Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°
Hotel Miracle Resort
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Miracle Resort is gelegen bij Lara direct aan de kust. In dit hotel is er in het bijzonder aandacht voor mensen die slecht ter been zijn. Zo zijn er speciale kamers en is er een speciaal zwembad voor mindervaliden met een tillift. Ook op het strand is er een rolstoelvriendelijke vlonder gemaakt. Het hotel is daarentegen niet ideaal als je op zoek bent naar een rustige vakantie. Maar veel van jullie vinden dit geen probleem en komen hier al meerdere jaren.

Volgens jullie is het eten goed, maar lekker rustig dineren is een ander verhaal. Jongenelen vertelt: ‘Het eten is prima en zeer goed verzorgd, al is de eetzaal inderdaad wel wat chaotisch.’ Jullie geven ook aan dat er wel wat meer variatie mag zitten in het eten bij Hotel Miracle Resort. Wil je op een wat rustigere plek eten? Dan kun je terecht in een van de à la carte restaurants.

Over de kamers bij Hotel Miracle Resort zijn jullie positief. Alain zegt: ‘Lekker ruime, schone en nette kamers met grote douche en ruime, goede bedden.’ Wel geven reviewers aan dat het hotel gehorig is en er op sommige momenten veel omgevingslawaai is. Voor een goede nachtrust raden vakantiegangers daarom oordoppen aan.

Over het zwembad zegt Elke het volgende: ‘Het zwembad met glijbanen is geweldig, zowel voor groot als klein.’ Voor kinderen is er een apart kinderbad en er is dagelijks entertainment bij het zwembad. Helaas zijn er wel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen bij het zwembad. Eerdere bezoekers vinden het vervelend dat Hotel Miracle Resort hier niets tegen doet.

De animatie bij Hotel Miracle Resort kan volgens Agnetha nog wel wat verbeterd worden: ‘Geen poolparty, geen spectaculaire feesten, alleen maar een minidisco en een zanger die niet kan zingen. Ook voor tieners is er werkelijk niks te beleven.’ Over het algemeen is er volgens reviewers weinig tot geen vermaak en is de kwaliteit ook niet heel goed.

De reviews over het personeel zijn wisselend. Zo is Cihan niet zo te spreken over het personeel: ‘De service is waardeloos, van de hulp aan de receptie tot aan de service in het restaurant.’ Maar Ugur vertelt een ander verhaal: ‘De mensen die daar werken zijn echt super aardig en behulpzaam.’ Even afwachten wie je treft dus.

Ligging

Voor shopliefhebbers is er direct buiten Hotel Miracle Resort Lara een lange winkelstraat. Hier vind je de typische bazaars waar je goedkoop kunt winkelen. Wil je liever in een grote stad je inkopen doen? Neem dan de bus naar Antalya. Sla hier ook het oude centrum en de haven niet over.

Op zoek naar een actief uitstapje? Boek dan een tour met een buggy of quad. Adrenaline gegarandeerd, maar doe wel oude kleding aan, want je kunt flink vies worden. Jullie raden ook een bezoek aan de watervallen van Manavgat aan. Dit is goed te combineren met de markt in de stad zelf.

2411 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

2070

Geweldig en fantastische en schoon hotel

Henk Versluis
14-6-2019

Een geweldig resort hotel keurig en schoon ligbedden parasols genoeg eten ook goed alleen patat is niet te eten slap maar dat is overal Bij een klacht of reparatie wordt je goed geholpen Ga er zeker nog eens naar toe als de financiën het toe laten

Een top week!

L. Nagtegaal
11-6-2019

Een topweek gehad, mede door het animatieteam! Jeux de boule was erg gezellig en ook veel gelachen bij het beachvolleyballen en schieten! De avond uit was ook erg gezellig!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
CRM Miracle Resort, CRM, 15-6-2019

