Hotel Miracle Resortstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

2883 reviews over Hotel Miracle Resort

• 5Y Hollenberg17-02-2020

Klaar mee

Kamer is prima bediening is slecht!!ik kom ben hier vaker geweest,maar heeft nu echt n fresh-up nodig!! Personeel staat maar wat te kletsen met elkaar en zien niks🤨🤨 binnenbad is een groot bleekwaterbad☹️En in de Hammam en sauna gedeelte ruikt het naar Urine😟😖😫 mijn keuze valt niet meer op dit Hotel ... jammer.. het eten is prima

Miracle CRM, CRM, 20-02-2020

Beste mevrouw Hollenberger,

Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens geweest is. Gelukkig hebben wij dit al gedurende uw vakantie kunnen opnemen.

Met vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Alleen gereisd in februari 2020

• 6wies van Beek10-02-2020

Ik denk dat dit d laatste keer was in Miracle!

Afgezien van het eten, wat vrijwel iedere dag lauw was, was het een goed hotel. Pianist speelde nog hetzelfde als 3 jaar geleden. Na half 10 in de ochtend wordt het brood ook niet meer bijgevuld. Personeel is top!!

Miracle CRM, CRM, 20-02-2020

Beste mevrouw van Beek,

Wat vervelend dat niet alles naar wens geweest is tijdens uw verblijf in ons hotel. Graag wil ik u aanraden om altijd naar de Guest Relations te komen zodat wij kunnen proberen alles wat niet naar wens is op te lossen tijdens uw verblijf.

Alleen gereisd in februari 2020

• 2019
    9Lydie26-12-2019

Top hotel

Top hotel, heel netjes, lekker eten voor elk wat wils, dicht bij winkeltjes, jammer , met kerstavond was er een diner en dat viel tegen,

Beste Lydie,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens is geweest, Aan of opmerkingen mag u altijd kenbaar maken bij de Guest Relations, dan kunnen zij ook bekijken om direct een oplossing aan te bieden.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel, Customer Relation Management, [email protected]

Gereisd met partner in december 2019

• 9Lambert Zuidersma20-11-2019

geweldig hotel, personeel doet flink zijn best.

mooi hotel,alles was prima geregeld geen stress,wifi werkte prima. goede prijs/kwaliteit verhouding.eten en drinken overal aanwezig op het resort. geen handdoekje leggen, plaats genoeg bij zwembad en strand.Wij zijn al wat ouder maar komen beslist terug.Echt een aanrader zeker vanaf Maastricht airport.

Beste meneer Zuidersma,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is, Hopelijk mogen wij u weer ontvangen in ons hotel.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Dhr. Heres27-10-2019

Hele mooie vakantie met fantastisch weer.

Zeer luxe en schone kamers, mooi resort qua zwembad en strand accommodatie en ruim opgezet. Service meer dan uitstekend en goede wifi. Voor kinderen in leeftijd van 7 tot 12 jaar jammer genoeg weinig vertier. Zagen vele goede aanpassingen voor rolstoelgangers. Wat ons tegenviel was de kwaliteit en variatie in het eten van het diner. Meeste eten was lauw of zelfs koud in schalen die al uren vooraf waren gemaakt. Zo wordt een medium steak op de warmhoudplaat vanzelf “ well done”. Ontbijt uitstekend vanwege o.a. hoge kwaliteit brood en patIsserie . Op de terugreis vernamen we van andere reizigers soortgelijke klachten bij andere hotels. Schijnt bij de laatste open week te horen bij de meeste hotels?

Beste meneer Heres,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens is geweest.
    Wanneer er elementen zijn waar u niet te vreden bent tijdens uw verblijf, kunt u zich altijd bij de Guest Relations melden zodat wij naar een gepaste oplossing kunnen kijken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Maud Cleiren19-10-2019

Geweldig

Top hotel. Zwembad is mooi groot en schoon. Het eten is super. Alle personeel is super vriendelijk. De animatie doet echt hun werk goed.ook nu nog in het naseizoen. Zeker Timur. Gezellige man altijd in voor een grapje. De shows zijn ook goed zoals vaak in Turkije. Veel hotels in Lara gehad maar deze komt in onze top vijf!!! Morgen jammer genoeg weer naar huis. Thanx Miracle and all the staff

Beste mevrouw Cleiren,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is. Wij zullen zeer zeker de complimenten doorgeven aan de staff. Hopelijk mogen wij u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Julia15-10-2019

Perfect

Het hotel is erg rolstoelvriendelijk. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Er zijn prachtige kamers en met vragen kan je in allerlei talen terrecht bij de guest relation.

Beste Julia,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat u ons hotel als rolstoelvriendelijk beschouwd. Wij proberen alle talen aanwezig te hebben in ons hotel, zodat we onze gasten zoveel mogelijk in hun eigen taal kunnen helpen. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Mandy06-10-2019

Het is een mooi hotel, alles word goed voor je geregeld, de hygiëne is bij dit hotel erg op prijs gesteld en houden over al rekening mee. Het personeel staat altijd voor je klaar en is ook in voor een gezellig praatje

Beste Mandy,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is. Wij zijn vinden het altijd gezellig wanneer onze gasten ook even langs komen voor een praatje te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Patrick Boermans06-10-2019

Voor herhaaling vatbaar😍

Ik vond het alweer super zoals in 2014! De kamer schoonmaaksters lieten alles netjes en schoon achter elke dag! Het eten was elke dag netjes geregeld!

Beste meneer boermans,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat ons hotel dezelfde standaard heeft aangehouden in vergelijking met 5 jaar geleden. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Melissa Oudwater06-10-2019

Top vakantie.

Het is echt een heel fijn hotel! Goed en vriendelijk personeel. Altijd vrolijk en beleefd. Zwembad super groot en de hele dag door lekkere hapjes en drankjes bij een van de vele barretjes. Ook elke avond entertaiment voor jong en oud.

Betse mevrouw Oudwater,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest in ons hotel. We vinden het altijd gezellig wanneer onze gasten een praatje komen maken met onze personeelsleden. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

169 tips over Hotel Miracle Resort

• sebastiaan den breejen, 12-05-2012

tip:ga niet met iedere turk mee de winkel in want dan word je gek ff een dolletje en doorlopen haha

• Femmy, 06-05-2012

Een super hotel voor gezinnen!!!

• William, 24-05-2014

Döner house en kebab met yoghurt en tomatensaus

595 vragen over Hotel Miracle Resort

• M.Pigmans, 06-10-2019

Verwarmde zwembaden?

Ik vroeg me af of de zwembaden voor de kinderen evt verwarmd zijn wij gaan namelijk volgend jaar april en dan is de buitentemperatuur nog niet zo warm dat de zwembaden daardoor opwarmen

• Angie, 15-08-2019

Restaurants a la carte

Hallo ik begrijp dat de a la carte restaurants tegen een kleine vergoeding zijn. Weet iemand wat dan ongeveer de kosten hiervan zijn?

• Helmuth Besseling, 26-06-2019

Kleding 's avonds.!!

Is het verplicht een lange broek te dragen in het restaurant 's avonds, of kan ook volstaan worden met een nette korte broek.

Hotel Miracle Resort info

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia