Hotel Melas Lara

Hotel Melas Lara
9,2

26 tips over Hotel Melas Lara

anneliestuin, 4-7-2015
Boek een kamer aan de zijde aan de andere kant van het Royal Holiday Palace. Hier kijk je vrij uit op zee. Anders kijk je pal tegen RHP aan.
w van de kerkhof, 7-5-2015
Verheug je niet op een bad of jacuzi zoals (nog) overal aangeprezen want die zijn vervangen door regendouches....wij hadden 4 familiekamers waarvan er ééntje een balkon heeft van zo'n 10x 10 meter!!! isdatwat.....
Deruytere, 7-8-2014

neem de ligstoelen aan het kinderzwembad

neem een kamer op het 10de verdiep...Super rustig en mooi zicht

We hebben een aantal aanbieders voor Melas Lara voor je op een rij gezet:

anitahuisjes, 29-7-2014
Wat mij opviel, waren de vele rolstoelgebruikers.Dit betekent dat dit hotel zeer geschikt is voor mensen in een rolstoel.
anneliestuin, 16-7-2014
In de nabijheid van het hotel zijn er verschillende leuke winkeltjes, let hierbij wel op de prijzen. In combinatie met de dure hotels in Lara worden de prijzen in deze winkeltjes hoog gehouden in vergelijking met de markt (op zaterdag)in Antalya.
katrientjedr, 19-6-2014

Buiten het hotel enkele winkeltjes + bus en taxi op wandelafstand (bus naar Antalya 2 euro p.p. / taxi 25 euro).

Antalya zeker eens de moeite om te bezoeken.

John en Marrie, 17-6-2014

Zorg dat je voor 8 uur bij het zwembad bent want rond die tijd is al 70% bezet ondanks de waarschuwing dat de handdoeken die voor 8 uur zijn neergelegd weg gehaald worden.

Helaas doet het hotel dit niet dus is er geen rem op dit soort dingen

Piet en Hanna, 13-6-2014
Er is geen pinautomaat in het hotel, terwijl dat wel staat vermeld. Je kunt alleen betalen met creditcard.
Heijes, 16-5-2014
De winkeltjes achter de hotels zijn belachelijk duur! Neem de bus lijn LC07 naar Antalya. Stap uit bij Kaleeichi (de oude stad) en ga op zoek de oude bazaar.
vddriessche_marc, 27-4-2014
vele winkeltjes op wandelafstand...de grotere bazaars wat verder in de straat, goed te doen met lijnbus LC-07,richting Lara en verder naar Antalya..mooie shoppingmalls, zoals Terra city in Lara ( géén fake!! ); €1/per persoon/per traject...

We hebben een aantal aanbieders voor Melas Lara voor je op een rij gezet: