jan, 14-07-2012

Ga zeker eten in Italiaans restaurant

• vakantiegangster, 29-05-2012

Ga zelf naar antalya met bus of deel taxi met anderen georganiseerd ga je eerst langs leer en juwelier winkel

• Carry, 11-05-2012

Met de Dolmus zit je in ruim een half uur in Antalya. Wij betaalde nog geen euro per persoon. Antalya is een erg leuke stad met een oude kern en haven.

• Marcel Volders, 14-05-2012

Buiten het resort is 2 km verderop een discotheek. Zaterdag is het wel de moeite waard.

• Fam. Van Zoest, 19-05-2012

Kamer met zeezicht boeken is aanrader.

• Bert , 06-05-2012

Een kamer met zicht op de zee is wel erg leuk!

• Cees, 08-05-2012

Pannenkoeken eten achter het Turkse Pide House

• freix, 03-05-2012

Antalya is leuk om te winkelen. En de Hamman is een must als je in Turkije bent.

• Joke Rovers, 04-05-2012

Hamman moet je beslist doen!!

• Mevr.A.vanschaik, 04-04-2012

Dit Hotel is een echte aanrader , ,een mooi strand ,met veel sport mogelijk heden,prachtig zwembad (wel koud in maart)lekkere lig bedden met zachte kussens, .Heel leuk wandelen in de tuin en buiten het Hotel ze zijn daar nog wel bezig met nieuwe winkels en hotels bij te bouwen maar er zijn er al vele .Pinnen kan ook veilig in de 2 pin automaten bij de benzine pomp,en in de meeste winkels kan gewoon gepind worden en heel belangrijk er zijn Nederlands sprekende bij de balie en kapper.

• Laurens, 30-09-2012
    • Boek de a-la carte restaurants, vooral het vis restaurant en de Mexicaan zijn erg goed.
    • Geef de obers af en toe fooi. Iedereen die zeurt over slechte service is duidelijk niet eerder in Turkije geweest. Wij hebben p.p. misschien 5 euro fooi gegeven totaal en de obers vlogen voor ons. (Is internationaal zo...)
    • Shoppen kun je beter net buiten het hotel doen dan in de Antalyaanse bazaars, want in Antalya zelf is er bijna geen afdingen meer aan, buiten het hotel wel.

• Bas, 21-09-2012

Neem waterschoentjes o.i.d. mee als je in de zee gaat ravotten. Dit jaar zijn er erg veel "prik- en/of bijtvisjes" actief. Veel mensen klagen er over. Het doet geen pijn maar lekker is anders.

• marianne, 24-01-2012

Met de dolmus ben je in een kleine 3 kwartier in Antalya en daar is genoeg te bezichtigen. Na 5 keer in Antalya geweest te zijn hebben wij ook nog niet alles gezien.

• Joop van Vliet, 18-07-2012

Prachtige tuinen waar je mooie foto's kan maken, zeker net voor zonsondergang

• Bertens, 08-08-2012

reserveren in restaurant kost 10 euro per persoon doet bijna niemand.

• davyensandra, 30-05-2013

Medicijnen zijn veel goedkoper dan in Belgie.Je kan best je voorraad hier aanvullen voor uzelf en/of vrienden/familie. Mooie en goedkope kledij.Wel allemaal namaak. Uitstappen doe je best met plaatselijke bureau's.Net buiten het hotel,1ste shoppingcenter aan tankstation is de beste.

• choornik, 07-11-2011

winkelcentrum is heel dicht bij,heel veel winkels en restaurants (italiaans,turks en hollands dicht bij)

• carin, 22-10-2011

Manavgat is zeker de moeite om naar toe te gaan. Een grote markt met van allerlei spullen (kleding, tassen, horloges, parfum, groenten, fruit etc). Het is te combineren met Green Canyon, maar dat is ons niet bevallen.

• Familie van Dijk, 03-08-2012

Het is zeker de moeite waard om gebruik te maken van het gevarieerde aanbod aan etenswaren , zowel in de eetzalen alsook buiten in het resort .Verder was er ook een erg leuke avond incl muziek , mode/ lasershow . Toppie !!

• Maickel, 13-10-2011

Antalya , Lara En loop ook eens langs de andere bloedmooie ressorts !

• John Jong, 13-10-2011

Oktober regenmaand niet aan te bevelen. Vandaar dat wij als ratten inde val zaten. Enorme regenbuien en stormen. dus dat bleek achteraf ook weer.

• marja, 17-10-2011

Aanrader de restaurants op het park voor 5 euro extra PP vis italiaans deze vonden wij beide erg goed en vriendelijke bediening. Er is ook nog een Turks en Mexicaans restaurant dus keus genoeg

• henk Koks, 16-10-2011

Informeer voor je boekt bij reisburo of er weer een hitfestival is, we hoorden dat dit in 2012 weer zou zijn in de eerste week of tweede van oktober. organistatie is omroep brabant

• Jay Maree, 29-07-2012

Antalya bezoeken ( een retourtje met de bus bij de bushalte kost 2 euro voor een dag ) Een boat tour vanuit de accommodatie.

• hamarolt, 20-07-2011

Er zit een hele goeie tekenaar in het hotel. Voor 50 euro maakt hij een portret vanaf een foto. Het is levensecht! Ook huisdieren.

• Vlaeminck, 13-09-2011

Als je een uitstap wil maken moet je geen beroep doen op de dure taxi's buiten het hotel. Een goede tip is rechtover het hotel is een klein shoppingcenter (die met speeltuintje). Achter de hoek heb je een bureautje die excursies organiseert. Wij zijn naar de Düdenwatervallen (binnenland) geweest (zeker de moeite) en hebben Ahmed gehad. Leuke gids en bovenop werden we comfortabel vervoerd. (Mercedes Vito)

• Greg, 12-10-2011

Als je prachtige en pro foto's wil gaan dan naar de PHOTOSHOP aan de poolbar en vraag naar ALEX !!! Een schitterende fotograaf en heel sympathiek !!! THE BEST !!! Thanks Alex !!!

• langenakker, 31-08-2012

Er zijn genoeg winkels buiten het hotel. Wel weinig sfeer maar dat komt omdat het allemaal vrij nieuw is. Lara is vooral geweldig omdat je binnen 15 min bij het vliegveld bent en natuurlijk de hotels mooie gebouwen.

• G.A. Albers, 15-10-2018

Wij staan er al op maar zijn wat vergeten en dat is de ober bij de poolbar jaar geweldige keer heeft prima voor ons gezorgd bedankt yasar

• annikahuibers88, 08-07-2014

Als je een fotoshoot wil doen vraag dan naar Alex, hij maakt de mooiste foto's en is niet opdringerig. En bij de watersport altijd ff met de prijs spelen.

• Cees, 09-11-2014

Voor een leuke vakantie, lees prijs / kwaliteit, een aanrader. NIET voor ouders met kinderen in deze periode. Is slechts beperkte animatie voor kinderen.

• Van laere - van belle, 27-01-2015

Gunstige ligging op 15 min van luchthaven, goed en afwisselend eten, vlotte bediening.....

• Jose Dubislav, 07-05-2015

Maak gebruik van de a la carte restaurants

• Linda, 15-07-2015

Er moet wel een oplossing gevonden worden voor het reserveren van de bedjes bij het zwembad. We moesten nu al om zes uur handdoeken neerleggen!

• CollinvanB, 29-07-2015
    • Avondje Antalya is leuk, veel restaurants en hier kun je de echte merkkleding kopen in een groot warenhuis. (Neppe zijn te koop vlak voor de ingang van het hotel).
    • Lunchen in één van de restaurantjes is ook leuk om te doen, 's avonds moet je betalen.
    • Belangrijkste tip: Geniet gewoon lekker van het hotel, het eten en het warme weer, voor je 't weet ben je weer thuis!

• Wouter, 23-12-2015

Neem geen taxi maar ga met de bus (1 euro pp) naar Antalya. Tips voor een uitje, ga naar Side/Manavgat voor de markt en de tempels.

