595 vragen over Hotel Miracle Resort

• M.Pigmans, 06-10-2019

Verwarmde zwembaden?

Ik vroeg me af of de zwembaden voor de kinderen evt verwarmd zijn wij gaan namelijk volgend jaar april en dan is de buitentemperatuur nog niet zo warm dat de zwembaden daardoor opwarmen

• Angie, 15-08-2019

Restaurants a la carte

Hallo ik begrijp dat de a la carte restaurants tegen een kleine vergoeding zijn. Weet iemand wat dan ongeveer de kosten hiervan zijn?

• Helmuth Besseling, 26-06-2019

Kleding 's avonds.!!

Is het verplicht een lange broek te dragen in het restaurant 's avonds, of kan ook volstaan worden met een nette korte broek.

• Mireille, 16-05-2019

Kinderanimatie

Wij gaan buiten de schoolvakantie’s om (in Juni) met onze dochter van 7 jaar naar dit resort. Is er ‘s avonds kinderdisco / animatie op het resort ?

Kluitmans, 04-06-2019

Ze zal der niet vervelen en Komt eerder tijd te kort !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Miracle Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
    Travel Store
    Travel Store

• Vakantie genieters, 14-05-2019

Gezin met kinderen

Zijn er tussen 27 juli en 10 augustus 2019 gezinnen met kinderen van tussen 14-17 jaar aanwezig?

Gasjes, 17-07-2019

Yep, wij met 2 dochters: 14 en 16 jaar.

Vakantie genieters, 15-05-2019

Ik vraag dit omdat mijn zoon mee gaat op vakantie en is 15 jaar

Vakantie Genieters, 18-07-2019

Dan zullen we elkaar zeker zien...Is het de eerste keer in de miracle resort (Gasjes)

• Rita Feijen wilting, 12-05-2019

Waterkoker

Wij gaan eind mei naar de miracle. Nu ben ik benieuwd of er ook een waterkoker op de kamer is. Mvg Rita

• Lucette , 01-05-2019

Handdoek

Hoeven wij onze zwembadhanddoek niet mee te nemen? Moet je daarvoor naar de receptie? En is er eind mei elke avond wat te doen? En kan er op het strand gewoon drinken gehaald worden? Is daar een bar? En moeten mannen met het eten in een lange broek? En wij vliegen om 00.10 s nachts Hoe gaat dat in zijn werk als we aankomen zo vroeg? Wij zien er naar uit. TOT 21 MEI

Stephan, 06-05-2019

Er is een beachbar. Handoeken kun je halen bij de toweldesk vlakbij de poolbar. Als je smorgens aankomt kun je direct gebruik maken van de faciliteiten. 9 van de 10 keer is je kamer al beschikbaar.

Er is elke avond een animatieprogramma, en bij de poolbar live muziek o.i.d.

• Mireille, 01-05-2019

Zwembadwater in Juni

Wij gaan 14 juni naar het Miracle Resort. Kan iemand mij vertellen of de temperatuur van het zwembadwater dan al aangenaam is ?

• Jeroen, 29-04-2019

WiFi

Ik vroeg mij af hoe goed het WiFi netwerk is en of het hele hotel binnen en buiten dekking heeft. wij willen namelijk gebruik maken van een babyfoon die op WiFi werkt.

• R.Roovers, 21-04-2019

Handdoeken voor bij het zwembad

Moeten we zelf handdoeken meenemen of zijn die daar aanwezig voor bij het zwembad en is het buitenzwembad verwarmd

Miracle, 25-04-2019

Hoi, het is niet nodig om uw eigen handdoeken mee te nemen. we zullen je handdoeken geven voor het strand bij het zwembad. onze buitenzwembaden worden niet verwarmd .. alleen door de zon.