Beste L.Nagtegaal, Bedankt voor je geweldige woorden. Het is een groot genoegen om je vriendelijke woorden over het team en alle voorzieningen van ons hotel te lezen. Het maakt ons erg trots op het team om te lezen dat je hebt genoten van de jeux de boule, de beachvolley en de avondshows. We proberen echt dat "thuis van huis" -gevoel te creëren en ik ben blij dat we het hebben gedaan! We kijken uit naar uw terugkeer tijdens uw volgende verblijf in Antalya Vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

nooit meer

teleurgesteld
10-6-2019

mooi maar groot hotel. Ik had het fijn gevonden als ik wat leuker ontvangen was, met uitleg en waar ik de eetzaal, sauna, restaurants ed. kan vinden, nu was het veel zoeken en vragen. Plattegrond ? In de eetzaal wordt je gewoon onder de voet gelopen zo druk . In de ochtend is het niet rokers gedeelte gesloten zodat ik tussen de rokende mensen zat te ontbijten, niet fijn. Overigens is het eten wel goed en gevarieerd Op de kamer een lijst wat wel en niet mag, daar staat duidelijk op geen bedjes reserveren door er een handdoek op te leggen maar dit wordt toch gedaan, personeel kijkt er niet naar om. Shows in de avond leuk maar niet professioneel wat je toch wel mag verwachten van zo`n groot hotel. Het programma duurt ook maar een week, dus als je langer bent zie je dezelfde shows weer. Personeel en het animatie team zijn geweldig hebben aandacht voor iedereen. Ook nog geld verdwenen van de kamer, dit gemeld maar niets over gehoord.

Geweldig vakantie gehad!

Melissa
10-6-2019

Het was fantastisch! We hadden prachtig weer in mei/juni. Alles was brandschoon. Goed eten, lekker vers! Bedden lagen lekker. Service was top! Gratis handdoekservice, goede animatie. Niet opdringerig, nee is nee. Ideaal voor mindervaliden. Deze hebben eigen zwembad en plek op het strand. Alles in het resort is makkelijk te bereiken per rolstoel en rollator. Genoeg strandbedden en zwembadbedden. Om 10.00 uur heb je nog steeds plek, dus je hoeft niet om 06.00 uur op te staan. Het enige minpuntje is de WiFi kwaliteit, deze viel telkens uit. Waarschijnlijk te weinig connecties voor de hoeveelheid mensen. In de omgeving weinig te beleven, dus wel verplicht om een bus te nemen (2 euro) of taxi circa 10 euro... Om ergens te komen. Ik mis dus een gezellige boulevard. We komen zeker nog een keer terug!

CRM Miracle Resort, CRM, 15-6-2019

Beste Melissa, Hartelijk dank voor het feit dat je wat van je kostbare tijd hebt genomen om deze fantastische recensie op Zoover te delen na je recente verblijf bij ons bij Miracle Resort. We zijn enorm verheugd om te horen dat u een voorbeeldige service ervaart tijdens uw verblijf. Het is een genot om te weten dat u gebruik hebt gemaakt van onze goed verbonden locatie. We hopen u in de niet al te verre toekomst persoonlijk te mogen verwelkomen Vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Super hotel

carlo
8-6-2019

Familievakantie met drie kinderen. prachtig hotel, mooie lobby met koffiebar, mooie ruime kamers, heel schoon. de shows zijn mooi maar niet echt voor kids. Kidsclub is bijzonder actief met diverse activiteiten. prachtig ruim opgezet zwembad met ruim voldoende bedjes en parasols. Alles is blinkend schoon. Gezellige sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Carlo,

we zijn verheugd om te horen dat jij en je familie - vooral de kinderen - genoten van je verblijf bij ons. Bedankt voor je geweldige beoordeling van het hotel en voor het benadrukken van de vriendelijke service die je van ons hele team hebt ontvangen en voor het aanbevelen van onze schone en comfortabele kamers. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen en bij ons te blijven.

vriendelijke groeten

Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Niet snel weer!

Frances Bosman
8-6-2019

Mooi hotel, schoonmaak prima. Hotelkamer mooi maar te kleine bedden voor 2 personen!!! Dekbed is het zo breed als het bed!! Ze zouden wel wat kunnen doen aan de verlichting als je het hotel uitloopt, je moet een aardig stuk steil naar beneden lopen waar het gewoon te donker is!! Eetzaal te rumoerig, te weinig tafels om te eten, er worden elke dag 4 grote tafels met ieder 8 stoelen gereserveerd voor Turkse mensen, dat is dus al 32 stoelen die niet gebruikt kunnen worden!! Het animatieteam vond ik ook erg slecht, er zijn er 3 de baas en de rest hangt er een beetje bij, ze denken dat ze leuk zijn maar ze zijn gewoon irritant, te harde muziek bij het zwembad!! Eten was prima, wel elke dag hetzelfde! Te weinig wc’s bij het zwembad en het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geachte Frances Bosman,

Bedankt dat u ons uw tijd heeft gegeven en uw beoordeling met ons hebt gedeeld. Uw mening en de indruk die wij achterlaten, zijn erg belangrijk voor ons en we zullen deze met het management delen. We hopen u hier snel weer te mogen verwelkomen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen in geval van vragen!