• jens wijnants, 22-06-2015

neem een kamer aan zee dat is heerlijk

• Maartje , 15-05-2015

Boek een kamer met zeezicht. Kost iets meer maar is zo de moeite waard! En huur een auto in de lobby van het hotel. Prima service voor niet teveel geld! Wij hebben de plaats Olympos bezocht, een mooie oude stad gelegen aan een prachtig strand waar heerlijke restaurantjes te vinden zijn.

• Marloes, 20-07-2014

Je kunt op het vliegveld in Turkije je visum gaan halen, daar kost deze tegenwoordig € 25,00. Je kunt ook een E-visum aanvragen online. Dit kun je doen via de Visum centrale met ideal, maar via deze weg is het nog duurder nl. € 31,00. Je kunt het beste gaan naar de site: www.evisa.gov.tr Hier kunt je voor € 15,00 je visum aanvragen. Hiervoor moet je wel beschikken over een creditcard. Deze hebben wij van mijn schoonvader mogen lenen dus hoeft niet perse op naam te zijn.

Scheelt weer een hoop.

• Pascal, 21-07-2014

Antalya heeft veel te bieden, een aanrader is een jeeptocht in de bergen, alsook de historische plaatsen side, aspendos, perge, ...

• ruud Quaedackers, 14-08-2014

Tip voor Miracle resort: zet aub bedden bij het zwembad. Er wordt veel over geklaagd op het resort. Zorg voor voldoende handdoeken en leer je personeel Engels.

• Familie Bunschoten, 20-08-2014

Winkels in het resort zijn erg duur, op 5 minuten afstand diverse leuke winkeltjes.

• Steven Verleyen, 21-08-2014

Als tip (hadden geluk) kamer aanvragen aan voorkant van hotel , veel hotels met fuiven en dat hoor je zeer goed .

• Fam. Boer, 06-02-2015

genoeg te doen in de omgeving, een trip naar de watervallen is een aanrader.

• mitchell mooldijk, 26-04-2015

Het is zeker aan te raden om de eerste dag een lekker massage te nemen en hamman. Je wordt lekker gescrubt en krijgt daarna een heerlijke massage waarbij uitgebreid de tijd wordt genomen. Lekker om voor de rest van de week bruin te bakken. Wat ook zeker leuk is om te doen is naar de lara markt op zaterdag. Als je hier komt om kleding te kopen, dan kan je hier veel en heel goedkoop kleding kopen

• Gea Tiemens, 14-05-2015

Veel grote Shopping centers achter het hotel. Als je uit het hotel loopt en rechts afslaat zijn er langs de lange weg ontelbaar veel (kleding)winkels. AKKApark een keurig net groot overdekt centrum met roltrappen.(ongeveer 1km lopen) Op tv op kamer kan je SBS6 en de BVN zender ontvangen.

• Frank, 25-05-2015

als je zwembadzicht boekt, mail dan het hotel en vraag naar een kamer zo ver mogelijk aan het eind van de gang; dan zicht je minder rechttegenover je overburen

• marina, 21-06-2015

buiten het hotel een lange winkelstraat met leuke bazaars. Ook 2 kamelen waar je een rondje op kan rijden of gewoon een foto mee mag maken voor een klein prijsje. Wij zijn met electrische wagentjes daarheen gegaan was erg leuk.

• joant, 26-06-2015

vergeet een dagje antalya niet

• kr1959, 08-09-2014

Pluspunten: - Mooie onderhouden tuin - Heerlijk eten - Zeer goede en gezellige a la carte restaurants waar je wel € 5,- p.p. voor bij moet betalen. Maar deze zijn een verademing t.o.v. het buffetrestaurant en het geld waard. - Mooi hotel en tuin. Het hotel is prima voor een zonvakantie. Voor ons eenmalig want er is zoveel meer te krijgen wat beter is.

