Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag13°10°
Hotel Miracle Resort
8,7

Op slechts 15 minuten van de luchthaven van Antalya, in Lara, ligt Hotel Miracle Resort. Hier vind je speciale kamers voor families of mindervaliden. Die trouwens ook terecht kunnen in een speciaal deel van het zwembad. Het eten is van goede kwaliteit en wordt vers bereid. Op het strand bij Hotel Miracle Resort kun je snorkelen met schildpadden.

2325 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

1995

Fantastisch een fijn hotel

Marloes Welman- van Woerkom
14-11-2018

Een hotel waar je alles hebt wat je nodig hebt voor een fantastische vakantie. Ontzettend schoon super leuk personeel en heerlijk eten! Voor kinderen is er genoeg te doen! Fijn overzichtelijk zwembad en een leuk animatie team. Wij zijn er al 3 keer geweest een gaan sep 2019 gewoon weer terug!

Top Hotel ....voor herhaling vatbaar :)

Brilhuis
11-11-2018

Dit hotel is gewoon goed, alles is netjes .

Eten is perfect , veel variaties.

Zwembad en het strand zijn perfect onderhouden, geen zwerfvuil .

Personeel is behulpzaam en vriendelijk .

animatieteam doet zijn werk uitstekend ,ook voor de kleintjes veel te doen in het prachtige kasteeltje .

Kamer is altijd netjes en goed onderhouden .

Hotel hoeft niet hoog aangeprezen te worden , is gewoon perfect en dat kun je dan vanzelf wel zien ;)

Super

Daniëlle Thiel
4-11-2018

We komen hier al een aantal jaren. Super goed hotel. Grote kamers, schoon. Eten is goed . Service is goed....kortom...we gaan volgend jaar weer 😉

Beste Danielle

Heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling van ons hotel. Het is altijd hartverwarmend voor ons om te horen dat onze gasten genoten hebben van hun verblijf bij ons en we zullen ervoor zorgen dat uw vriendelijke opmerkingen worden doorgegeven aan alle collega's. We hopen oprecht dat u nog veel meer speciale gelegenheden met ons zult doorbrengen.

Hartelijke groeten

Super!

Cin
2-11-2018

Miracle is echt een aanrader, wat een top hotel!!

Wij hebben ons hier echt vermaakt!

De kids vonden het geweldig, veel vriendinnetjes ontmoet en lekker zwemmen met luchtbed.

Het eten was echt heerlijk👌

Wij komen zeker nog eens terug.

Beste gast

We zijn heel blij om te lezen over uw positieve vakantie-ervaringen en willen u hartelijk bedanken voor het hierbij delen van uw motiverende en vriendelijke woorden. Het zou ons een genoegen zijn u hier in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor veel meer positieve vakantie-ervaringen.

Met vriendelijke groet,

crm@miracleotel.com

Denk nooit meer , veel beter hotels in Turkije .

Van Hoe Ria
1-11-2018

Drank ... stelt niets voor , eten als het op is , is het op .

Kamers wel mooi

CRM Miracle Resort Hotel, CRM, 9-11-2018

Beste Ria Van Hoe,

We willen U hierbij bedanken voor het delen van Uw eigen ervaringen tijdens Uw vakantie in Miracle Resort Hotel. We betreuren het te lezen dat U niet volledig van Uw vakantie heeft genoten.

We hopen U hier hoe dan ook nogmaals te mogen verwelkomen, wellicht in een andere periode.

Met vriendelijke groet,

Angelique
1-11-2018

Fantastisch hotel. Mooie kamers, heerlijk eten, vriendelijk personeel en een leuk animatieteam

Beste Angelique

Bedankt voor uw tijd om uw persoonlijke recensie hierbij te delen, we zijn blij dat u tevreden bent gebleven met onze services. We hopen dat u goede herinneringen zult hebben en we hopen u hier weer te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten

crm@miracleotel.com

Fantastisch ! Ik wil zo vlug mogelijk terug !

Tania Vermeiren
31-10-2018

Dit is het meest fantastische hotel dat ik ooit bezocht heb ! Zodra je het hotel binnenkomt krijg je al een WoW effect, heel licht en ruim! De glazen lift , brengt je naar de ruime , moderne kamers met elke dag gratis aangevulde mini bar, koffie of theefaciliteiten, safe, kingsize boxspring en prachtige badkamer. Door de bouw van het uit twee bestaande langwerpige delen , heb je niet veel kamers met zwembad of zeezicht maar mij stoort dat niet. Elke dag gratis verse handdoeken voor je overvloedig aanwezige ligbedden aan het heel grote landschapszwembad met waterglijbanen of met kinderen aan een heel mooi, ruim kinderzwembad met dito glijbaantjes. Er is dag en avondanimatie. Elke avond kregen we per week een internationale show te zien. Deze werden niet herhaald de volgende week maar vervangen door nieuwe. Het eten was overtreffelijk, uitgebreid, warm en vers. Bij alle maaltijden waren er live cooks! Ik beleefde een prachtige reis !

Beste Tania

Ik ben verheugd om je fantastische feedback te lezen. Wees er zeker van dat we dit zullen delen met al onze medewerkers die dolblij zijn om te horen dat ze de beste ervaring voor jou hebben geboden. Bedankt voor het aanbevelen aan onze goed uitgeruste kamers en gevarieerde voedselaanbod.

We hopen zeker dat ons hotel altijd bovenaan uw lijstje staat als u in Antalya bent. We verwelkomen u graag terug.

Vriendelijke groeten,

Niet meer

E vriens
30-10-2018

Viel tegen zowel schoonmaak kamer als service bij zwembad

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 6-11-2018

Beste gast

De mening en feedback van al onze gasten is erg belangrijk voor ons en we willen U hierbij vriendelijk bedanken voor het de tijd nemen om jullie persoonlijke vakantie ervaringen hierbij te delen.

We vinden het jammer dat we U ook niet tevreden konden stellen met de kamer en het service.

We willen U graag mededelen dat we Uw feedback hebben doorgegeven aan de desbetreffende managers, en Uw feedback zal worden gebruikt in de meetings.

We hopen dat we U alsnog mogen verwelkomen om U alsnog van onze services te kunnen overtuigen.

met vriendilijke groeten

crm@miracleotel.com

Hotel Perfect maar Lara nooit meer.

Sophia Koninh
29-10-2018

Het hotel is echt super! Vanaf het hotel loop je via de tuin direct het strand op. Heerlijk breed zandstrand met ligbedden en parasols. In de tuin vind je 2 foodcorners waar je Smiddags lekker kan lunchen, een pannenkoek halen of een ijsje scoren. Het hotel heeft een mooi zwembad waarvan het water lekker verkoelend is , ook hier zijn ligbedden en parasols. De animatie vond ik matig, vaak wisten we niet precies wat , wanneer of waar er wat te doen was. De eetzaal is niet sfeervol en savond vaak chaotisch , smorgens is het beter te doen. Op het eten is niks aan te merken, veel variatie en genoeg voor iedereen. Als het eten koud is komt dat doordat de mensen de bakken open laten staan. De kamers zijn heel mooi en schoon. Lara zelf vind ik saai, veel shoppingmalls maar geen sfeer. Je vind hier geen haven of mooie boulevard alleen een hoofdweg zonder dolmus . Dus het hotel is top maar wij gaan liever naar Alanya of Mamaris.

Beste Sophia

Hartelijk dank voor uw tijd om hier uw indrukken van uw recente vakantie in ons hotel te delen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met zoveel van onze voorzieningen, het eten, onze tuin en het strand. Bedankt voor de hint over het aankondigen van het animatieprogramma; we zullen hier zeker verbeteren. De regio Lara-Kundu is een meer toeristische regio en hier mis je natuurlijk de kleine straatjes die je misschien kent van Alanya en Marmaris.

We kijken er naar uit om je weer te verwelkomen de volgende keer dat je in Antalya bent.

vriendelijke groeten

Goed hotel

M. Mulder
27-10-2018

Wij zijn in 2014 in dit hotel verbleven met zijn 6en (volwassenen) , echt een super vakantie gehad! Genoeg te eten en te drinken, zwembaden zijn leuk en groot en op het strand heerlijk gelegen en gezwommen tussen schildpadden. En als kers op de taart nog een dolfijn zien zwemmen. Helemaal fantastisch.

Nu willen wij graag weer terug met ons kindje van 2, maar ik las dat kinderen in de a la card restaurants ouder dan zes jaar moeten zijn. Geld dit ook voor overdag tijdens de lunch? Wel erg jammer .

CRM Miracle Resort, CRM, 6-11-2018

Beste gast

hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw indrukken van uw recente verblijf met ons te delen. We stellen het op prijs om te horen dat u samen met uw vrienden een fantastische tijd hebt doorgebracht en dat u graag samen met uw gezin terug wilt komen. Met betrekking tot de à-la-carterestaurants die alleen 's avonds geopend zijn, dus laten we ook kinderen toe daarheen te gaan.

Ik kijk ernaar uit u volgend jaar hier te mogen verwelkomen

vriendelijke groeten

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.