Met vriendelijke groet, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

Geweldige vakantie

J. Vriezelaar
6-6-2019

Hier geweest voor 12 dagen. Goed hotel, goed eten, leuk animatie team. Hebben lekker genoten. Bedden waren voor ons goed. Zijn idd hard maar wij vonden dat wel prettig. Hebben dit thuis ook dus vandaar. Eten was heerlijk met genoeg variatie. Natuurlijk zijn er altijd de geijkte dingen als frites en rijst. Maar als je even zocht kon je iedere dag wel een menu maken zoals je zelf wou. Gebakken aardappelen etc kon je ook altijd wel vinden. Het was druk in de eetzaal maar wat verwacht je dan? Altijd een plekje kunnen vinden. Aan het zwembad was ook altijd wel een plekje voor 2 man. Zzwembad is dik in orde en niet superdruk. Je kon de gehele dag wel een baantje trekken. Animatie team was leuk en zeker niet opdringerig. Vooral Balo en de watergym was geweldig. Een klein puntje van kritiek tenslotte: Dat het wifisignaal ontzettend slecht is. Je moest echt tot bij de bar komen om hiervan gebruik te maken. Dit kan echt niet meer in 2019.

Nooit meer !

Bas
4-6-2019

Wij hadden met een goed gevoel onze vakantie geboekt naar het miracle hotel in turkije. Na 100 keer ellende met touroperator en 100 veranderingen naar onze vakantie wat hopelijk een top vakantie zou zijn. Voor een 5 sterren hotel mag je wel wat verwachten.in ieder geval een goed bed !Nou ik kan je vertellen nog nooit zo slecht geslapen op zo een slecht matras gewoon afgekeurde matrassen heel het hotel klaagde erover kwam zelfs mensen bij de massage tegen omdat ze zo een pijn in hun rug hadden en nek vanwege het bed belachelijk. Guest relations die hadden mijn klacht ontvangen maar hadden ons geprobeert te bereiken op de kamer heel raar dan laat je een briefje achter in de kamer. Ze dachten dat 10 dekens op een bed leggen beter sliep echt drama 10 nachten helemaal kapot. Iedere nacht 2 uur snachts gaan ze even stoelen staan verschuiven tot 4 uur 3 keer klagen per nacht. Zwembad vloer levensgevaarlijk glad en ga maar door.kamers gehorig !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Tot de volgend keer 🙏⛱

Kluitmans
4-6-2019

Voor de 4e x het miracle aangedaan 🥰🥰🥰 Dit jaar voor een familie kamer gekozen en een suite gekregen 🤩🤩🤩 Graag de volgende x weer 🥰🥰 Strand mooi opgeknapt , extra plaatsen op de pier , Voor het terras van de beachbar is er zelfs gras en zelf bij het strand een leuk speeltuintje voor de kids extra 👍. Tegels rondom het zwembad zijn ook weer opgeknapt. 1 min puntje deze zijn spekglad !! Onze kids kregen waterschoentjes/slippers aan zodat zijn minder snel uitgleden.

Tip!! Loop eens een paar x per week langs de bedjes om te vragen of alles na wens is of wat gemist wordt.

Miracle Resort Hotel - CRM, CRM, 5-6-2019

Geachte Meneer Kluitmans, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en uw aanbeveling hier op Zoover. We waarderen het zo dat je voor de vierde keer bent gekomen en dat je weer tevreden bent met al onze diensten en dat je kinderen genoten hebben van de tijd. We kijken er naar uit om u volgend jaar weer thuis te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel Customer Relation Management

Super vakantie

Mari van Rijn
1-6-2019

Vriendelijk personeel mooie kamers kortom het VoELT als thuis komen

Miracle Resort Hotel - CRM, CRM, 4-6-2019

Beste Mari,

Bedankt voor het aanbevelen van ons hotel op Zoover. We zijn blij om te lezen dat we uw verblijf aangenaam en gedenkwaardig hebben kunnen maken. Het hele Miracle Resort-team heet u graag snel hier welkom.

Met vriendelijke groet Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.