• Stanley, 17-10-2014

Hamam behandeling. deze was super.. voor 50 euro. 30min schuimmassage en 30min antistressmassage

• Hans Wessels, 08-06-2015

Boeken met uitzicht op zee

• A.Jakobs, 22-06-2015

buiten het resort zijn er diverse bazaars waar je goed kunt shoppen.ook hier zijn de meeste verkopers niet echt opdringerig

• Stina, 25-09-2016

Wij doen altijd een dag op zee met de Moby-dik de grootste catamaran in turkije -dit boeken wij bij het boekingkantoor buiten het hotel ( achter de pomp) bij Ali ! geweldige ervaring- heerlijke comfortabele ligstoelen- ook de blauwe - groene- zeeroutes is geweldig geregeld- geniet ervan- je hebt vakantie- tip het personeel €2.- voor je kamer- je dinertafel- je drankje- deze mensen maken uren die jij nog nooit gewerkt hebt ,voor een habbekrats !! respect is iets wederzijds!! Fijne vakantie

• De jong, 07-09-2017

Zeg dat je er vaker bent geweest, meteen een grotere kamer!!

• de Jong, 02-06-2018

Ga lekker in het binnenzwembad zwemmen, daar is het lekker rustig en verkoelend. Ook moet je zeggen dat je er vaker bent geweest, krijg je meteen een grotere kamer, Gratis!

• Petanne, 24-04-2015

pas na half mei boeken omdat het hotel dan pas uit winterslaap is

• Lara, 28-04-2015

Rent à car in het hotel is goedkoper dan een taxi Taxi vroeg €30 enkel voor te brengen naar bestemming Rent a car €30 heen en terug Openbaar vervoer is natuurlijk het goedkoopste :)

• Esther, 13-01-2015

Lees op ZOOVER goed 'vraag en antwoord' en ook de 'tips'..: wij hebben daar interessante dingen weten uit te halen in ons voordeel!

• Fabrice, 12-07-2014

Winkelen kan op de lange boulevard, hiervoor hoef je dus niet naar Antalya te gaan.

• silvia42, 23-07-2014

Als je met een gezin bent neem dan een familie kamer twee kamers met een tussendeur die open kan .Wij hadden 2306 en 2308 gigantisch balkon , en 1 kamer met 2persoons bed en de andere een 2pers en 1 pers bed. 2 badkamers heerlijk.

• Rilana Daniels, 13-08-2014

Het donerrestaurant is een echte aanrader.... MMMMMM

• Edwin Daems, 15-08-2014

Een absolute aanrader en voor ons onvergetelijk is het quadrijden in de buurt van Gebiz geweest. Dit is niet te vergelijken met de lokale aanbieders. Deze ervaring moet je meegemaakt hebben. De eigenaar Ali Can, is eenvoudig te bereiken via whatsapp op +90 5437145135. Het is vanaf Kunduz ongeveer 45 minuten rijden. Er wordt voor transfer gezorgd vanaf hotel en terug. Er is altijd een goedkopere prijs bij hem te regelen dan de lokale quadsafari op de hoek. Verder is de Canyoning trip een aanrader

• adspring, 08-11-2014

Gezellige kamer met zeezicht ,betaal je iets meer voor ,ook gelijk in de morgen wakker met de zon ,op het balkon.Maar heb nu in maart andere kant gezeten ook prachtig uitzicht.Dagje Antalya ook leuk en goed te doen veel te zien ,gezellig winkelen.En het is heerlijk dat het hotel maar 20 min van het vliegveld ligt .Dus de vakantie begint gelijk .

• Ina Bunink en John Kruitbos, 27-01-2015

De winkelstraat is wat eentonig maar je bent met de bus zo in het mooie Antalya.

• FamVerdijk, 27-02-2015

Stoor je niet aan kleine dingen (zoals katten), geniet van de mooie dingen (eten/weer/vriendelijkheid/zwembad/zee).

• Dirk van Thienen, 30-04-2015

Gebruik van de specialiteiten restaurants ,zeer goede bediening en erg lekker

• s.gorter, 06-07-2015

S.middags kun je gratis bij de andere restaurants van het hotel eten. In de avond moet je bijbetalen. Je kunt zowel met euro als lira betalen. Taxi is er goedkoop (25 min voor € 18) Watervallen in Antalya is echt de moeite waard, entree is 1 lira. Jetski is wel duur 10 min € 35. Slof camel sigaretten € 33