Hotel Melas Lara

302 reviews over Hotel Melas Lara in het Nederlands

Goed hotel

Marian
4-5-2018

Melas lara is goed! Mooie ruime familie kamers , groot zwembad, aan see! Bedjes bij zwembad en strand. Mooi en goed hotel!

Goed hotel

Atenda
4-5-2018

Prima hotel om met jonge kinderen te verblijven. Familiekamer is ruim, met eten genoeg keus, zwembad en annimatie goed. Aanrader!

Verkeerd voorgelicht!

Leonie
2-5-2018

Fantastisch hotel, goed eten en mooi verzorgd allemaal! Een nadeel vind ik dat ze aangeven animatie tot 12 jaar te hebben, nou er wordt helemaal niks voor de kinderen rond 8-9-10 tot 12 gedaan! Dit vind ik heel raar. Animatie team was nog niet compleet, meld dit dan wel dat er pas animatie is vanaf half mei. Voor mij een reden om hier niet meer terug te keren!!

Heel mooi hotel

Klaas
25-4-2018

Melas Lara is een heel mooi hotel, iedereen is heel vriendelijk en het weer is schitterend al vanaf eind mei.

De kamer is proper en zwembad, Spa en massages zijn schitterend!

Ontspannen en genieten is hier zalig..

Fantastisch hotel

Maljers heidi
2-3-2018

Knus, gezellig hotel met uitstekende service, lekker eten en mooie verzorgde kamers. Het hotel mist jammer genoeg een pier in het water maar het strand is ruim en gezellig. Een pluim voor de heerlijke warme zelfgebakken wafels aan het zwembad. Hou je van een rustige, relaxe vakantie is dit een tophotel!

Twijfelachtig

Denis
13-1-2018

De kamers en de rest van de infrastructuur zijn 100 % !

De keuken was beneden peil, was naar onze mening een zwakke gaarkeuken met voornamelijk veel van het zelfde.

De de zuiverheid aan de show (?) cooking was een voorbeeld van slordigheid, sommige wel andere niet werkend met handschoenen, lever, kip, runds en vis op de zelfde plaat bakken enz. .

geweldig

adri
23-10-2017

een super hotel,een geweldige vakantie gehad,lekker eten,schone mooie kamer,heerlijke bedden,een super animatie team,niets te klagen,bedankt melas

Goed hotel vriendelijke bediening heel goed eten. Toen wij er ware veel krijsende kinderen echte drammers die alleen maar gilde om hun zin te krijgen zegt meer over de ouders opvoeding als de kinderen dat was pech hebben. Ook de live muziek 's avonds was in theater en niet in een gezellige bar. Live muziek was van slechte kwaliteit

mooi

ikke
30-7-2017

top hotel geweest in juli 2017

1 probleem vol met duitsers...aanvraag gedaan in hotel en er zat tussen de 700 man 3 belgen....reisgids van de touroperator komt niet daar wegens te weinig reserveringen van belgen en nederlanders ..hangt daar omhoog op info borden . (snap niet dat ze dat dan aanbieden )...dus je moet je plan daar trekken...

wel leuk voor mensen die alleen willen blijven ( zonder companie) ...voor mensen die companie zoeken niet aan te raden..wij zijn dan na zovele telefoons toch in een ander hotel geraakt ....wel opleggen + administratie kost + zorgen dat je zelf in ander hotel geraakt..

Modern, niet te groot en dicht bij antalya.

patrick de hollander
18-6-2017

Niet echt geschikt voor families met kleine kinderen,wel voor tieners en volwassenen.Mooi afgewerkt en vriendelijke bediening.De kamers zijn mooi en modern en altijd proper. Voor het eten is er wel altijd iets voor iedereen.Leuke uitstappen naar antalya,zowel het nieuwe als oude gedeelte en vergeet zeker de haven niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Melas Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melas Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melas Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melas Lara scoort een 9.08 uit 10 op basis van 337 reviews.