Hotel Melas Lara

Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°26°
Hotel Melas Lara
9,8

328 reviews over Hotel Melas Lara in het Nederlands

Top hotel, hygiënisch fantastisch personeel.

Mus
15-8-2019

Goed hotel, prima kamers, hygiëne prima, zeer lekker en gevarieerd eten. Beste van alles; het personeel. Vriendelijk, aardig en lief, zeer behulpzaam. Hier waren ze toch beter dan ik gewend ben. Een familie hotel die voldoet aan alle eisen. Bedankt Melas Lara, wij zouden graag terug willen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, 16-8-2019

Prima a hotel

Marlies
4-8-2019

Mooi en schoon hotel . Opvallend is de vriendelijkheid van al het personeel. Nadelen zijn wel het handdoekje leggen elke morgen en geen goede koffie. Verder prima verblijf gehad.

Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, Mon Aug 05 2019 06:26:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische hotel

Onur
31-7-2019

Dit was een superleuke hotel. Ik had heel veel plezier en de werkers waren enorm vriendelijk en ik werd meteen geholpen met vragen die ik had. Ik kan niet voor meer vragen.

Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, Fri Aug 02 2019 05:53:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Elmas
31-7-2019

Het uitzicht vanaf onze kamer was echt Mooi! De service was goed en vriendelijk. De kamers waren netjes. Het eten was enorm lekker. Ik zou deze hotel echt aanbevelen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, 2-8-2019

Mooi hotel

Kathy
27-7-2019

We kwamen nog maar binnen en de persoon kende ons direct, ze zijn hier vriendelijk,,het eten is ook lekker hier, dus hebben we weer een leuke vakantie gehad met de personen die we hier al 6 jaar kennen. (Personeel)😊😊😊

Gereisd Met partner in juli 2019
Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, 29-7-2019

Mooi kleinschalig hotel.

Rick
27-7-2019

We hebben terug een mooie tijd beleefd in Melas Lara.we waren hier reeds voor de derde keer.

Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, Mon Jul 29 2019 06:38:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste hotel in Turkije

DIDIER
24-7-2019

We zijn erg tevreden over dit hotel in het algemeen. Als we alles doen wat we hier hebben gezien, is Melaslarahotel het beste hotel; waar we onze vakantie in Turkije hebben doorgebracht. Overal in het hotel is schoon. De verscheidenheid aan eten is groot en vooral van hoge kwaliteit. Zelfs in een ander en duurder hotel, waar we vorig jaar voor vakantie gingen, werd het na 3 dagen gebruikelijk. Maar hier zijn er altijd verschillende keuzes. De persoon die in Melas werkt; we hebben deze vriendelijkheid nooit gezien. Ze werken hard, maar ze zijn nog steeds aardig en professioneel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, 26-7-2019

Geachte gasten, Wij dan jij voor de vriendelijke opmerking die je over ons hebt geschreven. Wij worden onder druk gezet om u weer onder ons te verwelkomen. Vriendelijke groeten

Geweldig

Jane mater
16-7-2019

Kleinschalig hotel mooie kamers . Eten was super . Zwembad was groot genoeg wel een stuk lopen naar t strand . Kamers werden goed schoon gehouden en vriendelijk personeel . Minder vond ik dat de hotels erg dicht op elkaar liggen .en de shows waren minder . Voor ons een aanrader 9

Gereisd Met partner in juli 2019
Ates A, Melas Lara Hotel - Hotel Manager, General Manager, 17-7-2019

Wij danken u dat u de tijd neemt om commentaar te geven op ons hotel. We zijn blij om uw tevredenheid over ons hotel te lezen.

Goed hotel, maar geen 9,9 waard

Fam Vd B
19-6-2019

Hotel is op zich prima. Eten is gewoon heel goed, kamers en ruimtes zijn allemaal netjes schoon niks op aan te merken. Service is ook prima. Veelal Duitsers, daar is alles ook op gericht Alleen zwembad veel te klein en dan vooral ligbedjes die er veels te weinig zijn. De helft van het zwembad ligt in de middag in de schaduw van het langsliggende hotel Rondom zwembad weinig ruimte. Alles op een hoop. Geen pier op het strand of een gezellige strandbar. Dat is het allemaal net niet Ook maar weinig plaats om buiten te eten. Is zeker geen 9.9 op zoover waard een 8 past beter. Zijn al vaak in Lara geweest maar dit is voor ons geen hotel voor een 2e bezoek. Er zijn genoeg betere.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Ates A, Melas Lara Hotel, General Manager, Sat Jun 22 2019 08:28:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gasten,

In eerste instantie danken wij u dat u de tijd neemt om commentaar te geven op ons hotel. Melas Lara Hotel verwelkomt vele nationaliteiten sinds 2009. We waren altijd tenten om al onze gasten te dienen zonder uitzonderingen. Onze plaatsen zijn voor iedereen voldoende, of het nu op het strand of bij het zwembad is. Ons hotel is gebouwd voor 322 kamers en biedt plaats aan iedereen. We hebben er nooit een klacht of suggestie over gehad. Melas Lara Hotel bezit het verdiende punt. Een tweede keer komen of niet is je volledige keuze, maar je moet weten dat we een complex zijn met de meest terugkerende gasten in Lara. Vriendelijke groeten

Heel leuke vakantie gehad samen met de kleinzoon

Miriam
18-6-2019

Geen speciale kennis nodig. Heel goed hotel, lekker eten en fijne mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Perzisch, Regionaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melas Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melas Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.