Hotel Miracle Resort

1949
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk hotel, prachtige zwembaden, glijbanen, goed eten, genoeg keuze !

Heerlijk strand!

In de avond Animatie shows, live muziek..voor ieder wat wils.

1 min punt : te weinig liften/te lange wachttijden bij de lift rond etenstijd.

De trap af met een buggy is niet zo fijn.

2007 geweest, 2017 geweest en nu in september 2018 weer.

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 20-7-2018

Beste Timo

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u in September heer te gast te hebben bij ons in Miracle Resort Hotel.

Geweldig

Marielle
17-7-2018

Miracle is een mooi, goed verzorgd hotel. Nette, goedonderhouden tuinen waar je leuke fotoshoots kunt maken.

Huseyin de oudere lifeguard was super met de kinderen en maakte echt plezier met hun. Deze topper moeten jullie houden!

De Hammam in het hotel is ook echt een aanrader voor 45 EUR voel je je herboren en natuurlijk in het begin van de vakantie doen zodat je lekker bruin word.

Eten was overal heerlijk en met veel zorg bereid, voor ieder wat wils. Niet te vergeten s middags de heerlijke doner bij restaurant Lagos. Je kunt er de hele dag door eten. Personeel werkt erg hard en is erg vriendelijk.

Enige minpunt was s ochtends vroeg de handdoeken leggen om een bedje bij het zwembad te reserveren.

Veel Nederlandse en Belgen in dit hotel.

Beste gast,

Veel dank voor zo'n mooie beoordeling van het Miracle Resort Hotel. We zijn verheugd om te horen dat je zo'n fantastische tijd hebt gehad tijdens je verblijf en we hopen je in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

crm@miracleotel.com

Miracle where miracles do happen

Eijkenboom
16-7-2018

Vorige week zijn we in het miracle geweest . Het was in 1 woord TOP. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat het te snel voorbij was. Een speciale pluim voor de aller liefste aller beste entertainer. RITCHY. Deze man is zo oprecht vriendelijk! Alle entertainers waren geweldig hoor. Maar deze man heeft ons ❤ gewonnen en zeker ook van ons dochtertje. Wij zijn in miracle verliefd geraakt op 🇹🇷🏖. De geweldige all-in formule. Het gevoel van luxe en de vriendelijk heid van de mensen .

Geachte gast

Bedankt voor je geweldige opmerkingen over je recente ervaringen bij Miracle Resort Hotel. Ik ben blij dat de onberispelijke service van Rocky en de anderen van het animatieteam je op je gemak hebben gesteld.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen om hopelijk uw favoriete keuze in Antalya te worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Miracle Resort voor je op een rij gezet:

Goed, maar simpel en standaard hotel

CGYT2111
16-7-2018

Pluspunten: Openbare ruimten schoon

Goed eten

Mooie zwembaden en glijbanen

Grote, goed onderhouden tuinen

Mooie shows

Leuke miniclub en mini disco

Minpunten: Zeer slechte schoonmaak kamers (veel te laat, niet of maar half)

Slechte live muziek en dj shows na shows (geluid te hard, zangeres

zong vals en kan geen

Engels)

Buffetten simpel en eentonig

Vanaf 5:30 handdoeken leggen

Geachte gast

Bedankt dat je ons je kostbare tijd hebt gegeven en je mening hebt gedeeld. Uw mening en de indruk die wij bij u hebben, zijn erg belangrijk voor ons.

We betreuren het ongemak dat u heeft ondervonden en om wat voor reden dan ook hebben we niet aan uw verwachtingen voldaan.

We hebben uw opmerkingen over de ongelukken die u met onze afdelingshoofden hebt gehad, gedeeld, zodat zij dienovereenkomstig kunnen reageren.

Beste wensen

Super!

Tom Patricia en Fay hesseling
15-7-2018

Echt een super hotel nu voor de 6 x geweest. Alles word heel netjes bijgehouden. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke mini club met Nederlands meisje Kim! Onze dochter moest huilen toen we weg gingen. Dat zegt genoeg! Dikke tien plus

Geachte gasten

Ik ben erg blij om je fantastische feedback te lezen die je op Zoover hebt gedeeld. Kim is dolenthousiast om te horen dat ze je kleine dochter de beste ervaring heeft gegeven. We hopen zeker dat ons hotel altijd bovenaan uw lijstje staat als u in Antalya bent. We verwelkomen u graag terug.

crm@miracleotel.com

Wederom dit hotel geboekt. Voelde gewoon echt als thuiskomen. Meer dan prima! Haast het hele complex is grondig aangepakt. Kamers zijn mooi gerenoveerd. Het bad in de badkamer heeft plaatsgemaakt voor een fijne grote douche. Tuin en terrassen zijn vernieuwd. Er is een mooi zwembad aangelegd voor mindervaliden en ook op het strand zijn vlonders geplaatst voor mensen in een rolstoel. Eten (buffetvorm) is er te kust en te keur. Soms niet super warm maar dit ligt echter aan gebruikers die steevast de schalen open laten staan. Overal op het complex staan koelers met flessen water en is het mogelijk uit automaten zelf frisdranken (Coca cola, Fanta en Sprite) en goede koffie te tappen. Het entertainment team is hartstikke gezellig. Leuke shows, en als Keep Balance op het programma staat MOET je gaan kijken. Ben door 1 van de lifegards prima geholpen toen ik een spierblessure opliep. In oktober kom ik terug om jullie persoonlijk te bedanken!

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 15-7-2018

Beste gast

Heel erg bedankt voor uw bezoek en voor uw waardering.

Uw compliment voor onze service en voor de uitrusting van het huis die wij zeer graag aanvaarden of die wij doorgeven! Onze medewerkers zijn professionals die, met hun kennis en speciale gave om hartelijke gastheren te zijn, speciale verblijven voorbereiden voor onze gasten, rekening houdend met individuele wensen. Dat je dit hebt gevoeld en genoten, we zijn erg tevreden.

We verwelkomen u graag in oktober en verwelkomen u graag.

Heerlijke vakantie !

Renee Donker
9-7-2018

Heerlijke vakantie gehad! Alles was enorm schoon en netjes. Vriendelijk personeel en heerlijk enorm uitgebreide buffetten! Ook de ala carte restaurants waren top, zijn hier 16 dagen geweest en elke dag was weer fantastisch, tip. Boek je excursies via de lokale verkoper, Sammy! Top gozer! Deze vind je net buiten het terrein van het resort. Leuke excursies gehad als Hammam, quad rijden en een dagje shoppen in antalya, en ook super leuke boottocht naar de watervallen.

Fijne vakantie!

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 12-7-2018

Beste Renee

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Miracle Resort Hotel

crm@miracleotel.com

Zeer weinig op aan te merken! Een aanrader!

Fam. Adriaensen-Lemmens
9-7-2018

Kortbij het vliegveld. Zeer ruime kamer hadden wij (2+2). Redelijk harde matras. Minibar dagelijks bijgevuld. De tuinen rondom het hotel goed onderhouden. Zwembaden lekker warm water. Groot zwembad zeker ruim genoeg. Kinderglijbanen zeer tof, vooral door Hoesseyn, de lifeguard. Hield zich veel bezig met de kindjes !Keuze in eten was er zeker genoeg. Vooral het diner was zeer druk. Optijd zijn voor een tafel! Alles pŕoper en verzorgd. Wij komen hier zeker terug!

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 11-7-2018

Beste gast,

Leuk dat u de tijd heeft genomen om een beoordeleing te schrijven. Natuurlijk is het fijn om te horen dat ook al het personeel jullie vakantie extra fijn hebben gemaakt! Wij hopen dat jullie het leuk vinden om volgend jaar weer terug te komen bij ons.

Vriendelijke groet

crm@miracleotel.com

Zeer goed hotel. Goede prijs kwalitei

Van Baelen
5-7-2018

Hotel is prima. Goede accomodatie goed eten en vriendelijk

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 8-7-2018

Beste gast

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie achter te laten. Bedankt voor uw verblijf en we hopen u graag nog eens terug te zien!

crm@miracleotel.com

Overall heeft het hotel een prima (lage) prijs/ (lage) kwaliteit verhouding. Lopende band gevoel zegmaar. Begint een beetje te vervallen.

Maar liefst 20 Managers! Geel shirt, lopen hele tijd rond en kijken klanten niet eens aan laat staan aanspreken.

kok/obers=werken allemaal keihard en zijn supervriendelijk

Lifeguards=Yavuz en team, stuk voor stuk toppers, gedragen zich al gastheren (en dame) van het hotel rondom zwembad/strand. Huseyin is leuk met de kids!

Miniclub=2 NL meiden zijn leuk, rest mwah

Animatieteam=allemaal op straat zetten, compleet waardeloos. Zijn meer met hunzelf bezig dan met gasten

Frontdesk=niet gastvrij. bv. toen we weggingen en de pasjes gaven, was het enige wat hij zei: "its ok" geen bedankt voor je verblijf we hopen dat alles etc etc

De trampoline was onveilig, elke dag gemeld, dag 4 erkende ze het en zei men dat ze de leverancier gingen bellen, dan sluit je hem en hang je een bordje defect op, nee hoor...OMG!

Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 10-7-2018

Beste Harun

hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons je indrukken te geven over je laatste verblijf hier in ons hotel. we doen altijd ons best om onze gasten een onvergetelijke greep te geven, maar soms missen we. Dus hoe meer we uw objectieve feedback waarderen om te weten waar we faalden en waar we moeten verbeteren. Dank daarvoor. We hopen dat je ons een tweede kans zal geven, ook om onze inspanningen te zien. Ik kijk er naar uit om je opnieuw bij je familie hier bij ons te verwelkomen.

vriendelijke groeten

We hebben een aantal aanbieders voor Miracle Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miracle Resort scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2292 reviews.