Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Vanaf het moment dat je aankomt bij het Miracle Resort voel je je direct thuis. De fijne sfeer die hier hangt is wat het hotel zo’n populaire keuze maakt voor een vakantie in Turkije. Kwaliteit en service, daar draait het om. En dat merk je de hele dag door. Het personeel groet je met een glimlach en je kamer is altijd brandschoon. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de mooie zwembaden, uitgebreide all inclusive formule en de vele faciliteiten voor gasten van alle leeftijden. De vakantiegangers die je zijn voorgegaan zullen het beamen: je gaat een topvakantie tegemoet bij het Miracle Resort!

Andere vakantiegangers zijn erg tevreden over hun vakantie bij het Miracle Resort. Het hotel ontvangt vooral hoge beoordelingen op het gebied van de prijs-kwaliteit verhouding en de service. Door de diverse faciliteiten voor gasten van alle leeftijden staat het Miracle Resort bekend als een kindvriendelijke keuze. Er komen volop gezinnen met kinderen. Zo is Roy op vakantie geweest bij dit hotel met zijn gezin. Ze zijn ontzettend enthousiast, maar noemen de WiFi en de douche als verbeterpunten. Roy zegt: “Eten was goed, kinderen hebben zich goed vermaakt, vooral het nieuwe gedeelte voor de kids. 😊 Wij zaten op 9e verdieping, het enige wat jammer was is de wifi die daar heel slecht was en de douche die soms heel warm werd en dan weer koud was. De shows waren ook leuk en divers, animatie groep was leuk met waterpolo en darten en crazy games en met een hele toffe kamil die er altijd een feestje van maakte.” Ook voor stellen is het Miracle Resort een goede keuze. Zo is Wilma hier al meerdere keren op vakantie geweest met haar partner. Ze zegt: “Het is er geweldig. Wij komen er al jaren. In december, januari, maart. Ook in deze maanden is het er fijn om te verblijven. Een prachtig zonneterras, daar kan het zelfs kort voor de Kerst, uit de wind en in de zon, 28 graden worden. [...] Over het eten en het personeel, geweldig. Een aanrader zonder meer.”

De ligging

Miracle Resort ligt in de populaire badplaats Lara in de Turkse Rivièra. Zonliefhebbers zitten hier helemaal goed. Het hotel ligt namelijk direct aan een mooi zandstrand! Dit is de ideale plek om aan jouw zomerkleurtje te werken op een ligstoel, of om je met een goed boek terug te trekken onder een parasol. Het is ongeveer 11 kilometer naar het centrum van de badplaats Antalya. Hier vind je volop uitgaansgelegenheden, restaurants en een mooi strand. Ook kan je hier verschillende culturele bezienswaardigheden bewonderen! De luchthaven van Antalya ligt op ongeveer 12 kilometer afstand vanaf Miracle Resort.

Het hotel en faciliteiten

Het Miracle Resort is een vijfsterrenhotel dat van alle gemakken voorzien is. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar bij de receptie. Het wordt een vakantie vol waterplezier dankzij de twee zwembaden en twee kinderbaden buiten. Er is zelfs een bad met een snelle glijbaan en twee kronkelglijbanen, en voor de kleinste vakantiegangers een aantal kleine waterglijbanen. De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligbedden en parasols. Voor de afwisseling zijn er ook een zwembad en kinderbad binnen. Wie écht even tot rust wil komen tijdens de vakantie in Turkije gaat naar het wellnesscentrum. Hier maak je gratis gebruik van de sauna en het stoombad, maar de massages, spa en schoonheidsbehandelingen zijn tegen betaling. Verder is er volop vermaak bij het Miracle Resort voor gasten van alle leeftijden. Ga naar de fitnessruimte, doe aan aerobics of speel een potje basketbal, beachvolleybal of (tafel)tennis. Sommige sporten zijn gratis, anderen tegen betaling. Het animatieteam zorgt voor vertier voor jong en oud in de vorm van sport, spel en shows. Voor de kinderen is er een miniclub (4-8 jaar), juniorclub (9-11 jaar) en tienerclub (12-16 jaar). Ook niet onbelangrijk: bij het Mircale Resortis gratis WiFi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als in de kamers. Andere vakantiegangers geven wel aan dat op sommige plekken in het Miracle Resort de internetverbinding minder goed is. Tot slot kan je tegen betaling naar de kapsalon of de winkeltjes en maak je tegen betaling gebruik van de roomservice, oppasservice en wasservice.

De kamers

Er zijn verschillende kamers beschikbaar bij het Miracle Resort, die verdeeld zijn over twee gebouwen. Alle kamers zijn voorzien van gratis WiFi, airconditioning, een telefoon en een gratis kluisje. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar. Alle kamers hebben een badkamer met bad of douche, föhn en toilet. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De tweepersoonskamers van Miracle Resort zijn over het algemeen geschikt voor twee tot vier gasten, maar sommigen kunnen ook geboekt worden voor alleengebruik. In de kamer staat een tweepersoonsbed en twee eenpersoonssofabedden, al kunnen de bedden per kamer verschillen. Deze kamers kunnen geboekt worden met zijzeezicht. Er zijn ook tweepersoons voordeelkamers beschikbaar bij het Miracle Resort, deze kunnen qua ligging, inrichting en faciliteiten afwijken van de standaardkamers. Verder zijn er specifieke eenpersoonskamers beschikbaar, die ook af kunnen wijken van de standaard faciliteiten. Ga je met het hele gezin op vakantie naar Turkije? Kies dan voor een familiesuite bij het Miracle Resort. De familiesuites bestaan uit twee standaardkamers met een tussendoor. Hierdoor zijn er twee aparte slaapruimtes met ieder een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed. De familiesuites zijn geschikt voor vier tot zes gasten.

