Hotel Miracle Resort

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag14°5°
Hotel Miracle Resort
8,5

Omschrijving
Op slechts 15 minuten van de luchthaven van Antalya, in Lara, ligt Hotel Miracle Resort. Hier vind je speciale kamers voor families of mindervaliden. Die trouwens ook terecht kunnen in een speciaal deel van het zwembad. Het eten is van goede kwaliteit en wordt vers bereid. Op het strand bij Hotel Miracle Resort kun je snorkelen met schildpadden.

2342 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

Topper zeker een aanrader

Renoir nico,
17-1-2019

Animatie is heel aangenaam

Het eten heel lekker buffet heel mooi met Thema Elke dağ

Heel Gast vrij en nederlands sprekende postive mensen

Heel verzorgd hotel en behulpzame mensen.

Gereisd met partner in januari 2019

mooi voor een weekje weg

Barry,
15-1-2019

Prima hotel; het weer zat alleen niet mee. Goede bediening. Vanaf 9 januari 2019 zit er een Nederlands sprekende man bij Guest Relations. Eten was lekker en er was volop keuze. Animatie was boven verwachting in het winterseizoen. Lara zelf is niet zo bijzonder, maar daar kan het hotel niets aan doen. Hamam in het hotel is prima, maar dubbel zo duur als even buiten het hotel, voor dezelfde service.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Voldoet aan verwachtingen

Sewerd,
24-12-2018

Prima hotel, nette kamers en goede keuken. Animatie niet opdringerig en professioneel. Minpuntje de beperkte kennis en slecht Engels van de receptie medewerkers.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Beste Sewerd,

heel erg bedankt voor je opmerkingen over je recente verblijf in november en je aanbeveling. We waarderen het dat je van je verblijf hebt genoten en zoveel van onze voorzieningen hebt genoten, vooral de kamers en ons eten.

Ik kijk er naar uit je hier in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Tjingo

Na 3x Miracle. Nu Nooit meer!

Janny Jongerling,
7-12-2018

Je moet hier niet naar toe komen als je rust wilt. Dit hotel is erg gehorig. Overal herrie. De kamers zijn mega gehorig. Je kunt niet slapen als er iemand op een andere kamer tv kijkt. Dus vaak sliepen wij pas rond 01:00 of later. Smorgens is er al vroeg weer kabaal. In de kantine of resataurant zijn de wachtrijen lang. Zelfs buiten de vakanties. En veel herrie. Wij hadden ook nog de pech dat bij de zwembaden de tegels werden vervangen dus dat lawaai kwam er ook nog bij. Als ik dit had geweten was ik niet gekomen. Maar touroperator heeft ons niet de hoogte gesteld. Inmiddels staat het wel bij de beschrijving.

Op de kamer zit een deurstop. Daar ben ik overheen gestruikeld toen ik kleding in mijn kast legde. Van het trappertje gegleden in het zwembad. Gevolg flinke blauwe been. Bleek trap in het zwembad los te zitten. Op de foto’s staan thee en koffie faciliteiten. Wat we ook 2x wel hebben gehad was nu niet meer op de kamer aanwezig.

Gereisd met partner in november 2018

Beste Mevrouw Jongerling,

heel erg bedankt voor het delen van uw indrukken van uw recente verblijf in ons hotel met ons. We vinden het jammer dat we je deze keer niet de vakantie hebben kunnen geven die je verdient. Bedankt voor je hints en we zullen ze in deze dingen verbeteren om een betere service aan al onze gasten te geven. Met betrekking tot speciaal verzoek als waterkoker vs tijdens uw verblijf kunt u dit altijd vragen aan de gastenrelatiebalie. We hopen dat je ons nog een kans geeft en we verwelkomen je graag volgend jaar weer.

crm@miracleotel.com

Heel fijn hotel, komen hier al vele jaren.

Marijke en Theo,
6-12-2018

Hotel ligt op ca. 15 minuten van het

vliegveld wat heel prettig is.

Gereisd met partner in november 2018
CRM Miracle Resort, CRM, 18-12-2018

Geachte Marijke en Theo

Heel erg bedankt voor je recente verblijf in ons hotel en voor je vriendelijke beoordeling. We stellen het op prijs dat u hier een leuke tijd hebt gehad en dat u tevreden bent met onze services.

Ik kijk ernaar uit je hier in de nabije tijd weer te mogen verwelkomen.

Gezellige vakantie

Schelfaut,
2-12-2018

Het was alles goed,rustige vakantie gehad,eten was lekker,iedereen heel ardig en behulpbaar,ik ben tevreden ik wil in mei weer terug komen.

Gereisd alleenreizend in november 2018
CRM Miracle Resort, CRM, 18-12-2018

Geachte Schelfaut

Heel erg bedankt voor je recente verblijf in ons hotel en voor je vriendelijke beoordeling. We waarderen het zo dat we aan al je verwachtingen hebben voldaan en dat je je tijd hier hebt genoten.

Ik kijk er naar uit je hier zo snel mogelijk te verwelkomen.

Prima

Antje,
1-12-2018

Goed hotel. Wel veel katten.ongezel restaurant.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Beste Antje,

Allereerst willen we U graag bedanken voor het delen van Uw persoonlijke vakantie beoordeling na Uw vakantie. We zullen al Uw feedback delen met de desbetreffende afdeling managers. We hopen jullie natuurlijk wederom in Miracle Resort te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Vermeersch Roger,
1-12-2018

Super hotel het was voor de derde keer dat we gingen . Al inn Kamers .eten animatie alles was super Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste Roger

We willen jullie graag bedanken voor jullie positive bijdrage op de ze website, voor het delen van jullie vakantie beoordeling. We zijn blij dat jullie weer een heerlijke vakantie hebben beleefd en we hopen jullie uiteraard nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Super

yvonne Duivenvoorden -de Vries,
1-12-2018

geweldig altijd genieten hier en alles wordt voor je geregeld ga zeker weer terug

netjes en indien er wat is geen probleem ook nederlands gesproken en gewoonweg

Super

Gereisd met partner in september 2018

Beste Yvonne,

heel erg bedankt voor je laatste recensie over je recente verblijf in ons hotel. Voor ons is het een genoegen om te weten dat we uw vakantie opnieuw het beste hebben kunnen maken en dat u zoveel van onze voorzieningen hebt genoten. We kijken er naar uit om je snel weer te verwelkomen in je tweede huis.

Vriendelijke groeten

crm@miracleotel.com

Wij vonden het hotel super, ik adviseer iedereen.

Ugur Kabadayi,

Wij vonden alles perfect

Wij hebben het super gehad. Het hotel is echt een aanrader. De mensen die daar werken zijn echt superaardig en behulpzaam. Iedere dag zijn verschillende soorten lekkere eten. Animatie voorstellingen en het animatie team was perfect. Super hygiënische hotel. Kortom het is een hotel waar je echt kunt ontspannen en van een perfecte vakantie kunt genieten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste Ugur

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw laatste verblijf in het Miracle Resort Hotel en voor het nemen van de tijd om uw persoonlijke vakantiebeoordeling te delen. Het is ons een groot genoegen om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad in ons hotel!

Natuurlijk hopen we u hier nog veel meer te verwelkomen en zullen wij ons uiterste best doen voor u!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.