Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag35°23°
Hotel Miracle Resort
8,6

2300 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

1976

Fantastisch hotel, verveling ligt op de loer!

Johnny Both
16-9-2018

Wat was goed:

Ligging, transfer vanaf de luchthaven max. 15 min

Kamers, zijn lux, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien (Tv, Airco, Minibar etc.)

Zwembad, héél groot, leuke glijbanen, kinderbad en dagelijks entertainment

Personeel, vriendelijk/behulpzaam en de meeste spreken redelijk Engels

Animatie, kinderclub, iedere avond minidisco etc.

Minpunten:

Eten, eetzaal is heel gehorig, buiten ongezellig met tl licht, buffet is heel chaotisch zeker rond 20:00. Geen thema avonden of iets dergelijks en buffet is vaak lauw/koud. Ook niet helemaal duidelijk, waar nu wat staat, structuur en aanduiding ontbreekt.

Het eten rond het zwembad is iedere dag hetzelfde; hamburger, friet met kipnuggets of een aardappelsalade.

Bedjes aan het zwembad/strand/pier worden dagelijks vakkundig geclaimd.

Strand niet kindvriendelijk, snel diep

Lara is een straat met resorts en veelal dezelfde winkels, verder niks te doen

Vliegveld zeer druk/warm/chaotisch

Beste reis uit me in leve

Feline
15-9-2018

Geweldig de meiden van de mini club anastasia gamze serap mariana Kim en lia zij egt gewéldige meiden hoop ze snel weer te zien ik mis kristina ook egt heel erg beste reis uit me in leve

Alles super hier...

Jma Hagenaars
10-9-2018

Heb al veel 5* hotels gehad in turkije. Maar miracle resort is toch wel de beste . Alles van lobby tot kamer . Van schoonmaak tot zwembad . Alles super hier. Wil wel even de naam van serveerster noemen Fatma is haar naam . Dat is nu echt een serveerster die weet hoe gasten het willen . Als je hier iets te kort komt moet je thuis blijven .

Beste gast

We willen U hierbij hartelijk bedanken voor Uw uitgebreide beoordeling, Uw positieve woorden worden zeer gewaardeerd! We zijn blij dat U zo'n heerlijke vakantie heeft beleefd en we hopen dat U nog lang na zult genieten. Het zou ons een genoegen zijn U hier wederom te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Fantastisch!

Marina Van Doorn
5-9-2018

Super hotel!! Dit was voor ons de tweede keer. En net als de 1e keer was het fantastisch. We hadden nu een kamer aan de kant van het zwembad met uitzicht op zee. Erg mooi uitzicht . Kamer was goed gerenoveerd. Bad hebben ze eruit gehaald en dat is beter . Wordt elke dag schoongemaakt. Over het eten totaal niets aan te merken. Ontbijt ontzettend veel, bijna niet te kiezen en alles was erg lekker . Lekker weer veel gözleme gegeten. En het avond eten ook helemaal prima . Als je wil kan je de hele dag eten..perfect!! Alles is schoon, het personeel was erg aardig. Het zwembad en de zee ook heerlijk. Echt niets om aan te merken. Ja t handoekje leggen is een beetje jammer, maar ach als dat t enige is....Helemaal verliefd op het hotel en wij komen zeker volgend jaar terug. 😍❤

Beste Gasten

Allereerst willen we U bedanken voor Uw tijd Uw persoonlijke ervaringen hierbij te delen en voor Uw uitgebreide beoordeling en feedback.

We zijn blij dat U een leuke familie vakantie heeft gehad en dat U over het algemeen tevreden was met ons hotel en de faciliteiten.

We hopen jullie natuurlijk nog veel vaker te mogen verwelkomen in Miracle Resort!

Met vriendelijke groet

Geweldig

Fam. Gijze
5-9-2018

Prachtig resort lekker eten en geschikt voor rolstoelgebonden mensen. Met apart zwembad voor minder validen en minder valide kamers. Bij het zwembad is ook een tillift aanwezig.

Geachte Familie Gijze

Bedankt voor je tijd en voor je positieve beoordeling van je welverdiende vakantie in Miracle Resort Hotel. Het is een genoegen voor ons om te lezen dat u en uw gezin hebben genoten van de tijd in ons hotel. We stellen het op prijs dat u ons speciale zwembad en alle mogelijkheden als kamers, gemakkelijke toegang tot het strand enz. Dat we hebben ingericht voor gehandicapte mensen, leuk vond.

Wij verwelkomen u hier veel vaker voor een nog leukere en onvergetelijke vakantie!

Vriendelijke groeten

crm@miracleotel.com

Geweldig zou zo weer terug willen

Mw schrijvers
4-9-2018

12 dagen in miracle resort geweest.

Super vakantie gehad.

Heerlijk eten genoeg keuze in buffet.

Voor ieder wat wils.

A la carte Italiaans Turks of Mexicaan is ook aan te raden kost 10 pp zit alles bij.

Even lekker rustig eten want in buffet restaurant is het erg druk vaak in rij voor eten.

Mega groot zwembad aan het strand.

Genoeg ligbedjes je moest wel nachts handdoeken neerleggen anders had je ochtend geen plek aan zwembad.

Frisdrank echte cola en sinas enz ook de minibar in kamer word elke dag bijgevuld met blikje chocolade en chipjes.

Word overal hele dag schoongemaakt bij wc en zwembad enz

Fantastisch hotel met goed eten. In april geweest en in die periode niet al te druk. Voldoende bedjes bij het zwembad. Zelfs in de middag. De kinderen hebben zich goed vermaakt in de miniclub en in het zwembad. Heerlijke familiekamer / suite gekregen. Eigenlijk niets op aan te merken. Volgend jaar april gaan we weer. Hopelijk krijgen we weer dezelfde kamer.

Leuk voor 1x

Ilse
3-9-2018

Super hotel met veel verscheidenheid aan buffetten, mooie familiekamer met extra service, aardig en behulpzaam personeel maar wel het nadeel van handdoekjes leggen smorgens vroeg, als mensen daar eens mee zouden stoppen zou er ook minder geruzie rondom t zwembad zijn.

Fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar

Familie van der Zee
3-9-2018

Zeer verzorgd, net en goed onderhouden resort met tal van mogelijkheden voor jong en oud. Kan me geen 1 punt herinneren wat verbeterd of aangepast zou moeten worden. Vriendelijk personeel die stinkend hun best doen om de bezoekers het naar wens te maken. Waar ik me behoorlijk aan irriteerde is de onbeschoftheid van sommige bezoekers die met borden vol met eten naar de tafel lopen en dan vervolgens na 2 happen de rest weggooien! dit terwijl de koks hiervoor hard werken

Hèèrlijk

Marian Hopman
2-9-2018

Ligt naast de Titanic waar we inmiddels ook zijn geweest , maar dat was vonden wij erg druk (je ontkwam niet aan behoorlijk harde muziek, de hele dag door) dus ik zou zeker weer terug naar Miracle gaan! Niet te massaal , heerlijk relaxen,fijne kamers, geen harde muziek bij de zwembaden met fijne handdoekservice, zeer dienstbaar personeel en super eten en drinken!

Kortom Super!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.