Eten en drinken

Je verblijft bij het Miracle Resort op basis van all inclusive verzorging. Er is een buffetrestaurant en vier à la carte restaurant, namelijk Mexicaans, Italiaans, Turks en een visrestaurant. Bij de all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen. Het ontbijt wordt geserveerd van 7.00 tot 10.00 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk tussen 10.00 en 11.00 uur. Het lunchbuffet staat klaar van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 21.30 uur. Dineren in een à la carte restaurant is niet bij de all inclusive verzorging inbegrepen. Dit is dus tegen betaling en op basis van reservering. Ook zijn er gedurende de dag verschillende snacks beschikbaar, die wisselen per seizoen. Denk bijvoorbeeld aan ijsjes of lekkere hapjes voor bij de koffie. Koffie, thee, water, frisdranken en lokale alcoholische dranken zijn bij de all inclusive verzorging inbegrepen van 10.00 tot 2.00 uur, maar drankjes in de discotheek alleen van 23.00 tot 2.00 uur.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Dankzij de uitgebreide all inclusive formule en de vele faciliteiten voor jong en oud is het Miracle Resort een goede keuze voor een kindvriendelijke all inclusive vakantie naar Turkije. De kinderen vermaken zich volop bij de verschillende waterglijbanen en zwembaden. ‘s Avonds schuif je gemakkelijk aan bij het diner na een dag voor plezier en ontspanning. Heerlijk toch?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid. Honden zijn niet welkom bij het Miracle Resort. Het vis à la carte restaurant en het Turkse à la carte restaurant zijn geopend vanaf 1 mei en verwelkomen alleen gasten van 6 jaar en ouder. Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner. Sommige faciliteiten zijn niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door het weer, seizoen, onderhoud of bezetting.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2940 Reviews over Miracle Resort

• 9Hindrik Kenter01-01-2023

Het is een fantastische hotel dikke 10 animatie perfect voor kids en ouders bedinning uitstekend het eten vind ik minder goed vaak koud … we gaan in april 2023 weer voor de 14e keer heerlijk.

Beste meneer Kenter,

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je weer genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in ons hotel om u weer van dienst te zijn voor een ultieme vakantie.

Vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• 10Patrick van Boekel26-12-2022

uitstekend!

kom er al jaren uitstekend resort!!

Beste meneer van Boekel,

• 9Annelies26-12-2022

Vriendelijk personeel,lekker eten we hebben iedere x n super vakantie

Eigenaar, 27-12-2022

Lieve Annelies,

Bedankt voor het opnieuw kiezen van ons hotel voor uw recente verblijf en het delen van uw positieve opmerkingen.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen in je Miracle Family.

Met vriendelijke groeten Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• 10Vastavel26-12-2022

Fantastich

Alles was top 2 kamers 1 voor ons en andere voor zoon en vrouw en onze tweeling super geregeld alles was perfect super eten en vriendelijk personeel Ook redders waren super bar man enzo gewoon naar toe gaan

Beste meneer Vastavel

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is. Wij zullen zeer zeker de complimenten doorgeven aan de staff. Hopelijk mogen wij u weer verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• 10Trudy Hoogenboezem25-12-2022

Super Hotel

Zodra ik daar binnen stap,voelt het als thuiskomen. Het personeel is lief ,behulpzaam je hoeft maar iets te vragen en ze doen het voor je en de kamers zijn schoon en netjes. De hygiëne is super en belangrijk voor hun

Lieve Trudy

• 10Marga24-12-2022

In één woord Fantastisch !! 👍

Alles is in één woord geweldig ! Voor ons voelt het als thuis komen. Super schoon , vriendelijk personeel en het eten is heerlijk ! Wij komen elk jaar weer terug.

Eigenaar, 27-12-2022

Lieve Marga

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen in je Miracle Family.

• 8DEVROYE Andre23-12-2022

zeer goed, een grote groene omgeving, winkeltjes .

Ook nog in oktober geweest. 12 de maal naar de Miracle = dus OK

Lieve Andre,

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je weer genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Hopelijk mogen we u dit jaar weer een paar keer verwelkomen in ons hotel om u weer van dienst te zijn voor een ultieme vakantie.

• 9Arjan Zwaans23-12-2022

Super fijn hotel en hele fijne mensen gewoon top

Fijne schone kamers , super fijn personeel Lekker eten. Kortom wij gaan er al voor de 12 e keer heen. Dat zegt genoeg toch ?

Beste meneer Zwaans,

• 10T C Selbach.23-12-2022

Geweldig..altijd zeer goede tijd gehad

Zeer kompleet voor een heerlijke vakantie..!! Niks is te veel..!!

Beste T C Selbach

• 10Ann, Yves, Liano en Xandro23-12-2022

Super verblijf

Het was weer genieten. Alles in het hotel is top. Ze blijven constant vernieuwen en investeren. Telkens we gaan ontdekken we nieuwe dingen en zijn we verwonderd. Het eten is er overheerlijk en keuze genoeg. De mini-club is ook top. We hopen in 2023 terug te gaan naar onze 2de thuis

Lieve Ann,Yves,Liano en Xandro

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenNiet beschikbaar
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)