Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°16°
Hotel Miracle Resort
8,6

2220 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

Top hotel uit de 1000!

Katrien, 24-4-2018

Samen met mijn vriendin een prachtige reis beleefd! Alles was gewoon perfect. Het hotel is zijn 5* méér dan waard. Toen we eraan kwamen waren we erg onder de indruk. Om 12u 's nachts konden we nog van lekkere snacks genieten. Enkel waren we teleurgesteld dat de pier nog niet open was... Ik ben dan ook naar de manager toegestapt en dit laten weten. Hij zei dat het pas 1 mei open moest en dat de veiligheid eerst op punt moest staan. Ongelofelijk maar waar, de volgende dag was de pier open!!!! Zalig gewoon. Het eten is zo gevarieerd dat ik het nooit beu zou geraken. Het personeel, de redders, allemaal 1 voor 1 Top. Kortom voor de 1e x een hotel gevonden waar bijna geen minpunten zijn. Enkel hoop ik dat je in de warme zomermaanden buiten zou moeten kunnen eten. Maar voor de rest echt Perfect. Chapeau aan de hele crew

Heerlijk hotel voor een lekker weekje zon

Anika, 24-4-2018

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in het Miracle Resort Lara. Mooi hotel, schone kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk groot zwembad. Ontbijt super goed. Lunch in het buffetrestaurant vonden wij wat minder, dit omdat het vaak hetzelfde was als avond eten, ik hoef niet 2x op een dag hetzelfde. Daarom gingen wij vaak naar het restaurantje achter het zwembad waar je heerlijk een wrap met gyros kon krijgen. De turkse pannekoekjes vanaf 12.00u ook erg lekker. Avond eten was ook prima, enige nadeel is dat ze weinig voor kinderen hebben. Ik had liever iets van kipnuggets/pannekoeken etc. gezien. Nu veel gekruid eten.

Jammer dat de glijbanen op bepaalde tijden dicht zijn. Je kunt 'savonds tot 20u zwemmen maar de glijbanen gaan om 16.30u al dicht.

Ongelooflijk

Ralph en Christel, 23-4-2018

Zeer mooi en superproper resort, vriendelijke bediening, uitstekend eten teveel keuze eigenlijk, wij gaan zeker nog terug! We hebben een weekje goed geluierd, gedronken en gegeten.

Geweldig

Wilma en Noud Evers, 23-4-2018

Het is er top. Enorm lieve mensen. Het is er schoon, lekker eten mooie kamers.

Gezellige bar, mooie zit ruimtes.

Buiten een prachtige goed toegankelijke tuin.

En Nieuw een zwembad met tilfift.

De zwembaden zijn groot en schoon.

Je kunt ook apart buiten eten, keuze uit twee restaurantjes.

Eigenlijk kom ik niet uitgepraat. Wij zijn net voor de 14 maal geweest.

Er zijn mensen die komen meer dan 30 maal. Dat zegt meer dan woorden.

Dus gewoon gaan. Je blijft genieten.

Mooi resort

Rocha, 22-4-2018

Mooi resort, heerlijk eten, elke dag wel wat anders.Vooral dönerrestaurantje was geweldig(lunch). Lekkere ijsjes,Magnums, waterijsjes. Alleen jammer dat je niet in de avond gezellig buiten kunt eten. Strand is mooi met genoeg bedjes.Leuk terrasje met een bar aan t strand.Alleen de pier was bij ons nog niet klaar. Zwembad mooi groot met genoeg bedjes. Dus we komen graag nog eens terug👍🏻

Betaalbaar genieten met het hele gezin.

Yves Paesschesoone, 20-4-2018

Alweer een super vakantie gehad in Miracle Resort Lara. De kids vinden het top en wij ook. Het hotel is op 15 minuutje rijden van de luchthaven en is dan ook ideaal als transfer. Het eten is lekker en gevarieerd. Wat animatie betreft is er voor elk wat wils, van luchtgeweer schieten tot beachvolley, voetbal, darts, ping-pong voor de mannen. Voor de dames is er oa. zumba, aquagym, yoga, belly-dance, step aerobic,... en dit alles in de paasvakantie. De kids kunnen zich uitleven in de miniclub waar tal van activiteiten voorzien zijn. Dit alles gebeurt in een kids "castle" waar baby sleeping room is, cinema, sanitair,...

Er is een privéstrand met pier waar zonnen & douchen mogelijk is.

Kortom als je graag geniet voor een aanvaardbare prijs kan je met dit hotel niet missen.

Vergane glorie

Yuve, 15-4-2018

Het hotel heeft grote kamers en er zijn voldoende liften. Het hotel is schoon. Mooi strand en zwembad. Het eten was niet goed geen variatie. Na een dag weet je wat je de rest van de week gaat eten. Het buffet werd na een uur na opening deels opgeruimd. Dit gaf je niet het idee dat je welkom was. De schoonmaakster hebben 1 keer onze kamer niet gereinigd na 2 keer bij de receptie dit te melden is de kamer pas gereinigd. De grootste ergenis was dat de airco niet aanstond. Onze kamer was ondragelijk warm en ons kindje van nog geen 2 werd baded in het zweet wakker. Wij hebben dit aangeven maar het was nog vroeg in het seizoen dus de airco bleef uit noodgedwongen hebben wij de gehele week met open raam geslapen om de kamer toch nog dragelijk te maken.

Heerlijk verwennerij, heerlijk eten en luieren

anneke Mars, 14-4-2018

Dat het je alleen zon, zwembad en zee hebt.

Miracle goed hotel, ruime kamer, eten prima, zwembad mooi, strand heerlijk.

Omgeving niets te doen je kunt ook niet langs het strand wandelen, met waterschoentjes te doen.

Animatie vreselijk. In en uit de kast.

2x livemuziek per week dat was prima.

Amazing!

Samya, 14-4-2018

Het is onze tweede keer dat we naar miracle Resort zijn geweest en we hebben weereen super vakantie doorgebracht! Lekker eten, super sfeer en 's avonds is er altijd wat te doen. Personeel is ook enorm vriendelijk!

Dit jaar gaan we weer :)

fantastisch heerlijke vakantie gehad

kim amber geerts, 11-4-2018

het miracale resort prachtig all in clusive hotel hele aardige mensen schone kamers heerlijk eten mooie omgeving goed verzorgd leuke activiteiten om te doen kortom een heerlijke ervaring

We hebben een aantal aanbieders voor Miracle Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miracle Resort scoort een 8.58 uit 10 op basis van 2247 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: